Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (16)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=самодетермінація<.>
Общее количество найденных документов : 37
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-37 
1.
159.923.2-057.875-056.2(043.5)
И 19


    Іваннікова, Ганна Василівна.
    Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г. В. Іваннікова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 193 с. : табл. + 1 додатки 55 с. - Бібліогр.: с. 171-193 (235 назв). -
УДК

фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- гедоністичне та евдемонічне благополуччя -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- студенти з інвалідністю
Аннотация: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2-057.875-056.2(043.5)
И 19


    Іваннікова, Ганна Василівна.
    Особистісні ресурси психологічного благополуччя студентів з інвалідністю [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Г. В. Іваннікова ; наук. кер. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2021. - 20 с. : табл. -
УДК

фывфывфыв:
психологічне благополуччя -- гедоністичне та евдемонічне благополуччя -- самодетермінація -- внутрішні ресурси -- особистісний потенціал -- автономія -- студенти з інвалідністю
Аннотация: У дисертації здійснено теоретико-методологічне обгрунтування та практична розробка психологічних засад феномена психологічного благополуччя як проблеми самодетермінації розвитку особистості. На основі узагальнення підходів у розумінні психологічного благополуччя особистості, виділено два основні: гедоністичний, згідно якого благополуччя є станом людини, що виникає через задоволення потреб у різних сферах життя, та евдемонічний, що є результатом розкриття свого творчого потенціалу. Встановлено, що психологічне благополуччя студентів з інвалідністю має складну та багатогранну внутрішню детермінацію, важливе значення в якій належить факторам особистісної автономії, самовираженню, розкриттю свого творчого потенціалу, цілеспрямованості, позитивним взаєминам з оточуючими та самоприйняттю. особистісними ресурсами психологічного благополуччя студентів з інвалідністю є усвідомлення ними життєвих цілей; позитивне ставлення до себе; розуміння своїх можливостей; позитивні взаємини з оточуючими; здатність створювати умови і обставини, відповідні для задовлення особистих потерб і досягнення цілей; активне засвоєння знань та досвіду і подальше їх використання. Предикторами психологічного благополуччя є особистісна автономія, самоприйняття, залученість, самоповага та очікуване ставлення інших. Розроблено та апробовано комплексну програму розвитку особистісного потенціалу та сприяння психологічному благополуччю студентів з інвалідністю в інтегрованому освітньому середовищі, представлено результати впровадження тренінгової програми і перевірки її ефективності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Содержание:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - 318 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 19.00 р.
    Содержание:
Музика, Олександр Леонідович. Особистісно-ціннісна взаємодія як чинник розвитку педагогічної обдарованості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (9 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Модель розвитку здібностей на етапі дитинства / І. М. Біла. - С .20-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (14 назви)
Володарська, Наталія Дмитрівна. Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід / Н. Д. Володарська. - С .32-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (10 назви)
Дубчак, Галина Михайлівна. Аналіз навчального стресу студентів: гендерний аспект / Г. М. Дубчак. - С .39-47. - Бібліогр.: с. 46-47 (3 назви)
Євченко, І. М. Вплив християнських цінностей на особистісний розвиток підлітків / І. М. Євченко, А. М. Маслюк. - С .48-56. - Бібліогр.: с. 55-56 (5 назв)
Клименко, Ірина Вадимівна. Взаємозв'язки факторів прийняття рішень та життєстійкості у курсантів - майбутніх правоохоронців / І. В. Клименко. - С .57-66. - Бібліогр.: с. 63-66 (19 назви)
Корольов, Д. К. Підходи до дослідження ціннісної сфери обдарованої особистості / Д. К. Корольов. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 75-79 (35 назв)
Костіна, Т. О. Проблема об'єктивності людського пізнання: наукове та псевдонаукове знання / Т. О. Костіна. - С .80-86. - Бібліогр.: с. 85-86 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Проблема обдарованості: субособистісний підхід / О. В. Мазяр. - С .87-94. - Бібліогр.: с. 93-94 (8 назв)
Марчук, К. А. Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості") / К. А. Марчук. - С .95-100. - Бібліогр.: с. 100 (3 назви)
Музика, О. О. Вікові аспекти розвитку референтних стосунків особистості з ознаками музичної обдарованості / О. О. Музика. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (15 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. До проблеми співробітництва молодших школярів / Н. О. Никончук, І. С. Загурська. - С .111-120. - Бібліогр.: с.119-120 (9 назв)
Пенькова, Олена Іванівна. Цінності самовдосконалення - важлива умова самореалізації особистості у сімейній взаємодії / О. Я. Митник. - С .128-136. - Бібліогр.: с. 134 (9 назв)
Подофєй, С. О. Дослідження самооцінки підлітків, хворих на діабет / С. О. Подофєй. - С .129-136. - Бібліогр.: с. 136 (4 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Активність процесу адаптації як передумова творчого розвитку особистості / І. М. Поклад. - С .137-144. - Бібліогр.: с. 143-144 (6 назв)
Портницька, Наталія Федорівна. Дитячо-батьківські стосунки як чинник розвитку здібностей: ретроспективна рефлексія / Н. Ф. Портницька. - С .145-152. - Бібліогр.: с. 151-152 (12 назв)
Романюк, Л. В. Соціально-психологічні фактори та механізми становлення цінностей особистості раннього дорослого віку / Л. В. Романюк. - С .153-163. - Бібліогр.: с.1159-163 (34 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич. - С .164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (29 назв)
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Психологічний супровід розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці / Г. А. Ставицький. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 179-181 (16 назв)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Особистісний потенціал старшокласників на етапі вибору майбутньої професії / О. А. Чиханцова. - С .182-187. - Бібліогр.: с. 185-187 (16 назв)
Швець, Д. В. Копінг-поведінка майбутніх правоохоронців у контексті прогностичної компетентності / Д. В. Швець. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 195-197 (11 назв)
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .198-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
Бень, Н. В. Когнітивно-поведінкова терапія як інструмент розвитку здібностей людини в ситуації пошуку роботи / Н. В. Бень. - С .207-2016. - Бібліогр.: с. 215-216 (12 назв)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Суб'єктивна картина літературних здібностей: спроба факторно-семантичного аналізу / І. А. Гречуха. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 224-227 (24 назви)
Гончарук, Олена Володимирівна. Здібності як адаптаційний ресурс жінок із психічними розладами / О. В. Гончарук. - С .228-241. - Бібліогр.: с. 239-241 (23 назв)
Джеджея, Ірина Вікторівна. Чинники прояву у студентів педагогічних спеціальностей кризи професійного вибору / В. Б. Джеджея. - С .242-248. - Бібліогр.: с. 247-248 (11 назв)
Загурська, Е. В. Вікові аспекти розвитку літературно обдарованої особистості у творчій спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / Е. В. Загурська. - С .249-258. - Бібліогр.: с. 256-257 (17 назв)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Особливості сформованості комунікативної компетентності та її складових студентів - майбутніх фахівців з фізичної культури і спорту / О. В. Лахтадир. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 266-267 (16 назв)
Процик, Л. С. Використання механізмів психологічного захисту старшими підлітками: гендерні особливості / Л. С. Процик. - С .268-275. - Бібліогр.: с. 274-275 (12 назв)
Срібна, О. В. Психологічні особливості самовизначення сучасної жінки / О. В. Срібна. - С .276-285. - Бібліогр.: с. 283-285 (22 назви)
Ходос, Олександр Сергійович. Визначення ефективноті корегуючих впливів дезадаптивних чинників на особистість військовослужбовця / О. С. Ходос. - С .286-293. - Бібліогр.: с. 292-293 (25 назв)
Чайка, Галина Василівна. Автономія як складова психологічного благополуччя в сучасних дослідженнях / Г. В. Чайка. - С .294-304. - Бібліогр.: с. 301-304 (30 назв)
Шелестова, Олена Вікторівна. Особливості впливу розладів адаптації на особистісні особливості та психоемоційну сферу військовослужбовців різних форм служби / О. В. Шелестова. - С .305-315. - Бібліогр. : С. 314-315 (4 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин [Текст] : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року / НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Факультет психології. Лабораторія психології навчання. - Кам'янець-Подільський : [ПП "Медобори"], 2011. - 272 с. - ISBN 5-9268-0483-3 : 10.00 грн.
    Содержание:
Максименко, С. Д. Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи / С. Д. Максименко. - С .8-12
Дзюбко, Л. В. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності / Л. В. Дзюбко. - С .69-73. - Бібліогр. С. 73 (7 назв)
Капустюк, О. М. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості / О. М. Капустюк. - С .97-99
Субота, М. В. До проблеми емоційного впливу музики на особистість / М. В. Субота. - С .218-220. - Бібліогр. С. 220 (4 назви)
УДК
РУБ 155

фывфывфыв:
кризові явища генези особистості -- відповідальність -- аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів -- симптоматика емоційного вигорання -- самоідентичність -- соціалізація молодшого школяра -- соціалізація молодшого підлітка -- соціальні потреби у старшокласників -- діти з розумовою відсталістю -- формування характеру у підлітковому віці -- навчальна мотивація учнів -- формування професіоналізму практичного психолога -- картина світу -- духовне становлення майбутнього фахівця -- амбівалентність клієнта -- самодетермінація особистості -- збереження здоров'я -- міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації -- спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності -- оволодіння педагогічними цінностями -- молодші школярі -- психологічне консультування -- категорії психічного здоров'я -- задоволеність шлюбом -- формування взаємин у навчанні -- навчальна взаємодія -- перша експериментальна психологічна лабораторія -- становлення професійної ідентичності особистості -- самосвідомість молодших школярів -- вегетосудинна дистонія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
НАПН України; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
372
А 43


    Барсуковська, М. В.
    Ціннісно-смислова сфера педагога в аспекті психологічної готовності до професійної діяльності [Текст] / М. В. Барсуковська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 43-57
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
ціннісно-смислова сфера -- психологічна готовність -- педагогічна діяльність -- самодетермінація -- суб'єктна активність
Аннотация: У статті обгрунтовується актуальність проблеми ціннісно-смислової сфери педагога та аспекту психологічної готовності до педагогічної діяльності, як до особливого виду самодетермінації, що змінює уявлення про сутність педагогічної праці в умовах суб'єкт-суб'єктивної парадигми освіти. Охарактеризовано категорію "ціннісно-смислова сфера", як характеристику особистості, яка обумовлює системність і цілісність діяльності педагога. У статті презентовано огляд відчизняних та зарубіжних підходів до термінологічного обгрунтування конструкту "психологічна готовність до педагогічної діяльності"; зроблено спробу розкрити сутність особистісно- професійного потенціалу та його важливого складника "ціннісні орієнтації", що є визначальними компонентами психологічної готовності до педагогічної діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Володарская, Наталия Дмитриевна.
    Технології активізації самодетермінації особистості в кризових ситуаціях [Текст] / Н. Д. Володарская // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 77-83
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
самодетермінація -- розвиток особистості -- почуття -- переживання -- технології -- активізація -- кризові ситуації
Аннотация: В статті проаналізована проблема самодетермінації розвитку особистості в кризових ситуаціях. Визначено ефективні напрямки та методи активізації самодетермінації особистості. Виокремлені засоби актуалізації потреб, бажань, життєвих перспектив особистості. Описана діалогова модель взаємодії як технології активізації формування життєвих перспектив особистості. Зазначені складові цієї моделі. Найголовнішим інструментом моделі є - почуття, переживання, які виникають в діалозі і створюють поле взаємодії, в якому відбувається процес концептуалізації цих взаємин. Вивчена специфіка гештальт-підходу. Технологія взаємодії з іншими активізує пошук можливостей досягнення життєвих цілей особистості, які вона ставить в певних життєвих ситуаціях


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
154
А 43


    Володарська, Наталія Дмитрівна.
    Відновлення особистісного ресурсу клієнта в кризових ситуаціях засобами гештальттерапії [Текст] / Н. Д. Володарська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 67-71 : табл. - Бібліогр.: с. 71 (6 назв)
УДК
РУБ 154

фывфывфыв:
соціальна психологія -- гештальт-підхід -- самодетермінація -- психотравматизація -- гештальттерапія -- психотерапевтичні стратегії
Аннотация: У статті розкрито принципи діалогово-феноменологічного підходу у вирішенні проблем особистості, яка опинилася в кризовій ситуації. Окреслені особливості активізації процесу самодетермінації розвитку особистості засобами гештальттерапії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

9.
153.6
А 43


    Володарська, Наталія Дмитрівна.
    Технології активізації процесу самодетермінації розвитку особистості: діалогово-феноменологічний підхід [Текст] / Н. Д. Володарська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 32-38. - Бібліогр.: с. 37-38 (10 назви)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
самодетермінація розвитку особистості -- діалогово-феноменологічний підхід -- технології активізації самодетермінації -- життєві перспективи -- кризові ситуації -- арт-терапія -- гештальт-підхід -- сімейна терапія
Аннотация: У статті досліджено феноменологічний метод діалогу як технологію усвідомлення особистістю власних потреб, уявлення про майбутнє, побудови життєвих перспектив, стратегій досягнення поставлених цілей, творчого пристосування до умов кризових ситуацій. Розкрито особливості індивідуальної та групової роботи з сім'ями учасників АТО.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
378.015.3-057.875:005.336.5:005.95-051
Д 56


    Доброскок, Анастасія Сергіївна.
    Психологічні чинники формування професіоналізму майбутніх менеджерів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Доброскок Анастасія Сергіївна ; наук. кер. Видолоб Н. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 217 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 173-200. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професіоналізм--Дисертації
   Вікова психологія--Майбутні менеджери--Дисертації

фывфывфыв:
МЕНЕДЖЕР -- професіоналізм менеджера -- оптимізація професіоналізму -- самоорганізація -- самодетермінація
Дескрипторы:
Аннотация: У дисертації теоретично обґрунтовано концепцію професіоналізації, рівнів її розвитку, процесу адаптації та становлення професіоналізму майбутнього менеджера на етапі навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Видолоб, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Капустюк, Олена Миколаївна.
    Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості [Текст] / О. М. Капустюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 140-148. - Бібліогр.: с.147-148 (10 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
самодетермінація особистості -- особистісний смисл -- особистісне самовизначення -- ціннісні орієнтації особистості -- самопізнання -- самооцінка -- самоповага -- самоставлення
Аннотация: Головна мета статті - ціннісно-смисловий компонент, формування особистісного смислу як фактори самодетермінації особистості. На основі теоретичного аналізу виокремлюється ряд стадій особистісного розвитку, при послідовному проходження яких можлива самодетермінація особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кириленко, В. Г.
    Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді [Текстььь] / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
прокрастинація -- особистісне самовизначення -- професійне самовизначення -- самодетермінація -- сучасна молодь
Аннотация: Прокрастинація часто характерна для студентів, адже небажання здійснювати виконання певної діяльності передбачає відкладання її на потім, на невизначений час. Однак крім студентської молоді дуже багато людей зазнають цього стану. Прокрастинація часто є результатом глибинних внутрішніх причин - страхів, сумнівів, невпевненості у собі та інше. У контексті розвитку сучасного суспільства особливої важливості набуває проблема самодетермінації особистості, адже прояв активної громадської позиції, автономії і самостійсність та здатність до саморозвитку є основними характеристиками сучасної молоді. Розглянуто поняття самодетермінація, як здатність суб'єкта, представника суспільних відносин, відчувати та проявляти у своїй поведінці свободу вибору, незважаючи на вплив неусвідомлюваних внутрішньо особистісних процесів. Вік ранньої дорослості є переходом з юнацького максималізму до становлення дорослої особистості. У молодих людей простежується постійна зміна оточення, поглядів, ціннісних орієнтацій та принципів, пошуку себе у професійному напрямі. Прокрастинація дозволяє людині меньше взаємодіяти із суспільством та залишатися у зоні власного комфорту. Для більшості це стає джерелом сповільнення процесів особистісного та професійного самовизначення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Хасанова, Т.Р.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

13.
15(57.026)
А 43


    Кирпенко, Тетяна Михайлівна.
    Функція волі в процесі саморозвитку особистості [Текст] / Т. М. Кирпенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 120-127. - Бібліогр.: с. 126-127 (8 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
особистість -- воля -- саморозвиток -- саморегуляція -- наполегливість -- самодетермінація
Аннотация: В статті проаналізовано характеристики процесу саморозвитку особистості. Вивчалися напрямки дослідження з проблеми вольової регуляції. Описані окремі характеристики проявів волі. Визначено актуальність досліджуваної проблеми та перспективи подальших досліджень в даному напрямку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
159.9:616.8-008.6]:81'246.3(043.5)
К 71


    Костюк, Олена Віталіївна.
    Психологічні особливості невротизації майбутніх лікарів в умовах трилінгізму [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Костюк ; наук. кер. В. Є. Луньов ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 210 с. : табл. + 1 додатки 82 с. - Бібліогр.: с.182-210 (247 назв). -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
невротизація особистостості -- самодетермінація -- мова професійного навчання -- трилінгвістична ситуація навчання -- білінгвізм -- мовний дискурс -- мікробіологічні поняття -- генетична психологія особистості
Аннотация: В дисертації представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних особливостей невротизації як форми особистісної детермінації майбутніх лікарів в процесі професійного навчання та оволодіння професійною мовою (на матеріалі категоріального апарату мікробіології) в умовах трилінгвістичної взаємодії в освітньому просторі, відповідно до умов професіоналізаціїї. Запропоновано три-факторну структуру феномену невротизації. Зміст першого фактору "Дефіцитарна невротизація" представлений такими особистісними властивостями студентів-трилінгвів: власне, дефіцитарність Я-функцій, дезадаптивність, конформність, ностальгія, відчуження, неспримятлива сімейна ситуація, соціальне напруження, соматизація, нав'язливість, вегетативні порушення. Зміст другого фактору "Деструктивна невротизація" поєднує такі феномени як: власне деструктивність Я-функцій, переживання великого впливу батьківської родини, нейротизм, висока соціальна активність, соматичні порушення, депресія, істеричний тип реагування, висока інтерференція понять. Зміст третього фактору "Амбівалентно-тривожна дезадаптація" усукупнює показники інтерактивності, депресивності, слабкості Я, ворожості, фобій, паранояльності, тривоги невротичної депресії, астенії, рецептивні мовні компетенції. Встановлено, що суттєвого впливу на перебіг дезадаптаційних процесів спричиняють чинники внутрішнього зв'язку з батьківщиною, які виявляються в проявах ностальгії та відчуття відчуження. Соматизація проявів тривоги через систему вегетативних, депресивних порушень, при низьких показниках адаптивності та високих показниках конформізму стає одною з детермінант посилення невротичного конфлікту. Доведено, що успішність оволодіння понятійним апаратом мікробіології є можливою з урахуванням явища трилінгвізму як умови формування рецептивних мовних компетентностей та чинника невротизації особистості майбутнього медичного працівника. Розроблено основні форми психолого-дидактичних засобів формування узагальнених способів дій по засвоєнню понятійного апарату мікробіології на основі клінічно орієнтованого підходу мікроорганізм-макроорганізм.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Луньов, Віталій Євгенійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.9:616.8-008.6]:81'246.3(043.5)
К 71


    Костюк, Олена Віталіївна.
    Психологічні особливості невротизації майбутніх лікарів в умовах трилінгвізму [Рукопис] : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.04 / О. В. Костюк ; наук. кер. В. Є. Луньов ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 25 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
невротизація особистості -- самодетермінація -- мова професійного навчання -- трилінгвістична ситуація навчання -- білінгвізм -- мовний дискурс -- мікробіологічні поняття -- генетична психологія особистості
Аннотация: В дисертації представлено результати теоретико-емпіричного дослідження психологічних особливостей невротизації як форми особистісної детермінації майбутніх лікарів в процесі професійного навчання та оволодіння професійною мовою (на матеріалі категоріального апарату мікробіології) в умовах трилінгвістичної взаємодії в освітньому просторі, відповідно до умов професіоналізаціїї. Запропоновано три-факторну структуру феномену невротизації. Зміст першого фактору "Дефіцитарна невротизація" представлений такими особистісними властивостями студентів-трилінгвів: власне, дефіцитарність Я-функцій, дезадаптивність, конформність, ностальгія, відчуження, неспримятлива сімейна ситуація, соціальне напруження, соматизація, нав'язливість, вегетативні порушення. Зміст другого фактору "Деструктивна невротизація" поєднує такі феномени як: власне деструктивність Я-функцій, переживання великого впливу батьківської родини, нейротизм, висока соціальна активність, соматичні порушення, депресія, істеричний тип реагування, висока інтерференція понять. Зміст третього фактору "Амбівалентно-тривожна дезадаптація" усукупнює показники інтерактивності, депресивності, слабкості Я, ворожості, фобій, паранояльності, тривоги невротичної депресії, астенії, рецептивні мовні компетенції. Встановлено, що суттєвого впливу на перебіг дезадаптаційних процесів спричиняють чинники внутрішнього зв'язку з батьківщиною, які виявляються в проявах ностальгії та відчуття відчуження. Соматизація проявів тривоги через систему вегетативних, депресивних порушень, при низьких показниках адаптивності та високих показниках конформізму стає одною з детермінант посилення невротичного конфлікту. Доведено, що успішність оволодіння понятійним апаратом мікробіології є можливою з урахуванням явища трилінгвізму як умови формування рецептивних мовних компетентностей та чинника невротизації особистості майбутнього медичного працівника. Розроблено основні форми психолого-дидактичних засобів формування узагальнених способів дій по засвоєнню понятійного апарату мікробіології на основі клінічно орієнтованого підходу мікроорганізм-макроорганізм.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Луньов, Віталій Євгенійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

16.
15(08)
А 43


    Мар'яненко, Л. В.
    Емпіричне дослідження самореалізації особистості учіння в процесі навчально-пізнавальної діяльності [Текст] / Л. В. Мар'яненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 92-108. - Бібліогр.: с. 102-107 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

фывфывфыв:
самореалізація -- самодетермінація -- самореалізаційний потенціал особистості -- особистісний потенціал -- сприятливі і несприятливі умови самодетермінації -- блокада самореалізації -- діагностика самодетермінації і самореалізації -- кореляційний і факторний аналіз даних -- якості, що підсилюють та гальмують блокаду самореалізації
Аннотация: Емпіричне дослідження самореалізації особистості учня в процесі навчально - пізнавальної діяльності. У статті розглядаються умови досягнення учнем самореалізації. Зазначається, що необхідними є наявність високих духовного, морального і особистісного потенціалів. Виокремлюються якості, що блокують самореалізацію: мотивація уникнення невдач, певні невротичні відхилення, а саме: чутливість погроз щодо "я", формування невпевненості у собі. Також вказується на дефіцитарність, яка визначається як переживання дефіциту в задоволені базових потреб. Емпірично підтверджується, що заперечує блокаду самореалізації інтернальність у сфері досягнень, конструктивна світоглядна самодетермінація, автономна казуальна орієнтація, висока організація сім'ї, інтерналізація вищих цінностей. Навпаки, посилюють блокаду самореалізації: безособова казуальна орієнтація, амотивувальна мотивація, тобто мотивація, спрямована поза діяльністю (термін Р. Райані і Є. Десі), превалювання зовнішньої мотивації (престиж, першість, матеріальна винагорода).


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

17.
   159.9.2
   П 86


   
    Психологічні технології самодетермінації розвитку особистості [Електронний ресурс] : монографія / Л. З. Сердюк, І. В. Данилюк, В. В. Турбан [та ін.] ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ : [б. и.], 2018. - 272 с. - ISBN 978-966-97846-8-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Розвиток особистості--Самодетермінація--Україна--Монографія
фывфывфыв:
самодетермінація -- особистісна автономія -- самоефективність -- самоставлення компетентність -- життєві цілі -- життєстійкість -- психологічне благополуччя
Аннотация: У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних основ самодетермінації розвитку особистості. Представлений емпірич-ний матеріал виявлення закономірностей, чинників та умов самодетермінації особисто-сті. Значна увага приділена практичним аспектам цієї проблеми, що сприятиме форму-ванню та розвитку особистісного потенціалу людини, її життєвих цілей, перспектив, позитивного самоставлення, віри в свої можливості, усвідомленості життєвого шляху. Практичним аспектом дослідження є виявлення факторів та ефективних психологічних технологій, що стимулюють вроджений потенціал людини, сприяють знаходженню внутрішніх резервів, що забезпечує самостійність вибору, напрямку саморозвитку та самореалізації особистості, сприяють задоволеності життям та психологічному благо-получчю особистості. Монографія адресована науковцям, які займаються проблемами саморозвитку, самореалізації, особистісної автономії, самодетермінації, психологічного благополуччя, життєстійкості особистості, психологам, психотерапевтам, керівникам організацій, пе-дагогічним працівникам закладів освіти, аспірантам, студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Сердюк , Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Турбан, Вікторія Вікторівна; Турбан, Вікторія Вікторівна \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

18.
   159.947.24
   П 86


   
    Психологічні чинники самодетермінації особистості в освітньому просторі [Електронний ресурс] : колективна монографія / [Максименко С. Д., Куценко-Лада Г. В., Пророк Н. В. [та ін.]; за ред. Максименка С. Д. - Кіровоград : [б. и.], 2013. - 400 с. - ISBN 978-966-189-252-0 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--самодетермінація--Монографія
фывфывфыв:
психологічні чинники -- психологія особистості -- особистість -- самодетермінація -- освітній простір
Аннотация: Монографія присвячена актуальній проблемі психології самодетермінації особистості. Проаналізовано ряд теоретичних гіпотез, що конструюють складові частини загальної проблеми самодетермінації. Із сучасних методологічних позицій розглянуті проблеми джерел та рушіїв психічного розвитку та розвитку особистості. У монографії системно подано теоретичний аналіз і результати експериментальних досліджень проблеми самодетермінації суб’єкта, в контексті принципу становлення суб’єктності як процесу самозмінення особистості через різні форми активності. Розглядаються змістові й процесуальні характеристики та операційні показники самодетермінації особистості в їх взаємному співвіднесенні. Подаються діагностичні критерії, що відображують особистісний розвиток і кореспондують з самодетермінацією особистості. Презентовано систему психологічного супроводу процесу самодетермінації особистості, що включає діагностичні, розвивальні та корекційні методи. Для науковців, працівників у галузі практичної психології, викладачів, аспірантів та студентів ВНЗ України.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.); Дзюбко, Людмила Віталіївна; Капустюк, Олена Миколаївна; Куценко-Лада, Г. В.; Пророк, Наталія Василівна; Крицька, Альона Михайлівна; Мар'яненко, Ліана Василівна; Мосійчук, Василь Володимирович; Пастушенко, В. С.; Слободяник, Наталія Володимирівна; Терещенко, Л. М.; Тимофєєва, М. Н.; Тополов, Є. П.; Федько, Вікторія Володимирівна; Шатирко, Л. О.; Шевченко, Н. О.; Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

19.
   159.9.2
   С 17


   
    Самодетермінація психологічного благополуччя особистості [Електроний ресурс] : монографія / Л. З. Сердюк, І. В. Данилюк, В. В. Турбан, О. І. Пенькова, Н. Д. Володарська [та ін.]; за ред. Л. З. Сердюк. - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. и.], 2021. - 236 с. - ISBN 978-617-8116-06-4 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Україна--Монографія
фывфывфыв:
психологія особистості -- Україна -- самодетермінація особистості -- психологічне благополуччя
Аннотация: У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних основ самодетермінації психологічного благополуччя особистості. Представлено емпіричний матеріал виявлення закономірностей, чинників та предикторів якості життя, задоволеності життям та психологічного благополуччя особистості, що сприятиме розвитку її потенціалу, життєвих цілей, перспектив, позитивного самоставлення, віри в свої можливості, усвідомленості життєвого шляху. Практичним аспектом дослідження є виявлення внутрішніх ресурсів психологічного благополуччя особистості, що криються в осмисленні резервів повноцінної реалізації в теперішньому та можливості розвитку своїх самодетермінаційних здібностей в майбутньому. Монографія адресована науковцям, які вивчають проблеми саморозвитку, самореалізації, особистісної автономії, самодетермінації, психологічного благополуччя, життєстійкості особистості, психологам, психотерапевтам, керівникам організацій, педагогічним працівникам закладів освіти, аспірантам, студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Сердюк , Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Турбан, Вікторія Вікторівна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Сердюк , Людмила Захарівна \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

20.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Л. З.
    Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні [Текстььь] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
психологія особистості -- самодетермінація -- самореалізація -- самоздійснення -- психологічне благополуччя -- розвиток особистісного потенціалу -- життєстійкість
Аннотация: У статті розглядаються основні напрями досліджень особистості, що сформувалися на сьогоднішній день в Україні у зв'язку з парадигмальними змінами в психології. Аналізуються сучасні тенденції досліджень особистості, що виконуються на постнекласичних моделях й орієнтовані на грунтовні розробки психологічних основ самодетермінації особистості, самоорганізації, здатності до ініціації власного розвитку та розвитку особистісного потенціалу. Зазначається, що в українській психології, як і в світовій, поширення набули дослідження життєвого шляху, стилю життя, життєвих стратегій і перспектив, цілей та сенсу життя особистості, якості життя, задоволеності життям, життєстійкості, самопроектування, самоздійснення, самореалізації, психологічного благополуччя тощо.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 1-20    21-37 
 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 52300
Число посетителей 974
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя