Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (135)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=самопізнання<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-38 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.22/Т 81 рукописный текст
Автор(ы) : Туз, Лариса Григорівна
Заглавие : Психоаналітична інтерпретація як засіб корекції поведінки учасників активного соціально-психологічного навчання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Черкаси, 2010
Колич.характеристики :363 с.: рис., табл.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 342-363.
УДК : 159.964.22
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психоаналітика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психоаналітична інтерпретація--глибинно-психологічне пізнання--самопізнання--процесуальна діагностика--психокорекція--навчання--несвідоме--психологічні захисти--механізми психіки
Аннотация: Досліджено особливості та види інтерпритації в розрізі психодинамічної теорії, яка спирається на розуміння цілісностіпсихіки в єдності її свідомої і несвідомої сфер, та вплив інтерпритації на результативність психокорекції суб"єкта. Установлено, що інтерпритація, яка здійснюється в межах психодинамічного підходу, сприяє систематизації та узагальненню емпіричного матеріалу шляхом виявлення ітеративних, інваріантних характеристик поведінки, що унеможливлює об"єктивування індивідуально-неповторної семантики її глибинної детермінованості і через розширення самосвідомості суб"єкта сприяє поглибленню саморефлексії та розвиткові соціально-перцептивного інтелекту. Доведено взаємозв"язок мід адекватною, діагностично спроможною інтерпритацією, яка базується на професіоналізмі психолога, та ефективністю психокорекції. Обгрунтовано необхідність проходження майбутніми психологами курсу глибинної психокорекції за методом АСПН як важдливу передумову оволодіння майстерністю інтерпритації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8+159./Б 24-475563 рукописный текст
Автор(ы) : Баришева, Олена Іванівна
Заглавие : Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-181.
УДК : 159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5 + 159.922.7/.8 + 159.923.2 + 159.947.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Гурткова робота
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовизначення--самореалізація--самопізнання--позашкільна діяльність--потреба--мотив--мотивація--новоутворення--літературно-драматична творчість--інноваційний підхід
Аннотация: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 377.8-057.87:37.0/Д 79-144528 рукописный текст
Автор(ы) : Дубравська, Дося Михайлівна
Заглавие : Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :237 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 377.8-057.87:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професіоналізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісні утрворення--локус контролю--самопізнання--суб`єктивність --саморегуляція--майбутні педагоги
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(091)Смотриц/Н 74-612680 рукописный текст
Автор(ы) : Новоселецька, Світлана Володимирівна
Заглавие : Психологічні засади християнської моралі в працях Мелетія Смотрицького : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :179 с.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-179.
УДК : 159.9(091)Смотрицький
Предметные рубрики: Історія психології-- М. Смотрицький
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): християнська мораль--національне виховання--самопізнання--духовна досконалість--саморозвиток
Аннотация: Дисертація містить теоретичне дослідження психологічних аспектів християнської моралі в працях М. Смотрицького. Досліджується психологія християнського патріотизму,вплив християнської моралі на формування психологічних засад виховання почуття національної культури, рівності у людській сутності, в правах і обов'язках. Розкрито психологічні погляди М. Смотрицького на природу людини, її самопізнання, самовизначення, самовдосконалення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-058.86/П 91-439163 рукописный текст
Автор(ы) : Пушкар, Вікторія Анатоліївна
Заглавие : Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальному закладі інтернатного типу : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :191 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.164-180.
УДК : 159.922.73-058.862
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Діти-сироти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): "я"-концепція--"я"-образ--ідентичність особистості--рефлексія--самопізнання--самоставлення--когнітивна складність
Аннотация: В дистертації теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено особливості системи "Я"-образів підлітків - вихованців закладів інтернатного типу. Визначено, що в системі "Я"-образів підлітків шкіл-інтернатів актуальними є статусно-рольові категорії. Показано, що у підлітків шкіл-інтернатів структура "Я"-концепції мало диференційована, а система їх уявлень про себе узалежнюється уявленнями та нормативними приписами значимих інших. Розроблено й апробовано соціально-психологічний тренінг, спрямований на інтеграцію "Я"-образів в єдину "Я"-концепцію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/С 91-592013 рукописный текст
Автор(ы) : Сухоленова, Олена Генадіївна
Заглавие : Формування адекватного образу "Я" у дівчат із неповної сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 2000
Колич.характеристики :178,[50] с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Библиогр.: с. 143-172.
УДК : 159.922.73-053.6-055.25+37.015.3:159.922.7 + 159.922.73-053.6-055.25 + 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Дівчата юнацького віку
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ "я"--неповна сім'я--дівчата-підлітки--самосвідомість--самопізнання--рефлексія--саморегуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено питанням формування адекватного образу "Я" дівчат раннього юнацького віку, які виховуються в умовах неповної сім'ї. Виявлено особливості образу "Я" дівчат із повної і неповної сімей, встановлені причини деформації образу "Я" дівчат із неповних сімей, особливості впливу матерів на формування образу "Я" своїх дочок. Визначені заходи психологічної допомоги, психокорекційної роботи практичного психолога разом з вчителями щодо дівчат дівчат з неадекватним образом"Я".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.34/Р 15
Автор(ы) : Радзівіл К. П.
Заглавие : Професійні очікування майбутніїх психологів в контексті життєвого шляху та особистісні передумови їх формування
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2014. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 212-223 (Шифр 615.34/А 43-919544307)
Примечания : Бібліогр.: с. 222 (7 назв)
УДК : 615.34
Предметные рубрики: Практична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійні очікування--життєвий шлях--образ "я"--самопізнання--майбутні психологи
Аннотация: В статті здійснено теоретичний огдяд та аналіз наукової літератури психодинамічного напрямку під кутом проблеми професійних очікувань майбутніх психологів та визначено особистісні передумови їх формування.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 86
Автор(ы) : Володарська, Наталія Дмитрівна
Заглавие : Роль світоглядних орієнтацій особистості та образу "Я" у самотворення особистості
Место публикации : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 24-29. - ISBN 978-966-189-358-9 (Шифр 15(06)/П 86-725883). - ISBN 978-966-189-358-9
Примечания : Бібліогр.: с. 28-29 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): синергетика--самопізнання--образ "я"--сенс життя
Аннотация: Описано особливості впливу світогляднихорієнтацій особистості на побудову образу "Я", що визначає процес самотворення. Визначено специфіку процессу самопізнання, самореалізації та самоідентифікації в юнацькому віці. Зазначено фактори, що визначають формування світоглядної орієнтації.
Найти похожие

9.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.015/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Колич.характеристики :774 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Содержание : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), (1)
Свободны : ЧЗ(1), (1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Подкоритова, Лариса Олександрівна
Заглавие : Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 451-460 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
УДК : 159.99
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопізнання--соціономічна сфера--саморозвиток
Аннотация: У статті розглянуто наступні напрямки сучасних наукових досліджень: праці з саморозвитку особистості, психотерапії, трансперсональної психології, акмеології, вікової і педагогічної психології тощо. Описано окремі проблеми і суперечності, виявлені у дослідженнях самопізнання фахівців соціономічної сфери.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 712-721 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовдосконалення--самовиховання--саморозвиток--самопізнання--ідеальне я
Аннотация: У статті самовдосконалення розглядається як процес свідомого, керованого самою особистістю розвитку, в якому в суб'єктивних цілях та інтересах самої особистості цілеспрямовано формуються й розвиваються її якості та здібності. Проаналізовано складові процесу самовдосконалення.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Lunov V., Rygel O.
Заглавие : Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 760-774 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 772 (10 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підприємницький потенціал--самопізнання--особистість--управління
Аннотация: У статті представлена технологія розвитку підприємницького потенціалу особистості в умовах бізнес-інкубатора. Актуалізується та обгрунтовано необхідність самопізнання і розвитку підприємницького потенціалу студентів і майбутніх магістрів під час навчання в університетах управлінського профілю.
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153/П 86
Заглавие : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 2
Выходные данные : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Колич.характеристики :263 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Цена : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--особистість
Содержание : Психоаналіз та комп'ютерні технології. Інтердисциплінарний підхід у моделюванні функцій мозку/ Д. Дітріх [и др.]. Типологія життєвих криз та ініціальних тенденцій трансформації людини на основі багатовимірної теорії особистості/ В. М. Заіка, В. Ф. Моргун. Модель психологічної одиниці життя людини у світі/ Ю. Л. Горбенко. Психологічна допомога батькам дітей з порушенням розвитку/ . Чинники становлення соціального капіталу як психологічного ресурсу особистості/ П. І. Блозва. Аналіз кола довіри/недовіри громадян різним сферам соціальної дійсності/ Н. М. Василець. Особливості психологічних проблем розлучених жінок/ Д. Е. Зубцов. До проблеми ідентифікації з місцем проживання/ Т. М. Мандзик. Можливості корекції негативного прояву соціально-психологічних особливостей стилю споживання матеріальних благ особами з низьким економічним статусом/ О. В. Овчар. Психосоматична складова розвитку серцево-судинних захворювань/ Л. Г. Перетятько. Етапи розвитку особиситості комбатанта в розрізі генетико-психологічної теорії/ Р. П. Попелюшко. Особливості копінг-стратегій учасників бойових дій в зоні АТО/ Х. І. Турецька, Ю. В. Штольцель. Фрустраційна толерантність особистості як афективний компонент оптимізму/ Н. М. Чижиченко. Термінологічні визначення конепту "адикція" у контексті нового DSM-V (англійською мовою)/ С. Джакомуцці, К. Гербер. Проблема дипривації в контексті функціональних взаємозв'язків "Я" суб'єкта з його психологічними захистами/ М. М. Кононова, Н. А. Слюняєва. Науково-фантастичні фільми і самопізнання особистості/ М. М. Мельничук. Акцентуації характеру особистості керівника/ Ю. Ю. Бойко-Бузиль. Психологічні особливості професійного становлення майбутнього психолога під час навчання у виші/ К. П. Крикля. Теоретико-методологічний аналіз поняття адаптивності в контексті формування готовності першокурсників до навчання у вищій школі/ А. С. Киричук. Особливості зв'язку креативності та професійно важливих якостей студентів-менеджерів/ А. А. Московченко. Психологічні проблеми студентів на першому році навчання у ВНЗ: причини виникнення та можливості подолання/ Т. Рогачова. Диференціальний аспект іміджу профспілкового лідера/ Н. О. Чайкіна. Проблема ідентифікації наукових шкіл у психології/ В. В. Шевчук. Мусатов С. О. Особистість: комунікативно-психологічна концепція/ О. Ф. Бондаренко. Коваленко О. Г. Міжособистісне спілкування осіб похилого віку/ В. А. Чорнобривкіна.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Капустюк, Олена Миколаївна
Заглавие : Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 140-148 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с.147-148 (10 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самодетермінація особистості--особистісний смисл--особистісне самовизначення--ціннісні орієнтації особистості--самопізнання--самооцінка--самоповага--самоставлення
Аннотация: Головна мета статті - ціннісно-смисловий компонент, формування особистісного смислу як фактори самодетермінації особистості. На основі теоретичного аналізу виокремлюється ряд стадій особистісного розвитку, при послідовному проходження яких можлива самодетермінація особистості.
Найти похожие

15.

Вид документа : Многотомное издание
Шифр издания : 15(06)/Н 34
Заглавие : Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць. Вип. 743 : Педагогіка і психологія
Выходные данные : Чернівці: ЧНУ, 2015
Колич.характеристики :310 с.: табл.
Коллективы : Чернівецький національний університет
Цена : 18.00 грн.
УДК : 159.9(06)+159.9:005.745
Содержание : Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості/ Н. Д. Володарська. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми/ А. М. Грись. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій/ О. М. Кокун. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму/ Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості/ С. Д. Максименко. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості/ О. І. Пенькова. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід/ Л. І. Пилипенко. Ціннісні основи духовного розвитку особистості/ Л. З. Сердюк. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку/ А. Д. Терещук. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку/ В. В. Турбан. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці/ Т. М. Яблонська. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/Н 34
Автор(ы) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці
Коллективы : Чернівецький національний університет
Место публикации : Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць/ Чернівецький національний університет. - Чернівці: ЧНУ, 2015. - Вип. 743: Педагогіка і психологія. - С. 290-296: рис. (Шифр 15(06)/Н 34-562969)
Примечания : Бібліогр.: С. 296 (5 назв)
УДК : 159.923
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовдосконалення--саморозвиток--самопізнання
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 151.7/К 43
Автор(ы) : Кириленко, Таїсія Сергіївна
Заглавие : Пошук гармонії: емоційні переживання та стани особистості (вчинково-орієнтований підхід) : монографія
Выходные данные : Київ: "Київський університет", 2004
Колич.характеристики :100 с.
ISBN, Цена 966-594-570-Х: 6.00 грн
УДК : 159.942.5
Предметные рубрики: Емоційні переживання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційна сфера--регуляція емоційних станів--переживання--емоційне самопізнання
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 86
Автор(ы) : Пенькова, Олена Іванівна
Заглавие : Самовдосконалення особистості і її самооцінка
Место публикации : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 1 (1). - С. 74-78. - ISBN 978-966-189-359-6 (Шифр 15(06)/П 86-059873). - ISBN 978-966-189-359-6
Примечания : Бібліогр.: с. 78 (10 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--самооцінка--самовдосконалення--самопізнання--саморегуляція--поведінка--пізнання
Аннотация: У статті розкрита роль самооцінки в процесі самовдосконалення особистості. Доведено, що узагальнені результати пізнання себе і емоційно-ціннісного ставлення до себе втілюються у відповідну самооцінку, яка включається у регуляцію поведінки особистості як один із визначальних аспектів. В результаті експериментального дослідження виокремлені рівні формування самооцінки підлітків і старшокласників, надана їх кількісна та якісна характеристика, яка доводить необхідність аналізу самооцінки у нерозривній єдності процесів самопізнання, емоційно-ціннісного ставлення особистості до себе і саморегуляції.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Мельничук М. М.
Заглавие : Проблема впливу творів кіномистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 268-278 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 276-277 (28 назв)
УДК : 159.923:377-053.6
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): свідомість--підсвідоме--кіномистецтво--науково-фантастичний кінофільм--самопізнання особистості
Аннотация: У статті проаналізовано психологічні підходи до розуміння впливу мистецтва на свідомість та підсвідомість особистості глядача. Показано, що зміна структури і змісту свідомості, а також розширення меж усвідомлення особистістю самої себе в результаті комунікації з науково-фантастичними фільмами може активізувати процеси самопізнання особистості як осмислення та інтерпретацію власного Я і як усвідомлення особистістю різних аспектів образу Я.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Шиловська, Олена Миколаївна
Заглавие : Особливості застосування дискурсивних пракик самопроектування у молодшому шкільному віці
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 82-93 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примечания : Бібліогр.: с. 93 (3 назви)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопроектування--дискурсивні практики--прототексти--комунікативна компетентність--саморозуміння--самопізнання--часова перспектива
Аннотация: Самопроектування - це спроби створення проекту власного "Я" на основі інтерпретації та часткової реінтерпретації пережитих життєвих подій, як своїх власних, так і подій, що відбуваються у житті найближчого оточення. Однак, інтерпретація та реінтерпретація особистого досвіду молодшого школяра можлива лише за активної участі дорослого.
Найти похожие

 1-20    21-38 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 24777
Число посетителей 1091
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя