Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (150)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=саморегуляція<.>
Общее количество найденных документов : 83
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.279.7/Г 15 рукописный текст
Автор(ы) : Галян , Ігор Михайлович
Заглавие : Саморегуляція оцінних ставлень учителя в педагогічній взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1996
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С .Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 160-179.
УДК : 37.091.279.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Педагогічна взаємодія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): оцінне ставлення--педагогічна взаємодія--самооцінка--домагання--соціально-психологічні очікування--професійна рефлексія--механізми саморегуляції--адекватність оцінювання--стиль саморегуляції--акцентовано афективний--акцентовано раціональний--неакцентовано афективно-раціональний
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.2(043.5)/П 78 рукописный текст
Автор(ы) : Процюк, Олександр Віталійович
Заглавие : Розвиток рухової навички з урахуванням психічної інтенсивності вправляння : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :166 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 156-166.
УДК : 159.946.2(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Рухові навики
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рухова навичка--психічна інтенсивність--психічна напруженість--інтенсивність вправляння--регуляція--саморегуляція--оптимізація
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі розвитку рухової навички з урахуванням психічної інтенсивності вправляння: У роботі досліджено: а) зміни психічної іентенсивності вправляння людини в процесі розвитку рухової навички в умовах тренування і змагань; б) особливості динаміки психічної напруженості розвитку рухової навички, яка здійснюється способом регуляції інтенсивності вправляння, використовуючи для цього фізіологічні показники (ЧСС); особливості саморегуляції психічної напруженості розвитку рухової навички за умови довільного її регулювання і спираючись на її суб"єктивні еталони; в) засоби і методи оптимізації психічної інтенсивності вправляння. Показано, що виконання рухової навички створює різні за інтенсивністю і модальністю психічні стани. Установлено, що напруженість пізнавальних , моральних і діяльних станів у звичайних умовах тренування є значно нижчою, ніж в умовах змагань. Розроблено спосіб оптимізації психічної напруженості у тренуванні відповідно до її функціональних можливостей особи, а також спосіб регуляції психічної напруженості шляхом вибірковості активізації й мобілізації вольових зусиль і психомоторних якостей. Установлена можливість компенсації недостатньої моральної напруженості, доведено, що систематичне використання в тренувальних заняттях вправ з оптимальною напруженістю дозволяє людині не лише стабілізувати рухи, але й адаптувати їх до умов напруженості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8+159.923/П 57-852721 рукописный текст
Автор(ы) : Попелюшко, Роман Павлович
Заглавие : Психологічні умови подолання негативної самооцінки в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :274 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-192.
УДК : 159.922.8+159.923.2 + 159.922.8 + 159.923.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Юнацький вік
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): "я"-концепція--соціальна адаптація--самооцінка--загальна самооцінка--негативна самооцінка--саморегуляція
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі впливу самооцінки на формування особистості молодої людини. дана робота складається із вступу, трьох розділів, висновків до кожного розділу, загальних висновків, списку використаних джерел і додатків. В першому розділі теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено вплив якісних і кількісних показників самооцінки на формування особистісних характеристик студентів ВНЗ. Обгрунтовано також підхід до самооцінки як до динамічної системи. У другому розділі описано розроблений і апробований автором комплекс методів дослідження рівнів самооцінки; встановлено загальні та індивідуальні особливості розвитку окремих структурних компонентів системи самооцінки; описані рівні самооцінки. Результати дослідження, висвітлені у третьому розділі, доповнюють уявлення про механізм функціонування самооцінки як складової системи регуляції поведінки і діяльності особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/А 76-664988 рукописный текст
Автор(ы) : Апетик, Наталія Михайлівна
Заглавие : Моральна саморегуляція як умова попередження девіантної поведінки підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Чернівці, 2001
Колич.характеристики :231 с.: табл., рис.
Коллективы : Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича (Чернівці)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-217.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+316.624-053.6+37.015.31:17 + 159.922.73-053.6-056.49 + 316.624-053.6 + 37.015.31:17
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Девіантна поведінка
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): девіантна поведінка--соціальна норма--детермінанти--моральна соморегуляція
Аннотация: У дисертації представлено теоретичний та експериментальний аналіз проблеми моральної саморегуляції як умови попередження девіантної поведінки підлітків. У роботі проаналізовано суть, види та детермінанти поведінкових відхилень дітей підліткового віку. виявлене суттєве значення моральної саморегуляції у виникненні поведінкових аномалій стимулювало до теоретичного аналізу та експериментального дослідження специфіки її прояву в період підліткового віку. розроблена та апробована програма тренінгових занять по становленню моральної регуляції поведінки в підлітковому віці. отримані експериментальні дані засвідчили доцільність та ефективність реалізації розробленої програми морального виховання підростаючого покоління, необхідність поширення її з метою морального розвитку дітей підліткового віку, становлення в них моральної поведінки, що сприятиме попередженню поширення відхилень у їхній поведінці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4(/Б 18-329690 рукописный текст
Автор(ы) : Байєр, Ольга Миколаївна
Заглавие : Розвиток саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :180 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 141-163.
УДК : 159.922.73-053.4(043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморегуляція--воля--довільна активність--довільна регуляція--взаємодія
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі дослідження саморегуляції старших дошкільників у взаємодії з однолітками і дорослими. Проаналізовано стан розробки наукової проблеми в сучасній психолого-педагогічній науці; подано аналіз ключових понять дослідження; визначено та обгрунтовано особливості актуалізації структурних компонентів акту психічної саморегуляції дошкільника в різних видах діяльності. Експериментально виявлено тенденції щодо рівня розвитку структури акту психічної саморегуляції в ігровій діяльності, праці, спілкуванні та в ситуації конструювання; розроблено та адаптовано до предмета дисертаційного дослідження діагностичний інструментарій для визначення рівня розвитку психічної саморегуляції дошкільників. У дисертаційному дослідженні апробовано і перевірено нові психолого-педагогічні підходи щодо цілеспрямованого управління процесом розвитку саморегуляції старших дошкільників у різних специфічно дитячих видах діяльності; обгрунтовано, що функціональним центром акту психічної саморегуляції довільної поведінки дошкільника є позитивний образ-Я; сформульовано науково-методичні рекомендації, доведено доцільність застосування цілеспрямованої роботи щодо оптимізації управління процесом соморегуляції старших дошкільників з однолітками і дорослими.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-051/А 64 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Наталія Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи розвитку готовності до професійної діяльності у майбутніх психологів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :552 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 423-468.
УДК : 159.923.2-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): готовність до професійної діяльності--професійна зрілість--професійна ідентичність--професійна мотивація--психологічна зрілість--психологічний механізм--саморегуляція--майбутні психологи
Аннотация: В роботі представлений оригінальний погляд на сутність, структуру і форми прояву готовності до професійної діяльності як триєдність психофізіологічного стану, професійно-важливих особистісних якостей і відношення. Обгрунтована структурно-типологічна концепція готовності, згідно якої розвиток професійної готовності носить нерівномірний характер. Доведено, що на готовність психолога-практика впливає психічна зрілість, професійна ідентичність, професійна мотивація, темпераментні якості особистості. Встановлено, що механізмами розвитку професійної готовності майбутнього психолога є механізми емоційно-вольової і ціннісно-смислової саморегуляції, механізм самоідентифікації і самосуб'єктивації. Зроблено висновок, що основними напрямами в роботі по формуванню готовності до професійної діяльності психолога-практика повинні бути розвиток психологічної і професійної зрілості майбутнього спеціаліста.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.64/Д 44 рукописный текст
Автор(ы) : Дідух, Микола Леонтійович
Заглавие : Становлення політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :201 с.: табл.
Коллективы : Національний університет ім. Тараса Шевченка. Кафедра соціальної психології
Примечания : Бібліогр.: с. 177-196.
УДК : 316.64
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Політична свідомість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): політична свідомість--соціалізація--когнітивно-ситуативний фактор--рефлексія--маніпуляції--політична участь--саморегуляція
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене становленню політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності. Встановлено, що політична свідомість є необхідною складовою свідомості особистості як такої, її існування зумовлюється самим фактом соціального життя людини. Виявлено, що становлення політичної свідомості молоді визначається мимовільними інтеріоризаційними факторами, а також факторами рефлективними, яким властива особистісна контрольованість, усвідомленність, ціннісно-раціональна визначеність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 377.8-057.87:37.0/Д 79-144528 рукописный текст
Автор(ы) : Дубравська, Дося Михайлівна
Заглавие : Динаміка особистісних утрворень майбутнього педагога на етапі первинної професіоналізації (на матеріалі дослідження студентів педагогічного коледжу) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :237 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-205.
УДК : 377.8-057.87:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професіоналізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісні утрворення--локус контролю--самопізнання--суб`єктивність --саморегуляція--майбутні педагоги
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі становлення й розвитку у процесі первинної професійної підготовки (педагогічний коледж) майбутніх педагогів психологічних утворень, які є сутнісними характеристиками особистості як суб'єкта педагогічної діяльності. Встановлено, що основою особистісної готовності до успішної реалізації професійно-педагогічної діяльності є показники загальної універсальності, самоприйняття, сенсожиттєві орієнтації, упевненість у собі і мотивація саморозвитку, які опосередковано пов'язані із створенням педагогічних ситуацій толерантної взаємодії й підтримки, а також умов для задоволення потреб суб'єктів учіння у самопізнанні і саморозвитку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.064.2+316.454./К 68-337614 рукописный текст
Автор(ы) : Коропецька, Олеся Михайлівна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови ефективного міжособистісного спілкування вчителя і підлітка : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Івано-Франківськ, 1997
Колич.характеристики :200 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 144-161.
УДК : 37.064.2+316.454.52 + 37.064.2 + 316.454.52
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спілкування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісне спілкування--суб'єкт-суб'єктні взаємовідносини--психологічна готовність--саморегуляція
Аннотация: Дисертація присвячено вивченню процесу між особистісного спілкування вчителя і підлітка, його змісту та умов, що забезпечують ефективність даного процесу. Розглядається явище регуляції та саморегуляції підлітком індивідуальної поведінки як одне із основних умов результативної педагогічної взаємодії. Виявлені три рівні готовності вчителя (високий, середній, низький) до між особистісного спілкування, особливості діалогічного спілкування у психолого-педагогічній взаємодії "вчитель-підліток".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:316.62+/К 88-755342 рукописный текст
Автор(ы) : Куценко, Галина Володимирівна
Заглавие : Когнітивний стиль особистості в структурі саморегуляції соціальної поведінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :192 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 160-187.
УДК : 159.923.2:316.62+316.628 + 159.923.2:316.62 + 316.628
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Саморегуляція
Загальна психологія-- Соціальна поведінка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморегуляція--спосіб саморегуляції соціальної поведінки--когнітивний стиль--"когнітивна простота-складність"--"залежність-незалежність від поля"
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню саморегуляції соціальної поведінки, які відрізняються за своєю мікроструктурою. Різні способи саморегуляції пов'язані з особливостями когнітивних стилів. Когнітивний стиль відіграє роль організаційного механізму у формуванні певного способу (стилю) саморегуляції соціальної поведінки.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:37.011.3+/М 18-179617 рукописный текст
Автор(ы) : Малазонія, Світлана Валеріївна
Заглавие : Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :223 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-208.
УДК : 159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051 + 159.923:37.011.3 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психологія поведінки
Загальна психологія-- Саморегуляція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здатність до саморегуляції--рефлексивність--копінг- стратегія--таксономія--суб'єктно-діяльнісний підхід--педагогічний вплив--автогенне тренування--системокомплекс
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/П 16-074704 рукописный текст
Автор(ы) : Панасенко, Наталія Миколаївна
Заглавие : Особливості образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :200,[35] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-200.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Девіантна поведінка
Педагогічна психологія-- Я-образ
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ "я"--самооцінка--саморегуляція--девіантна поведінка--агресивна поведінка--адиктивна поведінка--деліквентна поведінка
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі формування образу "я" у акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою. Поглиблено розуміння взаємозв'язків акцентуацій характеру з девіантною поведінкою та трансформацією образу "Я" в підлітковому віці. Виявлено особливості складових компонентів образу "Я" акцентуйованих підлітків з девіантною поведінкою: когнітивного, емоційно-ціннісного та поведінкового.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955./П 25-833559 рукописный текст
Автор(ы) : Пеньковська, Наталія Михайлівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: рис., табл., цв.ил.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.161-176.
УДК : 37.015.3:159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--особистісна рефлексія--самоаналіз--саморегуляція--ціннісне ставлення
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922./П 30-635403 рукописный текст
Автор(ы) : Петренко, Ірина Володимирівна
Заглавие : Особливості саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-211.
УДК : 37.015.3:159.922.7+37.091.212.7-026.512.1/.516 + 37.015.3:159.922.7 + 37.091.212.7-026.512.1/.516
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Саморегуляція
Вікова психологія-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчальна успішність--саморегуляція--особистісний розвиток--самоконтроль
Аннотация: У роботі розкрито змістові й динамічні характеристики складових саморегуляції довільної активності школярів: особистісного контролю, самоконтролю, а також комплексу регулятивно-вольових якостей особистості. Проаналізовано конструктивні й деструктивні тенденції у становленні регулятивної сфери школярів. .Запропоновано модель продуктивного розвитку саморегуляції довільної активності у школярів з різною навчальною успішністю. На її основі розроблено й апробовано корекційно-розвивальну програмуз активізації конструктивних тенденцій у розвитку саморегуляції довільної активності школярів у звязку з їх навчальною успішністю.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.36:/П 39-782209 рукописный текст
Автор(ы) : Плотко, Олена Василівна
Заглавие : Формування у працівників податкрвої міліції здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :178 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 160-174.
УДК : 159.923.2-057.36:331.54]:355
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Саморегуляція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморегуляція--емоціогенні умови--профіль саморегуляції--успішність професійної діяльності
Аннотация: В роботі дається психологічний аналіз професійної діяльності податківця, виокремлюються фактори, що впливають на її здійснення. Виявлено два типові профілі структури саморегуляції, властиві для груп успішних та неуспішних професіоналів. Доведено, що узгодженість усіх механізмів саморегуляції є головною характеристикою ефективного стилю діяльності. З'ясовано роль у структурі саморегуляції компенсаторних механізмів, зокрема, гнучкості. Виявлено, що стиль діяльності зазнає змін в умовах застосування спеціальної процедури впливів розвивального характеру. Пропонується програма оптимізації здатності до саморегуляції в емоціогенних умовах професійної діяльності податківця.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923-021.254+1/П 37-533141 рукописный текст
Автор(ы) : Плющ, Світлана Миколаївна
Заглавие : Зв'язок особистісних та індивідуально-психологічних особливостей у розумовій стомлюваності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :207, [63] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 183-207.
УДК : 159.923-021.254+159.944 + 159.923-021.254 + 159.944
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Розумова діяльність-- Особистісність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розумова стомлюваність--втома--саморегуляція--особистісні якості--стиль діяльності
Аннотация: Дисертацію присвячено питанням формування властивої розумової стомлюваності як характеристики особистості. З'ясовано, що стомлюваність залежить від особливостей компенсаторних відносин між різними рівнями її опосередкування. Обґрунтовано можливість інтерпретації стомлюваності як критерію сформованості індивідуального стилю діяльності. Запропоновано методику тестового визначення індивідуальних особливостей розумової стомлюваності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-055.52:/Р 15-850979 рукописный текст
Автор(ы) : Радченко, Марина Ігорівна
Заглавие : Особистісна саморегуляція дорослих у сім'ях з розумово відсталими дітьми-інвалідами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :192 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-192.
УДК : 159.923.2-055.52:616.899-053.2-056.24
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Саморегуляція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистісна саморегуляція--розумово відстала дитина--особистісні утворення--кризові ситуації--батьки дітей-інвалідів
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні особливості особистісної саморегуляції дорослих, які мають розумово відсталих дітей, в умовах хронічної екстремальності та визначаються особливості психокорекційної роботи з ними. Встановлено коло психологічних проблем батьків відсталих дітей, виявлено особливості соціально-психологічної ситуації цих родин. Розроблено систему типологічних особливостей батьків розумово відсталих дітей, встановлено основні психологічні особливості батьків. Створено і апробовано програму психологічної корекції батьків розумово відсталих дітей у процесі групової роботи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6+/Р 32-344146 рукописный текст
Автор(ы) : Рева, Олена Миколаївна
Заглавие : Формування емоційної стійкості у ранньому юнацькому віці : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :199 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський міжнародний університет (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 150-166.
УДК : 159.922.73-053.6+37.015.3:159.942 + 159.922.73-053.6 + 37.015.3:159.942
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емоції
Вікова психологія-- Юнацтво
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): юнацький вік--емоційна стійкість--успішність діяльності--психодіагностика--психічна саморегуляція--психокорекція
Аннотация: У роботі показана можливість проведення діагностичної та корекційної роботи з метою підвищення емоційної стійкості в ранньому юнацькому віці під час навчальної діяльності. Представлено аналіз стану розробки проблеми вивчення та формування емоційної стійкості. Проаналізовано психологічні фактори та особливості умов навчальної діяльності у ранньому юнацькому віці. Визначено комплекс методик діагностики проявів емоційної стійкості, представлено і апробовано комплекс ефективних методів психодіагностики ЕС у ранньому юнацькому віці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8+159.922/С 40-349192 рукописный текст
Автор(ы) : Сірко, Роксолана Іванівна
Заглавие : Психічне здоров'я у старшому юнацькому віці як предмет психологічного аналізу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Львів, 2002
Колич.характеристики :282 с.: табл., рис.
Коллективы : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примечания : Бібліогр.: с. 160-181.
УДК : 159.922.8+159.922.8:616.8 + 159.922.8 + 159.922.8:616.8
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психічне здоров'я
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічне здоров'я--міжособистісна взаємодія--саморегуляція--нейролінгвістичне програмування--пізній юнацький вік--мікросоціальне середовище
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі психічного здоров'я молоді та факторам, що його зумовлюють. Розроблено комплексний критерій визначення стану визначення стану психічного здоров'я. Зафіксовано два рівні психічного здоров'я - високий і низький та розкриті їх показники. Впроваджено комплекс спеціальних вправ з нейролінгвістичного програмування та психорегуляції, спрямованих на удосконалення комунікативних здібностей юнаків та дівчат та засвоєння методів управління емоційними станами.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6-/С 91-592013 рукописный текст
Автор(ы) : Сухоленова, Олена Генадіївна
Заглавие : Формування адекватного образу "Я" у дівчат із неповної сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 2000
Колич.характеристики :178,[50] с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Библиогр.: с. 143-172.
УДК : 159.922.73-053.6-055.25+37.015.3:159.922.7 + 159.922.73-053.6-055.25 + 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Дівчата юнацького віку
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ "я"--неповна сім'я--дівчата-підлітки--самосвідомість--самопізнання--рефлексія--саморегуляція
Аннотация: Дисертацію присвячено питанням формування адекватного образу "Я" дівчат раннього юнацького віку, які виховуються в умовах неповної сім'ї. Виявлено особливості образу "Я" дівчат із повної і неповної сімей, встановлені причини деформації образу "Я" дівчат із неповних сімей, особливості впливу матерів на формування образу "Я" своїх дочок. Визначені заходи психологічної допомоги, психокорекційної роботи практичного психолога разом з вчителями щодо дівчат дівчат з неадекватним образом"Я".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-83 
 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 9074
Число посетителей 502
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя