Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (145)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=саморозвиток<.>
Общее количество найденных документов : 63
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ятчук, М. С.
    Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання [Текст] / М. С. Ятчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 732-742. - Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
саморозвиток -- зміни особистості -- професійно важливі якості -- самооцінка -- самовдосконалення -- самоактуалізація -- особистісний розвиток
Аннотация: У статті розглядається проблема змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України в процесі навчання. Виділені детермінанти зміни особистості майбутніх працівників ДПС: біологічні чинники, психологічні чинники, соціальне середовище.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

2.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості [Текст] / Т. М. Яблонська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 712-721. - Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
самовдосконалення -- самовиховання -- саморозвиток -- самопізнання -- ідеальне Я
Аннотация: У статті самовдосконалення розглядається як процес свідомого, керованого самою особистістю розвитку, в якому в суб'єктивних цілях та інтересах самої особистості цілеспрямовано формуються й розвиваються її якості та здібності. Проаналізовано складові процесу самовдосконалення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

3.
15(06)
Н 34


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці [Текст] / Т. М. Яблонська // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць / Чернівецький національний університет. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - Вип. 743 : Педагогіка і психологія. - С. 290-296 : рис. - Бібліогр.: С. 296 (5 назв)
УДК
РУБ 15(06)

фывфывфыв:
самовдосконалення -- саморозвиток -- самопізнання


Доп.точки доступа:
Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
373.5.035:801.73
П 77


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування [Текст] / О. М. Шиловська // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 124-131. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
фывфывфыв:
наратив -- психологічна герменевтика -- самопроектування -- самоосмислення -- саморозвиток


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.923.2(043.3)
Ш 59


    Шиловська , Олена Миколаївна.
    Психологічні особливості породження наративу як засобу саморозвитку особистості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Шиловська Олена Миколаївна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 282 с. : табл. - Бібліогр.: с. 215-227. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Саморозвиток--Наратив--Дисертації
фывфывфыв:
наратив -- автонаратив -- саморозвиток особистості -- самоприйняття -- особистий досвід
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей наративу як засобу усвідомлення власного досвіду та власного "Я", що є важливим чинником саморозвитку особистості. Визначено типи текстів-наративів та чинники, що впливають на їх породження. Виділені особливості наративу, що відрізняють його від інших видів текстів. Розкрито рівні функціонування наративу в залежності від того, наскільки особистість вміє конструювати історію свого життя, приймати власний досвід та трансформувати його у розповідь. Виявлено психологічні умови , за яких використання наративу в процесі психологічного консультування є ефективним.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Черкаський, А. В.
    Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів [Текст] / А. В. Черкаський // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психодіагностичні методики -- соціально-психологічний тренінг -- відбір персоналу -- керівництво колективом -- локус контролю -- самокорекція -- саморозвиток
Аннотация: У статті розглядаються психодіагностичні можливості тренінгу, аналізуються основні методики, які використовуються в процесі тренінгової роботи для оцінки і вибору персоналу. Приділяється увага основним якостям особи керівника.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

7.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Турбан, Вікторія Вікторівна.
    Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю [Текст] / В. В. Турбан // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 563-575. - Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
саморозвиток -- професійне становлення -- успішність професійної діяльності -- оптимізація професійної діяльності
Аннотация: У статті представлено теоретичний аналіз проблеми саморозвитку особистості лікаря-психолога в професії та ідеальна модель успішного спеціаліста.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

8.
159.923.2+378-057.875:37.011.3-051
Т 59


    Тороп , Крістіна Сергіївна.
    Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Тороп Крістіна Сергіївна ; наук. кер. Турбан В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 213 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-205. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний досвід--Дисертації
фывфывфыв:
ідентичність -- особистісний досвід -- педагогічна ідентичність -- педагогічний саморозвиток
Аннотация: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
378.22:159.9.07
Т 36


    Тесленко, Марина Миколаївна.
    Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів [Текстььь] / М. М. Тесленко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
діалогічний підхід -- психологічна компетентність -- професійний саморозвиток -- інтерактивне навчання
Аннотация: Проаналізовано та обґрунтовано значення діалогічного підходу як головної умови якісної професійної підготовки майбутнього психолога в системі вищої школи. Виокремлено чинники ефективності діалогічних комунікативних практик у вищій школі. Аргументовано доцільність застосування діалогічного підходу у вищій школі з метою свідомого розвитку та вдосконалення професійної компетентності майбутніх психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі [Текст] / Л. А. Терещенко, Т. В. Петровська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 340-348. - Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
психічне здоров'я -- психологічне здоров'я -- саморозвиток -- самоактуалізація -- базові потреби
Аннотация: У статті розглядається поняття "психічне здоров'я", визначені основні критерії психічного здоров'я дитини. Обгрунтовується взаємозв'язок між психічним здоров'ям і психологічним здоров'ям людини. Виокремлені компоненти і рівні психологічного здоров'я особистості дитини. В статті наведено характеристики психічного здоров'я дітей залежно від виду прояву. Представлена порівняльна психологічна характеристика психічно здорової дитини і дитини з порушеннями психічного здоров'я.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Петровська, Тетяна Валентинівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів [Текстььь] / Л. А. Терещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 518-526. - Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
саморозвиток -- самоактуалізація -- особистісне зростання -- юнацький вік -- невроз -- психічна травма -- невротичний конфлікт
Аннотация: В статті здійснено теоретичне дослідження проблеми психологічних особливостей саморозвитку студентів раннього юнацького віку; доведено, що етап професійного навчання є визначальним для формування цього процесу; виокремлені головні принципи самоосвіти і саморозвитку; вивчено мотиви саморозвитку студентів; виявлено критерії та рівні саморозвитку в ранньому юнацькому віці, їх основні характеристики. Розкрита система психологічних чинників, які впливають на стимуляцію прагнення до саморозвитку студентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
155
О-72


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Саморозвиток як провідна діяльність у старості [Текст] / М. Л. Смульсон // Особистість та її історія : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - С. 16-17
УДК
РУБ 155


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка(Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
159.923.2
С 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості [Текстььь] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 36-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
старість -- старіння -- самопроектування -- саморозвиток -- ампліфікація -- модель світу
Аннотация: Стаття присвячена розгляду специфіки самопроектування як інтенціонального підгрунтя саморозвитку у людей похилого віку, а також як засобу ампліфікації саморозвитку. Показано, що специфіка самопроектування у старості проявляється на всіх його етапах, а саме етапі рефлексії завдань саморозвитку, етапі визначення проекту результату, проекту процесу і відповідних технологій саморозвитку, а також критерії події саморозвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
159.953.5
С 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Місце самопроектування у проектній парадигмі [Текстььь] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК

фывфывфыв:
проектування -- самопроектування -- особистісний проект -- саморозвиток -- рефлексія -- інтелект -- ментальна модель світу
Аннотация: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
373.5.035:801.73
П 77


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє [Текст] / М. Л. Смульсон // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 78-81. - Бібліогр.: с. 81 (8 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
фывфывфыв:
наратив -- герменевтика -- самопроектування -- саморозвиток -- проектування життя


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
15(08)
А 43


    Смульсон, М. Л.
    Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду [Текст] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 12. - С. 41-57. - Бібліогр.: с. 53-57 (23 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
саморозвиток -- конструювання особистісного досвіду -- проблема -- задача -- інтелектуальна ініціація -- похилий вік -- дефіцитарність пам'яті
Аннотация: В статті показано, що медіатором зв'язку процесів конструювання особистісного досвіду і саморозвитку є задача на опціональний саморозвиток, самостійно поставлена і розв'язана дорослою людиною. З'ясовано, що конструювання досвіду є одним із аспектів діяльності саморозвитку, і цей процес логічно розглядати в контексті задачного підходу до діяльності та взагалі до життя як сукупності дяльнісних процесів різзного змісту і форми. Такий підхід доповнює постенекласичний дискурсивний розгляд конструювання особистісного досвіду, тому що опис процесу дискурсивного конструювання може здійснюватися у різних формах, і, зокрема, у форму розв'язування задачі. Визначено, що джерелами проблем і задач є так звані розриви (або "люфти") у діяльності, при цьому розрізняють задачу і проблему. Задача - це те, що має засоби розв'язування для поставленої мети, тоді як проблема виникає при наявності мети та відсутності засобів її досягнення, тому розв'язування проблеми завершується від задачної (проблемної) ситуації тим, що вона усвідомлена суб'єктом, об'єктивована і найчастіше описана словесно або і іншій знаковій (числовій, графічній) формі. Самостійна постановка задачі є онтологічним субстратом інтелектуальної ініціації як метакогніції. Проаналізовано основні стадії, які проходить задача від її знаходження (відчуття її наявності, паростку) в діяльності до ймовірного розв'язування: проблемна ситуація, проблематизація, проблема, власне інтелектуальна ініціація як самостійна постановка задачі, пошук засобів розв'язування, задачна ситуація, задача як система, задачна структура (засоби розв'язування знайдено і вербалізовано) і, нарешті, усвідомлений процес розв'язування, який може закінчитися розв'язком і найчастіше досягає його, якщо засоби було визначено адекватно. Аналіз проходження суб'єктом указаних стадій на прикладі того, як конструювання особистісного досвіду здійснюється людиною похилого віку в проблемній ситуації вікової дефіцитарності пам'яті, доводить, що старт процесу інтелектуальної ініціації є дорефлексивним і переддискурсивним, однак у подальшому процесі розв'язування задачі конструювання досвіду провідну роль починають вигравати дискурсивні засоби. Дискурсивними засобами конструювання досвіду тут виступатиме, зокрема, довизначення задачі, в даному випадку, її переформулювання з негативної постановки на позитивну, з необхідності компенсувати дефіцитарності пам'яті - на розвиток пам'яті або на загальний інтелектуальний розвиток.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

17.
159.9
С 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен [Текстььь] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 422-431. - Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
самотворення -- самореалізація -- саморозвиток -- синергія -- детермінація -- самодетермінація -- самоздійснення
Аннотация: Розкрито психологічні засади та системогенез самотворення особистості. Виявлено структурні характеристики та динамічні особливості самотворення особистості як самодетермінованої системи. Обґрунтовано доцільність цілісного вивчення закономірностей процесу самотворення особистості через її особистісне та ціннісно-смислове опосередкування.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
153.6
А 43


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації [Текст] / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 164-173. - Бібліогр.: с. 172-173 (29 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
самореалізація -- саморозвиток -- особистісний потенціал -- самодетермінація
Аннотация: У статті здійснюється аналіз феномена самодетермінації особистісного розвитку людини та її рушійних сил. Розкрито особистісний потенціал самодетермінації поведінки людини. Обгрунтовано, що самодетермінація розвитку особистості є психологічною основою і умовою її самореалізації.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шамич, Олександр Миколайович

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні основи самореалізації особистості [Текстььь] / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 150-157. - Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв:
самореалізація -- саморозвиток -- самоставлення -- особистісний потенціал
Аннотация: У статті розкрито змвст поняття самореалізація та визначено основні чинники феномена самореалізації особистості. Обґрунтовано визначення самореалізації о собистості як мотиву, як опредмечування її сутнісних сил і потреб, що визначає прагнення до розвитку свого потенціалу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шамич, Олександр Миколайович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

20.
154
А 43


    Рутина, Ю. В.
    Професійна самоактуалізація особистості [Текст] / Ю. В. Рутина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 66-71. - Бібліогр.: с. 69-71 (24 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
самоактуалізація -- самоактуалізація особистості -- професійна самоактуалізація -- становлення особистості -- саморозвиток -- саморозвиток особистості
Аннотация: У статті висвітлено проблему дослідження явища самоактуалізації та професійної самоактуалізації зарубіжними та вітчизняними вченими. Проаналізовано зміст понять "самоактуалізації" та "професійної самоактуалізації" особистості. Охарактеризовано якості особистості, які сприяють її самоактуалізації у житті професійній діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-63 
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 39874
Число посетителей 1269
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя