Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (145)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=саморозвиток<.>
Общее количество найденных документов : 63
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, О. Л.
    Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 60-76
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
аксіогенез -- обдарованість -- обдарована особистість -- особистісні цінності -- саморозвиток
Аннотация: У статті реалізовано потребовий підхід до особистісних цінностей і персонологічний підхід до аксіогенезу. Аксіогенез обдарованої особистості визначається як процес становлення й розвитку особистісних цінностей що обумовлюють її типологічні особливості, відображаючи специфіку здібностей, способів соціальної взаємодії й особистісного саморозвитку. В освітньому просторі аксіогенез обдарованої особистості розглядається в процесі взаємодії нормативних соціальних цінностей, що пов'язані з віковим розвитком, та особистісних цінностей, які виникають в процесі розвитку здібностей і саморегуляції. У ході аксіогенезу зростає ціннісна автономність особистості та зменшується безпосередній регульований вплив соціальних цінностей. Розроблено класифікацію цінностей обдарованої особистості. Цінності соціальної взаємодії включають особистісні цінності належності та особистісні цінності визнання. Цінності саморозвитку здібностей складаються з особистісних цінностей пізнання та особистісних цінностей творчості. До цінностей особистісної самобутності віднесено особистісні цінності самоідентичності та особистісні смисложиттєві цінності


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - 774 с. - ISSN 2072-4772. - 40.00 грн.
    Содержание:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології / Н. І. Антюхова. - С .8-21. - Бібліогр.: с. 19-20 (16 назв)
Башмакова, Олена Владиславівна. Психотерапія як екзистенціальний вибір / О. В. Башмакова. - С .22-33. - Бібліогр.: с. 31-32 (17 назв)
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .34-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (10 назв)
Вишньовський, В. В. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги / В. В. Вишньовський. - С .45-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (12 назв)
Герман, Л. В. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців / Л. В. Герман. - С .56-65. - Бібліогр.: с. 64 (9 назв)
Горобець, І. А. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента / І. А. Горобець. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (4 назви)
Громова, Наталія михайлівна. Психологічні особливості установки на критичне мислення / Н. М. Громова. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (9 назв)
Гура, Т. В. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті / Т. В. Гура. - С .88-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (13 назв)
Демиденко, А. М. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі / А. М. Демиденко. - С .99-110. - Бібліогр.: с. 108 (14 назв)
Дзюба, Т. М. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості / Т. М. Дзюба. - С .110-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (18 назв)
Дмитришин, Б. Я. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей / Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. - С .120-133. - Бібліогр.: с. 130-131 (18 назв)
Дмитріюк, Н. С. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори / Н. С. Дмитріюк. - С .133-144. - Бібліогр.: с. 142 (6 назв)
Добренко, Ф. А. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків / Ф. А. Добренко. - С .144-154. - Бібліогр.: с. 153 (5 назв)
Ільїна, О. М. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови / О. М. Ільїна. - С .155-163. - Бібліогр.: с. 162 (10 назв)
Каменська, Наталія Леонідівна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів / Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. - С .163-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (4 назви)
Капідінова, С. Б. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації / С. Б. Капідінова. - С .172-183. - Бібліогр.: с. 182 (9 назв)
Католик, Галина Вікторівна. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти / Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. - С .184-198. - Бібліогр.: с. 195-197 (29 назв)
Клибанівська, Тетяна Миколаївна. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами / Т. М. Клибанівська. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (10 назв)
Коваленко, О. Г. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (8 назв)
Коняєва, Лілія Дмитрівна. Особливості творчих здібностей молодших школярів / Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. - С .217-228. - Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
Кормишев, М. В. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості / М. В. Кормишев. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 235-237 (22 назви)
Корнієнко, В. В. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації / В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. - С .239-249. - Бібліогр.: с. 245-246 (21 назва)
Корнієнко, О. В. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка / О. В. Корнієнко. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 255-256 (17 назв)
Кузнецова, С. В. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога / С. В. Кузнецова. - С .259-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (11 назв)
Культенко, В. П. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ / В. П. Культенко. - С .267-278. - Бібліогр.: с. 274-275 (28 назв)
Лапчук, В. С. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ / В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. - С .278-288. - Бібліогр.: с. 286 (10 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей / Л. В. Лимар, К. О. Моруга. - С .288-296. - Бібліогр.: с. 294 (7 назв)
Мадінова, Ю. І. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості / Ю. І. Мадінова. - С .296-315. - Бібліогр.: с. 312-313 (15 назв)
Мельничук, М. М. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента / М. М. Мельничук. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога / І. В. Михайлюк. - С .323-336. - Бібліогр.: с. 332-333 (26 назв)
Мосьпан, М. О. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .336-344. - Бібліогр.: с. 343 (3 назви)
Мул, Сергій Анатолійович. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Одинцова, Г. Ю. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста / Г. Ю. Одинцова. - С .353-364. - Бібліогр.: с. 362 (15 назв)
Омельченко, Л. М. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів / Л. М. Омельченко. - С .364-372. - Бібліогр.: с. 371 (7 назв)
Островська, Катерина Олексіївна . Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку / К. О. Островська. - С .372-383. - Бібліогр.: с. 382 (6 назв)
Отчич, С. В. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті / С. В. Отчич. - С .383-394. - Бібліогр.: с. 392 (9 назв)
Паламар, А. С. Структурні складові технічних здібностей / А. С. Паламар. - С .394-403. - Бібліогр.: с. 402 (8 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .403-415. - Бібліогр.: с. 412-413 (17 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .415-427. - Бібліогр.: с. 423-425 (20 назв)
Перегончук, Н. В. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога / Н. В. Перегончук. - С .427-436. - Бібліогр.: с. 434-435 (10 назв)
Петренко, О. В. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів / О. В. Петренко. - С .436-451. - Бібліогр.: с. 447-448 (18 назв)
Подкоритова, Лариса Олександрівна. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери / Л. О. Подкоритова. - С .451-460. - Бібліогр.: с. 458-459 (11 назв)
Пророк, М. В. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога / М. В. Пророк. - С .460-471. - Бібліогр.: с. 469-470 (9 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій / Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. - С .471-482. - Бібліогр.: с. 480-481 (6 назв)
Помиткіна, Л. В. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів / Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. - С .482-492. - Бібліогр.: с. 490-491 (11 назв)
Просандєєва, Л. Є. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів / Л. Є. Просандєєва. - С .492-502. - Бібліогр.: с. 500 (9 назв)
Пушкарська, Л. П. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху / Л. П. Пушкарська. - С .502-511. - Бібліогр.: с. 509 (11 назв)
Рєпка, А. О. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності / А. О. Рєпка. - С .511-519. - Бібліогр.: с. 517-518 (17 назв)
Рудюк, Олег Володимирович. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття / О. В. Рудюк. - С .520-532. - Бібліогр.: с. 530 (14 назв)
Тарасенко, А. І. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів / А. І. Тарасенко. - С .532-542. - Бібліогр.: с. 540-541 (9 назв)
Тітова, Т. Є. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів / Т. Є. Тітова. - С .542-552. - Бібліогр.: с. 550 (10 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Теорії девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .552-563. - Бібліогр.: с. 560-561 (20 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю / В. В. Турбан. - С .563-575. - Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості / Н. В. Слободяник. - С .575-588. - Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
Філоненко, М. М. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря / М. М. Філоненко. - С .588-597. - Бібліогр.: с. 595-596 (6 назв)
Fesenko, R. S. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content / R. S. Fesenko. - С .597-607. - Бібліогр.: с. 605 (16 назв)
Царькова, О. В. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами / О. В. Царькова. - С .607-616. - Бібліогр.: с. 614 (10 назв)
Чанцева-Коваленко, О. М. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства / О. М. Чанцева-Коваленко. - С .616-626. - Бібліогр.: с. 624 (11 назв)
Черкаський, А. В. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів / А. В. Черкаський. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку / А. В. Шамне. - С .634-645. - Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
Шапаренко, Ю. В. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків / Ю. В. Шапаренко. - С .645-655. - Бібліогр.: с. 653 (6 назв)
Шевчук, І. В. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя / І. В. Шевчук. - С .655-663. - Бібліогр.: с. 661-662 (8 назв)
Шелег, Л. С. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості / Л. С. Шелег. - С .663-674. - Бібліогр.: с. 671 (13 назв)
Шишак, Ольга Ігорівна. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок) / О. І. Шишак, Н. В. Старик. - С .674-683. - Бібліогр.: с. 681 (10 назв)
Шопіна, Марина Олександрівна. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти / М. О. Шопіна. - С .683-691. - Бібліогр.: с. 689-690 (8 назв)
Щербан, Г. В. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач / Г. В. Щербан. - С .691-703. - Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
Яковлева, Н. Ю. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення / Н. Ю. Яковлева. - С .703-712. - Бібліогр.: с. 710 (11 назв)
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості / Т. М. Яблонська. - С .712-721. - Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
Якимчук, І. П. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків / І. П. Якимчук. - С .721-732. - Бібліогр.: с. 730 (12 назв)
Ятчук, М. С. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання / М. С. Ятчук. - С .732-742. - Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
Жидецька, С. В. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта / С. В. Жидецька. - С .742-750. - Бібліогр.: с. 748-749 (8 назв)
Kostiuk, O. V. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization / O. V. Kostiuk. - С .750-760. - Бібліогр.: с. 758-759 (5 назв)
Lunov, V. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality / V. Lunov, O. Rygel. - С .760-774. - Бібліогр.: с. 772 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
371.015
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - 483 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Содержание:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови / Н. І. Антюхова. - С .6-17. - Бібліогр.: с. 14-15 (11 назв)
Бевз, Галина Михайлівна. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу? / Г. М. Бевз. - С .17-26. - Бібліогр.: с. 25 (5 назв) : табл.
Безверхий, О. С. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз / О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. - С .26-36. - Бібліогр.: с. 33-34 (21 назва) : табл.
Білінська, О. О. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології / О. О. Білінська, М. В. Черпак. - С .36-47. - Бібліогр.: с. 44-45 (22 назви)
Волошина, В. О. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії / В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. - С .47-58. - Бібліогр.: с. 56 (11 назв)
Гільман, А. Ю. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді / А. Ю. Гільман. - С .58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
Грабовська, С. К. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації" / С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. - С .69-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (4 назви) : рис.
Грединарова, О. М. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання / О. М. Грединарова. - С .81-101. - Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології / Я. Г. Григор'єва. - С .101-110. - Бібліогр.: с. 107-108 (15 назв)
Гуменюк, Галина Вадимівна. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини / Г. В. Гуменюк. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
Данилюк, Іван Васильович. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України / І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. - С .120-131. - Бібліогр.: с. 129 (8 назв)
Жеребцов, С. Н. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания / С. Н. Жеребцов. - С .131-145. - Бібліогр.: с. 141-143 (27 назв)
Zubiashvily, I. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect / I. Zubiashvily. - С .145-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (24 назви)
Івашкевич, І. В. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця / І. В. Івашкевич. - С .161-173. - Бібліогр.: с. 170-171 (14 назв)
Івашкевич, Е. З. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .173-186. - Бібліогр.: с. 185 (7 назв)
Каплуненко, Я. Ю. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA" / Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. - С .186-208. - Бібліогр.: с. 206-207 (6 назв)
Ковальчук, Зоряна Ярославівна. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій / З. Я. Ковальчук. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 215 (7 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці / Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. - С .217-226. - Бібліогр.: с. 223-224 (14 назв)
Кулеша, Н. П. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі / Н. П. Кулеша. - С .226-234. - Бібліогр.: с. 233 (5 назв)
Кухарчук, О. В. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців / О. В. Кухарчук. - С .234-243. - Бібліогр.: с. 241 (7 назв)
Кордонець, В. В. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери / В. В. Кордонець. - С .243-251. - Бібліогр.: с. 249 (7 назв)
Норчук, Ю. В. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми / Ю. В. Норчук. - С .251-264. - Бібліогр.: с. 261 (11 назв) : табл.
Мар'яненко, Ліана Василівна. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С .264-275. - Бібліогр.: с. 272-273 (15 назв)
Мельничук, М. М. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу / М. М. Мельничук. - С .275-286. - Бібліогр.: с. 284-285 (7 назв)
Михайлюк, І. В. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів / І. В. Михайлюк. - С .286-295. - Бібліогр.: с. 293-294 (12 назв)
Панасенко, М. Ю. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор / М. Ю. Панасенко. - С .295-306. - Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв) : табл.
Перегончук, Н. В. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів / Н. В. Перегончук. - С .306-315. - Бібліогр.: с. 313 (10 назв)
Пода, Т. О. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології / Т. О. Пода. - С .315-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (13 назв)
Полухіна, М. П. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів / М. П. Полухіна. - С .330-339. - Бібліогр.: с. 337 (9 назв)
Павлюк, Т. Г. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі / Т. Г. Павлюк. - С .339-351. - Бібліогр.: с. 348-349 (10 назв)
Потапчук, Н. Д. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .351-363. - Бібліогр.: с. 360-361 (17 назв)
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів / С. А. Мул. - С .344-353. - Бібліогр.: с. 352 (6 назв)
Проскурняк, Ольга Петрівна. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки / О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. - С .374-386. - Бібліогр.: с. 384-385 (11 назв)
Російчук, Т. А. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта / Т. А. Російчук. - С .386-396. - Бібліогр.: с. 394 (11 назв)
Сардарзаде, Сурена. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах / С. Сардарзаде. - С .396-404. - Бібліогр.: с. 402-403 (13 назв) : табл.
Сидоренко, О. О. Волонтерський рух у світі та в Україні / О. О. Сидоренко. - С .404-412. - Бібліогр.: с. 410-411 (8 назв) : табл.
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності / Н. В. Слободяник. - С .412-424. - Бібліогр.: с. 422 (10 назв)
Теплицька, А. О. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів / А. О. Теплицька. - С .424-433. - Бібліогр.: с. 431-432 (6 назв)
Ткач, Богдан Миколайович. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму / Б. М. Ткач. - С .433-444. - Бібліогр.: с. 441-442 (19 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології / В. В. Турбан. - С .444-454. - Бібліогр.: с. 452-453 (8 назв)
Чаплак, Я. В. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності / Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. - С .454-466. - Бібліогр.: с. 465 (9 назв)
Шамне, Анжеліка Володимирівна. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку / А. В. Шамне. - С .466-475. - Бібліогр.: с. 474 (3 назви) : табл.
Шевчук, І. В. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень / І. В. Шевчук. - С .475-483. - Бібліогр.: с. 482 (10 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка [Текстььь] / Н. І. Жигайло // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 78-89. - Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
особистість -- генетико-психологічна теорія -- саморозвиток -- онтогенез -- філогенез
Аннотация: Стаття присвячена проблемі генетико-психологічного погляду на особистість. Особистість представлено як складну відкриту систему, що саморозвивається. Автором закцентовано, що розвиток особистості полягає в організації та інтегруванні людиною свого внутрішнього світу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
378.22:159.9.07
Т 36


    Тесленко, Марина Миколаївна.
    Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів [Текстььь] / М. М. Тесленко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
діалогічний підхід -- психологічна компетентність -- професійний саморозвиток -- інтерактивне навчання
Аннотация: Проаналізовано та обґрунтовано значення діалогічного підходу як головної умови якісної професійної підготовки майбутнього психолога в системі вищої школи. Виокремлено чинники ефективності діалогічних комунікативних практик у вищій школі. Аргументовано доцільність застосування діалогічного підходу у вищій школі з метою свідомого розвитку та вдосконалення професійної компетентності майбутніх психологів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
371.015
А 43


    Гільман, А. Ю.
    До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді [Текст] / А. Ю. Гільман // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69. - Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
саногенне мислення -- патогенне мислення -- життєві завдання -- саморозвиток -- психологічне благополуччя -- студенти -- професійне становлення -- самореалізація -- подолання труднощів
Аннотация: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
15(08)
А 43


    Смульсон, М. Л.
    Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду [Текст] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 12. - С. 41-57. - Бібліогр.: с. 53-57 (23 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
саморозвиток -- конструювання особистісного досвіду -- проблема -- задача -- інтелектуальна ініціація -- похилий вік -- дефіцитарність пам'яті
Аннотация: В статті показано, що медіатором зв'язку процесів конструювання особистісного досвіду і саморозвитку є задача на опціональний саморозвиток, самостійно поставлена і розв'язана дорослою людиною. З'ясовано, що конструювання досвіду є одним із аспектів діяльності саморозвитку, і цей процес логічно розглядати в контексті задачного підходу до діяльності та взагалі до життя як сукупності дяльнісних процесів різзного змісту і форми. Такий підхід доповнює постенекласичний дискурсивний розгляд конструювання особистісного досвіду, тому що опис процесу дискурсивного конструювання може здійснюватися у різних формах, і, зокрема, у форму розв'язування задачі. Визначено, що джерелами проблем і задач є так звані розриви (або "люфти") у діяльності, при цьому розрізняють задачу і проблему. Задача - це те, що має засоби розв'язування для поставленої мети, тоді як проблема виникає при наявності мети та відсутності засобів її досягнення, тому розв'язування проблеми завершується від задачної (проблемної) ситуації тим, що вона усвідомлена суб'єктом, об'єктивована і найчастіше описана словесно або і іншій знаковій (числовій, графічній) формі. Самостійна постановка задачі є онтологічним субстратом інтелектуальної ініціації як метакогніції. Проаналізовано основні стадії, які проходить задача від її знаходження (відчуття її наявності, паростку) в діяльності до ймовірного розв'язування: проблемна ситуація, проблематизація, проблема, власне інтелектуальна ініціація як самостійна постановка задачі, пошук засобів розв'язування, задачна ситуація, задача як система, задачна структура (засоби розв'язування знайдено і вербалізовано) і, нарешті, усвідомлений процес розв'язування, який може закінчитися розв'язком і найчастіше досягає його, якщо засоби було визначено адекватно. Аналіз проходження суб'єктом указаних стадій на прикладі того, як конструювання особистісного досвіду здійснюється людиною похилого віку в проблемній ситуації вікової дефіцитарності пам'яті, доводить, що старт процесу інтелектуальної ініціації є дорефлексивним і переддискурсивним, однак у подальшому процесі розв'язування задачі конструювання досвіду провідну роль починають вигравати дискурсивні засоби. Дискурсивними засобами конструювання досвіду тут виступатиме, зокрема, довизначення задачі, в даному випадку, її переформулювання з негативної постановки на позитивну, з необхідності компенсувати дефіцитарності пам'яті - на розвиток пам'яті або на загальний інтелектуальний розвиток.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

8.
15(08)
А 43


    Музика, О. Л.
    Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами [Текст] / О. Л. Музика, О. В. Гончарук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 56-71. - Бібліогр.: с. 68-71 (35 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
здібності -- особистісна реадаптація -- особистісні цінності -- психічні розлади -- саморозвиток
Аннотация: Особистісна реадаптація осіб із психічними розладами розглядається як процес повторного пристосування до життя, що пов'язаний із усвідомленням змін у психіці та перебудовою і ствердженням на цій основі особистісної ідентичності в саморозвитку, в соціальних стосунках і в професійній діяльності. Особистісно-ціннісні ресурси реадаптації представлено чотирма видами здібностей: рефлексійні, творчі, комунікаційні, професійні. Виявлено залежність змін в особистісній ідентичності жінок із психічними розладами від типу розладу. Встановлено, що зміни в образі Я, у ставленні до себе, в самооцінці ведуть до самознецінення. Доведено, що ефективним методом ообистісної реадаптаії є ціннісна підтримка саморозвитку здібностей - форма персоніфікованої психологічної допомоги, що полягає у рефлексії актуальних і розвитку нових здібностей, вироблені ціннісного ставлення до них як до ресурсів підтримання особистісної самоідентичності, підвищення якості життя й досягнення жінками з психічними розладами оптимального рівня незалежного функціонування в суспільстві.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гончарук, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
373.5.035:801.73
П 77


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє [Текст] / М. Л. Смульсон // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 78-81. - Бібліогр.: с. 81 (8 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
фывфывфыв:
наратив -- герменевтика -- самопроектування -- саморозвиток -- проектування життя


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
151.51
А 43


    Дригус, Марія Трохимівна.
    Концептуальні парадигми самоефективності особистості [Текст] / М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
особистість -- розвиток -- саморозвиток -- ефективність -- особистісна ефективність -- самоефективність -- психічний розвиток -- внутрішні умови
Аннотация: У статті здійснено аналіз концептуальної парадигми самоефективності А. Бандури. З’ясовано джерела самоефективності у контексті реципрокного детермінізму теорії соціального научіння. Зазначено, що концепт «власної ефективності» розглянуто в оцінковій проекції. Акцентовано важливість для розуміння самоефективності розмежування таких спектрів, як «очікування ефективності» і «очікування результату» у континуумі «особистість – поведінка – результат». Розкрита концептуальна парадигма Г. С. Костюка щодо проблеми становлення ефективної особистості. Зроблено висновок, що учений вперше самобутньо ініціював у педагогічній та віковій психології (як у вітчизняній, так і зарубіжній) проблему особистісної ефективності у системному вимірі. Окреслено перспективи наукових розвідок проблеми самоефективності у контексті концепції психологічної безпеки творчої особистості, створеної В.О. Моляко.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
37.015.3:159.922.7:159.954.4
О-31


    Оверчук, Вікторія Валеріївна.
    Креативність як чинник саморозвитку молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Оверчук Вікторія Валеріївна; наук. кер. Максименко С. Д ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 182, [4] с. - Бібліогр.: с. 171-182. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Саморозвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
розвиток -- діяльність -- учбова діяльність -- структура учбової діяльності -- саморозвиток -- креативність -- формувальний експеремент -- молодші школярі
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню креативності та саморозвитку молодших школярів в учбовій діяльності. В дослідженні представлено огляд методик і результатів констатувального, формувального і контрольного етапів психолого-педагогічного експерименту. Концептуалізовано поняття "креативність", виокремлені, описані та вивчені показники формально-динамічного та якісного рівнів даної властивості особистості. Виявлено рівень розвитку форм мислення молодших школярів. Досліджено зв'язок між креативністю та саморозвитком дітей молодшого шкільного віку. Апробовано програму саморозвитку та розвитку креативності, запропоновано шляхи розвитку креативності як чинника саморозвитку молодших школярів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.953.5
С 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Місце самопроектування у проектній парадигмі [Текстььь] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК

фывфывфыв:
проектування -- самопроектування -- особистісний проект -- саморозвиток -- рефлексія -- інтелект -- ментальна модель світу
Аннотация: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, Олександр Леонідович.
    Методика "Профіль ціннісної свідомості обдарованості особистості": теоретичні передумови й результати апробації [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 122-137. - Бібліогр.: с. 135-137 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- обдарована особистість -- ціннісна свідомість -- особистісні цінності -- аксіогенез -- саморозвиток -- психодіагностика
Аннотация: Обдарована особистість розглядається як системна цілісність, результат взаємопроникнення екстраординарних здібностей і особистісних структур. На основі класифікації особистісних цінностей обдарованої особистості було виокремлено операціональні дескриптори, що лягли в основу конструювання опитувальника "Профіль ціннісної свідомості обдарованої особистості". Проаналізовано дані пілотного дослідження і встановлено, що розроблений опитувальник є чутливим інструментом для діагностики індивідуальної ціннісної свідомості обдарованої особистості. Окреслено можливості ціннісної підтримки - спеціально розробленого методу адресної індивідуальної психологічної допомоги, що спирається на особистісні цінності і полягає в гармонізації ціннісної свідомості обдарованої особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
159.947.5
К 19


    Каньоса, Наталія Григорівна.
    Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Каньоса Наталія Григорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл. - Бібліогр.: с. 188-212. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самореалізація--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ -- САМОРОЗВИТОК особистості -- ПРОФЕСІЙНЕ СТАНОВЛЕННЯ -- КРЕАТИВНІСТЬ -- МОТИВИ -- контекстне навчання -- майбутні педагоги -- професійна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
373.5.035:801.73
П 77


    Шиловська, Олена Миколаївна.
    Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування [Текст] / О. М. Шиловська // Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу : Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми : МакДен, 2016. - С. 124-131. - Бібліогр.: с. 131 (5 назв) . - ISBN 978-966-2305-70-8
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Наратив
фывфывфыв:
наратив -- психологічна герменевтика -- самопроектування -- самоосмислення -- саморозвиток


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
15(06)
Н 34


   
    Науковий вісник Чернівецького університету [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 743. Педагогіка і психологія / Чернівецький національний університет ; ред. І. С. Руснак. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - 310 с. : табл. - 18.00 грн.
    Содержание:
Володарська, Наталія Дмитрівна. Життєві цінності - основа світоглядних орієнтацій особистості / Н. Д. Володарська. - С .23-27. - Бібліогр.: С. 27 (7 назв)
фывфыв: цінності особистості, світоглядні орієнтації, процес розвитку особистості
Грись, Антоніна Михайлівна. Задоволеність життям студентів-психологів як складова профілактики їх емоційного вигорання у процесі роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми / А. М. Грись. - С .57-62. - Бібліогр.: С. 62 (7 назв)
фывфыв: задоволеність життям, емоційне вигорання, профілактика
Кокун, Олег Матвійович. Детермінація самоздійснення фахівців різниз професій / О. М. Кокун. - С .109-115. - Бібліогр.: С. 114-115 (5 назв) : табл.
фывфыв: самоздійснення, професійне становлення, фахівці
Кондратенко, Лариса Олександрівна. Психологічні особливості сприймання своєї ситуації дітьми-переселенцями із зони АТО та Криму / Л. О. Кондратенко, С. А. Гончаренко. - С .115-119. - Бібліогр.: С. 118-119 (15 назв)
фывфыв: діти-переселенці, посттравматичний стресовий розлад, ставлення до себе та оточуючих
Максименко, Сергій Дмитрович. Джерела і рушійні сили самоздійснення особистості / С. Д. Максименко. - С .141-145
фывфыв: життєва енергія, атрибут, особистість
Пенькова, Олена Іванівна. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С .172-177. - Бібліогр.: С. 177 (13 назв)
фывфыв: самосвідовість, самооцінка, самовдосконалення
Пилипенко, Л. І. Духовне самовизначення особистості в міжособистісній взаємодії: ціннісний підхід / Л. І. Пилипенко. - С .182-185. - Бібліогр.: С. 185 (5 назв)
фывфыв: духовний розвиток, міжособистісні взаємини, самовизначення
Сердюк, Людмила Захарівна. Ціннісні основи духовного розвитку особистості / Л. З. Сердюк. - С .230-235. - Бібліогр.: С. 235 (11 назв)
фывфыв: духовність, духовний розвиток, цінності духовності
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Дослідження емоційної складової особистості в різні періоди її розвитку / А. Д. Терещук. - С .236-240. - Бібліогр.: С. 240 (5 назв)
фывфыв: емоції, емоційні розлади, афект
Турбан, Вікторія Вікторівна. Становлення етичної думки в Україні: провідні ідеї та історія розвитку / В. В. Турбан. - С .252-257. - Бібліогр.: С. 256 (5 назв)
фывфыв: етика, мораль, психологічна думка
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці / Т. М. Яблонська. - С .290-296. - Бібліогр.: С. 296 (5 назв) : рис.
фывфыв: самовдосконалення, саморозвиток, самопізнання
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .296-301. - Бібліогр.: С. 301 (5 назв) : табл.
фывфыв: рефлексія, самоаналіз, саморозуміння
УДК
РУБ 15(06)


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Доп.точки доступа:
Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
15(08)
А 43


    Примачок, Л. Л.
    Обгрунтування професійного становлення особистості в сучасних психологічних дослідженнях [Текст] / Л. Л. Примачок // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : [Фенікс], 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 25. - С. 243-254. - Бібліогр. С. 250-253 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
професійне становлення -- раціогуманістична психологія -- акмезорієнтований процес -- багатовимірний світ людини -- професійна картина світу -- професійне мислення -- саморозвиток особистості
Аннотация: В статті описано основні теоретичні положення ріціогуманістичної психології з огляду на професійне становлення майбутнього фахівця. Обгрунтовано процес професійного становлення особистості як акмезорієнтованого процесу, пов'язаного зі смисловим становленням багатовимірного світу людини. Зазначено, що раціогуманістична психологія надає неабиякі можливості для вивчення професійного становлення, виходячи із категорії цілісності, яка виявляється себе в смислах і цінностях. Також наголошено, що раціогуманістична психологія дозволяє обгрунтувати категорію професійного становлення як процес кардинальної перебудови особистості, що припускає активне якісне перетворення свого внутрішнього світу, призводить до принципово нового устрою і способу життєдіяльності, являє собою відкриту саморегульовану цілісну систему, яка забезпечує саморозвиток особистості, продуктивність, самоздійснення тощо.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Коханова, Олена Петрівна.
    Особистісний потенціал як засіб самореалізації сучасної молоді [Текст] / О. П. Коханова, О. А. Столярчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 189-196. - Бібліогр.: с. 195-196 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
особистісний потенціал -- особистісні ресурси -- особистість -- самореалізація -- саморозвиток -- навчально-професійна діяльність
Аннотация: У статті проаналізовано сутність поняття особистісного потенціалу та його виявів як засобу самореалізації сучасної молоді. в ході дослідження було вивчено уявлення студентів стосовно сутності особистісного потенціалу, його складових, сфер і цілей реалізації. Результати засвідчили, що під особистісним потенціалом студенти розуміють не лише здатності людини (її потенціальні можливості), а й реальне їх втілення в житті та діяльності. Молоді люди оцінили ступінь використання ними особистісного потенціалу, проаналізували роль університетського навчання та професійної діяльності в його розкритті, збагаченні та реалізації, а також дали оцінку значущості основних складових особистісного потенціалу для досягнення життєвого успіху.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Столярчук, Олеся Анатоліївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
153
О-72


   
    Особистість та її історія [Текст] : кол. монографія / Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя ; за ред. Н. В. Чепелєвої ; ред. М. В. Папучі. - Ніжин : НДУ ім. М. В. Гоголя, 2018. - 538 с. - ISBN 978-617-527-184-1 : 35.00 грн
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій / Н. В. Чепелєва. - С .7-22. - Бібліогр.: С. 21-22
Швалб, Юрій Михайлович. Становлення особистості як суб'єкта життєдіяльності / Ю. М. Швалб. - С .57-73
Лебединська, Ірина Вадимівна. Історія особистості у контексті методологічної рефлексії / І. В. Лебединська. - С .100-107. - Бібліогр.: С. 106-107
Зарецька, Ольга Олександрівна. Самопроектування дорослої особистості (рефлексивний аспект) / О. О. Зарецька. - С .124-140. - Бібліогр.: С. 138-140
Смульсон, Марина Лазарівна. Часовий вимір в історіях життя літніх людей / М. Л. Смульсон. - С .193-208. - Бібліогр.: С. 208
Зазимко, Оксана Володимирівна. Саморозвиток особистості юнацького віку в наративних історіях / О. В. Зазимко. - С .270-285. - Бібліогр.: С. 285
Березко, І. В. Історія життя та вектор щодо майбутнього в осіб з онкологічними захворюваннями / І. В. Березко. - С .297-311. - Бібліогр.: С. 311
Шиловська, Олена Миколаївна. Розуміння та інтерпретація особистого досвіду молодшими школярами / О. М. Шиловська. - С .311-323. - Бібліогр.: С.323
Степура, Євгеній Вікторович. Релігія в контексті психологічного здоров'я особи / Є. В. Степура. - С .469-478. - Бібліогр.: С. 477-478
Гудінова, Ірина Леонідівна. Вплив соціокультурних текстових зразків на самопроектування особистості / І. Л. Гудінова. - С .501-517. - Бібліогр.: С. 515-517
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
особистість -- саморозвиток -- історія особистості -- життєвий шлях -- власна історія


Доп.точки доступа:
Чепелєвої, Наталія Василівна \за ред.\; Папучі, Микола Васильович \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

20.
155
О-72


   
    Особистість та її історія [Текст] : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - 208 с. - 12.00 грн
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Методологічні орієнтири дослідження генези особистості / С. Д. Максименко. - С. 15-16
Смульсон, Марина Лазарівна. Саморозвиток як провідна діяльність у старості / М. Л. Смульсон. - С. 16-17
Чепелєва, Наталія Василівна. Особистість як оповідач історій / Н. В. Чепелєва. - С. 18-20. - Бібліогр.: С. 18 (1 назва)
Березко, Іванна Василівна. Ставлення до смерті у наративних осіб, що мають онкологічне захворювання / С. 26-27. - Бібліогр.: С. 27 (1 назва)
Білоконь, Ігор Вікторович. Проблеми психологічного пізнання особистості в 20-му столітті / І. В. Білоконь. - С. 30-32
Бучма, В. В. Особистісна самореалізація у підлітковому віці / В. В. Бучма. - С. 38-40. - Бібліогр.: С. 40 (6 назв)
Дзюбко, Людмила Віталіївна. Вікові особливості самореалізації підлітків / Л. В. Дзюбко. - С. 53-54
Завгородня, Олена Василівна. Концепція власного життя людини: типи та рівні функціонування / О. В. Завгородня. - С. 62-63
Зазимко, Оксана Володимирівна. Відчуття часу у наративних історіях юнаків / О. В. Зазимко. - С. 65-66
Зарецька, Ольга Олександрівна. Уявлення дорослих різного віку про особистісне зростання (за матеріалами опитування) / О. О. Зарецька. - С. 66-68. - Бібліогр.: С. 68 (3 назви)
Зливков, Валерій Лаврентійович. Екзистенційний підхід до визначення автентичності особистості / В. Л. Зливков. - С. 69-71 . - Бібліогр.: С. 71 (3 назви)
Копилов, С. О. Категорія особистості у працях Г. О. Балла / С. 89-90. - Бібліогр.: С. 90 (3 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Історія особистості у контексті дискурсивної методології / І. В. Лебединська. - С. 105-106. - Бібліогр.: С. 106 (4 назви)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Автентичність як ресурс життєстійкості особистості / С. О. Лукомська. - С. 109-110. - Бібліогр.: С. 110 (5 назв)
Мар'яненко, Ліана Василівна. Самореалізація учня в навчально-пізнавальний діяльності / Л. В. Мар'яненко. - С. 115-116. - Бібліогр.: С. 116 (6 назв)
Поклад, Ірина Миколаївна. Ґенеза саморозвитку особистості у контексті сучасних парадигм / І. М. Поклад. - С. 145-146. - Бібліогр.: С. 148 (2 назви)
Скальська, Л. О. Концептуально-системотворчі підходи у дослідженні етнонаціональної самосвідомості / Л. О. Скальська, В. О. Горбачьов. - С.162-163
Степура, Євгеній Вікторович. Позитивний та негативгий аспект релігійності в контексті психологічного благополуччя особи / Є. В. Степура. - С. 167-168. - Бібліогр.: С. 168 (6 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Парадигми української психології: становлення та розвиток / В. В. Турбан. - С. 176-178
Турбан, Вікторія Вікторівна. Самообмеження особистоті: постановка проблеми / В. В. Турбан. - С. 178-179
Shatyrko, L. The legitimacy of the scientific results of psychological researches / L. Shatyrko. - P.186-187. - Liter.: P. 187
Швалб, Юрій Михайлович. Образ жизни как предмет психологического исследования / Ю. М. Швалб. - С. 189-190
Бугайова, Наталія Михайлівна. Психологічні особливості міжособистісної взаємодії злочинця і жертви в кіберпросторі / Н. М. Бугайова. - С. 206-208. - Бібліогр.: С. 208 (2 назв)
УДК
РУБ 155
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
особистість -- історія особистості -- психологія особистості -- конференція

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие


 1-20    21-40   41-60   61-63 
 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 18224
Число посетителей 755
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя