Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (145)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=саморозвиток<.>
Общее количество найденных документов : 63
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.015/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Колич.характеристики :774 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Содержание : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), (1)
Свободны : ЧЗ(1), (1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.015/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 28
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016
Колич.характеристики :483 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 25.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Содержание : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови/ Н. І. Антюхова. Молода сім'я та замінний догляд за дітьми: адаптація чи етап життєвого циклу?/ Г. М. Бевз. Тривожність у школярів, які перехворіли на туберкульоз/ О. С. Безверхий, Т. М. Коломієць. Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології/ О. О. Білінська, М. В. Черпак. Оптимізація метапам'яті студентів як проблема психолого-педагогічної взаємодії/ В. О. Волошина, Т. А. Довгалюк. До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді/ А. Ю. Гільман. Діагностика стабільності організації: опитувальник "стан справ в організації"/ С. К. Грабовська, В. В. Бабенко, К. О. Островська. Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання/ О. М. Грединарова. Конструювання сенсу життя в контексті постнекласичної психології/ Я. Г. Григор'єва. Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини/ Г. В. Гуменюк. Психологічні особливості ментальності представників регіональних спільнот України/ І. В. Данилюк, С. О. Шиковець. Творчество Леонардо да Винчи как созидание культурных органов переживания/ С. Н. Жеребцов. Monetary culture of the modern society: social and psychological aspect/ I. Zubiashvily. Психологічна характеристика підходів до визначення професійної компетентності фахівця/ І. В. Івашкевич. Феноменологічний, вимірювальний, генетичний, тестологічний та факторний психологічні підходи як підгрунтя структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Сучасні методи психолого-педагогічного супроводу профільного навчання: досвід використання профорієнтаційного комплексу "Профорієнтатор-UA"/ Я. Ю. Каплуненко, Т. М. Ленг. Вплив стилю педагогічної взаємодії на ефективність керівництва та способи вирішення конфліктних ситуацій/ З. Я. Ковальчук. Теоретичний аналіз проблеми становлення особистісної зрілості у студентському віці/ Н. О. Кордунова, Л. В. Потапчук. Експериментальна програма покращення психологічної адаптації студентів-першокурсників із дистантних сімей до умов навчання у вищому навчальному закладі/ Н. П. Кулеша. Аналіз індивідуально-психологічних детермінант схильності до птср військовослужбовців/ О. В. Кухарчук. Теоретико-методологічні засади дослідження комунікативно-мовленнєвої сфери/ В. В. Кордонець. Детермінація завчасної стійкості особистості: емпіричні виміри проблеми/ Ю. В. Норчук. Психологічна структура самореалізації учня в навчально-пізнавальній діяльності/ Л. В. Мар'яненко. Проблема розвитку толерантності учнівської молоді в рамках діяльності дискусійного кіноклубу/ М. М. Мельничук. Емпіричне дослідження структурно-функціональних компонентів діалогічної компетентності майбутніх психологів/ І. В. Михайлюк. Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор/ М. Ю. Панасенко. Психологічні особливості професійної спрямованості майбутніх психологів/ Н. В. Перегончук. Перспективи застосування технологій віртуальної реальності та спеціальних віртуальних середовищ у психологічних дослідженнях та експериментальній психології/ Т. О. Пода. Особливості переживання кризових станів молодими співробітниками правоохоронних органів/ М. П. Полухіна. Формування колективної думки в прикордонному підрозділі/ Т. Г. Павлюк. Теоретичні засади дослідження проблеми виникнення чуток серед населення в умовах надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Психологічні проблеми професійної соціалізації практичних психологів/ С. А. Мул. Психологічна готовність до материнства як аспект рольової самореалізації жінки/ О. П. Проскурняк, Ю. Г. Андрійчук. Філософсько-психологічний аналіз підходів до проблеми мови та мислення у зв'язку з психологічним баченням суб'єкта/ Т. А. Російчук. Психологічна оцінка когнітивних схем при тривожних розладах/ С. Сардарзаде. Волонтерський рух у світі та в Україні/ О. О. Сидоренко. Особистісний розвиток української молоді як суб'єкта освіти в умовах кризової нестабільності/ Н. В. Слободяник. Модель і моделювання впрофесійній освіті майбутніх учителів/ А. О. Теплицька. Нейропсихологія релігійного та ідеологічного фанатизму/ Б. М. Ткач. Сімейний конфлікт як предмет дослідження у практичній психології/ В. В. Турбан. Віктимність як соціально-психологічна проблема сучасності/ Я. В. Чаплак, Г. В. Чуйко. Досвід емпіричного дослідження кризи підлітково-юнацького віку/ А. В. Шамне. Наративна психологія як напрям сучасних досліджень/ І. В. Шевчук.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Бугерко, Ярослава Миколаївна
Заглавие : Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 93-104 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
УДК : 37.017.92/93-057.875
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): духовна культура--освітній процес--соціокультурний духовний простір--внз--ціннісне самовизначення--духовно-творчий потенціал--духовний саморозвиток
Аннотация: У статті розглянуто психологічні особливості ціннісного самовизначення студентів в освітньому просторі ВНЗ. Показано університетську освіту як складну систему продукування особливого соціокультурного і психодуховного середовища, яке сприяє зростанню духовно-творчого потенціалу студентів, реалізації їх конструктивної діяльнісної позиції щодо ціннісного формування власного буття, реалізації свого духовного призначення.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Гільман А. Ю.
Заглавие : До проблеми оволодіння саногенним мисленням в процесі вирішення життєвих завдань студентської молоді
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 58-69 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 67-68 (14 назв)
УДК : 159.955
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саногенне мислення--патогенне мислення--життєві завдання--саморозвиток--психологічне благополуччя--студенти--професійне становлення--самореалізація--подолання труднощів
Аннотация: Розглянуто саногенне мислення як методику, що дозволяє успішно рухатися у професійному становленні, зберігати здоров'я та вирішувати труднощі, пов'язані із постановкою цілей та життєвих завдань студентської молоді. Життєві завдання представлено як спосіб, завдяки якому молода особа моделює власне майбутнє.
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9:616.89-055./Г 65-797733902 рукописный текст
Автор(ы) : Гончарук, Олена Володимирівна
Заглавие : Психологічні чинники реадаптації жінок із психічними розладами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :203 с.: табл. + 1 додатки 17 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 184-203 (219 назви).
УДК : 159.9:616.89-055.2+364.62-785.14](043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічні розлади--особистісна реадаптація--здібності--особистісні цінності--ціннісна підтримка--саморозвиток
Аннотация: Дисертаційне дослідження спрямоване на визначення психологічних чинників реадаптації і розроблення програми особистісної реадаптації жінок із психічними розладами. У дослідженні проаналізовано основні теоретико-методологічні підходи до вивчення реадаптації і ролі здібностей в адаптаційних процесах. Розроблено теоретичну модель саморозвитку здібностей як чинників особистісної реадаптації осіб із психічними розладами. Особистісно-ціннісні ресурси реадаптації представлено чотирма видами здібностей: рефлексивними, комунікативними, професійними, творчими. Установлено, що жінки із психічними розладами переживають кризу самоідентичності, яка проявляється у спотворенні образу Я, низьких або завищених показниках рівня рівня самооцінки та самоставлення, що призводить до самознецінення і самостигматизації. Виявлено особливості змін у самоідентичності залежно від типу психічного розладу. Здійснено психологічний аналіз суб'єктивної картини здібностей залежно від типу психічного розладу, спрямований на виявлення особистісно-ціннісних адаптаційних ресурсів. Розроблено й апробовано програму особистісної реадаптації жінок із психічними розладами, спрямовану на актуалізацію здібностей і формування ціннісного ставлення до них як до адаптаційних ресурсів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9:616.89-055./Г 65-454211611 рукописный текст
Автор(ы) : Гончарук, Олена Володимирівна
Заглавие : Психологічні чинники реадаптації жінок із психічними розладами : автореф. дис. ... кан. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :23 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.9:616.89-055.2+364.62-785.14](043.5)
Предметные рубрики: Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічні розлади--особистісна реадаптація--здібності--особистісні цінності--ціннісна підтримка--саморозвиток
Аннотация: Дисертаційне дослідження спрямоване на визначення психологічних чинників реадаптації і розроблення програми особистісної реадаптації жінок із психічними розладами. У дослідженні проаналізовано основні теоретико-методологічні підходи до вивчення реадаптації і ролі здібностей в адаптаційних процесах. Розроблено теоретичну модель саморозвитку здібностей як чинників особистісної реадаптації осіб із психічними розладами. Особистісно-ціннісні ресурси реадаптації представлено чотирма видами здібностей: рефлексивними, комунікативними, професійними, творчими. Установлено, що жінки із психічними розладами переживають кризу самоідентичності, яка проявляється у спотворенні образу Я, низьких або завищених показниках рівня рівня самооцінки та самоставлення, що призводить до самознецінення і самостигматизації. Виявлено особливості змін у самоідентичності залежно від типу психічного розладу. Здійснено психологічний аналіз суб'єктивної картини здібностей залежно від типу психічного розладу, спрямований на виявлення особистісно-ціннісних адаптаційних ресурсів. Розроблено й апробовано програму особистісної реадаптації жінок із психічними розладами, спрямовану на актуалізацію здібностей і формування ціннісного ставлення до них як до адаптаційних ресурсів.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.85//Г 70-941050 рукописный текст
Автор(ы) : Горова, Олена Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи професійного становлення майбутніх архітекторів і будівельників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :462 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 398-431.
УДК : 159.923.2-057.85/.86:331.102.24(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--творчий саморозвиток особистості--майбутні фахівці--майбутні будівельники--професійна культура--освітня суб'єктність--професійна самосвідомість--студенти --професійна мобільність--професіоналізація--ціннісне ставлення до професії
Аннотация: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми архітектурно-будівельної творчості як суттєвої передумови процесу професійного становлення фахівця. Висвітлено психологічні особливості структури процесу професійного становлення майбутніх архітекторів та будівельників. Визначено специфіку динаміки процесу професійного становлення майбутніх архітекторів, будівельників. Виявлено роль кризи професійної ідентичності у процесі професійного становлення майбутнього архітектора й будівельника. Визначено особливості змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій, динаміку змісту інтерпретацій ціннісно-смислового ставлення майбутніх архітекторів, будівельників до своєї професії. Виявлено специфіку готовності до професійної діяльності, особливості ставлення до професії у архітекторів та будівельників (студентів та фахівців).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Гуменюк, Галина Вадимівна
Заглавие : Саморозвиток як ціннісно-смислова детермінанта професійного становлення людини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 110-120 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 118-119 (14 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професіоналізм--саморозвиток--професійний розвиток--особистісний смисл--цінності
Аннотация: Розглянуто проблему ефективного використання трудового потенціалу України в сучасних умовах соціально-політичної кризи. Розкрито основну ідею професійного саморозвитку через детермінацію розвитку особистості професійною діяльністю.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(ы) : Гуменюк, Галина Вадимівна
Заглавие : Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 12-24 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примечания : Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психофізіологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фахівець--професіоналізм--суб'єкт--професійний саморозвиток--акмеологічний розвиток--самовизначення--самореалізація
Аннотация: Розглянуто проблему становлення фахівця як професіоналу в умовах сучасної реальності, зокрема вимоги, які висуваються до його фахового рівня. Здійснено аналіз теоретичних поглядів щодо проблеми самоздійснення у контексті акмеогенезу. Зазначено пріоритетне завдання щодо організації супроводу професійної діяльності.
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.92:364-43-057/Г 96-489331947 рукописный текст
Автор(ы) : Гусак, Вікторія Михайлівна
Заглавие : Формування професійно-психологічної культури майбутніх соціальних працівників в умовах університетської освіти : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Одеса, 2020
Колич.характеристики :21 с.: табл.
Коллективы : Державний заклад "Південноукраїнський Національний Педагогічний Університет імені К. Д. Ушинського" (Київ)
УДК : 159.92:364-43-057.875
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійно-психологічна культура--саморозвиток--психологічне благополуччя--особистісна зрілість--самоактуалізація--рефлексивність--саморегуляція--майбутній соціальний працівник--компоненти професійно-психологічної культури
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Данилевич Л. А.
Заглавие : Проблема розвитку творчого потенціалу в студентському віці
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 93-102 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примечания : Бібліогр.: С. 100-102 (19 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчий потенціал--студентський вік--креативні якості--психотренінг--саморозвиток--саморегуляція
Аннотация: Стаття присвячена питанням розвитку творчих здібностей студентів. Подано результати дослідження розвитку творчості студентів в період навчання засобом психотренінгу. Психотренінг тлумачиться як активний усвідомлений процес, що являє собою освіту у сфері мислення та є важливим підходом у навчанні творчості. Особливості психотренінгу творчості полягаю у своєрідному навчанні через безпосереднє "проживання" та усвідомлення досвіду, який забезпечується теоретичними поясненнями процесів, які протікають в організму завдяки різним прийомам саморегуляції. Одним з основних завдань сучасної психологічної науки у розвитку творчої особистості в студентському віці є лише розробка методів діагностики творчих (креативних) якостей, а й сприяння проявам творчого потенціалу в єдності головних сторін - створення творчого середовища, де особистість включається в процес створення нового і отримує навички досягнення творчих результатів, а також включення в організацію навчальної та познавчальної діяльності творчих психотренінгів, що сприятиме саморозвитку та самореалізації студентів.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Дригус М.Т.
Заглавие : Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 107-115 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примечания : Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--саморозвиток --професійне самовизначення--особистісна ефективність--психологічне благополуччя
Аннотация: У статті здійснено аналіз "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення фундатора сучасної вітчизняної психології Г.С. Костюка. З'ясовано синергійне розкриття ученим психологічного змісту проблеми професійного самовизначення, а також унікальність її бачення - у парадигмі "джерела її особистого щастя". Наголошено, що у процесі психологічного аналізу проблеми професійного самовизначення Г.С. Костюк окреслив важливі спектри "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у просторі професійного самовизначення. Акцентовано на значущості ідеї Г.С. Костюка "творення самого себе" - ідеї саморозвитку в процесі вільного особистісного професійного самовизначення.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Дригус, Марія Трохимівна
Заглавие : Концептуальні парадигми самоефективності особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 88-97 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--розвиток--саморозвиток--ефективність--особистісна ефективність--самоефективність--психічний розвиток--внутрішні умови
Аннотация: У статті здійснено аналіз концептуальної парадигми самоефективності А. Бандури. З’ясовано джерела самоефективності у контексті реципрокного детермінізму теорії соціального научіння. Зазначено, що концепт «власної ефективності» розглянуто в оцінковій проекції. Акцентовано важливість для розуміння самоефективності розмежування таких спектрів, як «очікування ефективності» і «очікування результату» у континуумі «особистість – поведінка – результат». Розкрита концептуальна парадигма Г. С. Костюка щодо проблеми становлення ефективної особистості. Зроблено висновок, що учений вперше самобутньо ініціював у педагогічній та віковій психології (як у вітчизняній, так і зарубіжній) проблему особистісної ефективності у системному вимірі. Окреслено перспективи наукових розвідок проблеми самоефективності у контексті концепції психологічної безпеки творчої особистості, створеної В.О. Моляко.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Д 74
Автор(ы) : Дригус, Марія Трохимівна
Заглавие : Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 77-85 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні механізми--особистість--обдарованість--виховання--розвиток--саморозвиток--особистісна ефективність
Аннотация: Здійснено аналіз проблеми психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі. Доведено новаторство українських учених у розробці проблеми психологічних механізмів у галузі педагогічної та вікової психології. Розкрита архітектоніка дослідницьких спектрів вивчення психологічних механізмів. Здійснено аналіз концептуального підходу до проблеми психологічних механізмів розвитку особистості. Охарактеризовано сучасні тенденції досліджень психологічних механізмів.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Жигайло, Наталія Ігорівна
Заглавие : Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 78-89 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--генетико-психологічна теорія--саморозвиток--онтогенез--філогенез
Аннотация: Стаття присвячена проблемі генетико-психологічного погляду на особистість. Особистість представлено як складну відкриту систему, що саморозвивається. Автором закцентовано, що розвиток особистості полягає в організації та інтегруванні людиною свого внутрішнього світу.
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2/З-62 рукописный текст
Автор(ы) : Зімовін, Олексій Іванович
Заглавие : Рефлексія та креативність як чинники саморозвитку особистості на різних етапах життєвого шляху : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2017
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморозвиток особистості--рефлексія--креативність--життєвий шлях--етапи життєвого шляху
Аннотация: У роботі представлено результати дослідження впливу рефлексії та креативності на саморозвиток особистості на різних етапах життєвого шляху. Особистісна рефлексія пов’язана із соціальним (етичним) спрямуванням саморозвитку, особистісна креативність — з його орієнтацією на індивідуальний успіх. Показано, що найбільша організованість системи саморозвитку досягається при середніх значеннях особистісних рефлексії та креативності. Виявлено особливості впливу рефлексії та креативності на саморозвиток особистості на різних етапах життєвого шляху, що визначаються змінами життєвих завдань. Охарактеризовано суб’єктивну картину саморозвитку особистості у структурі життєвого шляху, визначено дискурсивні стратегії як засоби та продукти рефлексування. Сформульовано принципи та практичні рекомендації щодо оптимізації і діагностики саморозвитку особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/О-72
Автор(ы) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Заглавие : Саморозвиток особистості юнацького віку в наративних історіях
Коллективы : Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Место публикации : Особистість та її історія: кол. монографія/ Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - Ніжин: НДУ ім. М. В. Гоголя, 2018. - С. 270-285. - ISBN 978-617-527-184-1 (Шифр 153/О-72-263542190). - ISBN 978-617-527-184-1
Примечания : Бібліогр.: С. 285
УДК : 159.923.35
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5/К 19 рукописный текст
Автор(ы) : Каньоса, Наталія Григорівна
Заглавие : Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-212.
УДК : 159.947.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самореалізація особистості--саморозвиток особистості--професійне становлення--креативність--мотиви--контекстне навчання--майбутні педагоги--професійна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Кирпенко, Тетяна Михайлівна
Заглавие : Функція волі в процесі саморозвитку особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 120-127 (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примечания : Бібліогр.: с. 126-127 (8 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--воля--саморозвиток--саморегуляція--наполегливість--самодетермінація
Аннотация: В статті проаналізовано характеристики процесу саморозвитку особистості. Вивчалися напрямки дослідження з проблеми вольової регуляції. Описані окремі характеристики проявів волі. Визначено актуальність досліджуваної проблеми та перспективи подальших досліджень в даному напрямку.
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.98/К 50
Автор(ы) : Клопота Є. А.
Заглавие : Тренінг самопізнання та саморозвитку : [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів]
Выходные данные : Б.м., 2013
Колич.характеристики :208 с.
Цена : 12.00 грн.
УДК : 159.98(075.8)
Предметные рубрики: Практична психологія
Тренінги
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопізнання--саморозвиток
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-63 
 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 66242
Число посетителей 1143
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя