Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (145)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=саморозвиток<.>
Общее количество найденных документов : 63
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+378-057/Т 59-343805 рукописный текст
Автор(ы) : Тороп , Крістіна Сергіївна
Заглавие : Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :213 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 189-205.
УДК : 159.923.2+378-057.875:37.011.3-051 + 159.923.2 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісний досвід
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ідентичність--особистісний досвід--педагогічна ідентичність--педагогічний саморозвиток
Аннотация: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922./О-31-794086 рукописный текст
Автор(ы) : Оверчук, Вікторія Валеріївна
Заглавие : Креативність як чинник саморозвитку молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :182, [4] с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-182.
УДК : 37.015.3:159.922.7:159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Саморозвиток
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток--діяльність--учбова діяльність--структура учбової діяльності--саморозвиток--креативність--формувальний експеремент--молодші школярі
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню креативності та саморозвитку молодших школярів в учбовій діяльності. В дослідженні представлено огляд методик і результатів констатувального, формувального і контрольного етапів психолого-педагогічного експерименту. Концептуалізовано поняття "креативність", виокремлені, описані та вивчені показники формально-динамічного та якісного рівнів даної властивості особистості. Виявлено рівень розвитку форм мислення молодших школярів. Досліджено зв'язок між креативністю та саморозвитком дітей молодшого шкільного віку. Апробовано програму саморозвитку та розвитку креативності, запропоновано шляхи розвитку креативності як чинника саморозвитку молодших школярів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8/К 89 рукописный текст
Автор(ы) : Кузікова, Світлана Борисівна
Заглавие : Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :527 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 454-502.
УДК : 159.922.8
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Саморозвиток
Вікова психологія-- Юнацький вік
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): саморозвиток--самоактивність--самосвідомість--суб'єкт саморозвитку
Аннотация: У роботі досліджено теоретичні підходи до проблеми саморозвитку в системі наук про людину, поглиблено та уточнено категоіальний апарат. З'ясовано суттєві характеристики, рівні організації, критерії саморозвитку яе суб'єктивної діяльності, соціально-психологічні чинники та закономірності становлення суб'єкта саморозвитку. Запропоновано авторську концепцію формування суб'єкта саморозвитку в практиці психологічної корекції, визначено зміст психологічного супроводу саморозвитку особистості; обґрунтовано параметри моделі фахівця-професіонала в галузі надання психологічної допомоги, розкрито експерементально перевірені психолого-педагогічні умови та технології оптимізації становлення суб'єкта особистісного і професійного саморозвитку в процесі фахової підготовкистудентів-психологів до психокорекційної діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5/К 19 рукописный текст
Автор(ы) : Каньоса, Наталія Григорівна
Заглавие : Мотиви учбово-професійної самореалізації студентів вищих педагогічних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-212.
УДК : 159.947.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самореалізація
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самореалізація особистості--саморозвиток особистості--професійне становлення--креативність--мотиви--контекстне навчання--майбутні педагоги--професійна підготовка
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню психологічних особливостей самореалізації особистості майбутніх педагогів. Учбово-професійна самореалізація розглядається як процес розкриття, випробування, розгортання, здійснення можливостей індивіда в ході оволодіння і виконання ним учбово-професійної діяльності. Представлено теоретичну модель учбово-професійної самореалізації, до якої входять когнітивна, цілепокладальна, мотиваційна, креативна і поведінкова складові. Наведено дані про рівні сформованності цих складових у майбутніх психологів. Визначено психолого-педагогічні умови формування мотивів учбово-професійної самореалізації та розроблено й апробовано розвивальну психолого-педагогічну програму, яка впливає на становлення цих мотивів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928-053.5+37./Л 93-774580 рукописный текст
Автор(ы) : Любовецька, Ілона Йосипівна
Заглавие : Психологічна організація взаємин учителів із обдарованими учнями : дис. канд. ... психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :201 с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-195.
УДК : 159.928-053.5+37.064.2 + 159.928-053.5 + 37.064.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): креативність--обдарованість--самореалізація--саморозвиток--умови навчання--суб`єкти педагогічного процесу--творення--творчий потенціал--ефективність педагогічної діяльності
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі психологічної організації взаємин учителів із обдарованими учнями. Показано, що розвиток творчого потенціалу вчителя позитивно позначається на становленні їхніх взаємин із обдарованими дітьми. Система спеціальностворених передумов, до яких, зокрема, входить реалізація навчання на основі творчої діяльності забезпечують становлення оптимальних взаємин учителів із обдарованими учнями. Задіяні формуючі заходи проявились як ефективні, що й визначає перспективність їхнього застосування з метою сприяння організації позитивних відносин учитель - обдарований учень.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(091)Смотриц/Н 74-612680 рукописный текст
Автор(ы) : Новоселецька, Світлана Володимирівна
Заглавие : Психологічні засади християнської моралі в працях Мелетія Смотрицького : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :179 с.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-179.
УДК : 159.9(091)Смотрицький
Предметные рубрики: Історія психології-- М. Смотрицький
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): християнська мораль--національне виховання--самопізнання--духовна досконалість--саморозвиток
Аннотация: Дисертація містить теоретичне дослідження психологічних аспектів християнської моралі в працях М. Смотрицького. Досліджується психологія християнського патріотизму,вплив християнської моралі на формування психологічних засад виховання почуття національної культури, рівності у людській сутності, в правах і обов'язках. Розкрито психологічні погляди М. Смотрицького на природу людини, її самопізнання, самовизначення, самовдосконалення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.011.3-057.175/П 53-097638 рукописный текст
Автор(ы) : Полуніна, Олена Вікторівна
Заглавие : Психологічна компетентність викладача вищого педагогічного навчального закладу як чинник успішності управління процесом учіння студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 158-175.
УДК : 378.011.3-057.175:159.923]:378.014.6:005.6
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Компетентність
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна компетентність--локус контролю--професіоналізм--саморозвиток--психологічний клімат--мотивація досягнення
Аннотация: Дисертація присвячена психолого-педагогічному аналізу функцій психологічної компетентності викладача як чинника успішності управління ним навчальним процесом у вищому педагогічному закладі. Розкривається роль і місце психологічної компетентності у структурі професійно-педагогічної діяльності педагога, визначається специфіка впливу останньої на зміст і способи управління педагогічним процесом. Створено і апробовано систему діагностичних процедур і прийомів розвитку психологічної компетентності у формі соціально-психологічного тренінгу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2(043.3)/Ш 59 рукописный текст
Автор(ы) : Шиловська , Олена Миколаївна
Заглавие : Психологічні особливості породження наративу як засобу саморозвитку особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :282 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 215-227.
УДК : 159.923.2(043.3)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Саморозвиток-- Наратив
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наратив--автонаратив--саморозвиток особистості--самоприйняття--особистий досвід
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей наративу як засобу усвідомлення власного досвіду та власного "Я", що є важливим чинником саморозвитку особистості. Визначено типи текстів-наративів та чинники, що впливають на їх породження. Виділені особливості наративу, що відрізняють його від інших видів текстів. Розкрито рівні функціонування наративу в залежності від того, наскільки особистість вміє конструювати історію свого життя, приймати власний досвід та трансформувати його у розповідь. Виявлено психологічні умови , за яких використання наративу в процесі психологічного консультування є ефективним.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.85//Г 70-941050 рукописный текст
Автор(ы) : Горова, Олена Олександрівна
Заглавие : Психологічні основи професійного становлення майбутніх архітекторів і будівельників : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :462 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 398-431.
УДК : 159.923.2-057.85/.86:331.102.24(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне становлення-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--творчий саморозвиток особистості--майбутні фахівці--майбутні будівельники--професійна культура--освітня суб'єктність--професійна самосвідомість--студенти --професійна мобільність--професіоналізація--ціннісне ставлення до професії
Аннотация: В роботі здійснено теоретико-методологічний аналіз проблеми архітектурно-будівельної творчості як суттєвої передумови процесу професійного становлення фахівця. Висвітлено психологічні особливості структури процесу професійного становлення майбутніх архітекторів та будівельників. Визначено специфіку динаміки процесу професійного становлення майбутніх архітекторів, будівельників. Виявлено роль кризи професійної ідентичності у процесі професійного становлення майбутнього архітектора й будівельника. Визначено особливості змістових аспектів смисложиттєвих орієнтацій, динаміку змісту інтерпретацій ціннісно-смислового ставлення майбутніх архітекторів, будівельників до своєї професії. Виявлено специфіку готовності до професійної діяльності, особливості ставлення до професії у архітекторів та будівельників (студентів та фахівців).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9.018/К 90
Автор(ы) : Куліш В.
Заглавие : Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 105-113 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК : 159.9.018
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--розвиток--духовний розвиток--духовність--самовдосконалення--саморозвиток--буття
Аннотация: У статті розглянуто проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в сучасній психологічній науці. Обгрунтовано значимість даної тематики для сучасних соціально-економічних умов. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені духовному розвитку. Визначено проблеми та перспективи подальших досліджень розвитку духовності в психології.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.953.5/С 52
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Місце самопроектування у проектній парадигмі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примечания : Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК : 159.953.5
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): проектування--самопроектування--особистісний проект--саморозвиток--рефлексія--інтелект--ментальна модель світу
Аннотация: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/С 32
Автор(ы) : Сердюк, Людмила Захарівна
Заглавие : Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 422-431 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самотворення--самореалізація--саморозвиток--синергія--детермінація--самодетермінація--самоздійснення
Аннотация: Розкрито психологічні засади та системогенез самотворення особистості. Виявлено структурні характеристики та динамічні особливості самотворення особистості як самодетермінованої системи. Обґрунтовано доцільність цілісного вивчення закономірностей процесу самотворення особистості через її особистісне та ціннісно-смислове опосередкування.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Бугерко, Ярослава Миколаївна
Заглавие : Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 93-104 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
УДК : 37.017.92/93-057.875
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): духовна культура--освітній процес--соціокультурний духовний простір--внз--ціннісне самовизначення--духовно-творчий потенціал--духовний саморозвиток
Аннотация: У статті розглянуто психологічні особливості ціннісного самовизначення студентів в освітньому просторі ВНЗ. Показано університетську освіту як складну систему продукування особливого соціокультурного і психодуховного середовища, яке сприяє зростанню духовно-творчого потенціалу студентів, реалізації їх конструктивної діяльнісної позиції щодо ціннісного формування власного буття, реалізації свого духовного призначення.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 378.22:159.9.07/Т 36
Автор(ы) : Тесленко, Марина Миколаївна
Заглавие : Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 696-705: Бібліогр.: с. 704 (9 назв) (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
УДК : 378.22:159.9.07
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): діалогічний підхід--психологічна компетентність--професійний саморозвиток--інтерактивне навчання
Аннотация: Проаналізовано та обґрунтовано значення діалогічного підходу як головної умови якісної професійної підготовки майбутнього психолога в системі вищої школи. Виокремлено чинники ефективності діалогічних комунікативних практик у вищій школі. Аргументовано доцільність застосування діалогічного підходу у вищій школі з метою свідомого розвитку та вдосконалення професійної компетентності майбутніх психологів.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/С 52
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 36-48 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примечания : Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): старість--старіння--самопроектування--саморозвиток--ампліфікація--модель світу
Аннотация: Стаття присвячена розгляду специфіки самопроектування як інтенціонального підгрунтя саморозвитку у людей похилого віку, а також як засобу ампліфікації саморозвитку. Показано, що специфіка самопроектування у старості проявляється на всіх його етапах, а саме етапі рефлексії завдань саморозвитку, етапі визначення проекту результату, проекту процесу і відповідних технологій саморозвитку, а також критерії події саморозвитку.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Д 74
Автор(ы) : Дригус, Марія Трохимівна
Заглавие : Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 77-85 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічні механізми--особистість--обдарованість--виховання--розвиток--саморозвиток--особистісна ефективність
Аннотация: Здійснено аналіз проблеми психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі. Доведено новаторство українських учених у розробці проблеми психологічних механізмів у галузі педагогічної та вікової психології. Розкрита архітектоніка дослідницьких спектрів вивчення психологічних механізмів. Здійснено аналіз концептуального підходу до проблеми психологічних механізмів розвитку особистості. Охарактеризовано сучасні тенденції досліджень психологічних механізмів.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє
Место публикации : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 78-81. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примечания : Бібліогр.: с. 81 (8 назв)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Наратив
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наратив--герменевтика--самопроектування--саморозвиток--проектування життя
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(ы) : Шиловська, Олена Миколаївна
Заглавие : Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування
Место публикации : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 124-131. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примечания : Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Наратив
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): наратив--психологічна герменевтика--самопроектування--самоосмислення--саморозвиток
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 159.923:17.021.2/М 17
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович
Заглавие : Поняття особистості у психології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава, 2016. - № 1(9). - С. 11-17 (Шифр 153/П 86-922831)
УДК : 159.923:17.021.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--самовираження--цілісність особистості--активність особистості--саморозвиток--самоконтроль
Аннотация: Розглянуто фундаментальну проблему сучасної науки - психологію особистості. Автор презентує своє власне визначення поняття "особистість" як форми існування психіки людини, яка являє собою цілісність, здатну до саморозвитку, самовизначення, свідомої предметної діяльності і саморегуляції. Визначено та пояснено змістовні ознаки особистості.
Найти похожие

20.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 371.015/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 27
Выходные данные : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015
Колич.характеристики :774 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 40.00 грн.
УДК : 371.015.3+159.9:001.89:00571(477-25)](06)
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Содержание : Аналіз теоретико-методологічних підходів до вивчення творчості в психології/ Н. І. Антюхова. Психотерапія як екзистенціальний вибір/ О. В. Башмакова. Психологічні особливості розвитку духовного потенціалу студентської молоді/ Я. М. Бугерко. Готовність студентів ВНЗ до отримання психологічної допомоги/ В. В. Вишньовський. Комунікативна складова як важливий елемент професійно-психологічної підготовки правоохоронців/ Л. В. Герман. Складові професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови у процесі формування особистісної культури студента/ І. А. Горобець. Психологічні особливості установки на критичне мислення/ Н. М. Громова. Психологічні засади становлення лідерського потенціалу особистостів технічному університеті/ Т. В. Гура. Екологічна свідомість у психологічному та освітньому просторі/ А. М. Демиденко. Вплив кризових станів на суб'єктивну оцінку внутрішньої картини професійного здоров'я особистості/ Т. М. Дзюба. Деякі аспекти психологічного підходу до розуміння бронхіальної астми у дітей/ Б. Я. Дмитришин, О. І. Шишак. Проблема тривожності у старших дошкільників: деякі емпіричні кореляти та індикатори/ Н. С. Дмитріюк. Психологічна готовність підприємця до економічних ризиків/ Ф. А. Добренко. Деякі особливості комунікативного настановлення студентів перших курсів та підвищення якості засвоєння професійно спрямованої іноземної мови/ О. М. Ільїна. Рівень соціального інтелекту як прогностична компонента професійної успішності студентів-майбутніх психологів/ Н. Л. Каменська, М. К. Кременчуцька. Усвідомлення студентами феномену толерантності як інструменту міжетнічної комунікації/ С. Б. Капідінова. Специфіка викладання психології в контексті духовного розвитку в системі сучасної вищої освіти/ Г. В. Католик, М. І. Миколайчук. Методичні принципи психокорекційної роботи із студентами/ Т. М. Клибанівська. Особистісно-комунікативний підхід в обґрунтуванні міжособистісного спілкування осіб похилого віку/ О. Г. Коваленко. Особливості творчих здібностей молодших школярів/ Л. Д. Коняєва, О. О. Тестерєва. Методологічні проблеми феноменології та розвитку мотивації учіння особистості/ М. В. Кормишев. Особливості діагностики та корекції емоційної сфери у дітей з обмеженими можливостями на шляху соціальної адаптації/ В. В. Корнієнко, С. Д. Алексеєнко, К. П. Кутовий. Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка/ О. В. Корнієнко. Проблема сформованості спрямованості старшокласників на професію психолога/ С. В. Кузнецова. Психологічна корекція та підтримка кардіологічних хворих з негативними емоційними переживаннями за допомогою створення копінг-стратегій та формування гармонійного погляду на навколишній світ/ В. П. Культенко. Психологічна структура і розвиток управлінських здібностей керівників органів внутрішніх справ/ В. С. Лапчук, М. А. Чекулаєв. Психологічні особливості формування мотиваційного компонента психологічної готовності вивчення фахової іноземної мови студентами економічних спеціальностей/ Л. В. Лимар, К. О. Моруга. Психосемантичні механізми рисуночної проекції: композиційний метод дослідження особистості/ Ю. І. Мадінова. Емпіричне дослідження структури толерантності як системної характеристики особистості студента/ М. М. Мельничук. Розуміння як конструкт діалогічної компетентності психолога/ І. В. Михайлюк. Психологічний супровід розвитку та формування засобів саморегуляції в конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності/ М. О. Мосьпан. Психологічні особливості професійної діяльності офіцерів оперативних підрозділів/ С. А. Мул. Методологія та результати емпіричного дослідження характеристик поведінкових установок, що детермінують особливості креативності юриста/ Г. Ю. Одинцова. Рівні готовності молодих сімей до конструктивного вирішення конфліктів/ Л. М. Омельченко. Особливості сформованості навичок навчальної діяльності молодших школярів із затримкою психічного розвитку/ К. О. Островська. Характер любовних стосунків у гендерному аспекті/ С. В. Отчич. Структурні складові технічних здібностей/ А. С. Паламар. Врахування сучасних тенденцій інформатизації освіти в роботі тифлопедагога/ О. М. Паламар. Психофізіологічний базис сензитивності особистості практичних психологів системи освіти/ Л. В. Пастух. Основні підходи до вивчення проблеми професійної компетентності майбутнього психолога/ Н. В. Перегончук. Психологічні аспекти новітніх підходів до забезпечення ефективності наземних екіпажів безпілотних літальних апаратів/ О. В. Петренко. Проблеми та перспективи психологічних досліджень самопізнання фахівців соціономічної сфери/ Л. О. Подкоритова. Комунікативна компетентність як чинник професійної діяльності психолога/ М. В. Пророк. Специфіка емоційного інтелекту і психологічної готовності до соціономічних професій у представників цих професій/ Н. В. Пророк, Я. М. Куценко. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/ Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна. Розвиток самоцінності при підготовці культурологів/ Л. Є. Просандєєва. Проблеми психологічної реабілітації дітей з вадами слуху/ Л. П. Пушкарська. Психологічні особливості ставлення студентів вищого навчального закладу до інтелектуальної власності/ А. О. Рєпка. Концептуальний потенціал категорії "психологічне здоров'я" у верифікації проблеми конструктивного подолання кризи безробіття/ О. В. Рудюк. Ефективність психологічної регуляції функціональних станів фахівців-металургів/ А. І. Тарасенко. Ціннісні аспекти розвитку особистості майбутніх психологів/ Т. Є. Тітова. Теорії девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю/ В. В. Турбан. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості/ Н. В. Слободяник. Діагностика мотиваційно-смислових властивостей особистості майбутнього лікаря/ М. М. Філоненко. Semantic analisys of memorizing and understanding of the text with technical content/ R. S. Fesenko. Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Технологія соціальної терапії у профілактиці девіантного батьківства/ О. М. Чанцева-Коваленко. Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів/ А. В. Черкаський. Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку/ А. В. Шамне. Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків/ Ю. В. Шапаренко. Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя/ І. В. Шевчук. Історичні етапи формування уявлень про психосоматичний статус особистості/ Л. С. Шелег. Тілесний Я-образ та інтрапсихічна система емоційної саморегуляції (на прикладі досвіду вагітних жінок)/ О. І. Шишак, Н. В. Старик. Формування інтелектуального потенціалу вчителя в системі післядипломної педагогічної освіти/ М. О. Шопіна. Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач/ Г. В. Щербан. Медико-психологічна допомога при тривожних розладах у військовослужбовців та населення/ Н. Ю. Яковлева. Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості/ Т. М. Яблонська. Мотиваційний аспект мисленнєвої діяльності підлітків/ І. П. Якимчук. Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання/ М. С. Ятчук. Мотивація навчально-професійної діяльності як чинник успішності професійного становлення курсанта/ С. В. Жидецька. Threelingualism situation of co-operation in the educational space as a factorof personality neurotization/ O. V. Kostiuk. Technology of the development of entrepreneurial capacity of personality/ V. Lunov, O. Rygel.
Экземпляры : всего : ЧЗ(1), (1)
Свободны : ЧЗ(1), (1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-63 
 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 18176
Число посетителей 755
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя