Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (20)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=самоставлення<.>
Общее количество найденных документов : 60
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60  
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/Г 67-878605 рукописный текст
Автор(ы) : Горбасенко, Ігор Михайлович
Заглавие : Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :203 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.176-196.
УДК : 159.922.73-053.6:616
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Особистісні утворення
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): розвиток особистості--соматичний розлад--психосоматичні співвідношення--самоставлення--мотивація досягнення--самоповага--часова перспектива--психокорекція
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.761:616.7/К 67 рукописный текст
Автор(ы) : Корнієнко, Вікторія Володимирівна
Заглавие : Особливості розвитку "образу-Я" у дітей з паталогією опорно-рухового апарату в залежності від умов соціально-психологічної реабілітації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2009
Колич.характеристики :235 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 214-234.
УДК : 159.922.761:616.7
Предметные рубрики: Медична психологія-- Патологія опорно-рухового апарату
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ-я--я-реальне--образ світу--самоставлення--рухові порушення--соціально-психологічна реабілітація
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню особливостей розвитку "образу-Я"у дітей із паталогією опорно-рухового апарату різного генезу залежно від умов соціально-психологічної реабілітації. За допомогою теоретичного та емпіричного дослідження обгрунтовано новий пдхід до вивчення структури та динаміки формування "образу-Я" дітей із руховою патологією різного генезу. Встановлено, що вплив даної паталогії на розвиток особистості не є чітко визначеним. Виявлено різноманітні чинники, які істотно впливають на формування гармонійоного "образу-Я" дітей із руховою паталогією, та встановлено взаємозв"язок між розвитком "образу-Я", генезом хвороби, захисно-адаптивними механізмами, типом внутрішньої картини хвороби й умовами виховання та проведення заходів соціально-психологічної реабілітації. Аналіз психологічних якостей осіб експериментальної групи дозволив визначити "образ-Я" як психологічний феномен у структурі особистості дитини підліткового віку. Розроблено диференційовану систему психокорекційних заходів для даного контингенту хворих, яка може бути використана не тільки з соціально-реабілітаційною, а й психопрофілактичною метою.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.31-055.2:/Б 31-653694 рукописный текст
Автор(ы) : Бацилєва, Ольга Валеріївна
Заглавие : Особливості ставлення до себе жінок, які перебувають в клімактеричному періоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :177 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-171.
УДК : 159.923.31-055.2:618
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Самоставлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоставлення--психоемоційний стан--стрес--діагностика особистості--середній вік--кліматеричний період
Аннотация: У дисертації доведено, що ставлення до себе жінок які знаходяться в кліматеричному періоді, багатопланові і селективно виявляються в різних ситуаціях. Отримані результати дозволяють вважати, що виникнення негативних тенденцій в психоемоційній сфері (неправильна оцінка себе, зміна ставлення до себе, формування неконструктивних поведінкових паттерів) негативно впливає на функціонування жінок в нових умовах і може ускладнювати ті зміни, що відбуваються у жінки у цей період як на соматичному, так і на психічному рівнях. Доведено необхідність застосування стресопрофілактики як психокорекційного методу з метою досягнення ефективності лікування і здійснення соціально-психологічної реабілітації жінок даної вікової групи.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2/В 46 рукописный текст
Автор(ы) : Вільдгрубе, Світлана Олександрівна
Заглавие : Структурні особливості самоставлення особистості в умовах соціальної депривації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :232 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-195.
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Самоставлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--самоставлення--депривація--соціум--самооцінка--структурні компоненти--модальність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-емпіричному вивченню особливостей структурних компонентів самоставлення як системно-структурного утворення особистості, яка перебуває в умовах соціальної дипривації. З`ясовано роль, місце і особливості самоставлення в структурі самосвідомості. Уточнені структура, функції та системний характер самоставлення. Проаналізовані особливості зовнішніх і внутрішніх чинників, я кі спричиняють дисгармонічний розвиток самоставлення. З`ясовані відмінності особливостей прояву структурних компонентів самоставлення осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації (на матеріалі підлітків, які позбавленні батьківського піклування) та в сприятливих соціальних умовах. Запропоновані шляхи формування самотавлення та корекції деформованого самоставлення у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації. Здійснене дослідження особливостей структурних компонентів самоставлення показало, що забезпечує різний рівень реалізації функцій самоставлення, впливає на зв`язок компонентів самоставлення і ступінь інтегрованості компонентів самоставлення в єдину систему. Обгрунтовано, що характер самоставлення визначається високим рівнем внутрішньої конфліктностіі самозвинуваченням, неприйняттям самого себе, що поєднується з високим рівнем згоди з самим собоюпри нездатності до саморефлекії, небажанні усвідомити своє "Я" і високим рівнем потреби в пошані і прийнятті. Такі особливості самоставлення трансформують уяву про себе вбік зниження впевненості у собі, своїх силах, конфліктності з самим собою, відстороненості, включенням в образ "Я" суперечливих якостей. Таким чином існують можливі підстави для розвитку самоставлення, але наявні обмеження заважають його подальшому становленню у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8+159.937/В 49-598514 рукописный текст
Автор(ы) : Виноградна, Олена Володимирівна
Заглавие : Психологічні чинники сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :231 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 181-204.
УДК : 159.922.8+159.937.22+316.776.33 + 159.922.8 + 159.937.22 + 316.776.33
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Сприйняття насильства
Вікова психологія-- Молодь
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сприйняття--психологічні чинники--молодь--індивідуальні відмінності--мотиви--цінності--самоставлення--модель особистості--акцентуація
Аннотация: Структура сприйняття сцен насильства в художніх фільмах утворюється такими десятьма вимірами: срийнята жорстокість, осмисленність, реалістичність, містичність, провокована переглядом агресія, співпереживання жертві, формування насильницької карти світу, задоволення від перегляду цікавого, задоволення від перегляду недозволеного, задоволення від прийняття насильництва. Результати свідчать про залежність сприйняття насильництва в кінофільмах від таких базових особистісних характеристик: мотивація, ціннісні орієнтації, ставлення до себе, основні властивості відображувані п`ятифакторною моделлю особистості. Описано також індивідуальні та статеві відмінності у сприйнятті насильства в кінострічках, їхні чинники.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:502/504/К 89-096545 рукописный текст
Автор(ы) : Кузьменко, Євгенія Миколаївна
Заглавие : Особливості ставлення до себе й до життя людей, які пережили екологічні катастрофи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :283 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 189-207.
УДК : 159.923.2:502/504-022.326.5
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Самоставлення
Загальна психологія-- Психологія катастроф
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): екологічна катастрофа--поставарійна ситуація--чисті та радіаційно забруднені райони--спосіб та якість життя--об'єктивні показники--суб'єктивні оцінки--адекватність оцінок
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей ставлення до себе та до власних способу життя і якості життя людей, які пережили екологічні катастрофи. Розглянуто загальні питання надзвичайних ситуацій, їх основні види та особливості; визначено структуру Чорнобильської аварії як надзвичайної ситуації та екологічної катастрофи; показано стресогенність екологічної катастрофи як привід для зміни способу життя. Запропоновано теоретичну модель категорії "спосіб життя" в соціально-психологічному аспекті. Вказано особливості побудови системи об'єктивних показників якості життя, та представлена їх порівняльна характеристика на чистих та радіаційно забруднених територіях.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922./Л 63-195013 рукописный текст
Автор(ы) : Лісновська, Леся Борисівна
Заглавие : Психологічні особливості становлення самооцінки шестирічного першокласника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :206 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-206.
УДК : 37.015.3:159.922.7+373.29-052"465*06" + 37.015.3:159.922.7-053.4 + 373.3-052"465*06"
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Шестирічні першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самоставлення--шестирічні першокласники--динамічний характер самооцінки--адаптація до учіння--особистісно-рольовий рівень контактування--особистісний рівень контактування
Аннотация: У роботі визначено, що зміна само ставлення учнів-початківців значною мірою зумовлюється їхніми досягненнями, емоційними переживаннями в період оволодіння ними новою соціально-значущою роллю. З'ясовано, що ефективність подолання першокласниками адаптаційних труднощів значною мірою зумовлюється самооцінкою, яка орієнтована на успіхи учіння та допомагає усвідомити себе його суб'єктами. Доведено, що важливою психолого-педагогічною умовою формування ефективної самооцінки шестирічних учнів є цілеспрямоване встановлення, підтримання та розвиток учителем у взаємодії з вихованцями модифікації особистісно-рольового рівня контактування.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-058.86/П 91-439163 рукописный текст
Автор(ы) : Пушкар, Вікторія Анатоліївна
Заглавие : Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальному закладі інтернатного типу : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :191 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.164-180.
УДК : 159.922.73-058.862
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Діти-сироти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): "я"-концепція--"я"-образ--ідентичність особистості--рефлексія--самопізнання--самоставлення--когнітивна складність
Аннотация: В дистертації теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено особливості системи "Я"-образів підлітків - вихованців закладів інтернатного типу. Визначено, що в системі "Я"-образів підлітків шкіл-інтернатів актуальними є статусно-рольові категорії. Показано, що у підлітків шкіл-інтернатів структура "Я"-концепції мало диференційована, а система їх уявлень про себе узалежнюється уявленнями та нормативними приписами значимих інших. Розроблено й апробовано соціально-психологічний тренінг, спрямований на інтеграцію "Я"-образів в єдину "Я"-концепцію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.31:316.47/Р 62-743786 рукописный текст
Автор(ы) : Рожденственський , Андрій Юрійович
Заглавие : Рефлексія тілесного потенціалу в життєвому самовизначенні старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :227 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 191-208.
УДК : 159.923.31:316.477
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--тілесний потенціал--життєве самовизначення--психологічний простір--самоставлення
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню особливостей проектування старшокласниками життєвого шляху залежно від типу усвідомлення ними власних тілесних можливостей. Розкривається роль і місце тілесної складової у Я-структурі учнів старшого шкільного віку. Створено й апробовано оригінальний діагностичний прийом оцінки рівня здатності старшокласника до саморефлексії тілесного потенціалу. Показано, що характер вибору старшокласниками форми самовизначення у просторі майбутніх життєвих відносин зумовлюється типом самоусвідомлення (рефлексії) ними власних тілесних можливостей.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.015.3:005.32/С 32 рукописный текст
Автор(ы) : Сердюк, Людмила Захарівна
Заглавие : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :432 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 367-418.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Мотивація учіння
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--майбутні фахівці--професійне становлення--інтегроване освітнє середовище--ціннісне середовище особистості--самоставлення особистості--професійна ідентифікація
Аннотация: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54:/К 17-969673 рукописный текст
Автор(ы) : Каламаж, Руслана Володимирівна
Заглавие : Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Острог, 2010
Колич.характеристики :485 с.: табл., рис.
Коллективы : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
Примечания : Библиогр.: с. 405-443.
УДК : 159.923.2:331.54:34-051-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Я-концепція
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна я-концепція--майбутні юристи--юридична діяльність--професійна самосвідомість--професійна самооцінка--самоставлення--професійно важливі якості--юридична етика--професіоналізація
Аннотация: В дослідженні розроблено теоретико-методологічні підходи до вивчення професійної я-концепції майбутніх юристів з метою її подальшого системно-структурного та змістового аналізу. Проаналізовано соціально-психологічні особливості та специфіку професійної юридичної діяльності, досліджено їх відображення в змістовому конструюванні образу професії та образу юриста-=професіонала. Розроблено модель професійної я-концепції майбутніх юристів та здійснено дослідження її структурно-функціональних компонентів. Визначено етапи, що відображають динаміку професійної Я-концепції майбутніх юристів, розроблено систему критеріїв та показників щодо рівнів її розвитку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.942.5/Ш 33
Автор(ы) : Швалб, Юрій Михайлович
Заглавие : Психологічні моделі соціалізації особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 503-517 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 515 (10 назв)
УДК : 159.942.5
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація--особистість--життєвий шлях--соціальний статус--групова взаємодія--самоставлення--інтеграція--соціальний простір
Аннотация: Розкрито психологічні механізми соціалізації як одного з базових процесів становлення індивіда як суб'єкта соціальних відносин та побудови на цій підставі періодизації соціального розвитку. Виокремлено вікові етапи соціалізації, що відкриває можливість створення періодизації соціального розвитку особистості.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928.22/Д 44
Автор(ы) : Дідковська, Лариса Іванівна
Заглавие : Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 68-76: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв)
УДК : 159.928.22
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча обдарованість--підлітковий вік--я-концепція--особистісні особливості--самоставлення--самоприйняття--самоцінність
Аннотация: Представлено результати дослідження особливостей Я-концепції творчо обдарованих підлітків. Аналізуються підходи до поняття Я-концепції у психології, її структура, особливості розвитку в онтогенезі загалом та у підлітковому віці зокрема. Висвітлено основні підходи до вивчення творчої обдарованості обдарованості особистості.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/К 92
Автор(ы) : Купреева, Ольга Іллівна
Заглавие : Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 130-140: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): студенти--інвалідність--самореалізація--часова перспектива--самоставлення--смисложиттєві орієнтації
Аннотация: Викладено результати дослідження психологічних аспектів самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено порівняльний аналіз психологічних характеристик студентів з інвалідністю та здорових студентів. Виявлено зв'язок самореалізації особистості із її самоставленням, смислово-життєвими орієнтаціями та часовою перспективою.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Левус, Надія Ігорівна
Заглавие : Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 151-158: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв)
УДК : 159.922.736.2+159.923.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): я-концепція--самоставлення--самооцінка--соціальна рефлексія--обдарована дитина--молодші школярі
Аннотация: Вивчаються особливості формування Я-концепції та її складових у обдарованих дітей на етапі пізнього дитинства під впливом значимих дорослих, зокрема, батьків та вчителів. З'ясовано відмінності ставлення оточуючих до дітей з різним рівнем Я-концепції. Виявлено статистичні відмінності у послідовності виховних впливів матерів таких дітей та у зростанні конфронтації з тими з них, хто має нижчі показники самоставлення.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/С 32
Автор(ы) : Сердюк, Людмила Захарівна, Курбатова, Альона Олександрівна
Заглавие : Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 245-253: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 252 (13 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне самовизначення--вибір професії--смисложиттєві орієнтації--самоставлення--психологічний захист
Аннотация: Здійснено психологічний аналіз чинників вибору професії старшокласниками із хронічними соматичними захворюваннями загальноосвітнього навчального закладу. Виявлено сформованість мотивів вибору професії, зв'язок професійної мотивації з особистісними та ціннісно-смисловими утвореннями.
Найти похожие

17.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153/П 86
Заглавие : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(8) : Ч. 2
Выходные данные : Київ; Полтава: ПНПУ, 2015
Колич.характеристики :310 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примечания : Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
ISBN, Цена 2226-4078: 19.00 грн.
УДК : 153
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--особистість
Содержание : Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження/ Г. В. Дьяконов. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація/ Л. З. Левіт. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості/ Ю. Л. Горбенко. Перспективи розвитку сучасної психології/ О. О. Когут. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості/ Н. О. Чайкіна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів/ Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи/ Г. К Радчук. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу/ О. Ю. Корнієнко. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості/ О. Ю. Клименко. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді/ О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці/ Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю/ І. Г. Табачник. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці/ К. І. Фоменко. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами/ С. Фейрчайльд. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ/ С. Б. Кузікова. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки/ Дж. Біннебезел. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ К. П. Крикля. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти/ Н. М. Мишко. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства/ Є. П. Воропаєв. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків/ Ю. І. Калюжна. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості/ С. В. Камінська. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення/ Н. Й. Метельська. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях/ В. В. Шевчук.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 316.614.6-053.6/М 17
Автор(ы) : Максим О. В.
Заглавие : Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 88-96 (Шифр 153/А 43-505485)
Примечания : Бібліогр.: с. 95 (5 назв)
УДК : 316.614.6-053.6
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емпатія--рефлексія--саморегуляція--самоконтроль--самокорекція--самоставлення--адаптація--дезадаптовані неповнолітні
Аннотация: Розглянуто принципи та методи адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища. Розкрито соціально-психологічні аспекти методів адаптації.
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 153/П 86
Заглавие : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(10) : Ч. 1
Выходные данные : Київ; Полтава: ПНПУ, 2016
Колич.характеристики :264 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Цена : 18.00 грн.
УДК : 159.923(05)+159.9(06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--особистість
Содержание : Екзистенціальні підстави драми людського життя/ С. Д. Максименко. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою)/ А. Панкалла. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості/ І. О. Красильников. Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку/ І. Г. Тітов. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи/ О. І. Василевська. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку/ О. М. Абасалієва. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе/ М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості/ Т. Б. Партико. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях/ Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків/ М. М. Тесленко. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін/ О. І. Власова [и др.]. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія/ С. Б. Кузікова. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії/ Н. М. Чижиченко. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів/ І. М. Галян. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності/ Ю. І. Калюжна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі/ Ю. В. Вербова. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів/ Н. О. Гончарова. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях/ О. Г. Мирошник. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді/ М. М. Рева. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів/ Т. Є. Тітова. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення/ А. С. Харченко. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища/ Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Капустюк, Олена Миколаївна
Заглавие : Особистісний смисл як складова самодетермінації особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 140-148 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с.147-148 (10 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самодетермінація особистості--особистісний смисл--особистісне самовизначення--ціннісні орієнтації особистості--самопізнання--самооцінка--самоповага--самоставлення
Аннотация: Головна мета статті - ціннісно-смисловий компонент, формування особистісного смислу як фактори самодетермінації особистості. На основі теоретичного аналізу виокремлюється ряд стадій особистісного розвитку, при послідовному проходження яких можлива самодетермінація особистості.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60  
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 71726
Число посетителей 1400
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя