Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=самостійне навчання<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
15(08)
А 43


    Хупавцева, Н. О.
    Атрибути фасилітативної взаємодії вчителя та учнів на уроках у процесі організації пізнавальної діяльності [Текст] / Н. О. Хупавцева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 256-268. - Бібліогр.: с. 266-268 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
фасилітативна взаємодія -- пізнавальна діяльність -- самостійне навчання -- особистісно значущий досвід -- актуалізація результатів діяльності -- елективне навчання
Аннотация: В статті окреслено особливості фасилітативної взаємодії на уроках у шкільному навчанні. Визначено принципи, що відображають специфіку фасилітативного навчання школярів. Такими принципами є: принцип відкритості; центрація процесу навчання на професійно особистісному розвиткові школяра (зміна його ціннісно-смислової сфери, формування навичок особистісного самовизначення, прагнення до самоосвіти і саморозвитку); варіативність у навчанні (свобода вибору змісту, форм і методів навчальної діяльності); цілісність і системність, інтеграція вивчених предметів у єдиний, цілісний процес опанування науковими знаннями; випереджальний характер знаходження методів і способів навчання; активність у навчанні, оптимальне поєднання теоретичних і практичних знань. Автором статті зроблено порівняння принципів навчання в парадигмі традиційного і фасилітативного навчання. Зазначено, що специфікою фасилітативного навчання школярів є: 1) приорітет самостійного навчання; 2) спільна діяльність учнів і вчителя; 3) опора на особистісно значущий досвід кожного окремого учня; 4) індивідуалізація навчання; 5) системність; 6) контекстність; 7) актуалізація результатів діяльності; 8) елективне навчання 9) розвиток освітніх потреб; 10) усвідомленість опанування знаннями, вміннями та навичками. Виділено атребути фасилітативної взаємодії, показано їхній взаємозв'язок та взаємозумовленість. Атрибутами поняття "фасилітативна взаємодія" є: "підстава участі у пізнавальній діяльності", "вихідне становище пізнавальної діяльності", "внутрішнє переконання людини у необхідності здійснення фасиліткативної взаємодії", "норми поведінки і діяльності у фасилітативній взаємодії", "результат фасилітативної взаємодії".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 128200
Число посетителей 1280
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя