Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=синергії мотивації<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
378.015.3:005.32
С 32


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01 / Сердюк Людмила Захарівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 432 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 367-418. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Мотивація учіння--Дисертації
фывфывфыв:
мотивація учіння -- синергії мотивації -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- інтегроване освітнє середовище -- ціннісне середовище особистості -- самоставлення особистості -- професійна ідентифікація
Аннотация: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.


    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системно-синергетичний підхід [Електронний ресурс] : монографія / за ред. В.Т. Куєвди, В. В.Турбан. - Київ : [б. и.], 2012. - 323 с. - Б. ц.
Рубрики: Психологічний супровід--мотивація навчання--Україна--Монографія
фывфывфыв:
мотивація учіння -- синергії мотивації -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- чинники мотивації -- механізми мотивації
Аннотация: Монографія присвячена актуальній проблемі сучасної пси-хології – проблемі мотивації учіння майбутніх фахівців, яка розглядається в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено обґрунтування системно-рівневої організація мотивації учіння та методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Викла-дено, визначену в процесі емпіричних досліджень, структуру та динаміку системно-рівневої організація мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феномену. Отримані результати покладені в основу авторської моделі забезпечення розвитку мотивації саморозвитку та професійного становлення майбутнього фахівця. Монографія може становити інтерес для науковців, які займаються проблемою мотивації, практичних психологів, викладачів та керівних працівників вищої освіти, аспірантів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Турбан, Вікторія Вікторівна; Куєвда, Володимир Терентійович; Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович; Рождественський, Юрій Тихонович; Летцев, Віктор Михайлович; Литовський, В. Ф.; Маслюк , Андрій Миколайович; Шусть, Василь Володимирович
Свободных экз. нет
Найти похожие

3.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Фактори внутрішньої мотивації та самодетермінації учіння студентської молоді [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 114-122. - Бібліогр.: с. 120-122 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
мотивація учіння -- синергії мотивації -- самореалізація -- психологічне благополуччя -- чинники внутрішньої мотивації
Аннотация: У статті розглядаються основні підходи до вивчення внутрішньої мотивації учіння особистості. Виявлено фактори та синергетичні тенденції мотивації учіння особистості зумовлені її ціннісно-смисловими та особистісними утвореннями. Важливим фактором самодетермінації учіння особистості визначено потребу і самореалізації, яка актуалізує потенційні можливості особистості, підтримує внутрішній стан напруження, що є джерелом активності та самоактивності, має соціальний характер, наділена здатністю цілеспрямованого формування у процесі оволодіння діяльністю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 13.09.2024
Число запросов 59210
Число посетителей 1232
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя