Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=система цінностей<.>
Общее количество найденных документов : 10
Показаны документы с 1 по 10
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/С 34-386694 рукописный текст
Автор(ы) : Сизко, Ганна Іванівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку гуманного ставлення до людей із фізичними вадами у майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Бердянськ, 2012
Колич.характеристики :237 с.: табл., рис.
Коллективы : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-179.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Гуманність педагога
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гуманність педагога--система цінностей--гуманістичне виховання--гуманізація відносин--гуманізація освіти--професійна підготовка--навчально-виховний процес
Аннотация: Дисертація присвячена проблемі розвитку гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. У дисертації досліджується феномен гуманності в цілому і особистісні риси майбутніх педагогів, які входять до структури гуманного ставлення до людей із фізичними вадами. У роботі представлено результати дослідження особливостей сформованості гуманності ставлення у студентів - майбутніх педагогів. Розроблено модель гуманного ставлення майбутніх педагогів до людей із фізичними вадами. Виділено й описані основні компоненти гуманного становлення до людей із фізичними вадами: когнітивний, емоційно-оцінний, поведінковий. Визначено їхнє значення й роль у цілісній структурі гуманної особистості сучасного вчителя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954./М 80-946906 рукописный текст
Автор(ы) : Мороз, Юрій Віталійович
Заглавие : Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :210 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 195-210.
УДК : 37.015.3:159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творча активність--самовизначення--система цінностей--профілі творчої особистості--креативність--розвиток особистості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.22:37.018/Я 60-049500 рукописный текст
Автор(ы) : Янковчук, Марина Миколаївна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :213 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 196-213.
УДК : 159.928.22:37.018.1(043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--альтодональна особистість--альтернативні форми навчання--особистісний розвиток--самоактуалізація--система цінностей--юнацький вік--пізнавальна діяльність
Аннотация: В роботі досліджено ставлення до сімейної освіти студентів-педагогів та спеціалістів галузі освіти в порівнянні з практиками сімейної освіти (батьками дітей, що навчаються екстерном). Проведено дослідження розвитку обдарованих дітей у сім'ях. З'ясовано чинники та умови, які впливають на успішний розвиток обдарованості дитини в сім'ї. Виділені психологічні особливості розвитку обдарованості дитини в сім'ї. Розроблені психолого-педагогічні рекомендації щодо організації навчання та виховання обдарованої дитини в сім'ї.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.27/Я 93
Автор(ы) : Яцишин С. Є.
Заглавие : Особливості проявів соціальної дезадаптації у студентської молоді
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 464-471 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примечания : Бібліогр.: с. 470-471 (10 назв)
УДК : 159.922.27
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дезадаптація--особистість--дифузна ідентичність--студенти --рівень домагань--самооцінка--система цінностей
Аннотация: Здійснено аналіз індивідуально-психологічних особливостей соціальної дезадаптації студентів, природи та механізмів їх виникнення.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/Е 15
Автор(ы) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Заглавие : Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 167-177 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): персональні цінності--система цінностей--спрямованість--термінальні цінності--інструментальні цінності--ціннісна сфера особистості--ціннісні орієнтації--ціннісне самовизначення
Аннотация: Представлено результати дослідження ціннісних орієнтацій студентів технічних спеціальностей. Ціннісні орієнтації розглядаються як базис їх ціннісного самовизначення, на основі кортрого вони створюють особистісно значущу картину світу, життєву філософію, яка виступає власною цінністю, обов'язковою для трансляції і відтворення у майбутньому.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.92/В 35
Автор(ы) : Вернік, Олексій Леонідович
Заглавие : Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 67-78 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 76-77 (18 назв)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): екологічні цінності--система цінностей--ставлення до природи
Аннотация: Викладено історико-психологічний аналіз особливостей ставлення до природи в античні часи, Середньовіччя та в епоху Відродження. Запропоновано дослідження екологічних цінностей того чи іншого історико-культурного періоду за їх диспозицією по відношенню до ядерної, системотвірної суспільної цінності. Аналіз відбувався подвійно: шляхом вивчення продуктів культури певної історичної епохи та через спосіб повсякденного життя у той період.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Михайлишин У. Б.
Заглавие : Соціально-психологічна проблематика формування та збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 117-120 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примечания : Бібліогр.: с. 120 (8 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--цінності--модель--група--система цінностей--освітня взаємодія
Аннотация: У статті встановлено, що чинниками збереження системи цінностей молоді в умовах освітньої взаємодії є: загальний успіх членів групи, дружелюбний тон спілкування, згуртованість групи, задоволення кожного членством у групі, професійний досвід колег тощо.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Чигирин Т. О.
Заглавие : Система цінностей як чинник самопрезентації майбутніх психологів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 319-327 (Шифр 153.6/А 43-032614)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ефективність--самопрезентація--система цінностей
Аннотация: Порівнюються середньостатистичні показники системи цінностей у групах досліджуваних майбутніх психологів з ефективною, достатнім рівнем ефективності і неефективною самопрезентацією.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Михайлишин У. Б.
Заглавие : Соціально-психологічні особливості системи ціннісних орієнтацій студентської молоді: до постановки проблеми
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 133-136 (Шифр 154/А 43-132779)
Примечания : Бібліогр.: с. 135-136 (13 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): система цінностей--соціалізація--самовизначення--самоактуалізація--ціннісні орієнтації--ситуаційні цінності--лабільні цінності--стабільні цінності
Аннотация: У статті розглянуто структурно-функціональну модель системи ціннісних орієнтацій студентів, яка змістовно наповнена цінностями, що мають для них різний релевантний характер. Встановлено специфічні особливості ціннісної сфери студентів на віковому, ґендерному, демографічному , соціально-нормативному, економічному рівнях.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.60/А 43
Автор(ы) : Шиловська, Олена Миколаївна
Заглавие : Технології розвитку здатності до самопроектування у підлітків
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 86-98 (Шифр 151.60/А 43-751187570)
Примечания : Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопроектування--дискурсивні технології--життєвий проект--підлітковий вік--саморозуміння--самопізнання--система цінностей
Аннотация: Стаття присвячена теоретичному дослідженню особливостей застосування дискурсивних технологій самопроектування в підлітковому віці. Показано, що старший підлітковий вік є найбільш сензитивним для перших спроб самопроектування. Однак початок процесу самопроектування залежить від рівня розвитку особистості та успішності в соціумі. Самопроектування у підлітковому віці передбачає свтворення проекту власного "Я" на основі інтерпретації та часткової реінтерпретації пережитих життєвих подій, як своїх власних, так і подій, що відбуваються в житті значимого іншого. Визначено, що розвиваючи здатність до самопроектування, необхідно застосувати наступні дискурсивні технології: технологія виокремлення теми висловлювань; технологія інформаційного діалогу; технологія наративізації життєвого досвіду; технологія смислового діалогу. Розвиток у підлітка здатності самостійно планувати своє життя, виходячи з власної системи цінностей та розвиток часової перспективи є важливою передумовою розвитку у дитини здатності до самопроектування. У ранньому підлітковому віці, внаслідок недостатньо сформованого образу "Я", дитина також може породжувати саме соціальний проект. Однак дані проекти вже суттєво зумовлює референтна група. Це можуть бути як члени сім'ї, так і коло друзів, однолітків, на систему цінностей яких дитина орієнтується і часто сприймає її як власну. Починаючи із середнього підліткового віку дитина може будувати проекти на основі власного образу "Я". Однак на етапі середнього підліткового віку цей образ ще не є достатньо стійкою структурою. Під впливом соціокультурного оточення підліток змінює образ власного "Я", внаслідок чого змінюється і його життєвий проект.
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 61719
Число посетителей 1088
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя