Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ситуація невизначеності<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.31-059.2+3/Т 86-361155 рукописный текст
Автор(ы) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Розвиток у першокласників здатності до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :210 с.: рис., табл., мал.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-204.
УДК : 37.091.31-059.2+373.29-052
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спільна діяльність--ситуація невизначеності--адаптованість--групова взаємодія--психічний розвиток--особистісне становлення--молодший шкільний вік
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню процесу становлення здатності першокласників до спільної діяльності у ситуаціях невизначеності. Показано, що ситуація невизначеності є чинником актуалізації та структурування спільної діяльності і фактором особистісного становлення першокласника. Створено і апробовано систему методичних прийомів оптимізації процесу становлення спільної діяльності на початковому етапі шкільного навчання.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9:316.6/П 12
Автор(ы) : Павленко, Оксана Володимирівна
Заглавие : Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 232-241: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв)
УДК : 159.9:316.6
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєва перспектива--мотиваційна індукція--ситуація невизначеності
Аннотация: Розкрито основні параметри життєвої перспективи. Досліджена часова та структурна складова життєвої перспективи у студентів із зони АТО. Дослідження перспективи власного життя було проведено за допомогою методики мотиваційної індукції Ж. Нюттена.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Грединарова О. М.
Заглавие : Методика формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 81-101 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 99-100 (11 назв)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): навчально-виховний процес--стилі мислення--дослідницький стиль мислення--психологічна напруга--ситуація невизначеності--початкова школа
Аннотация: Викладено ідею та досвід вровадження в навчально-виховний процес методу формування в учнів дослідницького стилю мислення через вміння ставити запитання. Наведено приклади найбільш раціональних прийомів для опрацювання з дітьми типології питань та зняття психологічної напруги у ситуації невизначеності, і приклади застосування методу на уроках у початковій школі та у середній ланці навчання з предметів гуманітарного типу.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Хілько С. О.
Заглавие : Сутність і типи ситуацій невизначеності у професійній діяльності психологів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 144-150 (Шифр 154/А 43-132779)
Примечания : Бібліогр.: с. 149-150 (15 назв)
УДК : 159.99
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): невизначеність--ситуація невизначеності--толерантність до ситуації невизначеності--інтолерантність--психолог--профіцитарність
Аннотация: У статті розглянуто особливості розуміння невизначених ситуацій та типів ставлення до невизначенності, серед яких інтолерантне і толерантне.З'ясовано, що напрями діяльності психолога характеризуються певними ознаками виконання своїх професійних завдань, у складі яких є невизначеність ситуацій, що потребує толерантного ставлення до них.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 502-511. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв)
УДК : 159.9.922.2(043.3)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): конфлікт--професійна діяльність практичного психолога--ситуація невизначеності--рефлексія--професійна самосвідомість--смислоутворення
Аннотация: У запропонованій статті розглянуті основні погляди на сутність конфлікту, його окремі прояви і способи подолання. Проаналізовано впливу фактора невизначеності умов діяльності на становлення конфлікту. Парадигма мозаічного об'єднання опосередкована як модель подолання конфлікту. Показано, що рефлексивне мислення виступає найважливішою складовою професійної самосвідомості особистості практичного психолога в ситуації конфлікта. Феноменологічна рефлексія розгортає свідомість у перспективі смислоутворення. Смисл детермінує активність свідомості, професійної діяльності практичного психолога.
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2(043.5)/П 12 рукописный текст
Автор(ы) : Павленко, Оксана Володимирівна
Заглавие : Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :276 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 192-217 (230 назв).
УДК : 159.923.2(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєвий шлях особистості--життєвий досвід--перспектива особистості--ситуація невизначеності--модель інтерпретації життєвого досвіду--типологія інтерпретації життєвого досвіду--фасилітація становлення перспективи особистості
Аннотация: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2(043.5)/П 12 рукописный текст
Автор(ы) : Павленко, Оксана Володимирівна
Заглавие : Досвід як чинник становлення життєвої перспективи особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :24 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 18-20 (19 назв).
УДК : 159.923.2(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєвий шлях особистості--життєвий досвід--перспектива особистості--ситуація невизначеності--модель інтерпретації життєвого досвіду--типологія інтерпретації життєвого досвіду--фасилітація становлення перспективи особистості
Аннотация: Визначено, що на життєвому шляху особистості теперішнє, минуле і майбутнє пов’язані через механізм інтерпретації власного життєвого досвіду та усвідомлення і побудову власних життєвих перспектив. Розроблено структурно-функціональну модель інтерпретації життєвого досвіду, що складається із чотирьох компонентів: змістового, емоційно-переживального, смислового та прагматично-практичного. Визначено, що механізми впливу життєвого досвіду на процеси прогнозування, проектування та програмування майбутнього залежать від суб’єктивного способу інтерпретації власного досвіду та теперішньої ситуації особистості. Виокремлено чотири типи інтерпретації досвіду з точки зору вирішення завдань перспективи особистості: ігнорування досвіду, ідеалізація досвіду, застрявання у досвіді та рефлексивно-аналітичний тип інтерпретації досвіду. Емпірично доведено, що інтерпретація життєвого досвіду за допомогою рефлексивно-аналітичного типу є найбільш позитивною та такою, що надає особистості можливості для розвитку та опанування суб’єктної позиції щодо свого життя. Розроблено та апробовано технологію психологічного сприяння формуванню людиною позитивної, реалістичної, диференційованої та особистісної перспективи власного життя через звернення до життєвого досвіду для представників кожного з типів інтерпретації досвіду.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 198209
Число посетителей 1397
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя