Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=соціальна ситуація розвитку<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Семенова, Рима Олександрівна
Заглавие : Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 5-27 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 25-27 (17 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--психодіагностика--соціальна ситуація розвитку--діагностика обдарованості
Аннотация: Представлено концептуальну модель психодіагностичного обстежеження обдарованих дітей та молоді, спрямована на розкриття системної взаємодії психічних можливостей індивіда.
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-056.49/М 11-111739271 рукописный текст
Автор(ы) : Мустафаєв, Сейдамет Мустафайович
Заглавие : Особливості комунікативної компетентності підлітків з інтернет-залежною поведінкою : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :19 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 15-16 (6 назв).
УДК : 159.922.73-056.49:004.738.5(043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--комунікативна компетентність--інтернет-залежна поведінка--невербальне спілкування--експресивна поведінка--соціальна ситуація розвитку
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних умов формування комунікативної компетентності у підлітків з інтернет-залежною поведінкою. Представлено основні напрями і підходи до вивчення феномену інтернет-залежності в сучасній науці. Аналізуються основні фактори зміненої соціальної ситуації розвитку у підлітків з інтернет-залежною поведінкою, що зумовлюють ускладненню формування комунікативної компетентності. Теоретично обґрунтовано та емпірично наявність низької комунікативної компетентності підлітків з інтернет-залежною поведінкою, особливо її невербальної складової (стисло перелчіити). Розроблено, апробовано ф корекційно-розвивальну програму, що спрямована на розвиток комунікативної компетентності і зниження рівня інтернет-залежності у підлітків, та доведено її ефективність.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73(043.5)/С 38
Автор(ы) : Синякова, Віра Богданівна
Заглавие : Психологічні засади оптимізації соціальної ситуації розвитку підлітків в умовах замісного батьківства : Дис.. на здобуття наук. ступеня д-ра психол. наук: Спец. 19.00.05 - соціальна психологія, психологія соціальної роботи
Выходные данные : Б.м., 2024
Колич.характеристики :410, 1 с.
Коллективы : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г. С. Костюка
Примечания : Бібліогр.: с. 344-385
УДК : 159.922.73-053.6:316.614.034(043.5)
Предметные рубрики: Психологічний супровід-- Підлітки --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): замісне батьківство--психологічний супровід--підлітки--україна--соціальна ситуація розвитку--соціалізація--діти, які позбавлені батьківського піклування--замісні форми батьківства
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню проблеми оптимізації соціальної ситуації розвитку підлітків в умовах замісного батьківства. Теоретично обґрунтовано й експериментально досліджено сутність, особливості та умови оптимізації соціальної ситуації розвитку підлітків в умовах замісного батьківства. Проблема влаштування дітей підліткового віку, які позбавлені 39 батьківського піклування, набуває особливої актуальності в наш час, оскільки реалії сьогодення спричиняють збільшення цієї категорії дітей. Найсприятливіша соціальна ситуація розвитку можлива в середовищі, максимально наближеному до родинного. На жаль, саме підлітки є тією віковою категорією, яка найрідше потрапляє до прийомних родин і дитячих будинків сімейного типу. Причиною цього є неготовність батьківвихователів до взаємодії саме з підлітками. Зважаючи на те, що підлітковий вік є складним, а тим більше в тих дітей, які зазнали психологічних травм, постає питання про професійне батьківство. Іншою формою замісного батьківства, в якій соціальна ситуація розвитку відрізняється від ситуації в прийомній сім’ї, але наближена до сімейної, може бути така форма їх життєвлаштування, як груповий будинок. Надано результати емпіричного дослідження щодо основних психологічних відмінностей підлітків, які виховуються в інтернатних закладах та в замісних формах батьківства. Експериментально доведено, що соціальна ситуація розвитку в умовах групового будинку «Наш дім» сприяє позитивній соціалізації підлітків, які позбавлені батьківського піклування. Розроблено та впроваджено модель функціонування групового будинку "Наш дім" та доведено ефективність її функціонування.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-056.49/М 11-651819870 рукописный текст
Автор(ы) : Мустафаєв, Сейдамет Мустафайович
Заглавие : Особливості комунікативної компетентності підлітків з інтернет-залежною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :266 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-210 (236 назв).
УДК : 159.922.73-056.49:004.738.5(043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--комунікативна компетентність--інтернет-залежна поведінка--невербальне спілкування--експресивна поведінка--соціальна ситуація розвитку
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних умов формування комунікативної компетентності у підлітків з інтернет-залежною поведінкою. Представлено основні напрями і підходи до вивчення феномену інтернет-залежності в сучасній науці. Аналізуються основні фактори зміненої соціальної ситуації розвитку у підлітків з інтернет-залежною поведінкою, що зумовлюють ускладненню формування комунікативної компетентності. Теоретично обґрунтовано та емпірично наявність низької комунікативної компетентності підлітків з інтернет-залежною поведінкою, особливо її невербальної складової (стисло перелчіити). Розроблено, апробовано ф корекційно-розвивальну програму, що спрямована на розвиток комунікативної компетентності і зниження рівня інтернет-залежності у підлітків, та доведено її ефективність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.33-027.22:/К 78-964994 рукописный текст
Автор(ы) : Красновський, Валерій Миколайович
Заглавие : Вплив гуманістично орієнтованого навчання на психічні стани школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :201 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-201.
УДК : 37.091.33-027.22:130.12]:159.96-053.5/.6
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психічні стани
Вікова психологія-- Школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психічні стани--соціальна ситуація розвитку--гуманізація освіти--молодші школярі--підлітки--організація навчально-виховного процесу--ставлення учнів до школи
Аннотация: У дисертації розкривається значення категорії "психічного стану" для дослідження і вдосконалення навчально-виховного процесу. Проведено теоретичний аналіз соціальної ситуації розвитку сучасного підлітка. Простежено основні історичні етапи руху за гуманізацію освітнього процесу та сучасні тенденції цього руху. Експериментально вивчено вплив організації навчально-виховного процесу на показники психічних станів школярів. Зроблено висновок, що спроби гуманізації освітнього процесу в тому чи іншому навчальному закладі потребують об'єктивного психологічного аналізу, при цьому показники психічних станів учнів мають бути важливими експертними критеріями, характеризуючи ступінь збалансованості навчально-виховного процесу. Розроблено практичні рекомендації щодо гуманізації навчально-виховного процесу у загальноосвітній школі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.922./Д 43-027636 рукописный текст
Автор(ы) : Дзюбко, Людмила Віталіївна
Заглавие : Психологічні особливості ранньої шкільної дезадаптації і шляхи її подолання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :196 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський державний лінгвістичний університет (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 156-176.
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Дезадаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рання шкільна дезадаптація--психосоціогенез--соціальна ситуація розвитку--психосемантичний підхід--каузальна атрибуція--моделюючий тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена експериментальному дослідженню феномена ранньої шкільної дезадаптації молодших школярів. Установлено, що причини збільшення випадків ранньої шкільної дезадаптації не тільки в особистісних властивостях дітей, а й в специфіці сучасної соціальної ситуації. Розкриті психологічні механізми та психосоціальна специфіка виникнення ранньої шкільної дезадаптації. Шляхом експериментального дослідження установлено, що психологічним механізмом активації ранньої шкільної дезадаптації є, зокрема, негативна каузальна атрибуція, під дією якої вчителі, не усвідомлюючи справжніх причин, мимовільно приписують стан дезаптованості дітям. Розроблена та апробована методика моделюючого експерименту для подолання психологічно деструктивного спілкування з дітьми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 58319
Число посетителей 1087
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя