Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=соціальний розвиток<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.27/В 67 рукописный текст
Автор(ы) : Волеваха, Сергій Вікторович
Заглавие : Соціально-психологічні умови управління розвитком спільнот постраждалих від катастроф : дис. ... канд .психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :217 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-217.
УДК : 159.922.27
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціальна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): постраждалі спільноти--соціальне управління--соціальний розвиток--муніципальні менеджери--регіональні менеджери--психологічна готовність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене розробці підходів до управління соціальним розвитком територіальних спільнот, що постраждали внаслідок катастроф, та визначенню соціально-психологічних умов їх реалізації. У роботі систематизовано основні наукові концепції соціально-психологічних наслідків, великомаштабних катастроф, виявлено проблеми, труднощі та недоліки соціально-психологічного характеру управління постраждалими спільнотами, визначено суть та механізм реалізації керованого соціального розвитку в умовах катастроф. Автором запропонована модель психологічної готовності муніципальних та регіональних менеджерів до управління соціальним розвитком спільнот, що постраждали від катастроф, розроблена на її основі й апробована програма курсу "Управління соціальним розвитком спільнот, постраждалих від катастроф".
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-058.86/В 68-853735 рукописный текст
Автор(ы) : Волошок, Олена Вячеславівна
Заглавие : Психологічні особливості диспозиційної системи особистості у функціонально неспроможній родині : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :247 с.: табл., рис.
Коллективы : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примечания : Бібліогр.: с. 188-202.
УДК : 159.922.73-058.862+316.362 + 159.922.73-058.862 + 316.362
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Родина
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): спрямованість особистості--диспозиційна система особистості--детермінанти--соціальний розвиток--особистість--сім`я
Аннотация: Дисертація містить теоретичний аналіз детермінант соціального розвитку, особливостей формування та психологічного змісту диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості, емпіричне дослідження диспозиційної системи особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної та нормально функціонуючої сім"ї. У роботі проаналізовано та уточнено поняття функціонально неспроможної родини. Встановлено, що розвиток диспозиційної системи особистості дитини з функціонально неспроможної родини відбувається викривлено та дисгармонійно порівняно з дітьми з нормально функціонуючих сімей. Розроблено теоретико-методичні засади психокорекційної та профілактичної роботи з членами функціонально неспроможних сімей. Зокрема, створена й апробована програма соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування гармонійної диспозиційної системи та запобігання виникненню порушень у сфері спрямованості особистості дитини молодшого шкільного віку з функціонально неспроможної сім"ї.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.31-059.2/Б 81 рукописный текст
Автор(ы) : Бондар, Людмила Вікторівна
Заглавие : Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :180 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 37.091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школяри--розумовий розвиток--соціальний розвиток--теоретичне мислення--учбова задача--навчальна діяльність--навчальний процес
Аннотация: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243/Ш 26 рукописный текст
Автор(ы) : Шаркова, Світлана Федорівна
Заглавие : Психологічні особливості організації навчання іноземної мови в полікультурних групах студентів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :225 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-205.
УДК : 159.953.5:81'243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вивчення іноземної мови-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вивчення іноземної мови--студенти--внз--полікультурна освіта--полікультурні групи--полікультурна компетенція особистості--пізнавальний досвід--емоційна сфера--соціальний розвиток
Аннотация: В роботі проаналізовано особливості психосоціального розвитку студентів та існуючі підходи до їх урахування в процесі полікультурного навчання. Визначено можливі шляхи реалізації особистісно-зорієнтованого навчання іноземної мови у вищих навчальних закладах. Розроблено методичні прийоми навчання іноземних мов, спрямовані на розвиток полікультурної компетенції особистості з урахуванням вікових особливостей розвитку афективно-вольової, соціальної та пізнавальної сфер студента.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Демчук О. О., Дружиніна І. А.
Заглавие : Термінологічні аспекти "емпатії"
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 95-102 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примечания : Бібліогр.: с. 100-101 (9 назв)
УДК : 159.923/.928:159.9.07
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емпатія--емоційні процеси--цінність--пізнання--внутрішній світ--соціальний розвиток --взаємовідносини
Аннотация: У статті пропонуються термінологічні аспекти "емпатії". Представлено аналіз провідних дослідницьких та психологічних підходів до визначення сутності даного поняття. Здійснено системне вивчення феномена емпатії. Саме емпатія як здатність людини до співпереживання є емоційною основою формування моральних якостей особистості. Емпатія розвивається одночасно з рівнем розвитку особистості, її здатності розуміти стан іншого. Водночас це явище пов'язане із психологічними новоутворенням та соціогенними потребами людини. Традиційне трактування феномену емпатії як "розуміння внутрішнього світу іншої людини й емоційне залучення до її життя" дає змогу визначити емпатію не тільки як результат інтеграції елементів пізнавальних і емоційних процесів, але як і прояв ставлення до іншої людини як до найвищої цінності.
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15.1ф/Б 63
Заглавие : Биологическое и социальное в развитии человека
Выходные данные : Б.м., 1977
Колич.характеристики :228 с.
Коллективы : Академия наук СССР. Институт психологии
Цена : 2.20 грн.
УДК : 159.9.015.7+159.923:1
Предметные рубрики: Філософія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): філософія--соціальний розвиток--біологічний розвиток
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 100636
Число посетителей 1273
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя