Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (525)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=соціалізація<.>
Общее количество найденных документов : 169
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614-053.6:336/З-92-418126 рукописный текст
Автор(ы) : Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна
Заглавие : Ставлення до грошей як фактор економічної соціалізації старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :268 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 176-200.
УДК : 316.614-053.6:336.74
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Економічна соціалізація
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна соціалізація--ставлення до грошей--економіко-психологічна адаптація--монетарні уявлення
Аннотация: У дослідженні на засадах культурно-діяльнісного та структурно-функціонального підходів розкриваються психологічні особливості економічної соціалізації старшокласників у зв"язку зі специфікою ії ставлення до грошей. Обгрунтовується структурно-функціональна модель детермінації економічної соціалізації особистості як інструмент пізнання психологічних особливостей ставлення старшокласників до грошей в якості чинника іх економічної соціалізації. Емпірично підтверджується положення про те, що зі зменшенням представленості афективних складових з негативною валентністю в структурі ставлення до грошей та збільшенням поінформованності про економічну реальність і зростанням значущості грошей в системі цінностей особистості, зі зростанням ролі раціональних монетарних установок в організації системи становлення до грошей прямо пов"язане зростання рівня економічної соціалізації особистості на етапі юнацтва. Обгрунтовуються заходи по цілеспрямованому формуванню раціонального ставлення особистості до грошей як засобу оптимізації процесу економічної соціалізації. Зокрема, розроблено програми спеціалізованого соціально-психологічного тренінгу, спрямованого на формування раціонального ставлення до грошей та тих економічно-психологічних якостей старшокласників (раціональне, нестереотипне мислення, продуктивність діяльності в ситуаціях невизначенності, ощадливість, здатність до рефлексії), які відповідають економічно активному рівню особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-053.6:3/К 64-471514 рукописный текст
Автор(ы) : Коняєва, Лілія Дмитрівна
Заглавие : Психологічні особливості соціалізації підлітків у позашкільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :275 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 220-242.
УДК : 316.614.6-053.6:379.8
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціалізація
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація--підлітки--ідентичність--ідентифікація--успішність соціалізації--позашкільна діяльність--спортивна діяльність--підлітки-спортсмени
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню однієї з актуальних проблем сучасної соціальної психології-психологічних особливостей соціалізації підлітків у позашкільній діяльності. На основі теоретичного аналізу виділені основні особливості соціалізації підлітків у зв"язку з формуванням їх особистісної ідентичності, визначені та обгрунтовані критерії оцінки успішності соціалізації підлітків, обгрунтований зв"язок психологічних особливостей та успішності соціалізації підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, зі змістом іх особистісної ідентичності, виділено основні чинники позитивного впливу позашкільної діяльності на розвиток особистісної ідентичності в підлітковому віці та з"ясовано місце спортивної діяльності у соціалізації підлітків.В емпіричному дослідженні проаналізовано зв"язок особистісної ідентичності підлітків, які займаються різними видами позашкільної діяльності, з успішністю їх соціалізації. Виявлено, що підлітки-спорстмени мають розвинену структуру ідентичності, з домінуванням ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема, а також найбільш гармонійне сполучення важливих для успішної організації особистісних параметрів, що свідчить про більш успішну її соціалізацію. Підтверджено положення про те, що особливості та характер соціалізації підлітків багато в чому визначається особливостями змісту їх ідентичності, яка формується під впливом певної позашкільної діяльності. Зокрема, доведено, що більш успішній соціалізації підлітків-спорстменів сприяє домінуванняв структурі їх особистісної ідентичності ідентифікації з суб"єктом діяльності взагалі та спортивної діяльності зокрема.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-056.49/Л 87-775954 рукописный текст
Автор(ы) : Лучинкіна, Анжеліка Іллівна
Заглавие : Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :225 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-196.
УДК : 159.922.73-056.49+316.624 + 159.922.73-056.49 + 316.624
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціально-дезадаптована поведінка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація--соціальна адаптація--соціальна дезадаптація--референтна група--самооцінка--тривожність--шкільне середовище--динаміка розвитку
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою.Уточнено поняття "соціального середовища школи" як сукупність взаємовпливів учнів, педагогів, батьків у ході навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду всіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їхніх субкультур. Наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов"язана з рівнем розвитку соціального середовища классу: найбільша кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою спостерігається на рівні розвитку "розпад на групи", найменьша-на рівні "об"єднання". Ступінь дезорієнтації найбільше посилюється на рівні розвитку "розпад на групи". соціальна дезадаптація учнів достовірно пов"язана з їх низькім соціаметричним статусом та високим рівнем тривожності, а також низьким соціаметричним статусом та неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Показано, що системна соціально-психологічна корекція особистості учнів із соціально дезадаптованою поведінкою передбачає організацію шкільного соціального середовища, як цілісної системи, що забезпечує групову згуртованість всіх учасників навчально-виховного процесу за умови задоволення базових соціальних потреб дитини.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-057.87:/П 61-944050 рукописный текст
Автор(ы) : Поснова , Тетяна Петрівна
Заглавие : Соціально-психологіні чинники політичної соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :260 с.: граф., табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 241-260.
УДК : 316.614.6-057.87:32
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Політична соціалізація
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): політична соціалізація--психологічні чинники--ціннісні орієнтації--політичні цінності--соціалізованість
Аннотация: В роботі дається теоретико-аналітичний огляд наукової літератури з даної проблематики, розглянуто механізми, етапи та соціально-психологічні фактори політичної соціалізації студентської молоді. Виявлено соціально-психоллогічні чинники впливу на процес політичної соціалізації студентської молоді. Особлива увага приділяється з"ясуванню ролі вищого навчального закладу як важливого соціального інституту у процесі входження нової генерації в політичне життя українського суспільства. В роботі представлено результати емпіричного дослідження проблем політичної соціалізації, з"ясовано особливості політичної соціалізації студентської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства, виявлено систему особистісних та політичних цінностей сучасної молоді, запропоновано шляхи оптимізації процесу політичної соціалізації в стінах вищого навчального закладу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.6+159.964/Р 62-362975 рукописный текст
Автор(ы) : Рожденственський , Андрій Андрійович
Заглавие : Вікові особливості подолання когнітивного дисонансу в потенційних емігрантів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :215 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.922.6+159.964.3 + 159.922.6 + 159.964.3
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Когнітивний дисонанс
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): еміграція--фрустрація--соціалізація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія
Аннотация: Виявлено, що рішення про емігрування не лише не ослаблює когнітивного дисонансу, а навпаки-посилює. На основі експериментальних даних показано, що подолання негативних проявів когнітивного дисонансууможливлюється завдяки розвитку фрустраційної толерантності. Показано, що фрустраційна толерантність справляє детермінуючий вплив на їх соціальне становлення. У контексті вікової та педагогічної психології, фрустрація у життєдіяльності виступає, з одного боку, наслідком певної якості соціальної структури, з іншого, індивідуально-психологічною детермінантою, що визначає певні особистісні прояви. Експериментально доведено, що способом запобігання та корекції фрустраційних станів може виступати розвиток рефлексії: тією самою мірою, якою дипресія виступає об"єктивним фактором финикнення фрустрацій, депривація як усвідомлена проблемність, розрив у відлагодженій діяльності виступає актуалізуючим чинником щодо звертання до засобів рефлексії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.27+159.92/Р 50-189439 рукописный текст
Автор(ы) : Ригель, Олеся Володимирівна
Заглавие : Психологічна адаптація дошкільника в ситуації зміни соціального середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :211 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 196-211.
УДК : 159.922.27+159.922.73-053.4 + 159.922.27 + 159.922.73-053.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологічна адаптація
Вікова психологія-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна адаптація--соціалізація--дошкільник--адаптаційний потенціал--трансформація--вікові особливості--розвиток--гармонізація--структура--інтегративність
Аннотация: В роботі теоретично обгрунтовано й експериментально досліджено вікові особливості співвідношення психічних станів і етапів адаптації дитини до нових для неї ситуацій життєдіяльності (дошкільного закладу). Визначено, що незадовільний рівень психологічної адаптації дитини умов соціалізації зумовлюється впливом як зовнішніх, так і внутрішніх чинників. До перших належать психолого-педагогічні умови організації розвивальних впливів з боку персоналу дошкільного закладу, до других-вікові особливості функціонування механізмі адаптації дитини, що перебуває на даному етапі онтогенетичного розвитку. Доведено існування зв"язку між певними сполученнями психічних станів за їх модальнісними ознаками і оптимальним рівнем сформованості адаптаційного потенціалу. Визначена можливість підвищення психологічної адаптації дитини до нових для неї умов соціалізації завдяки врахуванню вікових особливостей адаптаційного процесу, зокрема через відповідальність застосування з боку дорослих ефективних генетично-розвивальних психолого-педагогічних впливів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/Ф 43-875845 рукописный текст
Автор(ы) : Фера, Світлана Володимирівна
Заглавие : Соціально-психологічна гра як засіб економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :280 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 262-282.
УДК : 159.922.73-053.4+316.614.6-053.4:33
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціально-психологічна гра
Вікова психологія-- Старші дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна соціалізація--старший дошкільний вік--економічна соціалізованість--когнітивний компонент--афективний компонент--поведінковий компонент--гра
Аннотация: Здійснено теоретичний аналіз дослідження даної проблеми вітчизняними та зарубіжними науковціями. У ході експериментального дослідження з`ясовано особливості економічної соціалізації на етапі старшого дошкільного віку. Виявлено достовірний зв`язок мід рівнем економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку і такими факторами як: наявність і кількість кишенькових грошей у дошкільника, склад родини, кількість дітей у сім`ї, вік, освіта та професія батьків.Розроблено методики дослідження економічної соціалізації та критерії визначення рівня економічної соціалізованості дітей старшого дошкільного віку. Розроблено модель соціально-психологічної гри з економічним змістом, яка побудована згідно компонентів економічної соціалізації. Розроблено і апробовано авторську програму "Економіка в нашому житті". Матеріали дослідження можуть бути використані у діяльності дошкільних навчальних закладів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.62-057.87+316/В 58-800121 рукописный текст
Автор(ы) : Власенко, Людмила Василівна
Заглавие : Соціально-психологічний супровід академічної групи як засіб розвитку культури спілкування студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :196 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 175-189.
УДК : 316.62-057.87+316.454.52+81'233 + 316.62-057.87 + 316.454.52 + 81'233
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Культура спілкування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура спілкування--комунікативна компетентність--соціальний інтелект--фрустраційна толерантність--професійна соціалізація
Аннотация: У дисертації наведено теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми комунікативної культури студентів, її впливу на успішність наступної професійної соціалізації. Теоретичний аналіз показав, що культура спілкування включає: а) комунікативну компетентність, б) систему моральних цінностей,в)соціально-психологічні (групові) характеристики. У свою чергу, комунікативна компетентність містить особистісно - та соціально-рефлективні уявлення щодо розкриття особистісних пріоритетів у соціальному контексті та уміння реалізувати усвідомлені цінності в спілкуванні. Констатуючи дослідження дали змогу з`ясувати, що професійна соціалізація випускників ВНЗ уможливлюється успішним подоланням кризи - високий розвиток особистісної та предметної (фахової) рефлексії , прояв якої здійснюється засобами комунікації. Висока рефлексивність у поєднанні з високою комунікативністю сприяє успішній професійній соціалізації; висока рефлективність у поєднанні з низькою комунікативною компетентністю ускладнює цей процес. Формуючі заходи програми психологічного супроводу академічних груп у ВНЗ спрямовувались на розвиток рефлексивності та комунікативної компетентності. При цьому актуалізація забезпечувалась в контрольованих умовах когнітивного дисонансу між цінностями навчання у ВНЗ та майбутньої професійної діяльності. Відтак уможливлювалось формування базисного новоутворення, що має виступати підгрунтям процесу становлення індивідуально-психологічної адаптованості студентів до професійних криз.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.64/Д 44 рукописный текст
Автор(ы) : Дідух, Микола Леонтійович
Заглавие : Становлення політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності : канд. ... психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :201 с.: табл.
Коллективы : Національний університет ім. Тараса Шевченка. Кафедра соціальної психології
Примечания : Бібліогр.: с. 177-196.
УДК : 316.64
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Політична свідомість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): політична свідомість--соціалізація--когнітивно-ситуативний фактор--рефлексія--маніпуляції--політична участь--саморегуляція
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене становленню політичної свідомості молоді в умовах суспільної нестабільності. Встановлено, що політична свідомість є необхідною складовою свідомості особистості як такої, її існування зумовлюється самим фактом соціального життя людини. Виявлено, що становлення політичної свідомості молоді визначається мимовільними інтеріоризаційними факторами, а також факторами рефлективними, яким властива особистісна контрольованість, усвідомленність, ціннісно-раціональна визначеність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-057.875/К 21-879473 рукописный текст
Автор(ы) : Карабин, Тарас Васильович
Заглавие : Вплив особливостей спілкування в мережі "Інтернет" на процес соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2005
Колич.характеристики :261 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 193-213.
УДК : 316.614.6-057.875:316.454.52:004.738.5
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціалізація
Соціальна психологія-- Спілкування
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація особистості--спілкування в інтернеті--віртуальна комунікація--особливості спілкування в інтернеті--інтернет-залежність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню впливу спілкування в мережі Інтернет на процес соціалізації студентів. У роботі висвітлено специфіку соціалізації сучасних студентів, зокрема у середовищі ВНЗ, роль спілкування у процесі соціалізації, досліджено сутність комунікації в мережі Інтернет та з'ясовано її особливості, що відрізняють її від спілкування у реальному середовищі, теоретично обґрунтовано взаємозв'язок спілкування в мережі Інтерент та процесу соціалізації студентів в сучасних умовах. Емпірично досліджено змістові характеристики спілкування в Інтернеті, з'ясовано відмінності у ціннісних орієнтаціях, особистісних характеристиках і параметрах соціалізованості студентів, які користуються та не користуються мережею Інтернет.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:331.5/М 12-478124 рукописный текст
Автор(ы) : Мащенко, Наталія Іванівна
Заглавие : Соціально-психологічні чинники становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :195 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-192.
УДК : 378-057.875:331.54
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Професійна самосвідомість
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--професійна самосвідомість--рефлексія--адаптація--професіонал--соціалізація--фрустраційна толерантність
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів. Встановлено, що соціально-психологічними чинниками професійного становлення студентів технічних університетів виступають загальні уявлення про цінність їхнього фаху і соціальні прояви діяльності. Встановлено, що образ "я-фахівець" є стрижневим компонентом професійної самосвідомості. Показано. що успішне професійне становлення фахівців інженерних спеціальностей вимагає актуалізації особистісної, предметної та соціальної рефлексії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-057.875/М 57-767836 рукописный текст
Автор(ы) : Міщенко, Олена Олександрівна
Заглавие : Соціально-психологічні детермінанти економічної культури студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :356 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 326-356.
УДК : 316.614.6-057.875:33
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Економічна культура
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна культура--студенти--економічна соціалізація--"людина економічна"--психолого-економічні якості--економічні цінності--мотиваційні потреби
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню соціально-психологічних детермінант економічної культури студентської молоді. На основі теоретичного аналізу визначено економічну культуру як систему економічних цінностей суспільства. Образ "людини економічної" є нормативним еталоном економічно успішної людини. Доведено існування рівнів економічної культури особистості, які визначаються взаємодією двох складових процесу економічної соціалізації: особливостями економічних цінностей суспільства і особливостями мотиваційно-потребової системи індивіда.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.6+159.955/Н 19-936514 рукописный текст
Автор(ы) : Назарук, Оксана Миколаївна
Заглавие : Вікові особливості розуміння особистого досвіду : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :213 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 189-202.
УДК : 159.922.6+159.955.1:165.243 + 159.922.6 + 159.955.1:165.243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація--адаптованість--особистий досвід--наратив--розуміння--особистісні якості--вікові особливості--діти--підлітки
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі розуміння дітьми, підлітками та юнаками особистого досвіду. Здатність дитини до інтегрування свого особистого досвіду вперше було досліджено за допомогою аналізу наративу. Визначено смислові компоненти наративу - маркери, що дозволяють встановити ступінь розуміння дитиною свого особистого досвіду. Виявлено існування зв'язку між рівнем розуміння дитиною свого особистого досвіду та якістю відображення його в її наративі. Доведено, що ступінь розуміння особистого досвіду відбиває ступінь успішності процесу соціалізації особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614:331.54+15/П 30-879933 рукописный текст
Автор(ы) : Петрус, Магдалина Іванівна
Заглавие : Роль стереотипів у професійній соціалізації лікарів-терапевтів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :192 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-183.
УДК : 316.614:331.54+159.9:614.253.1/.2 + 316.614:331.54 + 159.9:614.253.1/.2
Предметные рубрики: Медична психологія-- Соціалізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна діяльність--самосвідомість--соціалізація--рефлексія--стереотипи
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено теоретико-методологічний аналіз досліджень стереотипізації у процесі професійного становлення лікарів-терапевтів. Експериментально досліджено вплив стереотипів на результативність професійної діяльності лікарів-терапевтів. Розроблено й апробовано програму сприяння професійній соціалізації лікарів-терапевтів через розвиток професійної рефлексії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:34/П 78 рукописный текст
Автор(ы) : Прохоренко, Олексій Олексійович
Заглавие : Психологічні засади розвитку правової свідомості майбутніх юристів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :252 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 184-214.
УДК : 159.922:34
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Розвиток правової свідомості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): правова свідомість--ціннісний складник--майбутні юристи--правова соціалізація--громадянські цінності
Аннотация: У дисертації уточнено поняття "правова свідомість майбутніх юристів", вирізнено показники й рівні сформованості ціннісних складових їх правової свідомості . Виявлено й емпірично доведено сукупність психологічних засад, які оптимізують формування ціннісних складників правової свідомості. Визначено базові психологічні засади, що активізують процес формування ціннісних складових правової свідомості майбутніх юристів в умовах ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-053.6+1/Р 69-221139 рукописный текст
Автор(ы) : Романова, Валерія Генадіївна
Заглавие : Особливості статеворольової соціалізації підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :208,[30] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 190-208.
УДК : 316.614.6-053.6+159.922:305 + 316.614.6-053.6 + 159.922:305
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціалізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гендерна культура--гендерні стереотипи--гендерна роль--гендерна ідентичність--ідентифікація--гетеросоціальність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні вивчаються особливості формування гендерної ідентичності підлітків, проаналізовано соціокультурні фактори цього процесу. Розглянуто підліткову групу як носія гендерної субкультури і фактора формування зрілої гендерної ідентичності. Виявлено фактори, що перешкоджають формуванню зрілої гендерної ідентичності підлітків. Встановлено, що формуванні гендерної ідентичності підлітків спостерігається тенденція переорієнтації із стереотипно-традиційних маскулінно-фемінних на андрогінні гендерні ролі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954+316.614.6/С 82-862877 рукописный текст
Автор(ы) : Сторож, Олена Василівна
Заглавие : Психологічні особливості творчої соціалізації старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :358 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 199-232.
УДК : 159.954+316.614.6-053.6 + 159.954 + 316.614.6-053.6
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Творча соціалізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація--творче мислення--творча соціалізація--старшокласники
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних особливостей творчої соціалізації старшокласників в умовах трансформації суспільства. Виявлено рівні розвитку соціалізації і творчого мислення у старшокласників. Встановлено взаємозв'язок між показниками складових соціалізації і творчого мислення у старшокласників з їх певними соціально-демографічними характеристиками (вік, стать) і типом навчального закладу, в якому вони навчаються. Виділено типи та визначено психологічні особливості творчої соціалізації старшокласників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.014.5/Т 48 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Тамара Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :202 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-188.
УДК : 37.014.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Освіта
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтеграція освіти--освітній комплекс--адаптація--соціалізація--навчально-виховний процес--професійне самовизначення
Аннотация: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+316.614/У 31 рукописный текст
Автор(ы) : Удовенко, Юлія Миколаївна
Заглавие : Вплив несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :260 с.: табл., рис., мал.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 183-201.
УДК : 159.922.7+316.614
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціалізація-- Психічний розвиток
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація особистості--несприятливі умови соціалізації--психологічне насильство--психічний розвиток дитини--я-образ--міжособистісна взаємодія--соціально-психологічна реабілітація
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини молодшого шкільного віку. Проаналізовано основні підходи до вивчення закономірностей такого впливу на формування особистості дитини. З'ясовано особливості впливу несприятливих умов соціалізації на рівні емоційної, пізнавальної, мотиваційної сфери, образу-Я та сфери міжособистісної взаємодії. Визначено зміни структурних компонентів психічного розвитку дитини, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. Розроблено типологію дітей, які зазнали впливу несприятливих умов соціалізації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-053.6+1/А 72-005418 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова, Зінаїда Олександрівна
Заглавие : Соціально-психологічні особливості економічної соціалізації підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :247 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 182-209.
УДК : 316.614.6-053.6+159.922.73-053.6 + 316.614.6-053.6 + 159.922.73-053.6
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціалізація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна соціалізація--підліток--соціалізація особистості
Аннотация: У десертації обгрунтовано теоретичну модель економічної соціалізації особистості підлітка. Визначено критерії економічного дорослішання особистості підлітка. Розкрито змістові і динамічні особливості структурних компонентів економічної соціалізації підлітків в процесі економічного дорослішання. Визначено типи економічної соціалізованості підлітків. Розроблено концептуальні засади програми цілеспрямованої економічної соціалізації особистості підлітка.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 79534
Число посетителей 1424
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя