Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1283)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (162)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=становлення<.>
Общее количество найденных документов : 406
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.923.2-057.85/.86+378-057.875:159.9-051(043.5)
Я 54


    Ямчук, Таїса Юріївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Ю. Ямчук ; наук. кер. Т. Д. Щербан ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 229 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 174-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
професійна самоідентичність -- процеси ідентифікації -- самоусвідомлення -- суб'єктивний досвід -- рефлексія -- психологічні чинники -- професійно-освітній простір -- професійне становлення майбутніх психологів
Аннотация: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню чинників розвитку професійної самоідентичності студентів-психологів. На базі проведеного теоретичного аналізу запропоновано розгляд професійної самоідентичності в контексті структур (рівнів) суб’єктивного досвіду, виокремлених Г.Бейтсоном: «оточення», «поведінка/стани», «здібності/навички», «цінності /переконання», «ідентичність», «місія». Забезпечено достатньо повне охоплення внутрішніх та зовнішніх психологічних чинників, що надає можливість вивчати ідентичність в різноманітті проявів і єдності всіх її сторін. Визначено критерії та рівні професійної самоідентичності майбутніх психологів; розроблено теоретичну модель її розвитку, під час якого суб’єктивний досвід розширюється, у тому числі, під впливом різних галузей професійно-освітнього простору. У дослідженні на основі встановлених кореляцій виявлено специфіку зв’язків між компонентами професійної самоідентичності у студентів різних курсів. Аналіз емпіричних даних дозволив констатувати: у значної кількості студентів п’ятого курсу зафіксовано низький рівень розвитку більшості структурних компонентів суб’єктивного досвіду, що свідчить про недостатній розвиток професійної самоідентичності. Спираючись на результати констатувального етапу дослідження, було розроблено програму тренінгу зі створення умов розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів. Порівняння експериментальної і контрольної груп підтвердило, що запропонована програма тренінгу має високу ефективність завдяки створенню умов, які б сприяли розвитку структур суб’єктивного досвіду через актуалізацію суб’єктності студентів, активізацію процесів усвідомлення суб’єктивного досвіду, розвиток професійних навичок, що лежать в основі професійної придатності та професійної готовності. Гіпотеза, що була розроблена на початку, в процесі дослідження знайшла свої повне підтвердження.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2-057.85/.86+378-057.875:159.9-051(043.5)
Я 54


    Ямчук, Таїса Юріївна.
    Психологічні чинники розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Т. Ю. Ямчук ; наук. кер. Т. Д. Щербан ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. : табл., рис. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія
фывфывфыв:
професійна самоідентичність -- процеси ідентифікації -- самоусвідомлення -- суб'єктивний досвід -- рефлексія -- психологічні чинники -- професійно-освітній простір -- професійне становлення майбутніх психологів
Аннотация: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню чинників розвитку професійної самоідентичності студентів-психологів. На базі проведеного теоретичного аналізу запропоновано розгляд професійної самоідентичності в контексті структур (рівнів) суб’єктивного досвіду, виокремлених Г.Бейтсоном: «оточення», «поведінка/стани», «здібності/навички», «цінності /переконання», «ідентичність», «місія». Забезпечено достатньо повне охоплення внутрішніх та зовнішніх психологічних чинників, що надає можливість вивчати ідентичність в різноманітті проявів і єдності всіх її сторін. Визначено критерії та рівні професійної самоідентичності майбутніх психологів; розроблено теоретичну модель її розвитку, під час якого суб’єктивний досвід розширюється, у тому числі, під впливом різних галузей професійно-освітнього простору. У дослідженні на основі встановлених кореляцій виявлено специфіку зв’язків між компонентами професійної самоідентичності у студентів різних курсів. Аналіз емпіричних даних дозволив констатувати: у значної кількості студентів п’ятого курсу зафіксовано низький рівень розвитку більшості структурних компонентів суб’єктивного досвіду, що свідчить про недостатній розвиток професійної самоідентичності. Спираючись на результати констатувального етапу дослідження, було розроблено програму тренінгу зі створення умов розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів. Порівняння експериментальної і контрольної груп підтвердило, що запропонована програма тренінгу має високу ефективність завдяки створенню умов, які б сприяли розвитку структур суб’єктивного досвіду через актуалізацію суб’єктності студентів, активізацію процесів усвідомлення суб’єктивного досвіду, розвиток професійних навичок, що лежать в основі професійної придатності та професійної готовності. Гіпотеза, що була розроблена на початку, в процесі дослідження знайшла свої повне підтвердження.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Щербан, Тетяна Дмитрівна \наук. кер.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
153.6
А 43


    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Теоретичний аналіз проблеми самоставлення: ціннісний аспект [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 198-206. - Бібліогр.: с. 205-206 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
самоставлення -- емоційно-ціннісне самоставлення -- ціннісність -- самоцінність -- самосвідомість -- особистість -- особистісне становлення -- образ Я
Аннотация: У статті розглінуто зміст та динаміку самоставлення як емоційно-ціннісного становлення особистості до самої себе у дослідженні проблем самосвідомості І. І. Чеснокової. Викладено концептуальні положення С. Р. Пантілєєва щодо феномену самоставлення як безпосереднього впливу особистісного смисла "Я" для суб'єкта.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.922
Я 22


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності [Текстььь] / І. В. Яворська-Вєтрова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241 : рис. - Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
самосвідомість -- уявлення про себе -- модальність -- особистісна ефективність -- рівень навчальних досягнень


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
37.015.3:159.922
С 77


    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 84-137
УДК


Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович; Дригус, Марія Трохимівна; Мусіяка, Наталія Іванівна; Дригус, Марія Трохимівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

6.
15
П 78


    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Дослідження проблеми самоставлення: теоретичний підхід В. В. Століна [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Провідні тенденції та закономірності становлення базових парадигм української психології : науковий круглий стіл (1 червня 2017 року) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017
УДК
РУБ 15


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В. А. Роменця

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Динаміка становлення ситуативної рефлексії на межі молодшого шкільного та підліткового віку [Текстььь] / І. В. Яворська-Вєтрова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 254-262. - Бібліогр.: с. 260 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Вікова психологія
фывфывфыв:
рефлексія -- особистісна ефективність -- молодший шкільний вік -- підлітковий вік
Аннотация: Висвітлено проблему рефлексії як одного з психологічних механізмів становлення особистісної ефективності школяра. Виокремлено три види особистісної рефлексії: ситуативну, ретроспективну і перспективну.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

8.
15(06)
Н 34


    Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна.
    Динаміка розвитку рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності на межі молодшого шкільного і підліткового віку [Текст] / І. В. Яворська-Вєтрова // Науковий вісник Чернівецького університету : збірник наукових праць / Чернівецький національний університет. - Чернівці : ЧНУ, 2015. - Вип. 743 : Педагогіка і психологія. - С. 296-301 : табл. - Бібліогр.: С. 301 (5 назв)
УДК
РУБ 15(06)

фывфывфыв:
рефлексія -- самоаналіз -- саморозуміння


Доп.точки доступа:
Руснак, І. С. \ред.\; Чернівецький національний університет

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
37.011.3-051+37.013+159.955.4
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Розвиток здатності до рефлексії в професійному становленні особистості вчителя початкових класів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Яблонська Тетяна Миколаївна ; наук. кер. Боришевський М. Й. ; Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2000. - 199 с. : табл., рис., ил. - Бібліогр.: с. 182-191. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійне становлення--Рефлексія--Дисертації
фывфывфыв:
професійне становлення -- особистісна рефлексія -- вчитель початкових класів -- особистісне становлення
Аннотация: Дисертацію присвячено: дослідженню процесу професійного становлення особистості майбутнього вчителя. Досліджено особливості саморефлексії та рефлексії педагогічної діяльності майбутніх вчителів, основні тенденції їх співвідношення. Поглиблено знання про рефлексію як основу самоусвідомлення і саморегуляції особистості.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський, Мирослав Йосипович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.922.7+37.018.1
Я 14


    Яблонська, Тетяна Миколаївна.
    Психологічні засади розвитку ідентичності дитини в системі сімейних взаємин [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. М. Яблонська ; наук. консультант М. Й. Боришевський ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 505 с. : табл. + 1 (додатки). - Бібліогр.: с. 456-506. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейне виховання--Дисертації
   Вікова психологія--Ідентичність--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
ІДЕНТИчність особистості -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ -- СТАНОВЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ -- СІМЕЙНІ взаємини -- СІМЕЙНЕ консультування
Аннотация: У дисертації визначено психологічний зміст поняття "ідентичність". Розкрито сутність та особливості сімейних взаємин. Розроблено психологічну модель розвитку ідентичності дитини у системі сімейних взаємин. Розкрито психологічний зміст феномену сімейної дисфункції в контексті її впливу на розвиток ідентичності дитини, визначити її характер та специфіку для різних типів сімей. З'ясовано структурно-функціональні, соціально-психологічні та етнопсихологічні особливості сучасної української сім'ї з точки зору їх впливу на розвиток ідентичності дитини. Досліджено зміст, структуру та особливості динаміки ідентичності дитини у період її дорослішання та обґрунтовано закономірності розвитку ідентичності дитини залежно від специфіки сімейних взаємин. Обґрунтовано психолого-педагогічні умови, оптимальні для розвитку ідентичності особистості дитини в сім'ї, визначено шляхи застосування виявлених закономірностей у психокорекційній роботі.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Боришевський , Мирослав Йосипович \наук. консультант.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 123662
Число посетителей 816
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя