Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1283)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (162)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=становлення<.>
Общее количество найденных документов : 403
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
159.923.5+378-057.875:34-051
Е 15


    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Євдокимова Наталя Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 577 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 448-504. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Майбутні фахівці--Дисертації
фывфывфыв:
освітній простір -- психологічна служба -- суб'єктогенеза -- юнацький вік -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- правнича діяльність -- учбово-професійна діяльність
Аннотация: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
37.011.3-051-057.875:159.923:316.477
І-23


    Іванцев, Людмила Ігорівна.
    Становлення особистості майбутнього вчителя як суб'єкта життєтворчості [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Іванцев Людмила Ігорівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 194 с. : табл. - Бібліогр.: с. 181-194. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Становлення особистості--Дисертації
фывфывфыв:
життєвий шлях особистості -- технології життєтворчості -- формування методів життєтворення -- рефлексія життєвого шляху -- майбутній вчитель -- студенти
Аннотация: Дисертація присвячена психологічним проблемам формування у студентів - майбутніх учителів - здатності до творення стратегій побудови власного життєвого шляху. В основу технології життєтворчості покладено усвідомлення ними кожного з етапів процесу формування життєвих стратегій. Побудовано модель процесу опанування технологіями життєтворчості, що складається з низки стадій, на кожній із яких відбувається усвідомлення умов існування, ціннісної системи, цільової системи, процесу зіткнення домагань та очікувань із реальністю, життєвої перспективи та методів реалізації життєвих планів і намірів. Виявлено стадії, на яких студенти найбільше потребують психокорекційної допомоги.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
15(57.026)
А 43


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Дослідження професійної спрямованості як умови розвитку особистості у ВНЗ [Текст] / Н. Б. Іванцова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 103-111 : табл. - Бібліогр.: с. 109-110 (8 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
атрибутивні характеристики спрямованості особистості -- професійна мотивація -- професійна сфера -- професійне становлення -- розвиток особистості -- становлення особистості
Аннотация: У статті розглянуто основні завдання підготовки майбутніх спеціалістів: сприяння становленню та розвитку особистості, що значною мірою пов'язано із формуванням професійної спрямованості. Описані атрибутивні характеристики спрямованості особистості, які повною мірою властиві і професійній спрямованості як її компоненту


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.923.2:331.54:159.9-051
І 23


    Іванцова, Наталя Борисівна.
    Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Іванцова Наталя Борисівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 372 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 327-355. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Професійна спрямованість--Практичний психолог--Дисертації
фывфывфыв:
ПРОФЕСІЙНА Спрямованість -- ПРОФЕСІЙНИЙ РОЗВИТОК -- СТУДЕНТИ-психологи -- СПРЯМОВАНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ -- майбутні фахівці -- професійне становлення -- ПРОФЕСІЙНИЙ ВИБІР
Аннотация: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Івашкевич, І. В.
    Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності [Текст] / І. В. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 107-117. - Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
професійна компетентність -- професійна діяльність -- готовність фахівця до виконання професійної діяльності -- смисловий аспект -- проблемно-практичний аспект -- комунікативний аспект
Аннотация: В статті проаналізовано готовність як пресубпозицію особистості до виконання професійної діяльності. Описано зміст аспектів професійної компетентності фахівця: смислового аспекту, проблемно-практичного та комунікативного аспекту. Проаналізовано психологічні умови формування професійної компетентності студентів професійно-технічних навчальних закладів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


    Івашкевич, Е. Е.
    Емпіричне дослідження готовності студентів до виконання перекладацької діяльності та їхньої самоактуалізації в професійній сфері [Текстььь] / Е. Е. Івашкевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 35-47. - Бібліогр.: с. 46-47 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

фывфывфыв:
перекладацька діяльність -- готовність студентів до виконання перекладацької діяльності -- самоактуалізація -- професійне становлення
Аннотация: В статті зазначено, що професійне становлення особистості є цілісним процесом, який динамічно розгортається в часі та просторі, триває від формування професійних намірів до повної реалізації себе у творчій професійній діяльності, основною суперечністю якої є протиріччя між сформованими властивостями особистості й об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона має зумовлювати подальший особистісний розвиток. Наголошено, що реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів своєї провідної діяльності, до формування нових властивостей, якостей та характеристик людини, які є надзвичайно важливими та значущими для здійснення професійної діяльності. Зазначено, що готовність до здійснення перекладацької діяльності передбачає наявність у фахівця професійної компетентності, тобто, знання лінгвістичного матеріалу, володіння способами, прийомами і засобами актуалізації цих знань у конкретній ситуації, високий рівень розвитку навичок аудіювання, говоріння, письма іноземною мовою. Готовність фахівця до здійснення перекладацької діяльності передбачає здатність спеціаліста виявляти високий рівень мисленнєвої та пізнавальної активності, самостійності та самоорганізації у розв'язанні комунікативно-пізнавальних завдань та задач. Визначено, що різний рівень опанування системою необхідних знань, умінь і навичок, різна ступінь активності й самостійності особистості визначають і різних ступінь готовності до прийняття перекладачем самостійних виважених рішень і здійснення самостійних дій. Виокремлено критерії професійного становлення майбутніх перекладачів. Проаналізовано результати за рівнем готовності майбутніх фахівців довиконання професійної діяльності. Наведено результати кореляційного аналізу, що дозволяє проаналізувати зв'язок між рівнем самоактуалізації особистості та деякими професійними характеристиками студентів. Емпірично досліджено причини низького рівня готовності студентів експериментальних та готових груп до виконання перекладацької діяльності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
159.923:[005.336.2]
И 24


    Івашкевич, Ірина Владиславівна.
    Психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Івашкевич ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2017. - 344 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 186-228. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
фывфывфыв:
професійна компетентність -- мотиваційно-цільовий компонент -- когнітивний компонент -- соціальний компонент -- аксіологічний компонент -- аутопсихологічний компонент -- функції юриста
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню процесу становлення професійної компетентності майбутніх юристів. У роботі розкрито методологічну базу дослідження, розглянуто структуру професійної компетентності юриста. Розкрито зміст додаткових функцій юриста, а саме прогностичної, кроскультурної, гуманістичної та проектувальної. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано структурно- функціональну модель становлення професійної компетентності майбутніх юристів, на основі якої розроблено програму фасилітації формування професійної компетентності фахівців. Остання складалася з трьох блоків: 1) мотиваційно-адаптувального; 2) змістово-процесуального; 3) рефлексивного. Виокремлено психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів: 1) врахування викладачем складної структури професійної компетентності фахівців юридичної сфери діяльності; 2) організація діяльності майбутніх юристів з метою актуалізації домінувальних когнітивних стилів виконання юридичної діяльності; 3) готовність студентів до участі в програмі формування професійної компетентності, а саме у психологічних тренінгах, ділових та рольових іграх та ін.; 4) готовність студентів до самостійного виконання юридичної діяльності та прийняття професійно виважених рішень та ін. У формувальному експерименті успішно апробовано авторський психологічний тренінг «Становлення професійної компетентності майбутніх юристів». В емпіричному дослідженні гіпотези, які було висунуто на початку проведення експерименту, знайшли своє повне підтвердження.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - 250 с. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Содержание:
Богдан, Л. М. Психологічна готовність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. М. Богдан. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 10-11 (11 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків / А. М. Грись, В. О. Голубнюк. - С .14-26. - Бібліогр.: с. 25 (3 назви) : табл.
Ліщина, Н. В. Емоційна спрямованість осіб, що переживають особистісну кризу / Н. В. Ліщина. - С .27-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (14 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Проблема анозогнозії наркологічних хворих як фактор виявлення закономірностей процесів їх реабілітації та ресоціалізації / Л. М. Литвинчук. - С .38-49. - Бібліогр.: с. 48 (8 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації / М. В. Максимов. - С .50-60. - Бібліогр.: с. 59 (6 назв)
Максимова, Н. Ю. Соціально-психологічні аспекти реалізації пробаційних програм / Н. Ю. Максимова. - С .61-69. - Бібліогр.: с. 68 (2 назви)
Манилов, И. Ф. Теоретические основы психотерапевтической конфронтационной суггестии: когнитивная психотерапия / И. Ф. Манилов. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (9 назв)
Мельниченко, Л. М. Соціально-психологічна реабілітація дітей із зони АТО засобами арт-терапії / Л. М. Мельниченко. - С .82-90. - Бібліогр.: с. 88-89 (9 назв)
Мельничук, О. Б. Актуальні питання формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до надання первинної психологічної допомоги кризовим клієнтам / О. Б. Мельничук. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 97-98 (10 назв)
Некіз, Т. А. Потенціал психодрами у вирішенні конфліктів у студентському віці / Т. А. Некіз. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (4 назви)
Павлюк, Марія Михайлівна. Суб'єктність у контексті самостійності особистості / М. М. Павлюк. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (6 назв)
Попелюшко, Роман Павлович. Фактори формування посттравматичних стресових розладів у комбатантів / Р. П. Попелюшко. - С .120-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (5 назв)
Раєвська, Яна Миколаївна. Соціально-психологічний супровід соціальних сиріт / Я. М. Раєвська. - С .130-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (8 назв)
Рябовол, Т. А. Дослідження особливостей актуальних страхів сучасних підлітків / Т. А. Рябовол, К. Д. Комарицька. - С .140-151. - Бібліогр.: с. 150 (4 назви)
Соловей, Яніна Григорівна. Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .152-160. - Бібліогр.: с. 158-160 (12 назв)
Старков, Денис Юрійович. Формування мотивації до терапії у хімічно залежних осіб / Д. Ю. Старков. - С .161-181. - Бібліогр.: с. 178-180 (20 назв) : табл.
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Афективна поведінка особистості в контексті сучасних психологічних досліджень / А. Д. Терещук. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-191 (7 назв) : табл.
Ткач, Богдан Миколайович. Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 2-3 (10 назв)
Травенко, О. С. Психологічні механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки / О. С. Травенко. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 212-213 (13 назв)
Чайка, Галина Василівна. Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття "Я" в працях українських і зарубіжних дослідників / Г. В. Чайка. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (23 назви)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації / В. М. Щербина-Прилука. - С .227-235. - Бібліогр.: с. 233-234 (8 назв)
Ярошко, П. М. Розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу / П. М. Ярошко. - С .236-245. - Бібліогр.: с. 243-245 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

9.
151.51
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 12. Психологія творчості. Вип. 22 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Фенікс, 2016. - 364 с. : табл. - 21.00 грн.
    Содержание:
Моляко, Валентин Олексійович. Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка / В. О. Моляко. - С .6-13. - Бібліогр.: с. 12 (4 назви)
Алєксєєва, Т. С. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.) / Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. - С .14-21. - Бібліогр.: с. 20-21 (5 назв)
Барчі, Беата Василівна. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога / Б. В. Барчі. - С .21-31. - Бібліогр.: с. 29-30 (10 назв)
Бедлінський, О. І. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання / О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38-39 (9 назв)
Березова, Л. В. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач / Л. В. Березова. - С .40-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (3 назви) : табл.
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності / Н. А. Ваганова. - С .55-62. - Бібліогр.: с. 61-62 (8 назв)
Венцик, О. В. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем / О. В. Венцик. - С .63-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (11 назв)
Германович, О. Р. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності / О. Р. Германович. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (12 назв)
Гресько, В. В. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності / В. В. Гресько. - С .81-90. - Бібліогр.: с. 89-90 (3 назви) : табл.
Гулько, Юлія Анатоліївна. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку / Ю. А. Гулько. - С .90-98. - Бібліогр.: с. 97-98 (7 назв)
Івашкевич, Едуард Зенонович. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .99-107. - Бібліогр.: с. 106 (4 назви)
Івашкевич, І. В. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності / І. В. Івашкевич. - С .107-117. - Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
Кабанцева, А. В. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини / А. В. Кабанцева. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124-125 (5 назв)
Кириченко, Віктор Васильович. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства / В. В. Кириченко. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 132-133 (9 назв)
Кишакевич, І. Т. Медичне мислення як творче мислення лікаря / І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. - С .133-143. - Бібліогр.: с. 141-143 (11 назв)
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків / Е. В. Кіричевська. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (14 назв)
Козова, І. Л. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу / І. Л. Козова. - С .153-159. - Бібліогр.: с.158 (7 назв)
Костюченко, Олена Вікторівна. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди / О. В. Костюченко. - С .159-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (14 назв)
Мазілов, В. О. Криза в психології: конструктивна роль (рос.) / В. О. Мазілов. - С .168-185. - Бібліогр.: с. 182-185 (35 назв)
Мартинюк, Ірина Анатоліївна. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності / І. А. Мартинюк. - С .186-196. - Бібліогр.: с. 194-196 (16 назв)
Медведєва, Надія Віталіївна. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Медведєва. - С .196-203. - Бібліогр.: с. 202-203 (9 назв)
Мойсеєнко, Лідія Анатоліївна. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні / Л. А. Мойсеєнко [и др.]. - С .203-213. - Бібліогр.: с. 212 (11 назв)
Другие авторы: Копач М.І., Криштопа Л.І., Кулініч Г.М.
Музика, Олександр Леонідович. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ / О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. - С .213-231. - Бібліогр.: с. 228-231 (28 назв) : табл.
Найденова, Л. М. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень / Л. М. Найденова. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 240-241 (9 назв) : табл.
Подшивайлова, Лідія Іванівна. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.) / Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. - С .242-252. - Бібліогр.: с. 251-252 (11 назв)
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала / Т. С. Пільгук. - С .253-260. - Бібліогр.: с. 258-260 (9 назв)
Сєргєєнкова, О. П. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента / О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. - С .260-276. - Бібліогр.: с. 269-276 (45 назв)
Січка, В. І. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці / В. І. Січка. - С .2276-287. - Бібліогр.: с. 286-287 (8 назв) : табл.
Субота, Марія Василівна. Розвиток музичної психології як науки / М. В. Субота. - С .288-295. - Бібліогр.: с. 294-295 (12 назв)
Третяк, Тетяна Миколаївна. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем / Т. Н. Третяк. - С .296-307. - Бібліогр.: с. 306 (4 назви)
Хабірова, Л. І. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці / Л. І. Хабірова. - С .307-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (9 назв)
Хахановська, Т. А. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку / Т. А. Хахановська. - С .317-324. - Бібліогр.: с. 323-324 (6 назв)
Шапорда, Г. С. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів / Г. С. Шапорда. - С .325-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (15 назв) : табл.
Ятчук, М. С. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань / М. С. Ятчук. - С .335-344. - Бібліогр.: с. 342-343 (5 назв)
Моляко, Валентин Олексійович. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко) / В. О. Моляко. - С .345-348
Третяк, Тетяна Миколаївна. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання / Т. Н. Третяк. - С .349-356. - Бібліогр.: с. 356 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Кулініч, Г. М.
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

10.
151.60
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 2. Психологічна герменевтика. Вип. 9 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 186 с. : табл., рис. - ISSN 2077-2289. - 11.00 р.
    Содержание:
Чепелєва, Наталія Василівна. Самопроектирование и развитие личности / Н. В. Чепелєва. - С .4-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (10 назв)
Балл, Георгий Алексеевич. Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С .18-35. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Смульсон, Марина Лазарівна. Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості / М. Л. Смульсон. - С .36-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
Лебединська, Ірина Вадимівна. Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування / І. В. Лебединська. - С .49-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (15 назв)
Гуцол, Светлана Юрьевна. Смыслообразующая функция мифа в контексте самопроектирования личности / С. Ю. Гуцол. - С .61-71. - Бібліогр.: с. 69-70 (9 назв)
Зарецька, Ольга Олександрівна. Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості / О. О. Зарецька. - С .72-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (12 назв)
Зазимко, Оксана Володимирівна. Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості / О. В. Зазимко. - С .85-105. - Бібліогр.: с. 101-103 (21 назва)
Шиловська, Олена Миколаївна. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування / О. М. Шиловська. - С .106-118. - Бібліогр.: с. 118 (2 назви)
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток в старості / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С .119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
Березко, Іванна Василівна. Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку / І. В. Березко. - С .130-141. - Бібліогр.: с. 140-141 (6 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері / І. Л. Гудінова. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (17 назв)
Проскура, Олена Василівна. Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування / О. В. Проскура. - С .156-185. - Бібліогр.: с. 183-184 (15 назв)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 29.06.2024
Число запросов 18844
Число посетителей 766
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя