Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1284)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (162)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=становлення<.>
Общее количество найденных документов : 413
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.5+378-057/Е 15-799946 рукописный текст
Автор(ы) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Заглавие : Психологічні засади формування майбутнього фахівця як суб'єкта правничої діяльності : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :577 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 448-504.
УДК : 159.923.5+378-057.875:34-051 + 159.923.5 + 378-057.875:34-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Майбутні фахівці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): освітній простір--психологічна служба--суб'єктогенеза--юнацький вік--майбутні фахівці--професійне становлення--правнича діяльність--учбово-професійна діяльність
Аннотация: В роботі розроблено концепцію суб'єктоґенези майбутнього правника. Створено модель формування суб'єктності майбутнього правника в умовах внз. Розроблено та апробовано технологію формування суб'єктності майбутніх правників у процесі набуття базових психологічних знань, формування професійно-психологічних компетентностей та засвоєння базових психологічних технологій правничої діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.011.3-051-057./І-23-922597 рукописный текст
Автор(ы) : Іванцев, Людмила Ігорівна
Заглавие : Становлення особистості майбутнього вчителя як суб'єкта життєтворчості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :194 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 181-194.
УДК : 37.011.3-051-057.875:159.923:316.477
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Становлення особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєвий шлях особистості--технології життєтворчості--формування методів життєтворення--рефлексія життєвого шляху--майбутній вчитель--студенти
Аннотация: Дисертація присвячена психологічним проблемам формування у студентів - майбутніх учителів - здатності до творення стратегій побудови власного життєвого шляху. В основу технології життєтворчості покладено усвідомлення ними кожного з етапів процесу формування життєвих стратегій. Побудовано модель процесу опанування технологіями життєтворчості, що складається з низки стадій, на кожній із яких відбувається усвідомлення умов існування, ціннісної системи, цільової системи, процесу зіткнення домагань та очікувань із реальністю, життєвої перспективи та методів реалізації життєвих планів і намірів. Виявлено стадії, на яких студенти найбільше потребують психокорекційної допомоги.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Іванцова, Наталя Борисівна
Заглавие : Дослідження професійної спрямованості як умови розвитку особистості у ВНЗ
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 103-111: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-285595)
Примечания : Бібліогр.: с. 109-110 (8 назв)
УДК : 159.922.8:88.3
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): атрибутивні характеристики спрямованості особистості--професійна мотивація--професійна сфера--професійне становлення--розвиток особистості--становлення особистості
Аннотация: У статті розглянуто основні завдання підготовки майбутніх спеціалістів: сприяння становленню та розвитку особистості, що значною мірою пов'язано із формуванням професійної спрямованості. Описані атрибутивні характеристики спрямованості особистості, які повною мірою властиві і професійній спрямованості як її компоненту
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:331.54:/І 23-512719 рукописный текст
Автор(ы) : Іванцова, Наталя Борисівна
Заглавие : Ґенеза професійної спрямованості практичного психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :372 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 327-355.
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійна спрямованість-- Практичний психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна спрямованість--професійний розвиток--студенти-психологи--спрямованість особистості--майбутні фахівці--професійне становлення--професійний вибір
Аннотация: В роботі розкрито сучасні підходи до вивчення професійної спрямованості. Здійснено психологічний аналіз змісту, стадій, структури, форми взаємозв'язку основних компонентів професійної спрямованості майбутніх психологів. Проведено психологічний аналіз категорії професійної спрямованості і сформульовано її визначення з точки зору професіоґенези майбутнього практичного психолога. Розроблено модель змістової структури професійної спрямованості майбутнього психолога. З'ясовано відмінні та спільні риси у змістовій структурі й рівнях сформованості професійної спрямованості у студентів залежно від напрямку їх професіоналізації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Івашкевич І. В.
Заглавие : Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 107-117 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примечания : Бібліогр.: с.115-116 (13 назв)
УДК : 159.920.7:[965-12]
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--професійна діяльність--готовність фахівця до виконання професійної діяльності--смисловий аспект--проблемно-практичний аспект--комунікативний аспект
Аннотация: В статті проаналізовано готовність як пресубпозицію особистості до виконання професійної діяльності. Описано зміст аспектів професійної компетентності фахівця: смислового аспекту, проблемно-практичного та комунікативного аспекту. Проаналізовано психологічні умови формування професійної компетентності студентів професійно-технічних навчальних закладів.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Івашкевич Е.Е.
Заглавие : Емпіричне дослідження готовності студентів до виконання перекладацької діяльності та їхньої самоактуалізації в професійній сфері
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 35-47 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примечания : Бібліогр.: с. 46-47 (9 назв)
УДК : 925:159.927-134
Предметные рубрики: Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): перекладацька діяльність--готовність студентів до виконання перекладацької діяльності--самоактуалізація--професійне становлення
Аннотация: В статті зазначено, що професійне становлення особистості є цілісним процесом, який динамічно розгортається в часі та просторі, триває від формування професійних намірів до повної реалізації себе у творчій професійній діяльності, основною суперечністю якої є протиріччя між сформованими властивостями особистості й об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона має зумовлювати подальший особистісний розвиток. Наголошено, що реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів своєї провідної діяльності, до формування нових властивостей, якостей та характеристик людини, які є надзвичайно важливими та значущими для здійснення професійної діяльності. Зазначено, що готовність до здійснення перекладацької діяльності передбачає наявність у фахівця професійної компетентності, тобто, знання лінгвістичного матеріалу, володіння способами, прийомами і засобами актуалізації цих знань у конкретній ситуації, високий рівень розвитку навичок аудіювання, говоріння, письма іноземною мовою. Готовність фахівця до здійснення перекладацької діяльності передбачає здатність спеціаліста виявляти високий рівень мисленнєвої та пізнавальної активності, самостійності та самоорганізації у розв'язанні комунікативно-пізнавальних завдань та задач. Визначено, що різний рівень опанування системою необхідних знань, умінь і навичок, різна ступінь активності й самостійності особистості визначають і різних ступінь готовності до прийняття перекладачем самостійних виважених рішень і здійснення самостійних дій. Виокремлено критерії професійного становлення майбутніх перекладачів. Проаналізовано результати за рівнем готовності майбутніх фахівців довиконання професійної діяльності. Наведено результати кореляційного аналізу, що дозволяє проаналізувати зв'язок між рівнем самоактуалізації особистості та деякими професійними характеристиками студентів. Емпірично досліджено причини низького рівня готовності студентів експериментальних та готових груп до виконання перекладацької діяльності.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923:[005.336./И 24-727488609 рукописный текст
Автор(ы) : Івашкевич, Ірина Владиславівна
Заглавие : Психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2017
Колич.характеристики :344 с.: рис., табл.
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-228.
УДК : 159.923:[005.336.2]
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна компетентність--мотиваційно-цільовий компонент--когнітивний компонент--соціальний компонент--аксіологічний компонент--аутопсихологічний компонент--функції юриста
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню процесу становлення професійної компетентності майбутніх юристів. У роботі розкрито методологічну базу дослідження, розглянуто структуру професійної компетентності юриста. Розкрито зміст додаткових функцій юриста, а саме прогностичної, кроскультурної, гуманістичної та проектувальної. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано структурно- функціональну модель становлення професійної компетентності майбутніх юристів, на основі якої розроблено програму фасилітації формування професійної компетентності фахівців. Остання складалася з трьох блоків: 1) мотиваційно-адаптувального; 2) змістово-процесуального; 3) рефлексивного. Виокремлено психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів: 1) врахування викладачем складної структури професійної компетентності фахівців юридичної сфери діяльності; 2) організація діяльності майбутніх юристів з метою актуалізації домінувальних когнітивних стилів виконання юридичної діяльності; 3) готовність студентів до участі в програмі формування професійної компетентності, а саме у психологічних тренінгах, ділових та рольових іграх та ін.; 4) готовність студентів до самостійного виконання юридичної діяльності та прийняття професійно виважених рішень та ін. У формувальному експерименті успішно апробовано авторський психологічний тренінг «Становлення професійної компетентності майбутніх юристів». В емпіричному дослідженні гіпотези, які було висунуто на початку проведення експерименту, знайшли своє повне підтвердження.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 153/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 14
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016
Колич.характеристики :250 с.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Цена : 15.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологія особистості--психологічна допомога
Содержание : Психологічна готовність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери/ Л. М. Богдан. Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків/ А. М. Грись, В. О. Голубнюк. Емоційна спрямованість осіб, що переживають особистісну кризу/ Н. В. Ліщина. Проблема анозогнозії наркологічних хворих як фактор виявлення закономірностей процесів їх реабілітації та ресоціалізації/ Л. М. Литвинчук. Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації/ М. В. Максимов. Соціально-психологічні аспекти реалізації пробаційних програм/ Н. Ю. Максимова. Теоретические основы психотерапевтической конфронтационной суггестии: когнитивная психотерапия/ И. Ф. Манилов. Соціально-психологічна реабілітація дітей із зони АТО засобами арт-терапії/ Л. М. Мельниченко. Актуальні питання формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до надання первинної психологічної допомоги кризовим клієнтам/ О. Б. Мельничук. Потенціал психодрами у вирішенні конфліктів у студентському віці/ Т. А. Некіз. Суб'єктність у контексті самостійності особистості/ М. М. Павлюк. Фактори формування посттравматичних стресових розладів у комбатантів/ Р. П. Попелюшко. Соціально-психологічний супровід соціальних сиріт/ Я. М. Раєвська. Дослідження особливостей актуальних страхів сучасних підлітків/ Т. А. Рябовол, К. Д. Комарицька. Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості/ Я. Г. Соловей. Формування мотивації до терапії у хімічно залежних осіб/ Д. Ю. Старков. Афективна поведінка особистості в контексті сучасних психологічних досліджень/ А. Д. Терещук. Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Психологічні механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки/ О. С. Травенко. Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття "Я" в працях українських і зарубіжних дослідників/ Г. В. Чайка. Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації/ В. М. Щербина-Прилука. Розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу/ П. М. Ярошко.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

9.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.51/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 12 : Психологія творчості. Вип. 22
Выходные данные : Київ: Фенікс, 2016
Колич.характеристики :364 с.: табл.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
Цена : 21.00 грн.
УДК : 159.954.4(06)
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Поліфонічна трансформація наукової школи Г.С. Костюка/ В. О. Моляко. Методико-психологічні питання діагностики творчого здоров'я кризової особистості (в амбулаторному та клінічному режимах) (рос.)/ Т. С. Алєксєєва, В. В. Бідний, В. А. Моляко. Феномен "готовність" у структурі професійної діяльності психолога/ Б. В. Барчі. Розвиток чуттєвої інтуїції студента у процесі навчання/ О. І. Бедлінський, В. О. Бедлінський. Функціонування мисленнєвих тенденцій студентів при розв'язуванні конструктивно-технічних задач в умовах деформації змісту задач/ Л. В. Березова. Формування цілісної картини світу у дітей старшого дошкільного віку в процесі пізнавальної діяльності/ Н. А. Ваганова. Розуміння психології етики Юліаном Охоровичем/ О. В. Венцик. Сучасні психологічні концепції особистісної організації часу життєдіяльності/ О. Р. Германович. Перфекціонізм та самоактуалізація як провідні чинники лікарської діяльності/ В. В. Гресько. Конструювання дошкільниками нових знань при сприйманні сюжетного малюнку/ Ю. А. Гулько. Соціо-культурний підхід як детермінанта визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Готовність фахівця до виконання професійної діяльності та становлення його професійної компетентності/ І. В. Івашкевич. Медико-психологічні проблеми автотранспортної медицини/ А. В. Кабанцева. Теоретико-методологічна концептуалізація ідеї інклюзивного суспільства/ В. В. Кириченко. Медичне мислення як творче мислення лікаря/ І. Т. Кишакевич, О. В. Панчак. Вплив інформаційного середовища на конструювання соціально-комунікативних стосунків юнаків/ Е. В. Кіричевська. Стан невротизації студентів медичного вищого навчального закладу/ І. Л. Козова. Творчий та адаптивний потенціали як основа професійної самореалізації фахівця індустрії моди/ О. В. Костюченко. Криза в психології: конструктивна роль (рос.)/ В. О. Мазілов. Значення розвитку готовності студентської молоді до самоосвітньої діяльності/ І. А. Мартинюк. Особливості художньо-творчої діяльності дітей молодшого шкільного віку/ Н. В. Медведєва. Деякі аспекти виникнення помилок у творчому математичному мисленні/ Л. А. Мойсеєнко [и др.]. Становлення професійної самооцінки студентів медичних ВНЗ/ О. Л. Музика, М. М. Чекрижова. Модифікація рефлексивного творчого тренінгу-практикуму для реконструкції непродуктивних регіональних соціальних настановлень/ Л. М. Найденова. Психологічне дослідження проявів перцептивно-мисленнєвих стратегій митця у художньому творі (рос.)/ Л. І. Подшивайлова, М. В. Кокарєва. Педагогічна творчість як основа самореалізації педагога-професіонала/ Т. С. Пільгук. Психологічні чинники розвитку мотиваційної сфери особистості сучасного студента/ О. П. Сєргєєнкова, Ф. М. Подшивайлов. Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці/ В. І. Січка. Розвиток музичної психології як науки/ М. В. Субота. Дослідження стратегіальної організації перцептивно-мисленнєвих процесів при конструюванні інформаційних систем/ Т. Н. Третяк. Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці/ Л. І. Хабірова. Мультиплікаційні образи як чинник негативних емоційних переживань дітей дошкільного віку/ Т. А. Хахановська. Психологічний вплив мотиваційних чинників на адаптацію до навчального процесу студентів коледжів/ Г. С. Шапорда. Психологічні аспекти професійної діяльності молодших інспекторів відділу нагляду і безпеки установ виконання покарань/ М. С. Ятчук. Психологические секреты поэтического творчества (беседа с проф. В.А. Моляко)/ В. О. Моляко. Готовність обдарованої особистості до творчого світосприймання/ Т. Н. Третяк.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

10.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 151.60/А 43
Заглавие : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 2 : Психологічна герменевтика. Вип. 9
Выходные данные : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)
ISSN: 2077-2289
Цена : 11.00 р.
УДК : 151.60
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Самопроектирование и развитие личности/ Н. В. Чепелєва. Теоретико-множественный метод анализа процессов самопроектирования/ Г. А. Балл, В. А. Мединцев. Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості/ М. Л. Смульсон. Типізація як шлях становлення культурних практик самопроектування / І. В. Лебединська. Смыслообразующая функция мифа в контексте самопроектирования личности/ С. Ю. Гуцол. Особливості використання методів інтерв'ювання для дослідження самопроектування особистості/ О. О. Зарецька. Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості/ О. В. Зазимко. Забезпечення психологічного здоров'я дитини як можлива передумова розвитку здатності дитини до самопроектування/ О. М. Шиловська. Інтелектуальний розвиток в старості/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Складна життєва ситуація: зміна траєкторії саморозвитку/ І. В. Березко. Протонаратив як ціннісно-смислова основа самопроектування в блогосфері/ І. Л. Гудінова. Януш Корчак та Яків Рєзнік: досвід самопроектування/ О. В. Проскура.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 20948
Число посетителей 621
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя