Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (54)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=стереотип<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.3+159.922/Б 48-715715 рукописный текст
Автор(ы) : Березін, Андрій Миколайович
Заглавие : Психологічні чинники генези національної самосвідомості особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :208 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-204.
УДК : 159.923.3+159.922.4 + 159.923.3 + 159.922.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самосвідомість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): національна самосвідомість--етнічна психологія--нація--етнос--етнізація--філогенеза--традиційність--поведінковий стереотип
Аннотация: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності, структури, джерел і чинників формування національної самосвідомості, розкрито її взаємозв`язок зі змісотм ціннісни х орієнтацій, етнокультурних потреб у контексті життєвих ідеалів, способу буття людини, показано історико-психологічні детермінанти, соціально-психологічні фактори національного самоусвідомлення. Висвітлюється психомоделюючий вплив національної самосвідомості на соціальні процеси в Україні.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.2+159.922/К 32-753758 рукописный текст
Автор(ы) : Квас, Олена Валеріївна
Заглавие : Вплив етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :443 с.: рис., рис.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-178.
УДК : 159.922.2+159.922.4 + 159.922.2 + 159.922.4
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Етносоціологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міжособистісне оцінювання--соціальна перцепція--етнічний стереотип--ентоцентризм--міжособистісне сприймання--автостереотип--гетеростереотип
Аннотация: У роботі викладено результати психологічного аналізу впливу етнічних стереотипів на процес міжособистісного оцінювання. Актуальність дослідження зумовлена практичною значущістю проблеми, недостатністю вивчення такого явища як етнічний стереотип, зокрема у психології українців як етносу і як нації, його місця у структурі міжособистісного спілкування та спільної діяльності. Виявлено найтиповіші психологічні ознаки стереотипів сучасного українського студента (у парадигмі Схід - Захід України), визначено значущі змістовно-семантичні індикатори механізми і особливості стереотипізації у досліджуваних в процесі міжособистісного оцінювання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/П 78
Заглавие : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Выходные данные : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Колич.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Цена : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.73+316.61/К 93-848564403 рукописный текст
Автор(ы) : Курдибаха, Оксана Миколаївна
Заглавие : Психологічні особливості гендерної соціалізації підлітків в умовах позашкільних навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2017
Колич.характеристики :243 с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 161-185.
УДК : 159.923.73+316.614.6]-053.6:305
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціалізація--ідентичність--гендерна соціалазація--маскулінність--фемінність--андрогінність--гендерний стереотип
Аннотация: У дисертації розкрито взаємозв’язок категорій «соціалізація», «ідентичність» та «гендерна соціалізація» як концептів пропонованого дослідження; уточнено категорійно-понятійний апарат (гендер, гендерний підхід, гендерний аналіз, гендерна соціалізація, гендерна ідентичність, гендерні стереотипи, гендерна експертиза, гендерно маркований, гендерно чутливий, гендерно нейтральний, гендерно сліпий) дослідження; схарактеризовано гендерну соціалізацію як наслідок взаємодії основних соціальних інститутів (сім’я, навчально-виховні установи, у тому числі й позашкільні навчальні заклади). Теоретично обґрунтовано, розроблено та впроваджено психолого-педагогічні умови ефективної гендерної соціалізації підлітків в умовах позашкільного навчального закладу (організаційно-методичне і програмне забезпечення навчально- виховного процесу позашкільних закладів; застосування програми формування гендерної ідентичності підлітків в умовах позашкільного навчального закладу; формування гендерної культури педагогічних працівників позашкільних навчальних закладів як важливих агентів гендерної соціалізації підлітків). Отримані результати дослідження повністю підтверджують достовірність висунутої гіпотези про те, що на підліткової стадії соціалізації діти засвоюють гендерні схеми андрогінного типу особистості. Співвідношення маскулінності і фемінності в образах чоловіка і жінки свідчить, що значна кількість респондентів мають яскраво виражений андрогінний тип гендерної ідентичності особистості. Отримані результати можуть бути використані для прогнозування характеру формування гендерної ідентичності на підліткової стадії соціалізації та в програмах гендерного виховання підлітків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 68
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович
Заглавие : Теорія вищої нервової діяльності І. П. Павлова
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2017. - Вип. 38. - С. 7-17 (Шифр 15(06)/П 68-768291079)
Примечания : Бібліогр.: с. 16-17 (8 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): теорія вищої нервової діяльності і. п. павлова--нервові зв'язки--умовні рефлекси--безумовні рефлекси--динамічний стереотип--нервова система--рефлекторна діяльність--психіка
Аннотация: Автором зроблено огляд теорії вищої нервової діяльності І. П. Павлова. Акцентовано, що головний принцип роботи великих півкуль, як довів І. П. Павлов, -утворення тимчасових нервових зв'язків або умовних рефлексів. Показано, що людина, автоматизуючи свої дії, виробляє навички та звички, які полегшують здійснення свідомо спрямованої діяльності, де головну роль відіграють динамічні стереотипи. Зазначено, що вироблення та підтримання динамічного стереотипу завжди пов'язуються з певними переживаннями. Указано, що почуття труднощів, бадьорості й стомленості, задоволення і засмученості, радості й відчаю тощо мають своїм фізіологічним підгрунтям зміни, порушення старого динамічного стереотипу або складність встановлення нового. Підтримується динамічний стереотип шляхом дотримання певного зовнішнього порядку, системи та режиму діяльності.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Ткачишина, Оксана Романівна
Заглавие : Обдарованість особистості у конектсі вивчення проблеми соціальних стереотипів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 349-356 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примечания : Бібліогр.: С. 355-356 (11 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--обдарована особистість--стереотип--стереотипізація--стереотипне мислення --інформаційне середовище
Аннотация: Стаття присвячена аналізу проблеми обдарованості особистості у контексті соціальних стереотипів, що існують в інформаційному середовищі сучасного суспільства. Розкривається психологічний зміст обдарованості особистості, виділено чинники, що визначають обдарованість. Розглядається сутність соціальних стереотипів, основні характеристики та функції у суспільстві. Визначається роль та місце стереотипів у сучасному інформаційному середовищі та їх зв'язок з обдарованістю особистості. Психологічні особливості обдарованої особистості дозволяють їй уникати негативного впливу стереотипів у сучасному інформаційному середовищі.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Карпова Л. О.
Заглавие : Емоційно-психологічні виміри сімейного православного обрядового дійства
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2017. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 30. - С. 89-95 (Шифр 15(08)/А 43-857936165)
Примечания : Бібліогр.: с. 96-95 (7 назв)
УДК : 159.992
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): культура--сім'я--обряд--сімейне православне свято--православна обдарованість--ритуал--катарсис--стереотип
Аннотация: У статті йдеться про сутність сімейного православного свята. Розглядається святкова сімейно-побутова обрядодія українців з її круговою мізанценою та ритуальним сценарієм. Зосереджено увагу на світоглядній соціалізуючій, аксіологічній, етико- й естетико-виховній функціях зазначених компонентів святково-обрядової культури нашого народу.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Паламарчук М.Є.
Заглавие : Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 277-289 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 287-288 (15 назв)
УДК : 316.747.8
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стигма--дестигматизація--соціальна перцепція--соціальний стереотип--інклюзивний соціально-інтерактивний театр--інклюзивний театр--інвалідність--інвалідність внаслідок інтелектуальних порушень
Аннотация: У статті розглянуто явище соціальної стигми як одного із чинників впливу на життя соціальної меншості. Досліджено досвід спілкування з представниками стигматизованої соціальної меншості як чинник формування уявлень щодо неї. Розглянуто специфіку зв'язку між наявністю в особи досвіду спілкування та взаємодії з представниками стигматизованої групи та її сприйнятливістю до впливу дестигматизуючих засобів. Розглянуто зв'язок явищ соціальної перцепції, соціального стереотипу та соціальної стигматизації. Представлено метод інклюзивного соціально-інтерактивного театру як засіб дестигматизації людей з інвалідністю. Статистично встановлено особливості змін в уявленнях та станах досліджуваних у зв'язку із досвідом взаємодії з групою меншості під час вистави. У виставі було представлено інформацію, пов'язану із соціальною стигматизованою групою, а саме з групою людей з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень.
Найти похожие

 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 8324
Число посетителей 256
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя