Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (396)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (33)Рідкісна книга (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=стратегії<.>
Общее количество найденных документов : 130
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Процик, Л. С.
    Розвиток конструктивних механізмів психологічного захисту інтелектуально обдарованих підлітків [Текстььь] / Л. С. Процик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 300-307. - Бібліогр.: с. 305 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- інтелектуальні здібності -- психологічний захист -- копінг-стратегії -- корекційно-розвивальна робота
Аннотация: Описано особливості виокремлених груп інтелектуально обдарованих підлітків з вираженою, прихованою формою обдарованості та звичайних підлітків. Дана детальна характеристика особливостей корекційно-розвивальної роботи з інтелектуально обдарованими підлітками.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

2.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
фывфыв: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
фывфыв: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
фывфыв: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
фывфыв: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
фывфыв: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
фывфыв: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
фывфыв: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
фывфыв: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
фывфыв: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
фывфыв: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
фывфыв: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
фывфыв: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
фывфыв: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
фывфыв: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
фывфыв: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
фывфыв: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
фывфыв: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
фывфыв: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
фывфыв: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
фывфыв: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
фывфыв: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
фывфыв: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
фывфыв: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
фывфыв: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
фывфыв: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
фывфыв: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
фывфыв: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
фывфыв: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
фывфыв: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
фывфыв: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
фывфыв: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
фывфыв: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
фывфыв: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
фывфыв: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
фывфыв: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
фывфыв: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
фывфыв: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
фывфыв: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
фывфыв: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
фывфыв: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
фывфыв: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
фывфыв: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
фывфыв: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
фывфыв: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
фывфыв: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
фывфыв: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
615.851
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 3. Консультативна психологія і психотерапія. Вип. 8 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; голов. ред. С. Д. Максименко . - Київ : Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - 256 с. : табл., рис. - Б. ц.
    Содержание:
Кісарчук, Зоя Григорівна. Соціокультурні чинники та їх значення для розвитку теорії і практики психотерапевтичної допомоги / З. Г. Кісарчук. - С .5-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (20 назв)
Онищенко, Галина Іванівна. Християнські цінності у сучасній вітчизняній психотерапії / Г. І. Онищенко. - С .18-31. - Бібліогр.: с. 30-31 (12 назв) : граф.
Юрченко, Т. П. Бытие-к-свободе как отличительная черта психотерапевтического процесса в современной отечественной психотерапии / Т. П. Юрченко. - С .32-44. - Бібліогр.: с. 42-43 (18 назв)
Гурлєва, Т. С. Смислові орієнтації консультантів і психотерапевтів у психологічному супроводі людини з екзистенційною проблематикою / Т. С. Гурлєва. - С .45-57. - Бібліогр.: с. 56-57 (10 назв) : табл.
Єрмусевич, Е. І. Значення вітчизняної філософсько-психологічної традиції для професійного і особистісного самовизначення психологів-практиків / Е. І. Єрмусевич. - С .58-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (15 назв)
Журавлева, Н. Ю. Стратегии психологической помощи человеку в ситуации осуществления личностного выбора / Н. Ю. Журавлева. - С .70-84. - Бібліогр.: с. 83 (19 назв)
Омельченко, Яніна Миколаївна. Вплив типових соціальних уявлень особистості про сім'ю на формування стратегії психотерапевтичної допомоги / Я. М. Омельченко. - С .85-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (10 назв)
Кочубейник, Ольга Николаевна. Психоаналитическая интерпретация трансформаций родительских функций в неполной семье / О. Н. Кочубейник, И. А. Данилевский. - С .99-107. - Бібліогр.: с. 106-107 (18 назв)
Демидюк, Н. П. Особливості стратегій психологічної допомоги вітчизняній сім'ї на основі системного підходу / Н. П. Демидюк. - С .108-118. - Бібліогр.: с. 117-118 (10 назв)
Лазос, Гелена Петрівна. Робота з батьками як важливий аспект психокорекції негативних переживань підлітків у дитячо-батьківських стосунках / Г. П. Лазос. - С .119-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (15 назв) : табл.
Кісарчук, Зоя Григорівна. Особливості психокорекційної допомоги підліткам у подоланні негативних переживань засобами групової форми символ драми / З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос. - С .132-146. - Бібліогр.: с. 145-146 (12 назв) : табл.
Пінчукова, Л. О. Проблеми матерів дітей з "особливими потребами" / Л. О. Пінчукова. - С .147-156. - Бібліогр.: с.156 (3 назви)
Пінчук, О. В. Практика консультування матерів дітей з інтелектуальними вадами у вітчизняних умовах / О. В. Пінчук. - С .157-166. - Бібліогр.: с. 165-166 (14 назв)
Данилевський, І. А. Врахування особливостей явлень про дитячо-батьківські стосунки для застосування транзакційного аналізу у вітчизняному соціокультурному просторі / І. А. Данилевський. - С .167-176. - Бібліогр.: с. 175-176 (9 назв)
Онищенко, Галина Іванівна. Прощення образи як один з видів психологічної допомоги у психотерапії співзалежних відносин / Г. І. Онищенко. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 187 (7 назв)
Гребінь, Л. О. Особливості діагностики рівня функціонування структури особистості в актуальній життєвій ситуації / Л. О. Гребінь. - С .189-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (11 назв) : табл.
Литвиненко, Л. І. Особистісний розвиток інвалідів у психодраматичній групі / Л. І. Литвиненко. - С .217-228. - Бібліогр.: с. 227 (16 назв)
Плескач, Б. В. Експериментальна методика дослідження стилів надання психологічної допомоги онкологічним хворим / Б. В. Плескач. - С .229-255. - Бібліогр.: с. 254-255 (14 назв) : табл.
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
Консультативна психологія -- психотерапія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Стратегії розумового розвитку дітей раннього віку (рос.) [Текстььь] / Ю. А. Гулько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2015. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 21. - С. 96-105. - Бібліогр.: с. 104 (8 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
потік свідомості -- стратегії творчої діяльності -- стратегія рішення нової задачі -- стратегія розумового розвитку
Аннотация: У статті обгрунтовано доцільність розгляду процесу розумового розвитку дитини з позиції стратегіально-діяльнісного підходу. Використання поняття "стратегії розумового розвитку" дає можливості нового пояснення та вивчення причин нечіткості меж психологічного віку, суб'єктивної специфіки прояву провідної діяльності, а також часову різницю появи психологічних новоутворень у ліричні та кризові періоди у дітей одного віку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

5.
316.237:[153.923.2+39]37.012
С 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ставицький, Геннадій Анатолійович.
    Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку [Текстььь] / Г. А. Ставицький // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 383-392. - Бібліогр.: с. 390-391 (23 назви)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
життєві стратегії -- інтелектуальний компонент -- прогностичні здібності -- рефлексивні здібності -- вербальні здібності -- старший юнацький вік
Аннотация: Вивчається проблема розвитку етнічної самосвідомості в юнацькому віці, що в умовах глобалізації стає важливою загальносвітовою проблемою та актуалізується в Україні в контексті кризових суспільних явищ. представлено аналіз застосування проективних методик, як ефективного методу дослідження певних аспектів етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
159.922.72
К 95


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кутішенко, Валентина Петрівна.
    Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва [Текстььь] / В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 141-150 : рис. - Бібліогр.: с. 149 (15 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
життєві стратегії -- прогностичні здібності -- рефлексивні здібності -- вербальні здібності -- юнацтво
Аннотация: Здійснено кореляційний аналіз та встановлено взаємозв'язки між показниками прогностичних, рефлексивних, вербальних здібностей та загального рівня інтелекту студентської молоді : прямий значущий зв'язок загального рівня інтелекту з рівнем прогностичних, вербальних та рефлексивних здібностей; прямий значущий зв'язок рівня рефлексивних здібностей з рівнем прогностичних та вербальних здібностей; прямий значущий зв'язок рівня прогностичних здібностей з рівнем вербальних здібностей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Пилипенко, Наталія Георгіївна; Ставицька, Світлана Олексіївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
159.923.2-053.6
Х 76


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Хомчук, О. П.
    Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків [Текстььь] / О. П. Хомчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 355-363. - Бібліогр.: с. 361-362 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
впевненість у собі -- підлітки -- формувальний експеримент -- мотивація досягнень -- рефлексія -- копінг-стратегії -- саморозуміння -- самоствердження
Аннотация: Проаналізовано погляди на розвиток впевненості у собі з позицій різних наукових підходів і напрямків психокорекції. Розглянуто особливості проведення формувального експерименту з підвищення рівня розвитку даного психічного явища в підлітковому віці, визначено принципи його побудови, етапи, завдання і форми роботи.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
159.923.2
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Рудницька, С. Ю.
    Структурно-процесуальна модель наративного конструювання досвіду особистості [Текстььь] / С. Ю. Рудницька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 4-25. - Бібліогр.: с. 20-25 (28 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
рівні сформованості інтерпретаційних процесів особистості -- дискурсивне конструювання досвіду -- зовнішній і внутрішній контекст особистості -- стратегії дискурсивного конструювання досвіду особистості
Аннотация: У статті представлено структурно-процесуальну модель наративного конструювання досвіду особистості та схарактеризовано її основні компоненти: стратегії і механізми наративного конструювання досвіду та відповідні конфігурації зовнішнього і внутрішнього контекстів особистості, рівні сформованості інтерпретаційних процесів і критерії їх визначення, когнітивні та метакогнітивні процеси наративного конструювання досвіду особистості. У контексті психолого-герменевтичного підходу обгрунтовано, що особливості перебігу когнітивних та метакогнітивних процесів особистості зумовлюють різні конфігурації співвідношень внутрішнього та зовнішнього контекстів, що, у свою чергу, визначає основні рівні сформованості інтерпретаційних процесів особистості: передсмисловий, смисловий і метасмисловий. Визначено, що на передсмисловому рівні, стратегія наративного конструювання досвіду особистості є стангуючою, а провідним механізмом наративного конструювання досвіду постає процес квазіінтерпретації, зумовлений жорсткою фіксацією тексту особистості щодо одного з контекстів (зовнішньо-контекстуальна або внутрішньо-контекстуальна домінанта). Як основний механізм наративного конструювання досвіду на смисловому рівні виділено інтерпретацію із застосуванням запозичених соціокультурних схем, що визначається неузгодженістю контекстів: дезінтеграцією зовнішніх контекстів, інфантилізмом внутрішнього контексту, поляризацією зовнішнього і внутрішнього контекстів. На метасмисловому рівні провідним механізмом наративного конструювання досвіду є створення власних інтерпретаційних схем, що здійснюється в процесі діалогу з Іншим. Показано, що сформованість інтерпретаційних процесів на смисловому і метасмисловому рівнях визначає розвиваючі стратегії дискурсивного і конструювання досвіду особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, О. В.
    Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО [Текстььь] / О. В. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 323-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
учасники бойових дій -- психологічна допомога -- психологічний захист -- копінг-стратегії -- психологічні ресурси -- адаптація -- посттравматичне зростання
Аннотация: Стаття присвячена визначенню впливу копінг-стратегій учасників АТО на їх адаптацію після демобілізації. За результатами проведеного емпіричного дослідження визначено вікові особливості копінг-стратегій учасників АТО. Встановлено, що досліджувані учасники АТО незалежно від віку мають ресурси для соціальної адаптації та постстресового зростання у повоєнному житті, а при організації реабілітаційного процесу необхідно базуватися на наявних у них адаптивних копінг-стратегіях.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Каламаж, В. О.
    Метакогнітивні стратегії як складова метапізнання у процесі вивчення іноземної мови засобами групової проектної діяльності [Текстььь] / В. О. Каламаж // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 155-166 : табл. - Бібліогр.: с. 163-165 (16 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
фывфывфыв:
метакогнітивні та когнітивні стратегії -- навчальні стратегії -- метапізнання -- метакогнітивний моніторинг -- метакогнітивний контроль -- метакогнітивне знання
Аннотация: В статті проаналізовані метакогнітивні стратегії як складові метапізнання, визначено їх місце у системі навчальних стратегій (метакогнітивні, когнітивні, пам'яті, компенсаторні, соціальні та афективні) студентів під час вивчення іноземної мови, встановлено особливості їх застосування у процесі групової проектної діяльності. Проаналізовано низку підходів до розвитку метакогнітивних процесів та певні компетенції, пов'язані із застосуванням метакогнітивних стратегій з боку викладача та з боку студента, який вивчає іноземну мову.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 57017
Число посетителей 1376
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя