Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=структурно-функціогальна модель<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/Г 15-646669073 рукописный текст
Автор(ы) : Галян , Ігор Михайлович
Заглавие : Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2017
Колич.характеристики :532 с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 435-503
УДК : 159.923.2-057.875:[17.022.1+316.752](043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності--смисли--ціннісно-смислова саморегуляція--ціннісний вибір--принцип ціннісно-смислової саморегуляції--аксіологічна компетентність--структурно-функціогальна модель--аксіогенез--тип ціннісно-смислової саморегуляції
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.875/Г 15-247901780 рукописный текст
Автор(ы) : Галян , Ігор Михайлович
Заглавие : Психологія ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2017
Колич.характеристики :42 с.
УДК : 159.923.2-057.875:[17.022.1+316.752](043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності--смисли--ціннісно-смислова саморегуляція--ціннісний вибір--принцип ціннісно-смислової саморегуляції--аксіологічна компетентність--структурно-функціогальна модель--аксіогенез--тип ціннісно-смислової саморегуляції
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню ціннісно-смислових утворень майбутніх педагогів, зміст та структура яких детерміновані рівнем узгодженості особистісних цінностей – засадничим критерієм формування смислотвірної системи. Динаміку ціннісних самозмін суб’єктів аксіоґенезу забезпечує саморегуляція, механізмом якої слугує ціннісний вибір, що спирається на досвід суб’єктної активності та регуляторну компетентність. Розроблено та верифіковано структурно-функціональну модель ціннісно-смислової саморегуляції, утворену соціально-психологічним, смислотвірним та змістовно-психологічним елементами. Обґрунтовано внутрішньосистемні відношення компонентів, що забезпечують ціннісно-смислову саморегуляцію майбутніх педагогів. Для позначення наявності індивідуальної здатності набувати впродовж усього життєвого шляху аксіознання та уміння інтегрувати їх у смислові структури запроваджено термін «аксіологічна компетентність». Запропоновано метод дослідження ціннісно-смислової саморегуляції, що ґрунтується на технології комплексного вивчення зазначеного феномену. Завдяки цьому встановлено типи ціннісно-смислової саморегуляції майбутніх педагогів, а саме: емоційно-моделювальний, раціонально-програмувальний, раціонально- планувальний та емоційно-інтегративний. Кожному з них властивий специфічний комплекс особистісних якостей і властивостей, що вирізняють їх носіїв з поміж інших. Обґрунтовано стратегію ціннісно-смислового становлення майбутніх педагогів та розвитку їхньої регуляторної здатності.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 87890
Число посетителей 1228
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя