Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (70)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (7)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=студент<.>
Общее количество найденных документов : 27
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-27 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/И 18
Автор(ы) : Іванцова, Наталя Борисівна
Заглавие : Професійна спрямованість практичного психолога : монографія
Выходные данные : Миколаїв: ТОВ "Іліон", 2010
Колич.характеристики :340 с.
ISBN, Цена 978-611-534-018-7: 20.00, 20.00, грн
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051+378.015.3
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна спрямованість--практичний психолог--студент-психолог--підготовка в вузі--мотиви професійного вибору
Экземпляры : всего : ЧЗ(3)
Свободны : ЧЗ(3)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Балашов Е.М., Каламаж В.О.
Заглавие : Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 12-27 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примечания : Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
УДК : 159.922.8
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексивні комплексності особистості--рефлексивні вміння--особистісний рівень--навчальна діяльність--студент
Аннотация: Стаття присвячена теоретико-методологічному дослідженню проблеми особливостей рефлексивних вмінь студентів на особистісному рівні. Разом з теоретичним аналізом наукового доробку, що стосується дослідження цієї тематики, у статті ми намагалися визначити показники, що відображають кількісні аспекти їх сформованості, та емпірично визначити рівні рефлексивних вмінь студентів на особистісному рівні. За допомогою методики О. Савченко "Рефлексивні вміння (особистісний рівень)" визначено узагальнені показники середніх значень рефлексивних вмінь особистісного рівня як: "організувати процес осмислення моделі проблемно-конфліктної ситуації"; "реструктурувати модель проблемно-конфліктної ситуації"; "визначати мету діяльності встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між отриманими результатами і характером організації проблемно-конфліктної ситуації"; "організовувати внутрішній діалог, використовувати власний досвід"; "гнучко змінювати позицію, вибирати нові способи вирішення проблеми"; "здійснювати ретельний самоаналіз отриманих результатів, власних дій і здібностей, переосмислювати альтернативні способи вирішення проблемно-конфліктної ситуації"; "визначити новий сенс свого становища в проблемно-конфліктній ситуації, співвідносити актуальні цілі діяльності з загальним сенсом життя та загальний рівень розвитку рефлексивних умінь на особистісному рівні. З отриманих даних можемо зробити висновок, що у досліджуваній групі студентів переважає низький та середній рівень розвитку рефлексивних умінь особистісного рівня, що потрібно враховувати під час організації їх навчальної роботи. Привертає увагу особливо низький рівень розвитку таких рефлексивних умінь студентів, як: "Експерементувати, випробовувати нові способи розв'язання складних ситуацій"; "Виокремлювати власні особливості, що заважають знайти засіб вирішення проблеми"; "Зберігати в пам'яті й використовувати інформацію про те, у яких випадках такий спосіб вирішення проблеми виявився найефективнішим".
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Боковець О. І.
Заглавие : Порівняльний аналіз конструювання концепту "інноваційний потенціал" студентами "інноваторами" та "консерваторами"
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 393-403 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примечания : Бібліогр.: С. 402-403 (9 назв)
УДК : 159.922.7
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--інноваційний потенціал--когнітивний компонент--студент--інноватор--консерватор
Аннотация: Здійснено спробу визначити особливості когнітивного конструювання майбутніми фахівцями концепту "інноваційний потенціал". З'ясовано, що у свідомості студентів технічного профілю концепт "інноваційний потенціал" базується на позитивних асоціативних реакціях. Виявлено, що асоціативне поле у студентів "консерваторів" не повністю відображає істотні ознаки концепту "інноваційний потенціал". Вивчено актуальні смисли, які студенти технічного профілю вкладають у розуміння якостей особистості інноватора. Констатовано, що у студентів "інноваторів" на відміну від "консерваторів" є чітко сформований образ особистості інноватора.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 82-038524 рукописный текст
Автор(ы) : Борденюк , Ольга Васильевна
Заглавие : Психологические факторы профессионального совершенствования будущих учителей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1983
Колич.характеристики :153 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 121-135.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+37.011.3-051 + 378-057.875:37.011.3-051 + 37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Профессиональное самосовершенствование
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовоспитание--самосовершенствование--студент--учитель--будущие учителя--профессиональное совершенствование
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.62:378+378-05/Б 72-092176 рукописный текст
Автор(ы) : Бохонкова, Юлія Олександрівна
Заглавие : Особистісні чинники соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Луганськ, 2005
Колич.характеристики :189 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-189.
УДК : 316.62:378+378-057.875
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціально-психологічна адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): першокурсник--студент--адаптація--юнацький вік--дезадаптація--соціально-психологічна адаптація--вищі навчальні заклади
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Гаврилюк О. Г.
Заглавие : Психологічна готовність студентів до професійної діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 15-22 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примечания : Бібліогр.: с. 21-22 (4 назви)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетенція--психологічна готовність--студент--професійна діяльність
Аннотация: В статті висвітлено проблему формування психологічної готовності до професійної діяльності студентів-психологів. Здійснено теоретичний аналіз поняття "психологічна готовність", виділено її чинники та характерні особливості. Розроблено програму щодо формування психологічної готовності в процесі навчання студентів у вищому навчальному закладі.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Зінченко О. В., Шейко Г. Д.
Заглавие : Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 97-105 (Шифр 15(08)/А 43-883991956)
Примечания : Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): одарённость--способности--одарённый студент
Аннотация: В статье анализуются разные научные подходы к феномену одарённости. Выделяются его основные типы, признаки, особенности развития. Рассматриваются методические основы диагностики. Определяются характерные особенности одарённости студенческой молодёжи.
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9.072.4/З 49
Автор(ы) : Зелинский А. Б.
Заглавие : Экспериментальная диагностика индивидуальных особенностей музыкальной памяти студента-пианиста : методическая разработка
Выходные данные : Б.м., 1981
Колич.характеристики :157 с.
Коллективы : Одесская государственная консерватория им. А. В. Неждановой, Одесский государственный педагогический институт им. К. Д. Ушинского. Межвузовская научно-исследовательская лаборатория суггестологии и суггестивной педагогики
Цена : 0.15 грн.
УДК : 159.953.34.07+159.98.072
Предметные рубрики: Психодіагностика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психодиагностика--студент-пианист--музыкальная память
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Клибанівська, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 90-95 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примечания : Бібліогр.: с. 94 (13 назв)
УДК : 37.015.3
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): викладач--студент--стиль--педагогічна взаємодія--спілкування--психічні стани
Аннотация: У статті проаналізовано педагогічну взаємодію в системі «викладач-студент» та її вплив на особистість студента. Зазначено, що психічні стани суттєво впливають на педагогічну діяльність, оскільки детермінують емоційне самопочуття і викладачів, і студентів та створюють фон, від якого залежить продуктивність перебігу пізнавальних психічних процесів. З’ясовано поняття стилю взаємодії викладача зі студентами та охарактеризовано їхні групи. Визначено, що викладачі з різними стилями педагогічної діяльності створюють різну емоційну атмосферу на іспиті та інших контрольних заходах.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Коваленко М. В.
Заглавие : Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 213-222 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
УДК : 159.922.5
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): готовність--саморегуляція--мотивація--ставлення--професійна діяльність--роль--студент-психолог--суверенність психологічного простору
Аннотация: У статті проаналізовано особливості психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів. З’ясовано специфіку рольової діяльності студента-психолога. Визначено рівень психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів; схарактеризовані компоненти саморегуляції, мотивація та ставлення до фаху. Представлено аналіз методик, які спрямовані на визначення рівня психологічної готовності, професійних ролей та суверенності психологічного простору. Здійснений кореляційний аналіз зв’яків між професійними ролями психолога та особливостями готовності до професійної діяльності. Розглянуто результати емпіричного дослідження особливостей розвивального потенціалу рольових особливостей психологічної готовності майбутнього психолога до професійної діяльності.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кордунова Н. О., Дмитріюк Н. С.
Заглавие : Психологічні особливості становлення професійної компетентності студентів у процесі фахової підготовки
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 117-128 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примечания : Бібліогр.: с. 127-128 (8 назв)
УДК : 159.922.8
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетенція--компетентність--професійна компетентність--студент--фахова підготовка
Аннотация: У статті представлено аналіз наукових підходів до визначення змісту, структури і функцій професійної компетентності. Розглянуто різні підходи на розуміння її сутності та тих складових, які утворюють її якісне наповнення. Підкреслено, що професійна компетентність фахівця є інтегрованим, комплексним явищем, яке поєднує знання, уміння та навички, здібності особистості, показники загальної культури, вміння виконувати професійні обов'язки. Вона є результатом підготовленості фахівця, якісною характеристикою володіння професійною діяльністю і передбачає усвідомлення прагнення особистості до даної діяльності. Подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей професійної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Підтверджується думка про те, що професійна компетентність є важливим критерієм якості фахової підготовки студента і грунтується на взаємодії особистісних і професійних якостей, що визначають їх спрямованість та становлення до майбутньої діяльності. Розкрито можливості її формування в умовах фахової підготовки. Отримані дані порушують важливу проблему вивчення ролі професійної компетентності в процесі фахової підготовки майбутніх учителів, що є актуальним для досліджень в галузі психології особистості.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кордунова Н.О., Дмитріюк Н.С.
Заглавие : Емоційна стійкість як важлива складова особистості у період фахової підготовки
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 129-138 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
УДК : 159.962.8
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоції--емоційність--емоційна стійкість--студент--фахова підготовка
Аннотация: У статті представлено аналіз наукових підходів до визначення змісту, структури і функцій емоційної стійкості. Розглянуто різні підходи на розуміння її сутності та тих складових, які утворюють її якісне наповнення. Показано, що наукові підходи до феномену емоційної стійкості відрізняються різнобічними поглядами, недостатньою чіткістю та низьким рівнем практичного застосування. Підкреслено, що емоційна стійкість фахівця є інтегрованим, комплексним явищем, яке поєднує знання, уміння та навички, здібності особистості, показники загальної культури, вміння виконувати професійні обов'язки. Представлений аналіз психолого-педагогічної літератури, що дає змогу стверджувати, що загалом вчені акцентують увагу на таких моментах, як: емоційна стійкість особистості формується в процесі адаптації до складних обставин життєдіяльності; захисний потенціал емоційної стійкості проявляється у збереженні продуктивної діяльності за умови впливу різних стрес-факторів; здатність особистості до гнучкого та адекватного пристосування у складних життєвих ситуаціях; забезпечується адаптаційними можливостями емоційної емоційної стійкості. Подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей емоційної стійкості в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Підтверджується думка про те, що емоційна стійкість є важливим критерієм якості фахової підготовки студента. Виділено індивідуально-типологічні особливості осіб з низькою емоційною стійкістю, яким притаманні нестабільність емоційного стану, невпевненість, висока тривожність, імпульсивність, що свідчить про дисбаланс у розвитку емоційно-вольових процесів та суттєво впливає на успішність навчальної діяльності. Розкрито можливості її формування в умовах фахової підготовки.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кордунова, Наталія Олександрівна, Дмитріюк Н. С., Мілінчук В. І.
Заглавие : Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 50-59 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примечания : Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
УДК : 159.922.8-057.87:[159.942:005.336
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--емоційна компетентність--емоційний інтелект--студент--професійна підготовка
Аннотация: У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційної компетентності студентів в умовах сучасної підготовки у закладі вищої освіти. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів компетентності, емоційної компетентності, емоційного інтелекту. Аналіз проблеми фокусується на розгляді якості важливої ланки в системі професійної підготовки. Показано, що розвиток емоційної компетентності студента є однією з важливих характеристик становлення його особистості у процесі набуття професії. З'ясовуються психологічні особливості емоційної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є важливим чинником формування емоційної компетентності. Підтверджена думка про те, що професійна компетентність є необхідним конструктом для психологічної підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню загальної культури, емпатії, розуміння того, що в емоційній сфері закладені рушійні сили активного ставлення студента до майбутньої діяльності.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Котух О. В.
Заглавие : Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 179-189 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): автентичність--становлення--студент-психолог--методи дослідження--мотиваційно-оцінний компонент--рефлексивний компонент--когнітивний компонент--емоційно-оцінний компонент
Аннотация: Статтю присвячено проблемі становлення автентичності майбутніх психологів. Представлено короткий аналіз наукових досліджень авторів які займались проблемою особистісного розвитку студента, само актуалізації та автентичності особистості студента. Складень програму константувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального етапу дослідження становлення автентичності студента-психолога. Дослідження становлення автентичності майбутнього психолога передбачало аналіз сформованості структурних компонентів: (мотиваційно-цінного (потреба вирішувати професійні завдання, прагнення досягти успіху і показати себе з кращого боку), рефлексивного (аналіз своєї діяльності), емоційного (почуття відповідальності, впевненість у власному успіху), когнітивного ("Образ Я") автентичності. Запропоновано та обгрунтовано методичний інструментацій для проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності у майбутніх психологів.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/М 69-111302 рукописный текст
Автор(ы) : Міхно, Катерина Олексіївна
Заглавие : Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :210,[55] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 192-210.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Уявлення
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уявлення про професію--образ професії--динаміка --студент-психолог--професійна самосвідомість--професійна підготовка
Аннотация: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Маслянікова І.В.
Заглавие : Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 173-181 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-180 (9 назв)
УДК : 159.9:37.015.31
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дорослий студент--навчальна мотивація--научуваність--процес навчання--дослідження--критерії
Аннотация: Стаття відноситься до проблематики освіти впродовж життя та присвячена двом ключовим компонентам, які безпосередньо впливають на результат процесу навчання: особливостям навчальної мотивації та рівня научуваності студентів. Автором було здійснено теоретичний аналіз проблем мотивації та научуваності в контексті освіти дорослих. Недостатня розробленість окреслених проблем, а також вимоги сьогодення щодо професійного розвитку працівників та умов підвищення їх кваліфікації зумовили обрати перспективним напрямком дослідження мотиваційний компонент научуваності дорослих студентів. Автором було розкрито суть концепції дослідження, визначено послідовні кроки, критерії вивчення та діагностичний інструментарій.
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922/О-75
Автор(ы) : Пророк, Наталія Василівна, Кондратенко, Лариса Олександрівна, Манилова, Лідія Михайлівна
Заглавие : Особливості формування психологічної культури працівників освіти в інформаційному суспільстві : монографія
Выходные данные : Б.м., 2017
Колич.характеристики :199 с.
ISBN, Цена 978-966-194-288-1: Б.ц.
УДК : 159.922:316.77
Предметные рубрики: Психологічна культура-- працівники освітніх організацій --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна культура, специфіка формування психологічної культури, саморозвиток, вчитель, студент, викладач, інформаційне суспільство, сучасні суспільні проблеми і школа
Аннотация: Колективна монографія – результат виконання колективом лабораторії психодіагностики та науково-психологічної інформації трирічної науково-дослідної роботи. У першому розділі проаналізовано теоретико-методологічні підходи до проблеми психологічної культури та її особливостей в інформаційному суспільстві, розглянуто сутність і структуру цього психологічного феномена. У другому розділі представлено результати дослідження чинників психологічної культури, які поглиблюють наукові уявлення щодо механізмів і специфіки формування психологічної культури в наш час. У третьому розділі викладено результати емпіричних досліджень, висвітлено практичні аспекти формування психологічної культури, запропоновано ґрунтовні рекомендації, які розширюють простір для вдосконалення навчально-виховного процесу в закладах освіти та для професійного саморозвитку працівників освіти. Монографію адресовано викладачам ВНЗ, практичним психологам, науковцям-психологам, соціальним працівникам, учителям, вихователям, аспірантам та студентам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Подкоритова, Лариса Олександрівна
Заглавие : Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 175-187 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примечания : Бібліогр.: с. 183-186 (19 назв)
УДК : 159.99
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--студентський вік--соціономічна сфера--студент--фахівець--становлення--рефлексивні механізми
Аннотация: У статті представлено теоретичний аналіз особливостей становлення рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери. Представлено визначення провідних використаних у дослідженні термінів: "рефлексія", "студентський вік", "соціономічна сфера". Визначено окремі психолого-педагогічні умови, які сприяють цілеспрямованому розвитку рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Подшивайлова Л.І., Шепельова М.В.
Заглавие : Особистість студента як індикатор освітнього середовища сучасної України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2020. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 27. - С. 220-236 (Шифр 15(08)/А 43-204885885)
Примечания : Бібліогр.: с. 234-235 (9 назв)
УДК : 159.923:378
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--індивідність--властивості особистості--властивості індивідності--освітнє середовище--студент
Аннотация: Теоретико-емпіричним шляхом визначено психологічні особливості сучасного студента, властивості його особистості. Здійснений теоретичний аналіз дав можливість визначити властивості особистості як соціального прояву людини та властивості індивідності як соціального прояву індивіда. До властивостей особистості віднесено: 1) соціальна контактність; 2) допитливість; 3) емпатійність; 4) творча допитливість; 5) естетична чутливість (як совісна соціальна контактність); 6) сензитивна емпатійність; 7) творчість; 8) сензитивність; 9) совісність. До властивостей індивідності належать: 1) психотизм; 2) психічна неврівноваженість; 3) розгальмованість; 4) схильність до домінування (як емоційна нечутливість психічної неврівноваженості); 5) депресія (як невротичний психотизм); 6) схильність до ризику (як асоціальна розгальмованість); 7) емоційна нечутливість; 8) асоціальність; 9) невротизм. На основі аналізу результатів проведеного емпіричного дослідження, здійснено розгорнуту характеристику визначених властивостей за рівнями їх прояву у студентів. Результати цього теоретико-емпіричного дослідження спонукають до виявлення тих умов освітнього середовища, які так деструктивно впливають на особистість людини, та подальшого пошуку шляхів усунення негативних чинників в освітньому середовищі сучасної України.
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 517.8/Р 34
Автор(ы) : Резанко, Валентина Миколаївна
Заглавие : Елементи теорії ймовірностей : навч. посіб для студ. заочн. та дистанц. форм навчання . -2-е вид., перероб. і допов.
Выходные данные : Київ: Університет "Україна", 2006
Колич.характеристики :66 с.
Коллективы : Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Цена : 4.00 грн
УДК : 519.2(076.3)
Предметные рубрики: Математика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): теорія ймовірності--типові задачі--студент-психолог--контрольні роботи--контрольні тести
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-27 
 
Статистика
за 18.09.2024
Число запросов 2590
Число посетителей 357
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя