Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (70)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (12)Рідкісна книга (7)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=студент<.>
Общее количество найденных документов : 26
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-26 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9.072.4/З 49
Автор(ы) : Зелинский А. Б.
Заглавие : Экспериментальная диагностика индивидуальных особенностей музыкальной памяти студента-пианиста : методическая разработка
Выходные данные : Б.м., 1981
Колич.характеристики :157 с.
Коллективы : Одесская государственная консерватория им. А. В. Неждановой, Одесский государственный педагогический институт им. К. Д. Ушинского. Межвузовская научно-исследовательская лаборатория суггестологии и суггестивной педагогики
Цена : 0.15 грн.
УДК : 159.953.34.07+159.98.072
Предметные рубрики: Психодіагностика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психодиагностика--студент-пианист--музыкальная память
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Б 82-038524 рукописный текст
Автор(ы) : Борденюк , Ольга Васильевна
Заглавие : Психологические факторы профессионального совершенствования будущих учителей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1983
Колич.характеристики :153 с.: табл., рис.
Коллективы : Научно-исследовательский институт психологии УССР (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 121-135.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051+37.011.3-051 + 378-057.875:37.011.3-051 + 37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогическая психология-- Профессиональное самосовершенствование
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовоспитание--самосовершенствование--студент--учитель--будущие учителя--профессиональное совершенствование
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.62:378+378-05/Б 72-092176 рукописный текст
Автор(ы) : Бохонкова, Юлія Олександрівна
Заглавие : Особистісні чинники соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов вищих навчальних закладів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Луганськ, 2005
Колич.характеристики :189 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-189.
УДК : 316.62:378+378-057.875
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Соціально-психологічна адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): першокурсник--студент--адаптація--юнацький вік--дезадаптація--соціально-психологічна адаптація--вищі навчальні заклади
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 517.8/Р 34
Автор(ы) : Резанко, Валентина Миколаївна
Заглавие : Елементи теорії ймовірностей : навч. посіб для студ. заочн. та дистанц. форм навчання . -3-е вид., перероб. і допов.
Выходные данные : Київ: Університет "Україна", 2006
Колич.характеристики :68 с.
Коллективы : Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Цена : 4.00 грн
УДК : 519.2(076.3)
Предметные рубрики: Математика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): теорія ймовірності--типові задачі--студент-психолог--контрольні роботи--контрольні тести
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 517.8/Р 34
Автор(ы) : Резанко, Валентина Миколаївна
Заглавие : Елементи теорії ймовірностей : навч. посіб для студ. заочн. та дистанц. форм навчання . -2-е вид., перероб. і допов.
Выходные данные : Київ: Університет "Україна", 2006
Колич.характеристики :66 с.
Коллективы : Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна"
Цена : 4.00 грн
УДК : 519.2(076.3)
Предметные рубрики: Математика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): теорія ймовірності--типові задачі--студент-психолог--контрольні роботи--контрольні тести
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.4+316.64-/С 87-779226 рукописный текст
Автор(ы) : Струніна, Вікторія Миколаївна
Заглавие : Етносоціальні установки студентської молоді у структурі міжособистісної взаємодії : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Луганськ, 2007
Колич.характеристики :181 с.: табл., рис.
Коллективы : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-181.
УДК : 159.922.4+316.64-057.875+316.47 + 159.922.4 + 316.64-057.875 + 316.47
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Міжособистісна взаємодія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): етносоціальні установки--студент--міжособистісна взаємодія--соціальна ідентичність--етнічна ідентичність
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню етносоціальних установок в умовах поліетнічного середовища. Визначені основні проблеми вимірювання етносоціальних установок. Визначено роль етносоціальної установки у структурі міжособистісних стосунків в умовах поліетнічного середовища. Встановлено зв'язок між параметрами етносоціальних установок молоді та змістом і структурою міжособистісних стосунків в умовах поліетнічного середовища.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/М 69-111302 рукописный текст
Автор(ы) : Міхно, Катерина Олексіївна
Заглавие : Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :210,[55] с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 192-210.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Уявлення
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уявлення про професію--образ професії--динаміка --студент-психолог--професійна самосвідомість--професійна підготовка
Аннотация: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:159.9/С 46-229896 рукописный текст
Автор(ы) : Скулиш, Наталія Євгенівна
Заглавие : Мотиваційні чинники розвитку креативної активності майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :189 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.160-185.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Креативність
Вікова психологія-- Майбутній психолог
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотиваційні чинники--креативна активність--новизна діяльності--престиж--мотивація професіоналізму--студент-психолог
Аннотация: На основі вивчення психологічних концепцій розвитку креативності особистості, виявлення її складових і розгляду проявів креативної активності особистості уточнено психологічну суть і зміст креативної активності особистості студента-психолога. Визначено вплив мотиваційних чинників на розвиток креативної активності особистості у студентської молоді. Емпіричним шляхом визначено найбільш ефективний чинник розвитку креативної активності особистості студента-психолога, яким виявилася мотивація новизни діяльності. Отримали подальший розвиток уявлення про психологічний інструментарій впливу на розвиток креативної активності майбутнього психолога, зокрема такі чинники, як престиж, і мотивація професіоналізму.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/И 18
Автор(ы) : Іванцова, Наталя Борисівна
Заглавие : Професійна спрямованість практичного психолога : монографія
Выходные данные : Миколаїв: ТОВ "Іліон", 2010
Колич.характеристики :340 с.
ISBN, Цена 978-611-534-018-7: 20.00, 20.00, грн
УДК : 159.923.2:331.54:159.9-051+378.015.3
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна спрямованість--практичний психолог--студент-психолог--підготовка в вузі--мотиви професійного вибору
Экземпляры : всего : ЧЗ(3)
Свободны : ЧЗ(3)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Зінченко О. В., Шейко Г. Д.
Заглавие : Теоретико-методологічні основи дослідження обдарованості студентської молоді
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 97-105 (Шифр 15(08)/А 43-883991956)
Примечания : Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): одарённость--способности--одарённый студент
Аннотация: В статье анализуются разные научные подходы к феномену одарённости. Выделяются его основные типы, признаки, особенности развития. Рассматриваются методические основы диагностики. Определяются характерные особенности одарённости студенческой молодёжи.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Подкоритова, Лариса Олександрівна
Заглавие : Становлення рефлексії майбутніх фахівців соціальної сфери
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 175-187 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примечания : Бібліогр.: с. 183-186 (19 назв)
УДК : 159.99
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--студентський вік--соціономічна сфера--студент--фахівець--становлення--рефлексивні механізми
Аннотация: У статті представлено теоретичний аналіз особливостей становлення рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери. Представлено визначення провідних використаних у дослідженні термінів: "рефлексія", "студентський вік", "соціономічна сфера". Визначено окремі психолого-педагогічні умови, які сприяють цілеспрямованому розвитку рефлексії у майбутніх фахівців соціономічної сфери.
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:616-051/Ф 55-967480 рукописный текст
Автор(ы) : Філоненко, Мирослава Мирославівна
Заглавие : Психологія особистісного становлення майбутнього лікаря : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2016
Колич.характеристики :425 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 353-390.
УДК : 159.923.2:616-051](043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психологія особистісного становлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--особистісне становлення--особистісно значущі якості--студент-медик--структуротвірні компоненти особистісної структури--професійно важливі якості--адаптивно-динамічне навчання
Аннотация: В дисертаційному дослідженні запропоновано нове вирішення наукової проблеми особистісного становлення майбутнього лікаря в умовах навчально-професійної діяльності. Дослідження підтвердило існування тісного зв'язку між структурою особистості і процесом професійної діяльності. Обгрунтовано модель розвитку особистісної структури майбутнього лікаря. Показано динаміку розвитку структуротвірних компонентів особистісної структури студента-медика на підставі результатів впровадження у навчальний процес адаптивно-динамічного навчання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Гаврилюк О. Г.
Заглавие : Психологічна готовність студентів до професійної діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 15-22 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примечания : Бібліогр.: с. 21-22 (4 назви)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетенція--психологічна готовність--студент--професійна діяльність
Аннотация: В статті висвітлено проблему формування психологічної готовності до професійної діяльності студентів-психологів. Здійснено теоретичний аналіз поняття "психологічна готовність", виділено її чинники та характерні особливості. Розроблено програму щодо формування психологічної готовності в процесі навчання студентів у вищому навчальному закладі.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Клибанівська, Тетяна Миколаївна
Заглавие : Вплив стилю педагогічної взаємодії на психічний стан студентів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 90-95 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примечания : Бібліогр.: с. 94 (13 назв)
УДК : 37.015.3
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): викладач--студент--стиль--педагогічна взаємодія--спілкування--психічні стани
Аннотация: У статті проаналізовано педагогічну взаємодію в системі «викладач-студент» та її вплив на особистість студента. Зазначено, що психічні стани суттєво впливають на педагогічну діяльність, оскільки детермінують емоційне самопочуття і викладачів, і студентів та створюють фон, від якого залежить продуктивність перебігу пізнавальних психічних процесів. З’ясовано поняття стилю взаємодії викладача зі студентами та охарактеризовано їхні групи. Визначено, що викладачі з різними стилями педагогічної діяльності створюють різну емоційну атмосферу на іспиті та інших контрольних заходах.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378.015.3:2-384(0/Ч-11-712086382 рукописный текст
Автор(ы) : Чміль, Наталія Сергіївна
Заглавие : Психологічні особливості професійного становлення майбутніх священнослужителів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Острог, 2017
Колич.характеристики :20 с.
Коллективы : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 378.015.3:2-384(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Вікова психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне становлення--студент--священнослужитель--професійна спрямованість--духовність--організаторські здібності--комунікативна компетентність--міжособистісні стосунки
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі дослідження особливостей професійного становлення майбутніх священнослужителів. На основі теоретичного аналізу сконструйовано концептуальну модель професійного становлення студентів- богословів духовних ВНЗ. Емпірично виявлено показники і рівень професійного становлення майбутніх священнослужителів. Встановлено найбільш істотні змінні у структурі професійного становлення майбутніх священнослужителів. Виявлено відмінності в особливостях професійного становлення студентів різних спеціальностей (духовних та світських ВНЗ). Розроблено тренінгову програму оптимізації професійного становлення майбутніх священнослужителів та доведено ефективність її використання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Коваленко М. В.
Заглавие : Розвивальний потенціал рольових особливостей готовності студента-психолога до професійної діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 213-222 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 221 (13 назв)
УДК : 159.922.5
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): готовність--саморегуляція--мотивація--ставлення--професійна діяльність--роль--студент-психолог--суверенність психологічного простору
Аннотация: У статті проаналізовано особливості психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів. З’ясовано специфіку рольової діяльності студента-психолога. Визначено рівень психологічної готовності до професійної діяльності майбутніх психологів; схарактеризовані компоненти саморегуляції, мотивація та ставлення до фаху. Представлено аналіз методик, які спрямовані на визначення рівня психологічної готовності, професійних ролей та суверенності психологічного простору. Здійснений кореляційний аналіз зв’яків між професійними ролями психолога та особливостями готовності до професійної діяльності. Розглянуто результати емпіричного дослідження особливостей розвивального потенціалу рольових особливостей психологічної готовності майбутнього психолога до професійної діяльності.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Котух О. В.
Заглавие : Організація та структура проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності майбутніх психологів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 179-189 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 186-188 (12 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): автентичність--становлення--студент-психолог--методи дослідження--мотиваційно-оцінний компонент--рефлексивний компонент--когнітивний компонент--емоційно-оцінний компонент
Аннотация: Статтю присвячено проблемі становлення автентичності майбутніх психологів. Представлено короткий аналіз наукових досліджень авторів які займались проблемою особистісного розвитку студента, само актуалізації та автентичності особистості студента. Складень програму константувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального експерименту в якій сформульовано мету, завдання та методи організації констатувального етапу дослідження становлення автентичності студента-психолога. Дослідження становлення автентичності майбутнього психолога передбачало аналіз сформованості структурних компонентів: (мотиваційно-цінного (потреба вирішувати професійні завдання, прагнення досягти успіху і показати себе з кращого боку), рефлексивного (аналіз своєї діяльності), емоційного (почуття відповідальності, впевненість у власному успіху), когнітивного ("Образ Я") автентичності. Запропоновано та обгрунтовано методичний інструментацій для проведення емпіричного етапу дослідження становлення автентичності у майбутніх психологів.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Маслянікова І.В.
Заглавие : Проблема мотиваційного компонента научуваності дорослих
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 173-181 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-180 (9 назв)
УДК : 159.9:37.015.31
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дорослий студент--навчальна мотивація--научуваність--процес навчання--дослідження--критерії
Аннотация: Стаття відноситься до проблематики освіти впродовж життя та присвячена двом ключовим компонентам, які безпосередньо впливають на результат процесу навчання: особливостям навчальної мотивації та рівня научуваності студентів. Автором було здійснено теоретичний аналіз проблем мотивації та научуваності в контексті освіти дорослих. Недостатня розробленість окреслених проблем, а також вимоги сьогодення щодо професійного розвитку працівників та умов підвищення їх кваліфікації зумовили обрати перспективним напрямком дослідження мотиваційний компонент научуваності дорослих студентів. Автором було розкрито суть концепції дослідження, визначено послідовні кроки, критерії вивчення та діагностичний інструментарій.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Кордунова, Наталія Олександрівна, Дмитріюк Н. С., Мілінчук В. І.
Заглавие : Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 50-59 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примечания : Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
УДК : 159.922.8-057.87:[159.942:005.336
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): компетентність--емоційна компетентність--емоційний інтелект--студент--професійна підготовка
Аннотация: У статті представлено теоретико-емпіричний аналіз проблеми ролі емоційної компетентності студентів в умовах сучасної підготовки у закладі вищої освіти. Розглянуто основні підходи щодо сутності феноменів компетентності, емоційної компетентності, емоційного інтелекту. Аналіз проблеми фокусується на розгляді якості важливої ланки в системі професійної підготовки. Показано, що розвиток емоційної компетентності студента є однією з важливих характеристик становлення його особистості у процесі набуття професії. З'ясовуються психологічні особливості емоційної компетентності в структурі особистості студента. Наводяться результати дослідження особливостей їх прояву. Показано, що розвиток емоційних особливостей студентів є важливим чинником формування емоційної компетентності. Підтверджена думка про те, що професійна компетентність є необхідним конструктом для психологічної підготовки майбутніх фахівців, який сприяє формуванню загальної культури, емпатії, розуміння того, що в емоційній сфері закладені рушійні сили активного ставлення студента до майбутньої діяльності.
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2-057.85//С 81-173755233 рукописный текст
Автор(ы) : Столярчук, Олеся Анатоліївна
Заглавие : Психологія становлення фахівця в умовах різновекторності універсуму : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2019
Колич.характеристики :522, [9] с.: табл., рис.
Коллективы : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: С. 448-497 (477 назв).
УДК : 159.923.2-057.85/.86:378.017(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--становлення особистості--професійне становлення--фахівець--універсум--різновекторність універсуму--професійна підготовка--студент--професійний універсум--рефлексивно-проектувальне навчання
Аннотация: У дисертації здійснено наукове узагальнення та запропоновано вирішення проблеми становлення фахівця в умовах різновекторного впливу універсуму. Проаналізовано специфіку професійного становлення як початкового етапу професіогенезу особистості, що активно розгортається упродовж її фахової підготовки. Доведено, що здобуття вищої освіти є сензитивним для становлення особистості фахівця як поліфакторного процесу, пронизаного впливом зовнішнього, соціального чинника, тобто загального універсуму та власної психофізичної активності – особистісного універсуму. Вплив універсуму має різновекторний характер, що зумовлює суперечливість становлення особистості фахівця. Розроблено модель становлення особистості майбутнього фахівця, згідно з якою цей процес характеризується прогресивними змінами структури особистості та розвитком її суб’єктниххарактеристик. Провідною метою підготовки сучасного фахівця постає формування універсальних особистісних якостей, які забезпечують його готовність до професійної діяльності в складних, нестабільних соціально-економічних умовах. Виявлено проблеми зовнішньої та внутрішньої неузгодженості цільового, ресурсного компонентів та Я-концепції майбутніх фахівців соціономічної сфери. Встановлено, що найбільш впливовим чинником становлення особистості майбутнього фахівця є зовнішня стимуляція, до дії якої приєднуються внутрішні фактори, зокрема мотивація та рефлексія професійного розвитку. Зафіксовано існування нормативної кризи професійної ідентифікації у випускників магістратури. Розроблено модель гармонізації становлення особистості фахівця в умовах професійної підготовки, що стала підґрунтям реалізації формувального експерименту. Доведено ефективність запровадження рефлексивно-проектувального навчання як психолого-педагогічної технології, що забезпечує готовність і здатність студентів до системного аналізу власного особистісно-професійного становлення, спроможність будувати, реалізовувати та коригувати проект власної фахової самореалізації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-26 
 
Статистика
за 17.07.2024
Число запросов 1849
Число посетителей 261
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя