Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (583)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (30)Рідкісна книга (2)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (42)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=студенти<.>
Общее количество найденных документов : 160
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.1:165.243/Д 50-080195 рукописный текст
Автор(ы) : Діхтяренко, Світлана Юріївна
Заглавие : Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :238 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 171-187.
УДК : 159.955.1:165.243:81'42
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): настанова--розуміння--пісенний текст--новоутворення --творчий потенціал--самодіяльність--інтерпретація--саморозуміння
Аннотация: У роботі наводяться основні результати емпіричного дослідження особливостей розуміння у зв"язку у первинною настановою студентів щодо певного жанру і рівнем його розуміння. У результаті експериментального дослідження виявлено п"ять форм вияву первинної настанови (інтерпритаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної і консервативної) та їх взаємозв"язок із певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним, (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також із певним особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб"єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглядається як системне психологічне утворення суб"єкта розуміння. У дослідження представлені результати застосування авторської програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою пррийомів творчого тренінгу. Обгрунтувується теза про еврестичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб"єкту творчої самодіяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8-057.875/К 66-837336 рукописный текст
Автор(ы) : Корнієнко, Інокентій Олександрович
Заглавие : Стратегії копінг-поведінки особистості студента в ситуації неуспіху : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :256 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 230-256.
УДК : 159.922.8-057.875+316.62 + 159.922.8-057.875 + 316.62
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Копінг-поведінка
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): важка ситуація--ситуація неуспіху--опанування--копінг-ресурси--стратегії копінг-поведінки--копінг-стилі--тренінг--опанувальна компетентність--професіоналізація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі опанування особистістю студента ситуацій неуспіху у процесі первинної професійної підготовки. У роботі визначено місце феномену копінг-поведінки у складі сучасних психологічних категорій. Визначено, що успішне становлення професійної складової особистості студента передбачає наявність конструктивних копінг-стратегій. У дисертації розширено і конкретизовано з позицій ситуативно-особистісного підходу зміст поняття опанувальної поведінки, аналізуються основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання проблеми опанування, висувається ідея,що вибір та застосування копінг-стратегій перебуває в залежності від змісту і способу репрезентації у свідомості студента ситуацій неуспіху, системи взаємовідносин з оточуючим соціальним середовищем, від наявних ресурсів та властивостей особистості. Обгрунтовано, що повноцінне становлення суб"єкта опанувння не відбувається стихійно, але не включає до себе, як активність щодо пристосування, так і фактичні дії, які перетворюють ситуацію. Виявлено, що ефективним шляхом розвитку конструктивності опанувальної поведінки студентів молодших курсів постає психокорекційна програма, побудована у формі соціально-психологічного тренінгу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243(/К 78-557643 рукописный текст
Автор(ы) : Кравчина, Тетяна Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості розуміння іншомовного наукового тексту студентами гуманітарних спеціальностей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 201-212.
УДК : 159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтерпретація --іншомовний науковий текст--розуміння--творчі здібності--інтелектуальні здібності--стратегії поведінки
Аннотация: Особлива увага до інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістівгуманітарного профілю. Розуміння інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістів гуманітарного профілю. Розуміння інтерпритованого тексту є чинником інтеграції знань у процесі навчально-професійної діяльності. Психологічними передумовами інтерпретації є рівень розвитку творчих й інтелектуальних здібностей. Інтерпритація іншомовного наукового тексту включає в себе три рівні: а) науковий (орієнтація на конкретно-наукови зміст тексту; інтеграція поверхового рівня знань), емоційно-синситивний (близьке до змісту розуміння тексту опосередковане емоціями та почуттями, нестабільне у різний час навіть по відношенню до одного і того ж тексту) та творчий-найвищий рівень розуміння (проявляється в глибинному та якісному розумінні тескту; інтеграцією його змісту у загальну структуру навчально-професійних знань). Зовнішніми характеристиками процесу інтерпритації є стратегії поведінки, такі як: адаптаційна (творчий рівень розуміння тексту), дезадаптаційна (емоційно-синситивний) та стереотипізована (науковий) стратегія. процес розуміння складається з відповідних компонентів: а) інтелектуальний; б) емоційно-емпатійний; в) творчий; г) мотиваційний; г") культурно-історичний.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.937.53-057.87/Л 64-320745 рукописный текст
Автор(ы) : Литвинчук, Леся Михайлівна
Заглавие : Психологічні чинники сприймання студентською молоддю музичних творів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-186.
УДК : 159.937.53-057.875:78
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Сприймання музики
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): музичне сприймання--перцептивний патерн--музична гама--диференціація
Аннотация: Дослідження присвячено проблемі сприймання студентською молоддю музичних творів. В роботі проаналізовано особливості становлення музичного образу у свідомості слухача, зміст інтонаційного енергетизму музичного твору, особливості сучасної студентської молоді та також вплив психологічних чинників на диференційоване сприймання музичного твору, з"ясовано їх змістовне значення для студентської молоді.У результаті експерементального дослідження виявлено, що здатність студентів до вибіркового сприйняття музичних творів обумовлена домінуючим впливом на їх розвиток особистісних та субкультурних чинників. Теоретично обгрунтовано та експерементально доведено наявність диференційованого сприймання студентською молоддю музичного твору, зумовленого позитивним чи негативним перцептивним патерном.Також помічено існування особистісних розбіжностей суб"єктивної оцінки музичних творів студентами різних психологічних типів. За допомогою програмного комплексу, розробленого кафедрою акустики і акустоелектроніки Національного технічного університету України "КПІ" встановлено, що особистісні особливості людини виявляються в швидкості сприймання акустичних сигналів різних частотних діапазонів. Отримані графічно зображені результати наочно показують, що найбільш швидка реакція виявляється на сигнали із частотою близько 3500 Гц. Проте необхідно враховувати, що на результати опитування значною мірою впливає поточний емоційний стан досліджуваного. Студенти, що мають музичну освіту і професійно грають на музичних інструментах, обраний в даному випадку фах впливає на диференційоване сприйняття музичного твору.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8:004.738/Н 19-628204 рукописный текст
Автор(ы) : Назар, Максим Миколайович
Заглавие : Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :396 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 340-396.
УДК : 159.922.8:004.738.5+316.454.52:004.738.5 + 159.922.8:004.738.5 + 316.454.52:004.738.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Інтернет-спілкування
Вікова психологія-- Юнацький вік
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-спілкування--інтернет-сайти--інтернет-тренінги--психологічні особливості--постійні користувачі--мережа інтернет--юнацький вік--студенти
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі особистісних змін в юнацькому віці (студенти), що здійснюються з використанням психологічного змісту інтернет-сайтів в процесі інтернет-спілкування. В результаті проведеного дослідження виявлено, що інтернет-спілкування виступає чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Практичне значення дослідження полягає у розробці психологічно обгрунтованих заходів прикладного використання інтернет-спілкування та інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема студентів вищих навчальних закладів. Розроблені в роботі інтернет-тренінги спрямовані на нейтралізацію певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, на підвищення їхньої самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді-користувачівелектронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, виявляється, загалом, виправданим, зручним і результативним.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.614.6-057.87:/П 61-944050 рукописный текст
Автор(ы) : Поснова , Тетяна Петрівна
Заглавие : Соціально-психологіні чинники політичної соціалізації студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :260 с.: граф., табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 241-260.
УДК : 316.614.6-057.87:32
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Політична соціалізація
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): політична соціалізація--психологічні чинники--ціннісні орієнтації--політичні цінності--соціалізованість
Аннотация: В роботі дається теоретико-аналітичний огляд наукової літератури з даної проблематики, розглянуто механізми, етапи та соціально-психологічні фактори політичної соціалізації студентської молоді. Виявлено соціально-психоллогічні чинники впливу на процес політичної соціалізації студентської молоді. Особлива увага приділяється з"ясуванню ролі вищого навчального закладу як важливого соціального інституту у процесі входження нової генерації в політичне життя українського суспільства. В роботі представлено результати емпіричного дослідження проблем політичної соціалізації, з"ясовано особливості політичної соціалізації студентської молоді на сучасному етапі розвитку українського суспільства, виявлено систему особистісних та політичних цінностей сучасної молоді, запропоновано шляхи оптимізації процесу політичної соціалізації в стінах вищого навчального закладу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.938.363.5:371/М 48-513681 рукописный текст
Автор(ы) : Мельник, Наталія Юріївна
Заглавие : Антиципація студентами гуманітарних спеціальностей своєї професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :214 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-213.
УДК : 159.938.363.5:371.125
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Антиципація
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна ідентичність--антиципація--часова перспектива--формувальна програма
Аннотация: Теоретично обгрунтовані й експериментально виявлені психологічні і організаційно-методологічні умови, що детермінують досягнення професійної ідентичності в процесі навчання у вищому навчальному закладі. У дисертації розроблено і апробовано комплекс методик для діагностики професійної ідентичності в контексті майбутньої часової перспективи. Було розкрито особливості часових перспектив при різних статусах професійної ідентичності. Показано, що високий рівень розвитку рефлексивності, відповідальності, усвідомлення власного життя є характерним для студентів із досягнутою ідентичністю. У студентів з дифузією, мораторієм чи псевдоідентичністю ці риси потребують корекції і розвитку. В роботі представлено спеціальну комплексну програму, яка спрямована на визначення та гармонізацію власної часової перпективи, формування відповідної мотивації щодо побудови образу позитивного майбутнього у її учасників, а також на розвиток антиципаційної спроможності, рефлексії, відповідальності, осмисленності життя, на проектування образу професійного майбутнього та актуалізацію своїх професійних ресурсів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946+81'233+15/Д 64-404940 рукописный текст
Автор(ы) : Долга , Тетяна Олександрівна
Заглавие : Психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності студентів-філологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Рівне, 2011
Коллективы : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примечания : Бібліогр.: с. 194-218.
УДК : 159.946+81'233+159.953.5:81'243 + 159.946 + 81'233 + 159.953.5:81'243
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Перекладацька діяльність
Вікова психологія-- Студенти-філологи
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): перекладацька діяльність--готовність студента до перекладацької діяльності--фази діяльності--спеціальні знання--вміння--навички--професійно важливі якості фахівця--стратегії здійснення перекладу
Аннотация: У роботі показано. що ефективність здійснення студентом-фіоллогом перекладацької діяльності забезпечується не лише спеціальними знаннями, вміннями і навичками, а й розвитком професійно важливих якостей фахівця. Доведено, що дотримання студентом стратегії здійснення перекладу в усній формі, які орієнтуються на розуміння картини світу носія мови, сприяє актуалізації перекладацької діяльності філологів та здійсненню адекватного перекладу. З`ясовано психологічні передумови вдосконалення усної перекладацької діяльності філологів, а саме: 1) готовність студентів-філологів до здійснення перекладацької діяльності (сформованість мотиваційної, змістової та операційної її складових); 2) сприймання та розуміння інформації, що сприяють її адекватній передачі іншою мовою; 3) дотримання трьох фраз здійснення перекладацької діяльності: мотиваційно-спонукальної, орієнтаційно-дослідницької та виконавчої; 4) сформованість у студентів знань, вмінь та навичок, необхідних для здійснення усної перекладацької діяльності фахівцем; 5) високий рівень розвитку творчого мислення майбутнього перекладача.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923-057.875:3/А 72-985267 рукописный текст
Автор(ы) : Антонова , Наталья Александровна
Заглавие : Ценностные ориентации в системе личностных качеств студентов высшего педагогического учебного заведения : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 2003
Колич.характеристики :244 с.: табл., рис.
Коллективы : Институт психологии им. Г. С. Костюка АНП Украины (Киев)
Примечания : Библиогр.: с. 180-203.
УДК : 159.923-057.875:316.752+316.752 + 159.923-057.875:316.752 + 316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінність--ціннісна орієнтація--ієархічна структура цінностей--спрямованість особистості--акцентуація--локус контролю
Аннотация: У роботі розкривається ієрархічна структура і динаміка рангових структур термінальних та інтсрументальних цінностей студентів різних факультетів. Розроблена автором класифікація цінностей допомогла визначити розходження в життєвій спрямованості студентів різних факультетів. Виявлено взаємозв`язки між ціннісними орієнтаціями та іншими особистісними якостями (спрямованістю особистості, властивостями особистості, визначеними за методикою Р.Кеттела, типом акцентуацій, характеру та рівнем суб`єктивного контролю). Врахування виявлених закономірностей має сприяти здійсненню диференційованного підходу до формування особистості майбутнього вчителя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922-057.875:3/Б 59-930848 рукописный текст
Автор(ы) : Бідюк, Інна Аркадіївна
Заглавие : Гендерна специфіка становлення професійного інтелекту у студентів вищого технічного навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :225 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 182-208.
УДК : 159.922-057.875:305+378.015.3:159.955:331.54 + 159.922-057.875:305 + 378.015.3:159.955:331.54
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійний інтелект
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--професійний інтелект--статеворольові особливості--генедер--маскулінність--фемінність--андрогінність
Аннотация: Показано вплив різних факторів (генетичні, особистісні, гендерні) на формування та становлення професійних інтелектуальних здібностей. Вивчено структурні особливості інтелекстуальних професійних складових майбутніх фахівців аерокосмічної галузі. Проаналізовано структурні компоненти й розвиток складових професійного інтелекту, вплив маскулінності/фімінності на формування професійних інтелектуальних складових. Розкрито статеворольові характеристики формування професійного інтелекту. Показано особливості та ефективність психолого-педагогічного середовища, створенного з метою формування професійного інтелекту з урахуванням гендерних особливостей студентів аерокосмічного ВТНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 58392
Число посетителей 1386
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя