Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (9)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=студентство<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Єрмакова Н. О.
Заглавие : Нарцисичні прояви сучасної студентської молоді
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 105-119 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 116-117 (15 назв)
УДК : 159.923.3/.964.2:618.89-008.442.6
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--нарцисизм--нарцисичні прояви--віра особистості у власну унікальність--зухвала поведінка--студентство
Аннотация: У статті висвітлено нарцисичні прояви у студентської молоді, визначено суть та головні ознаки цього феномену. Здійснено огляд робіт вчених, які займаються вивченням нарцисизму, зокрема у студентської молоді (З. Фрейд, К. Морф, Ф. Родеволт, К. Берні, К. Хамбург, П. Кілтер, Б. Брос, С. Мілн та ін.) У ході теоретичного аналізу проблеми з'ясовано, що у якості полярних форм дослідниками виокремлюються патологічний і нормальний нарцисизм, які існують вздовж єдиного континууму, і утворюють безліч перехідних форм. Нормальний нарцисизм передбачає організацію зрілих регуляторних механізмів, які забезпечують досвід адаптивного і досяжного самовдосконалення і реалістичні амбіції, відповідні автентичності і позитивному погляду на себе. Патологічний нарцисизм активізує примітивні регуляторні механізми в поєднанні з неадаптивними компенсаторними стратегіями, що перешкоджає ефективному самоствердженню. Нарцисизм, як негативний компонент характеру великою мірою властивий студентській молоді, що пов'язано із специфічними умовами життя у інформаційному суспільстві, бажанням бути кращими за всіх, "комплексом переваги" та "комплексом меншовартості", претенціозністю, і є особливо небезпечним тому, що уражена масовою культурою свідомість сприймає його некритично. Дослідницею проаналізовано результати проведеного емпіричного дослідження проблеми нарцисизму у молодіжній субкультурі. Було встановлено, що студенти-іноземці схильні до нарцисизму більше ніж українські студенти. Середньогруповий показник вираження нарцисизму у іноземних студентів (71,25%) є дуже високим, що виявляється у схильності особистостей до демонстрації впевненості у власній унікальності, надзвичайності, ідеальності. Середньогруповий показник вираження нарцисизму в українських студентів (46,25%) відповідає середньому рівню, що означає схильність респондентів даної групи до адекватної оцінки своїх можливостей і рівня домагань, своєї зовнішності. Результати дослідження свідчать про те, що переважаючими нарцисичними рисами в досліджуваній вибірці студентів-іноземців є: "Маніпулювання в міжособистісних стосунках", "Зухвала поведінка", "Очікування особливого ставлення", а в українських студентів превалює - "Маніпулювання в міжособистісних стосунках", "Зухвала поведінка". В найменшій мірі українським студентам властиві "Надмірна зайнятість почуттям заздрості", а студентам-іноземцям - "Дефіцит емпатії". Статистично значущі зв'язки виявилися між нарцизмом і зухвалою поведінкою досліджуваних обох вибірок і вірою у власну унікальність. Перспективами подальшого вивчення проблеми виступають дослідження чинників та складових нарцисизму як особистісного феномену, вивчення гендерних та вікових аспектів зазначеного феномену, розробка ефективних психокорекційних технологій оптимізації зазначеного явища як у студентській молоді, так і у представників інших вікових, соціальних, гендерних категорій.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 155/О-64
Автор(ы) : Лавренко, Ольга Василівна
Заглавие : Ціннісні основи економічної соціалізації сучасного студентства
Место публикации : Організаційна та економічна психологія в Україні: сприяння регіональному розвитку: тези ХІІ Міжнародної науково-практичної конференції з організаційної та економічної психології (1-3 червня 2017 року, м. Харків)/ за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушка . - Київ-Харків: Гуманітарний Ценр, 2017. - С. С. 88-89. - ISBN 978-617-7528-36-3 (Шифр 155/О-64-505605904). - ISBN 978-617-7528-36-3
УДК : 155
Предметные рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісні основи--економічна соціалізація--сучасне студентство
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153(06)/А 43
Автор(ы) : Ткаченко Н. В., Косікова Є. С.
Заглавие : Особистісні чинники академічної прокрастинації студентів молодших куосів навчання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 305-326 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примечания : Бібліогр.: С. 322-324 (29 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологічна допомога особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): прокрастинація--академічна прокрастинація--прокрастинатор--студентство--відкладання справ на потім--особистісні чинники
Аннотация: У статті здійснено теоретичний аналіз наукової літератури щодо розгляду феномену прокрастинації у ході якого встановлено, що однією з найбільш розроблених у вітчизняному та зарубіжному науковому співтоваристві є проблематика академічної прокрастинації, що є властивою для всіх осіб, що займаються навчальною діяльністю (але переважно для студентів). Також, на основі емпіричного дослідження, у вибірку якого увійшли студенти Дніпровського національного університету імені Олеся Гончара (70 осіб), було встановлено чим вищими у студентів молодших курсів є такі особистісні характеристики як прагнення досягнення успішних результатів у процесі діяльності; цілеспрямованість, наполегливість та сумлінність у виконанні завдань; відкритість новому досвіду та саморозвиток особистості, тим нижчими є показники академічної прокрастинації.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.929/Ч-12
Автор(ы) : Чала О. А.
Заглавие : Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 188-197 (Шифр 15(57.026)/А 43-683435)
Примечания : Бібліогр.: с. 195 (8 назв)
УДК : 159.929
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): толерантність--інтолерантність--деструктивна конфліктність--юнацький вік--студентство--фахове становлення
Аннотация: Розглянуто зміст і психічні вияви толерантності як позитивної особистісної якості, охарактеризовано чинники її розвитку у студентів ВНЗ під час їх професійного становлення. Найбільшим підгрунтям для виявлення інтолерантності та деструктивної конфліктності студентів є їх взаємини з одногрупниками та викладачами.
Найти похожие

 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 48248
Число посетителей 884
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя