Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (12)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=творча активність<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/К 67-463572 рукописный текст
Автор(ы) : Корнієнко, Святослав Володимирович
Заглавие : Розв`язування психологічних задач як засіб становлення творчої активності майбутнього вчителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Одеса, 2008
Колич.характеристики :172 с.: табл.
Коллективы : Одеський державний медичний університет (Одеса)
Примечания : Бібліогр.: с. 163-172.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051:159.954.4
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Психологічні задачі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна задача--творча активність--особистісно орієнтований підхід--педагогічна діяльність
Аннотация: У дисертації розглядаються методологічні та прикладні питання процеси розв"язування майбутніми психологами психологічних задач як засобу розвитку їхньої творчої активності. Обгрунтовано доцільність застосування чотирьох принципів задачного підходу: принцип задачної інтеграції, принцип особистісної орієнтації; принцип цільової лімінальності і принцип пошукової латентності. Визначено психолого-педагогічні умови використання різних видів психологічних задач для розвитку творчої активності майбутнього вчителя. У роботі обгрунтовується модель психолого-педагогічних умов, зокрема змісту, форм і методів реалізації задачного підходу до ставлення творчої активності студентів-випускниківвищих навчальних закладів у процесі їх підготовки; визначено комплекс критеріїв оптимального розв"язання психологічних задач майбутніми вчителями.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954./М 80-946906 рукописный текст
Автор(ы) : Мороз, Юрій Віталійович
Заглавие : Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :210 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 195-210.
УДК : 37.015.3:159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творча активність--самовизначення--система цінностей--профілі творчої особистості--креативність--розвиток особистості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:005.32:1/М 11-934631 рукописный текст
Автор(ы) : Музика, Олена Оксентівна
Заглавие : Мотивація творчої активності технічно обдарованих підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-174.
УДК : 37.015.3:005.32:159.954+159.928-053.6 + 37.015.3:005.32:159.954 + 159.928-053.6
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча діяльність-- Обдарованість
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація--творча активність--технічна обдарованість--підлітки
Аннотация: Дисертацію присвячено розгляду мотивації творчої активності як провідного чинника розвитку технічної обдарованості в підлітковому віці. Досліджується взаємозв'язок мотивації досягнення, статусних та афілятивних мотивів у процесі становлення технічно обдарованої особистості. Виділяються гіперсоціальний, конвенційний, тривожний конформний та контрсоціальний типи мотивації творчої активності. Аналізується вікова динаміка та індивідуальні особливості мотиваційної сфери обдарованих підлітків і виділяються особистісні риси, що сприяють розвитку технічної обдарованості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954.4-053.5+3/Т 48-714087 рукописный текст
Автор(ы) : Ткач, Руслан Вікторович
Заглавие : Психологічні особливості творчої активності молодших школярів у процесі фольклорно-ігрової діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1999
Колич.характеристики :186 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 155-167.
УДК : 159.954.4-053.5+37.015.3:159.954 + 159.954.4-053.5 + 37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча активність
Педагогічна психологія-- Ігрова діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча активність--фольклорно-ігрова діяльність--молодші школярі--емоційна сфера--інтелектуальні здібності
Аннотация: У дослідженні уточнено поняття творчої активності як продуктивного процесу особистості та виявлено основні етапи її розвитку. Розроблено систему організації фольклорно-ігрової діяльності у навчально-виховному процесі. Розкрито динаміку розвитку творчої активності з урахуванням характерних рис хлопчиків і дівчаток молодшого шкільного віку. Розроблено метод побудови психологічних профілів творчої активності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.38+159.95/М 57-086225 рукописный текст
Автор(ы) : Міщиха, Лариса Петрівна
Заглавие : Творчий потенціал особистості у період пізньої дорослості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Івано-Франківськ, 2015
Колич.характеристики :506 с.: табл., рис.
Коллективы : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 412-470.
УДК : 159.923.38+159.954.4]-053.88/.9(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Творчий потенціал-- Пізня дорослість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчий потенціал особистості--творча діяльність--творчий профіль--творча активність--творча продуктивність--пізня дорослість--холістична концепція
Аннотация: У дисертації на основі аналізу основних теоретичних підходів до творчого потенціалу як психологічного феномену визначено стан розробленості зазначеної проблеми у філософсько-психологічному дискурсі. Розкрито зміст та структуру творчого потенціалу особистості. здійснено теоретичний аналіз психічних трансформацій особистості у період пізньої дорослості у контексті функціонування творчого потенціалу. Виявлено психологічні особливості розвитку творчого потенціалу особистості у пізньому онтогенезі. Розроблено та обґрунтовано холістичну концепцію творчого потенціалу особистості у період пізньої дорослості. Виокремлено психологічні детермінанти розвитку творчого потенціалу особистості у період пізньої дорослості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Боровицька О.М.
Заглавие : Гіпокамп і праобраз: спроба понятійного уточнення в контексті психології творчості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 62-77 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примечания : Бібліогр.: с. 75-76 (13 назв)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гіпокамп--праобраз--психологія творчості--творчо-мисленнєва діяльність--творча активність--творчий стан--психологічна конфігурація--нейрони--конфігураційні механізми
Аннотация: Йтиметься про глибинні чинники як конфігураційні механізми творчо-мисленнєвої діяльності.Здійснюватиметься спроба понятійного уточнення "гіпокампу" і "праобразу" як потенційних категорій психології творчості. Йтиметься про роль нейронних механізмів як актуалізованих проекцій гіпокампу в організації і регуляції емоційних станів особистості як її продуктивних творчих станів.
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954.4+37.015./Г 93-979589193 рукописный текст
Автор(ы) : Губенко, Олександр Володимирович
Заглавие : Теоретико-методологічні основи дослідження психологічних механізмів творчої діяльності (інтегративний підхід) : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :400 с.: табл. + 1 додатки 40 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 337-360 (564 назва).
УДК : 159.954.4+37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча активність--творче мислення--дискурсивно-логічний інтелект--інтуїція--когнітивні механізми--гнучкість--продуктивність--оригінальність мислення
Аннотация: Розкриті суттєві аспекти природи, структури, механізмів, функцій, динаміки творчої діяльності. Досліджено зміст когнітивних та психосемантичних механізмів творчості у єдності її основних суперечливих та, одночасно, взаємодоповнюючих моментів - дискурсивно-логічного інтелекту та інтуїції, свідомого та несвідомого рівнів переробки інформації. Запропоновані когнітивні моделі, які описують механізми й процеси творчого мислення, зокрема, біполярно-діалектична концепція мислення. Досліджені також когнітивні механізми креативного мислення на кожному з етапів творчого процесу - постановка проблеми, інкубація, інсайт, формально-логічний опис відкриття тощо. Висвітлені такі важливі складові розумової обдарованості, як здатність до переструктурування, бісоциативне мислення, гнучкість, продуктивність, варіативність мислення та інш. Проаналізовані можливості розвитку творчого потенціалу і творчого мислення особистості, розроблені й запропоновані практичні методи й методики такого розвитку в школі, сім'ї та ВНЗ. Для психологів-науковців, практичних психологів, викладачів ВНЗ, педагогів, студентів вищих психологічних та педагогічних залкадів освіти, а також всіх, хто цікавиться психологією творчості
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954.4+37.015./Г 93-103071916 рукописный текст
Автор(ы) : Губенко , Олександр Володимирович
Заглавие : Теоретико-методологічні основи дослідження психологічних механізмів творчої діяльності (інтегративний підхід) : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :45 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.954.4+37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча активність--творче мислення--дискурсивно-логічний інтелект--інтуїція--когнітивні механізми--гнучкість--продуктивність--оригінальність мислення
Аннотация: Розкриті суттєві аспекти природи, структури, механізмів, функцій, динаміки творчої діяльності. Досліджено зміст когнітивних та психосемантичних механізмів творчості у єдності її основних суперечливих та, одночасно, взаємодоповнюючих моментів - дискурсивно-логічного інтелекту та інтуїції, свідомого та несвідомого рівнів переробки інформації. Запропоновані когнітивні моделі, які описують механізми й процеси творчого мислення, зокрема, біполярно-діалектична концепція мислення. Досліджені також когнітивні механізми креативного мислення на кожному з етапів творчого процесу - постановка проблеми, інкубація, інсайт, формально-логічний опис відкриття тощо. Висвітлені такі важливі складові розумової обдарованості, як здатність до переструктурування, бісоциативне мислення, гнучкість, продуктивність, варіативність мислення та інш. Проаналізовані можливості розвитку творчого потенціалу і творчого мислення особистості, розроблені й запропоновані практичні методи й методики такого розвитку в школі, сім'ї та ВНЗ. Для психологів-науковців, практичних психологів, викладачів ВНЗ, педагогів, студентів вищих психологічних та педагогічних залкадів освіти, а також всіх, хто цікавиться психологією творчості
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

 
Статистика
за 07.08.2024
Число запросов 47272
Число посетителей 881
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя