Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (38)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=творча особистість<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.
159.954:82-053.67
К 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності [Текстььь] / О. А. Кривопишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 245-255. - Бібліогр.: с. 253 (12 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
творча особистість -- рефлексія -- рефлексивна самореалізація -- естетична потреба -- внутрішній світ -- життєвий шлях -- юність
Аннотация: Подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей рефлексивної самореалізації творчої особистості у юності. Виявлено, що джерелом цілісності діяльності і спілкування є значеннєва сфера особистості, що розвивається у процесі рефлексивного культивування людиною власної творчої унікальності. З'ясовано, що характерною особливістю особистості юнацького віку є стабілізація емоційної сфери, підвищення самоконтролю та саморегуляції, глибинної рефлексії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.92
Ч-84


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чудакова, Олена Миколаївна.
    Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники [Текстььь] / О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 260-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв:
креативність -- творча особистість -- креативна діяльність -- темперамент -- винахідливість -- кмітливість -- особистісні якості
Аннотация: Подано результати теоретико-психологічного вивчення креативності як актуальної особистісної якості. розглядається темперамент як формально-динамічна передумова становлення креативності особистості. Охарактеризовано показники креативності особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.928
Г 81


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гречуха, Ірина Анатоліївна.
    Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці [Текстььь] / І. А. Гречуха // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
літературні здібності -- обдарованість -- ранній юнацький вік -- рефлексія здібностей -- творча особистість -- розвиток особистості -- психологічна підтримка -- розвивальна програма
Аннотация: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
159.9
П 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології [Текстььь] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 108-122. - Бібліогр.: с.121-122 (17 назв)
УДК

фывфывфыв:
історико-психологічний аналіз -- творча особистість -- активність -- розвиток -- мислення -- здібності -- наукова школа
Аннотация: В статті досліджується життя та творчий шлях вітчизняного психолога Г.С. Костюка. Зроблено спробу висвітлити внесок вченого в розвиток психологічної науки. аналізуються його основні ідеї та їх значення для психології та педагогіки сьогодення.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159/922
К 82


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку [Текстььь] / О. А. Кривопишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 147-154 : рис. - Бібліогр.: с.153 (3 назви)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія творчості

фывфывфыв:
психосоціотип -- творча особистість -- креативність -- творчі здібності -- мислення -- уява
Аннотация: У статті подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей розвитку психосоціотипу творчої особистості юнацького віку. Виявлено структурні складові психосоціотипу творчої особистості. Проведено констатувальне експериментальне дослідження особливостей розвитку складових психосоціотипу творчої особистості у період юності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Марчук, К. А.
    Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 167-172
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
творча особистість -- творчий потенціал -- літературна обдарованість -- біографічний метод у психології
Аннотация: У статті розкрито психобіографічний аспект творчості українського письменника Григора Тютюнника, означено передумови формування та умови розвитку його літературної обдарованості. Простежено зв'язки між значущими періодами життя Григора Тютюнника та створеними ним літературними творами. Дослідницький фокус спрямовано на мікро- та макросеридовище письменника.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
151.51
А 43


    Марчук, К. А.
    Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника [Текст] / К. А. Марчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 167-175. - Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творчість -- обдарованість -- творча особистість -- задатки -- здібності -- талант -- геніальність
Аннотация: Стаття розкриває особливості впливу макро-і мікросередовища на становлення літературної обдарованості Івана Франка. Дослідницький окуляр спрямовано на шкільний та гімназіальний періоди, які є ілюстративними щодо якісної трансформації біологічних задатків у творчу обдарованість під впливом соціального середовища. Часті переїзди (зміна соціального середовища, потреба пристосовуватись до нових умов) сприяли самостійності і незалежності, якісна освіта, творче освітнє середовище дали інтелектуальний ресурс та поштовх до написання власних творів, позашкільне навчання та спілкування сприяли формуванню творчого світогляду, неповторної манери письма.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
151.51
А 43


    Кривопишина, Олена Анатоліївна.
    Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку [Текст] / О. А. Кривопишина // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 120-128. - Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
соціальний інтелект -- емоційний інтелект -- творча особистість -- особистісна креативність -- емпатія -- соціальна фрустрація
Аннотация: У статті подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку; наголошено на актуальності вивчення соціального інтелекту як необхідної умови життєдіяльності та життєтворчості особистості в сучасних особливих умовах; розглянуто основні етапи дослідження проблеми розвитку соціального інтелекту; уточнено та поглиблено сутність та зміст поняття соціальний інтелект; з’ясовано наявність взаємозв’язку емоційного та соціального інтелекту; за результатами відсоткового та кореляційного аналізу доведено: творчим особистостям юнацького віку притаманний високий рівень розвитку особистісної креативності, високий рівень розвитку комунікативних та організаторських схильностей, низький та дуже низький рівень соціальної фрустрації, розвинені здібності до емпатії, що є свідченням розвитку структурних складових соціального інтелекту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
372
А 43


    Гальченко, В. М.
    Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими [Текст] / В. М. Гальченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 40-51
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
емоції -- спілкування -- емоційно-соціальний розвиток -- діти дошкільного віку -- діалогічне спілкування -- соціальна винахідливість -- духовність -- творча особистість
Аннотация: У статті розкрита роль діалогічного спілкування у розвитку емоційно-соціальної сфери дитини дошкільного віку. Охарактеризовано форми спілкування дошкільника з дорослим упродовж дошкільного дитинства. Виявлено ряд можливих емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення емоційно-соціального розвитку дітей. Описано заходи розвивальної роботи з дошкільниками, які варто застосовувати психологам і педагогам з метою підвищення рівня емоційно-соціального розвитку дошкільників у контексті підготовки до навчання у школі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
15(08)
А 43


    Івашкевич, Є. Є.
    Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності [Текст] / Є. Є. Івашкевич, Н. А. Терновик // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
професійна майстерність -- професійна діяльність -- особистісно зорієнтована освітня парадигма -- творча особистість -- творчі здібності -- комунікативні навички
Аннотация: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...}


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Терновик, Н.А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

11.
15(08)
А 43


    Ваганова, Н. А.
    Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку [Текст] / Н. А. Ваганова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2019. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 26. - С. 58-65. - Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творче мислення -- творча особистість -- когнітивний розвиток -- пізнавальні здібності -- творча діяльність -- старший дошкільний вік
Аннотация: У статті розглядаються передумови розвитку творчого мислення у дітей дошкільного віку та становлення творчої особистості дошкільника в процесі розвивальної взаємодії описуються принципи саморозвитку дитини, формування у неї інтегративних і творчих якостей особистості в умовах інноваційного освітнього простору. Показано, що дошкільний вік має виключне значення для розвитку здібностей, особистісних якостей та загальної обдарованості дитини. У статті також розглядаються питання загальної сутності творчого процеса, творчого мислення, особливості розвитку творчих пізнавальних процесів у сучасних дітей та розкриваються загальні закономірності розвитку пізнавальних здібностей у старшому дошкільному віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

12.
15(08)
А 43


    Чорна, О. М.
    Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів [Текст] / О. М. Чорна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 224-233. - Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
фантазія -- мислення -- творча особистість -- молодший школяр -- розвиток фантазії
Аннотация: У статті проаналізовано проблему розвитку фантазії молодших школярів у єдності з мисленням, обгрунтовано необхідність взаємозвязку між ними для становлення особистості дітей.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Колодяжна, А. В.
    Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології [Текст] / А. В. Колодяжна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 201-208. - Бібліогр.: с. 208 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
творчість -- творча діяльність -- творча особистість -- життєтворчість
Аннотация: У статті проаналізовані теорії, які розглядають проблеми творчої діяльності, розвитку творчої особистості, її життєтворчості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
153.6
А 43


    Поклад, Ірина Миколаївна.
    Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів [Текст] / І. М. Поклад // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 149-160. - Бібліогр.: с. 160 (14 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
здібності -- хореографічні здібності -- творча особистість -- формування творчої особистості
Аннотация: Представлено теоретичне обґрунтування тренінгової програми формування хореографічних здібностей молодших школярів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
37.015.3:159.954.2-057.875
М 88


    Мрака, Наталія Миколаївна.
    Психологічні особливості формування літературної творчої уяви студентської молоді [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Мрака Наталія Миколаївна ; наук. кер. Жигайло Н. І. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 181-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Творча уява--Дисертації
   Вікова психологія--Студенти--Дисертації

фывфывфыв:
творча уява -- творча особистість -- психологія літературного тексту -- допитливість -- естетична спрямованість -- гнучкість уяви
Аннотация: У дисертації проаналізовано закономірності формування літературної творчої уяви студентів ВНЗ в умовах навчальної діяльності. Охарактеризовано специфіку функціонуваннялітературної уяви як спроби самоствердження молоді у творчій діяльності. Здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми формування творчої літературної уяви студентів ВНЗ. Розроблено діагностичну систему для визначення особливостей та динаміки літературної творчої уяви студентів. Розроблено й апробовано програму тренінгу розвитку творчої уяви студентів ВНЗ.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Жигайло, Наталія Ігорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чорна, О. М.
    Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів [Текст] / О. М. Чорна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 495-507. - Бібліогр.: С. 506-507 (30 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
творча педагогічна діяльність учителя -- фантазія -- творча особистість -- молодший школяр -- розвиток фантазії
Аннотация: У статті наголошується на необхідності розвитку фантазії молодших школярів як важливого чинника становлення їх творчої особистості. Розкривається роль творчої педагогічної діяльності вчителя у розвитку фантазії учнів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
372
А 43


    Товкач, І. Є.
    Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці [Текст] / І. Є. Товкач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 242-249. - Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
творча особистість -- креативність -- індивідуальний розвиток -- закономірності -- старший дошкільний вік -- спілкування -- уява
Аннотация: У статті порушується проблема психологічних особливостей прояву креативності у дітей старшого дошкільного віку, розкрито підходи до вивчення вікових закономірностей розвитку креативності; підкреслюється значення гри як основного виду діяльності дошкільнят, як способу прояву індивідуальних особливостей та відображення рівня розвитку психічних процесів; розкрито фактори прояву креативності у старшому дошкільному віці.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

18.
153
П 86


    Калюжна, Ю. І.
    Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності [Текст] / Ю. І. Калюжна // Психологія і особистість : Науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212. - Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
творчість -- творчий потенціал -- творчі здібності -- творче мислення -- творча уява -- творча особистість -- мотивація досягнення -- самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Аннотация: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.


Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка(Полтава)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
151.51
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Хабірова, Л. І.
    Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці [Текст] / Л. І. Хабірова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2016. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 22. - С. 307-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (9 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
творчість -- творча діяльність -- творча особистість -- суб'єкт -- креативність -- розвиток
Аннотация: В роботі проаналізовані різні науково-теоретичні концепції щодо визначення творчої діяльності особистості. Було встановлено, що більшість респондентів ототожнюють творчість з особистісними якостями та навичками кожної окремої людини.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

 
Статистика
за 08.07.2024
Число запросов 65093
Число посетителей 1289
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя