Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (38)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=творча особистість<.>
Общее количество найденных документов : 19
Показаны документы с 1 по 19
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.954:82-053.67/К 82
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 245-255 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 253 (12 назв)
УДК : 159.954:82-053.67
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча особистість--рефлексія--рефлексивна самореалізація--естетична потреба--внутрішній світ--життєвий шлях--юність
Аннотация: Подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей рефлексивної самореалізації творчої особистості у юності. Виявлено, що джерелом цілісності діяльності і спілкування є значеннєва сфера особистості, що розвивається у процесі рефлексивного культивування людиною власної творчої унікальності. З'ясовано, що характерною особливістю особистості юнацького віку є стабілізація емоційної сфери, підвищення самоконтролю та саморегуляції, глибинної рефлексії.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.92/Ч-84
Автор(ы) : Чудакова, Олена Миколаївна
Заглавие : Креативність особистості: формально-динамічна її передумова та показники
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2015. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 15. - С. 260-267 (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-239544770)
Примечания : Бібліогр.: с. 265-266 (9 назв)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): креативність--творча особистість--креативна діяльність--темперамент--винахідливість--кмітливість--особистісні якості
Аннотация: Подано результати теоретико-психологічного вивчення креативності як актуальної особистісної якості. розглядається темперамент як формально-динамічна передумова становлення креативності особистості. Охарактеризовано показники креативності особистості.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.928/Г 81
Автор(ы) : Гречуха, Ірина Анатоліївна
Заглавие : Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): літературні здібності--обдарованість--ранній юнацький вік--рефлексія здібностей--творча особистість--розвиток особистості--психологічна підтримка--розвивальна програма
Аннотация: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/П 48
Автор(ы) : Поклад, Ірина Миколаївна
Заглавие : Творчий доробок наукової спадщини Г. С. Костюка в контексті сучасної психології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 108-122 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с.121-122 (17 назв)
УДК : 159.9
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): історико-психологічний аналіз--творча особистість--активність--розвиток--мислення--здібності--наукова школа
Аннотация: В статті досліджується життя та творчий шлях вітчизняного психолога Г.С. Костюка. Зроблено спробу висвітлити внесок вченого в розвиток психологічної науки. аналізуються його основні ідеї та їх значення для психології та педагогіки сьогодення.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159/922/К 82
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 147-154: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с.153 (3 назви)
УДК : 159/922
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціотип--творча особистість--креативність--творчі здібності--мислення--уява
Аннотация: У статті подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей розвитку психосоціотипу творчої особистості юнацького віку. Виявлено структурні складові психосоціотипу творчої особистості. Проведено констатувальне експериментальне дослідження особливостей розвитку складових психосоціотипу творчої особистості у період юності.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Марчук К.А.
Заглавие : Секрети літературної обдарованості Григора Тютюнника: психобіографічний аспект
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 167-172 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча особистість--творчий потенціал--літературна обдарованість--біографічний метод у психології
Аннотация: У статті розкрито психобіографічний аспект творчості українського письменника Григора Тютюнника, означено передумови формування та умови розвитку його літературної обдарованості. Простежено зв'язки між значущими періодами життя Григора Тютюнника та створеними ним літературними творами. Дослідницький фокус спрямовано на мікро- та макросеридовище письменника.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Марчук К.А.
Заглавие : Із психології творчості Івана Франка:вплив макро- та мікросередовища на становлення літературної обдарованості письменника
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 167-175 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-175 (4 назви)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--обдарованість--творча особистість--задатки--здібності--талант--геніальність
Аннотация: Стаття розкриває особливості впливу макро-і мікросередовища на становлення літературної обдарованості Івана Франка. Дослідницький окуляр спрямовано на шкільний та гімназіальний періоди, які є ілюстративними щодо якісної трансформації біологічних задатків у творчу обдарованість під впливом соціального середовища. Часті переїзди (зміна соціального середовища, потреба пристосовуватись до нових умов) сприяли самостійності і незалежності, якісна освіта, творче освітнє середовище дали інтелектуальний ресурс та поштовх до написання власних творів, позашкільне навчання та спілкування сприяли формуванню творчого світогляду, неповторної манери письма.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 120-128 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
УДК : 159.954:82
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальний інтелект--емоційний інтелект--творча особистість--особистісна креативність--емпатія--соціальна фрустрація
Аннотация: У статті подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку; наголошено на актуальності вивчення соціального інтелекту як необхідної умови життєдіяльності та життєтворчості особистості в сучасних особливих умовах; розглянуто основні етапи дослідження проблеми розвитку соціального інтелекту; уточнено та поглиблено сутність та зміст поняття соціальний інтелект; з’ясовано наявність взаємозв’язку емоційного та соціального інтелекту; за результатами відсоткового та кореляційного аналізу доведено: творчим особистостям юнацького віку притаманний високий рівень розвитку особистісної креативності, високий рівень розвитку комунікативних та організаторських схильностей, низький та дуже низький рівень соціальної фрустрації, розвинені здібності до емпатії, що є свідченням розвитку структурних складових соціального інтелекту.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Гальченко В.М.
Заглавие : Характеристика емоційно-соціального розвитку дошкільника у процесі спілкування з дорослими
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 40-51 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоції--спілкування--емоційно-соціальний розвиток--діти дошкільного віку--діалогічне спілкування--соціальна винахідливість--духовність--творча особистість
Аннотация: У статті розкрита роль діалогічного спілкування у розвитку емоційно-соціальної сфери дитини дошкільного віку. Охарактеризовано форми спілкування дошкільника з дорослим упродовж дошкільного дитинства. Виявлено ряд можливих емоційних порушень у дітей дошкільного віку. Визначено психолого-педагогічні умови забезпечення емоційно-соціального розвитку дітей. Описано заходи розвивальної роботи з дошкільниками, які варто застосовувати психологам і педагогам з метою підвищення рівня емоційно-соціального розвитку дошкільників у контексті підготовки до навчання у школі.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Івашкевич Є.Є., Терновик Н.А.
Заглавие : Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
УДК : 159.923-4678'345
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна майстерність--професійна діяльність--особистісно зорієнтована освітня парадигма--творча особистість--творчі здібності--комунікативні навички
Аннотация: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...}
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Ваганова Н. А.
Заглавие : Передумови розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 58-65 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примечания : Бібліогр.: с. 65-65 (9 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення--творча особистість--когнітивний розвиток--пізнавальні здібності--творча діяльність--старший дошкільний вік
Аннотация: У статті розглядаються передумови розвитку творчого мислення у дітей дошкільного віку та становлення творчої особистості дошкільника в процесі розвивальної взаємодії описуються принципи саморозвитку дитини, формування у неї інтегративних і творчих якостей особистості в умовах інноваційного освітнього простору. Показано, що дошкільний вік має виключне значення для розвитку здібностей, особистісних якостей та загальної обдарованості дитини. У статті також розглядаються питання загальної сутності творчого процеса, творчого мислення, особливості розвитку творчих пізнавальних процесів у сучасних дітей та розкриваються загальні закономірності розвитку пізнавальних здібностей у старшому дошкільному віці.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Чорна О. М.
Заглавие : Єдність фантазії та мислення як умова особистісного розвитку молодших школярів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 224-233 (Шифр 15(08)/А 43-883991956)
Примечания : Бібліогр.: с. 232-233 (42 назви)
УДК : 159.922.75
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фантазія--мислення--творча особистість--молодший школяр--розвиток фантазії
Аннотация: У статті проаналізовано проблему розвитку фантазії молодших школярів у єдності з мисленням, обгрунтовано необхідність взаємозвязку між ними для становлення особистості дітей.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Колодяжна А. В.
Заглавие : Основні аспекти вивчення проблеми творчої реалізації особистості в психології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 201-208 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: с. 208 (9 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творча діяльність--творча особистість--життєтворчість
Аннотация: У статті проаналізовані теорії, які розглядають проблеми творчої діяльності, розвитку творчої особистості, її життєтворчості.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Поклад, Ірина Миколаївна
Заглавие : Психологічні засоби формування хореографічних здібностей у учнів молодших класів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 149-160 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примечания : Бібліогр.: с. 160 (14 назв)
УДК : 159.928.23
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--хореографічні здібності--творча особистість--формування творчої особистості
Аннотация: Представлено теоретичне обґрунтування тренінгової програми формування хореографічних здібностей молодших школярів.
Найти похожие

15.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954./М 88-324102 рукописный текст
Автор(ы) : Мрака, Наталія Миколаївна
Заглавие : Психологічні особливості формування літературної творчої уяви студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :212 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 181-199.
УДК : 37.015.3:159.954.2-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча уява
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча уява--творча особистість--психологія літературного тексту--допитливість--естетична спрямованість--гнучкість уяви
Аннотация: У дисертації проаналізовано закономірності формування літературної творчої уяви студентів ВНЗ в умовах навчальної діяльності. Охарактеризовано специфіку функціонуваннялітературної уяви як спроби самоствердження молоді у творчій діяльності. Здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми формування творчої літературної уяви студентів ВНЗ. Розроблено діагностичну систему для визначення особливостей та динаміки літературної творчої уяви студентів. Розроблено й апробовано програму тренінгу розвитку творчої уяви студентів ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Чорна О. М.
Заглавие : Творча педагогічна діяльність учителя як фактор розвитку фантазії молодших школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 495-507 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: С. 506-507 (30 назв)
УДК : 159.922.75
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча педагогічна діяльність учителя--фантазія--творча особистість--молодший школяр--розвиток фантазії
Аннотация: У статті наголошується на необхідності розвитку фантазії молодших школярів як важливого чинника становлення їх творчої особистості. Розкривається роль творчої педагогічної діяльності вчителя у розвитку фантазії учнів.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Товкач І.Є.
Заглавие : Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 242-249 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примечания : Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча особистість--креативність--індивідуальний розвиток--закономірності--старший дошкільний вік--спілкування --уява
Аннотация: У статті порушується проблема психологічних особливостей прояву креативності у дітей старшого дошкільного віку, розкрито підходи до вивчення вікових закономірностей розвитку креативності; підкреслюється значення гри як основного виду діяльності дошкільнят, як способу прояву індивідуальних особливостей та відображення рівня розвитку психічних процесів; розкрито фактори прояву креативності у старшому дошкільному віці.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Калюжна Ю. І.
Заглавие : Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК : 159.942-027.561
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчий потенціал--творчі здібності--творче мислення--творча уява--творча особистість--мотивація досягнення--самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Аннотация: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Хабірова Л.І.
Заглавие : Теоретичні аспекти дослідження творчості в психологічній науці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 307-316 (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примечания : Бібліогр.: с. 315-316 (9 назв)
УДК : 159.9.07:159.92
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творча діяльність--творча особистість--суб'єкт--креативність--розвиток
Аннотация: В роботі проаналізовані різні науково-теоретичні концепції щодо визначення творчої діяльності особистості. Було встановлено, що більшість респондентів ототожнюють творчість з особистісними якостями та навичками кожної окремої людини.
Найти похожие

 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 100422
Число посетителей 1459
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя