Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2337)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (66)Рідкісна книга (28)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (13)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=творчість<.>
Общее количество найденных документов : 112
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6+/Г 13-036148 рукописный текст
Автор(ы) : Гаваші, Світлана Йосипівна
Заглавие : Психологічні особливості егоцентризму в музичній творчості піділітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :206 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 184-196.
УДК : 159.922.73-053.6+159.954.4:78
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Егоцентризм
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): егоцентризм--музична творчість--музичний розвиток--підлітковий вік--рефлексія--децентрація--самоактуалізація
Аннотация: Егоцентризм відіграє як позитивну, так і негативну роль у музичному розвитку юного музиканта. Позитивний прояв когнітивного егоцентризму пов"язаний зі специфікою музичного мислення і музичної уяви. Тобто, віднайденням власної пізнавальної позиції. Водночас негативна роль особистісного егоцентризму проявляється у центрації підлітків на музичній діяльності, що обумовлено невмінням налагодити контакти з оточуючими.Як когнітивна власність егоцентризм сприяє: а) розумінню самодостатності й предметної визначеності музичних творів; б) зосередженню на предметі творчості та прагненню до целевизначеної організації діяльності; в) розумінню композиційних характеристик музичних творів й особистісному сприйняттю музики. Як особистісна властивість егоцентризм зумовлює такі позитивні прояви: представлення власної музичної творчості як соціально значущої, що накладає на соціальне середовище певні зобов"язання. Виявлено: підлітки з високим рівнем егоцентризму найчастіше засвідчують достатньо високий і середній рівень музичного розвитку, домінування когнітивного, емоційного компонентів. Оптимальнім, за результатами нашого дослідження є середній рівень егоцентризму, що пов"язаний із емоційним і поведінковим компонентами музичного розвитку. Неефективним виявляється поєднання низького рівню егоцентризму та низького рівня показників музичного розвитку. Розвиток рефлексії, децентрації , кумунікативних умінь не лише сприяють профілактиці та корекції егоцентризму, а також формують схильність до самоактулізації й позитивне ставлення до соціальних стосунків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954/.955(091)/Н 73-290997 рукописный текст
Автор(ы) : Новікова, Олена Володимирівна
Заглавие : Проблема розвитку творчого мислення в системі Едварда Де Боно : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :251 с.: табл., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 209-217.
УДК : 159.954/.955(091)де Боно
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Творче мислення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--мислення--творче мислення--латеральне мислення--дивергентне мислення--конвергентне мислення--інтелектуальна стратегія
Аннотация: Проаналізовано концепція творчого мислення Едварда де Боно, розкрито поняття латерального мислення, його ключові сторони, мета і задачі, основні принципи, етапи, проведена диференціація мід творчим мисленням у розумінні вченого та латеральним мисленням. наданий аналіз методів, що спрямовані на розвиток латерального мислення. Подано методи й методику емпіричного дослідження, описаний вплив методів де Боно та системи задач, що передбачає використання певної інтелектуальної стратегії мислення. Показано, що методи де Боно стимулюють розвиток творчого мислення учнів, підвищують його рівень, роблять творче мислення більш ефективним. Однак вони мають і певні слабкі сторони, оскільки можуть фіксувати увагу учнів саме на цих інструментах, а не на процесі творчості і цим обмежувати прояв їх творчості інтуїції. Встановлено, що використовуючи методи де боно, учні реалізують певні інтелектуальні стратегії: аналогізування, комбінування, руконструктуювання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2+159.923/П 89-706901 рукописный текст
Автор(ы) : Пурло, Олена Юріївна
Заглавие : Екзистенційна криза як чинник формування творчої життєвої позиції особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :259 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 231-259.
УДК : 159.923.2+159.923.5+159.928.23
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Творчість особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): екзистенційна криза--життєтворчість--творча життєва позиція--особистість--життєтворчі стратегії
Аннотация: У роботі наводяться результати емпіричного дослідження формування життєтворчої позиції особистості під впливом переживання екзистенційної кризи.У результаті експериментального дослідження виявлено етапи екзистенційної кризи (мобілізаційний, дезінтеграційний, інтеграційний), встановлено спеціфіку їх впливу на формування творчої творчої життєвої позиції особистості. Доведено, що екзистенційна криза є чинником формування творчої життєвої позиції особистості. Показано, що під час екзистенційної кризи спостерігається специфічна зміна структури життєтворчих компонентів у особистостей з різними типами життєтворчої стратегії. Сформульовані рекомендації щодо психологічної допомоги при екзистенційній кризі, що включає до себе техніки, сприяючі розвитку життєтворчого потенціалу особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955:377/Т 19 рукописный текст
Автор(ы) : Тарасова, Олена Володимирівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку професійного мислення учнів професійно-технічних навчальних закладів гірничного профілю : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :312 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 177-206.
УДК : 159.955:377
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Професійне мислення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійне мислення--технічне мислення--технічна творчість--навчальні задачі--інформаційні технології
Аннотация: На основі теоретичного аналізу проблеми виявлено особливості професійного мислення, обгрунтовано психолого-педагогічні засади розвитку професійного мислення в учнів ПТНЗ, охарактеризовано специфіку професійної діяльності гірничного профілю. У результаті проведеного дослідження розроблено та апробовано технологію розвитку професійного мислення учнів ПТНЗ гірничного профілю. Розроблену технологію успішно впроводжено у навчально-виробничий процес професійно-технічних навчальних закладівгірничного профілю. За результатами дисертаційного дослідження підготовлено методичні рекомендації викладачам спеціальних дисциплін і майстрам виробничого навчання щодо стимулювання розвитку професійного мислення учнів ПТНЗ гірничого профілю.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7/.8+159./Б 24-475563 рукописный текст
Автор(ы) : Баришева, Олена Іванівна
Заглавие : Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2001
Колич.характеристики :181 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 166-181.
УДК : 159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5 + 159.922.7/.8 + 159.923.2 + 159.947.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Гурткова робота
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самовизначення--самореалізація--самопізнання--позашкільна діяльність--потреба--мотив--мотивація--новоутворення--літературно-драматична творчість--інноваційний підхід
Аннотация: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Я 51-842215 рукописный текст
Автор(ы) : Яланська, Світлана Павлівна
Заглавие : Психологія розвитку творчої компетентності майбутніх вчителів : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Б.м., 2012
Колич.характеристики :412 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 334-388.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051]:159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча компетентність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча компетентність--професійна компетентність--педагогічна творчість--майбутній учитель--психологічні умови
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі психології розвитку творчої компетентності майбутніх учителів в умовах навчально-виховного процесу. Представлено новий концептуальний підхід до розгляду психологічної сутності та проблем творчої компетентності, створено концепцію розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, визначено основні тенденції, психологічні умови і засоби розвитку творчої компетентності студентів. Визначено зміст та структуру моделі розвитку творчої компетентності майбутніх учителів, що базується на основних структурних компонентах професійної компетентності, інтеграція яких на найвищому рівні забазпечує зростання рівня педагогічної творчості. Обгрунтовано програму реалізації концептуальної моделі у спеціально створеному навчально-виховному середовищі ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/З-36-511751 рукописный текст
Автор(ы) : Засєкіна, Лариса Володимирівна
Заглавие : Особливості формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Луцьк, 2000
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примечания : Бібліогр.: с. 165-183.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051]:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення
Педагогічна психологія-- Іноземна мова
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мислення--творчість--педагогічна творчість--педагогічна психологія--фахівець--професійно-творче мислення--навчання іноземної мови
Аннотация: Встановлено, що професійно-творче мислення фахівця іноземної мови характеризується специфічним змістом, багатокомпонентною структурою та рівнями розвитку. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що ефективне формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови можливе на основі цілеспрямованого спеціально організованого навчання. Сконструйована та опробована експериментальна технологія формування професійно-творчого мислення майбутнього фахівця іноземної мови, яка представлена системою педагогічних задач на матеріалі англійської мови та інструкціями алгоритмізованого і евристичного типів для їх розв'язання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.933(043.5)/К 72 рукописный текст
Автор(ы) : Костюченко, Олена Вікторівна
Заглавие : Формування сенсорних образів на основі нюхових відчуттів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :236 с.: рис., табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-187.
УДК : 159.933(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Сенсорні процеси
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сенсорні процеси--нюхові відчуття--психічний стан--творчість--інтегрований образ--пахощі--ароматизація
Аннотация: У роботі з'ясовано провідні тенденції у вивченні сенсорних процесів в межах когнітивної психології. Розкрито особливості впливу пахощів на людину, зокрема на її психічну діяльність. Розроблено та апробовано систему аромасеансів, досліджено вплив певної композиції ароматів на працездатність учнів та формування у них позитивних психічних станів. Відзначаються відповідні позитивні зміни самопочуття дітей, їх емоційних переживань, оцінок оточуючого середовища, себе та інших від впливом ароматизації. Проведене експериментальне дослідження аромавпливу на створення інтегрованого образу і творчість дітей виявило підвищення рівня образно-смислового розуміння, довгострокового запам'ятання та відтворення слів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.928/К 82 рукописный текст
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Психологічний аналіз впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2000
Колич.характеристики :250 с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 180-203.
УДК : 37.015.3:159.928
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Здібності
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): етноекологічні чинники--здібності--партнери--літературна творчість--експеримент--творчий тренінг
Аннотация: Дисертація присвячена аналізу впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. В роботі теоретично та експериментально розроблено застосування системно-стратегічного підходу до виявлення психологічних особливостей впливу етноекологічних чинників на формування здібностей до літературної творчості. Визначено особливості впливу системи часо-просторових та фуркаційних чинників на формування здібностей до літературної творчості та залежність формування когнітивних та емоційних структур письменників і літературно обдарованих учнів від впливу зазначених етноекологічних чинників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.22:316.46/М 66 рукописный текст
Автор(ы) : Мітлош, Антоніна Василівна
Заглавие : Психологічний аналіз лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :212 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 169-188.
УДК : 159.928.22:316.46
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Лідерські якості-- Молодь
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): лідерська обдарованість--лідерські якості--творчість лідера--лідерський потенціал--молодіжне громадське об'єднання
Аннотация: Дисертацію присвячено проблемі лідерської обдарованості членів молодіжних громадських об'єднань. Проаналізовано сучасний стан розвитку проблеми, узагальнено основні концепції лідерства. Подано результати дослідження структури молодіжного громадського об'єднання. Визначено основні типи структур, які характерні для молодіжних організацій різних напрямків діяльності. Визначено основні якості та психологічні особливості лідера, які складають модель лідерської обдарованості. Подано різні типи моделей лідерської обдарованості. Проаналізовано особливості розвязання лідером складних соціальних проблем.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954./М 80-946906 рукописный текст
Автор(ы) : Мороз, Юрій Віталійович
Заглавие : Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2004
Колич.характеристики :210 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 195-210.
УДК : 37.015.3:159.954.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творча активність--самовизначення--система цінностей--профілі творчої особистості--креативність--розвиток особистості
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.955.4+37.015./С 12-632890 рукописный текст
Автор(ы) : Сабо, Анна Юрьевна
Заглавие : Рефлексія як чинник розвитку художньої творчості учнів музичних шкіл : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :194 с.: табл.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-190.
УДК : 159.955.4+37.015.3:159,954 + 159.955.4 + 37.015.3:159,954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Учні
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): підлітки--музична творчість--художня творчість--творче сприймання--особистісна рефлексія--спільна діяльність--комунікація
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено впливу особистісної рефлексії та спільної діяльності на розвиток творчого сприймання і загалом творчих здібностей підлітків-учнів музичних шкіл. У роботі поглиблено розуміння ролі особистісної рефлексії в художній товорчості, зокрема і в творчому сприйманні. З'ясовано залежність творчого сприймання музики підлітками від сформованості в них рефлексивних умінь і спільної діяльності. Розкрито роль поєднання розвитку особистісної рефлексії та спільної діяльності у вдосконаленні творчих здібностей підлітків. Удосконалено методичні засоби формування в підлітків умінь і навичок рефлексії і спільної діяльності.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954.2-053.6(0/Ч-46-721589 рукописный текст
Автор(ы) : Череповська, Наталія Іванівна
Заглавие : Особливості формування символічного образу в художньо-графічній діяльності підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :236 с.: табл., рис., мал.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-192.
УДК : 159.954.2-053.6(048)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Символізація-- Художня творчість
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): символічний образ--процес символізації--подвійне кодування--художньо-графічна творчість--аналогізування--образотворення--психологія творчості--метод піктограми--підлітки
Аннотация: У дисертації досліджено формування символічного образу в художньо-графічній діяльності підлітків та представлено його як творчий процес символізації. Встановлено загальні закономірності пароцесу символізації в художньо-графічній діяльності підлітків та створено класифікацію символічних образів. Виявлено багатофункціональність образу уявлення в процесі символізації. З'ясовано механізм формування символічного образу - мисленнєві дії аналогізування, які наскрізь пронизують процес символізації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9(091)Сікорсь/М 12-207307 рукописный текст
Автор(ы) : Мазяр, Олег Васильович
Заглавие : Концептуалізація проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :213 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 173-213.
УДК : 159.9(091)Сікорський+159.928.22
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Праці І. О. Сікорського
Загальна психологія-- Обдарованість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): праці і. о. сікорського--творчість--обдарованість--особистість--здібності--індивідуальність
Аннотация: Дисертація відображає результати дослідження концептуалізації проблеми обдарованості у працях І. О. Сікорського, що здійснювалась на основі розробки фундаментальної проблеми індивідуальності. Розкрито суть цілісного підходу до вивчення індивідуальності і проаналізовані теоретико-методологічні засади досліджень індивідуальних відмінностей та обдарованості у психологічних концепціях кін. ХІХ-поч.ХХст. Систематизовані результати теоретико-емпіричних досліджень І. О. Сікорського і реконструйована запропонована ним ієрархічна структура індивідуальності, що координує взаємодію психобіологічних та соціокультурних властивостей особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/А 72
Автор(ы) : Антоненко В. В.
Заглавие : Естетичне: шлях до самотворення
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 13-19 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 19 (11 назв )
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самотворення--духовне--естетичне--творчість--самоактивність
Аннотация: У статті аналізується поняття самотворення як прояву самоактивності. Творчість розглядається як діяльність людини, у якій відбувається становлення особистості, а
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.954:82-053.67/К 82
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Психологічний аналіз розвитку структурних компонентів обдарованої особистості студентів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 31-38 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примечания : Бібліогр.: с. 38 (5 назв)
УДК : 159.954:82-053.67
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--емпатія--вербальна креативність--невербальна креативність--здібності--обдарованість--дивергентне мислення
Аннотация: Проаналізовано розвиток структурних компонентів обдарованої особистості студентів. Проведено психодіагностичне дослідження обдарованих студентів.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.954/М 42
Автор(ы) : Медведева, Надія Віталіївна
Заглавие : Спостережливість як індикатор творчого сприймання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 203-213 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 212 (9 назв)
УДК : 159.954
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): образ--перетворююче бачення--спостережливість--спостереження--сприймання--творче сприймання--художнє сприймання--перцепція--творчість--увага
Аннотация: Представлено дослідження психологічних закономірностей творчого сприймання в руслі єдиної стратегіально-діяльнісної теорії. Проаналізовано роль спостережливості у творчому сприйманні. Сприймання, як і інші психічні процеси, розглядається в контексті певних когнітивних процесів.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Ч-34
Автор(ы) : Чеботова Я. В.
Заглавие : Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 336-341 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 340 (14 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): креативність--творчість--особистість--дизайн--проектування--творчий потенціал--творчий процес--творчі задачі
Аннотация: В статті проаналізовано сутність поняття "креативність" в вітчизняній та зарубіжній психологічній літературі, виявлено складові творчого потенціалу особистості. Успішність творчої діяльності в сфері дизайну передбачає сформованість психологічних процесів, здатних забезпечити вирішення специфічних творчих задач найбільш продуктивними методами.
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.34/Ю 83
Автор(ы) : Юрченко Т. П.
Заглавие : Современная отечественная психотерапевтическая практика : действительность и возможности
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2014. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 60-73 (Шифр 615.34/А 43-919544307)
Примечания : Бібліогр.: с. 71-72 (10 назв)
УДК : 615.34
Предметные рубрики: Психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціокультурна ситуація--екзистенціальна криза--особа--розвиток--свобода--творчість--персоналістичний підхід
Аннотация: Стаття освітлює результати емпіричного дослідження сучасної вітчизняної психотерапевтичної практики з точки зору її дійсності. Акцент ставиться на концептуальні та методологічні завдання, що виникають в нинішніх соціокультурних умовах. Розкрито значення персоналістичного підходу, вкоріненого у вітчизняній філософській традиції.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.73/Б 61
Автор(ы) : Біла, Ірина Миколаївна
Заглавие : Пізнавальна активність як вектор творчості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 4-18 (Шифр 372/А 43-314397128)
Примечания : Бібліогр.: с. 17-18 (19 назв)
УДК : 159.922.73
Предметные рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільники--пізнавальна активність--дослідницька діяльність--експеримент--творчість
Аннотация: В дослідженні аналізується специфіка пізнавальної, дослідницької активності дошкільників та форм їх прояву з метою популяризації та розвитку.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 41060
Число посетителей 1023
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя