Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (57)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=творчі здібності<.>
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40  
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.953.5:81'243(/К 78-557643 рукописный текст
Автор(ы) : Кравчина, Тетяна Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості розуміння іншомовного наукового тексту студентами гуманітарних спеціальностей : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 201-212.
УДК : 159.953.5:81'243(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтерпретація --іншомовний науковий текст--розуміння--творчі здібності--інтелектуальні здібності--стратегії поведінки
Аннотация: Особлива увага до інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістівгуманітарного профілю. Розуміння інтерпретації символів іншомовного наукового тексту зумовлена визначальністю цього процесу, як складника професійного становлення спеціалістів гуманітарного профілю. Розуміння інтерпритованого тексту є чинником інтеграції знань у процесі навчально-професійної діяльності. Психологічними передумовами інтерпретації є рівень розвитку творчих й інтелектуальних здібностей. Інтерпритація іншомовного наукового тексту включає в себе три рівні: а) науковий (орієнтація на конкретно-наукови зміст тексту; інтеграція поверхового рівня знань), емоційно-синситивний (близьке до змісту розуміння тексту опосередковане емоціями та почуттями, нестабільне у різний час навіть по відношенню до одного і того ж тексту) та творчий-найвищий рівень розуміння (проявляється в глибинному та якісному розумінні тескту; інтеграцією його змісту у загальну структуру навчально-професійних знань). Зовнішніми характеристиками процесу інтерпритації є стратегії поведінки, такі як: адаптаційна (творчий рівень розуміння тексту), дезадаптаційна (емоційно-синситивний) та стереотипізована (науковий) стратегія. процес розуміння складається з відповідних компонентів: а) інтелектуальний; б) емоційно-емпатійний; в) творчий; г) мотиваційний; г") культурно-історичний.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2:351.749/Г 95
Автор(ы) : Гурський В. Є.
Заглавие : Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 89-98 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
УДК : 159.923.2:351.749
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологія праці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): працівники мвс--професійні якості--творчі здібності--психологічний розвиток
Аннотация: Стаття присвячена проблемі психологічного і професійного розвитку працівників підрозділів спеціального призначення МВС України. Наводяться результати психологічних якостей працівників МВС за рахунок використання таких імітаційних засобів як пейнтбол, страйкбол та лазерний тир.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159/922/К 82
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 147-154: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с.153 (3 назви)
УДК : 159/922
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціотип--творча особистість--креативність--творчі здібності--мислення--уява
Аннотация: У статті подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей розвитку психосоціотипу творчої особистості юнацького віку. Виявлено структурні складові психосоціотипу творчої особистості. Проведено констатувальне експериментальне дослідження особливостей розвитку складових психосоціотипу творчої особистості у період юності.
Найти похожие

4.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.943/М 11
Автор(ы) : Музика, Олександр Леонідович
Заглавие : Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 213-228 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 225-226 (31 назва)
УДК : 159.943
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарована особистість--творчі здібності--тип особистості--розвиток--визнання--пізнавально-творчі потреби--екзистенційні потреби
Аннотация: У статті обґрунтовується положення про провідну роль потребової сфери людини у становленні певного особистісного типу, зокрема, творчо обдарованої особистості. Пропонується авторська класифікація потреб творчо обдарованої особистості. Аналізуються соціальні, когнітивно-творчі, екзистенційні потреби.
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Пільгук, Тетяна Сергіївна
Заглавие : Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 509-518: рис. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв)
УДК : 37.011.3.015.311-051
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчі здібності--творча компетентність--майбутні вчителі--професійне становлення--професіоналізм
Аннотация: Визначено зміст питання розвитку компетентності педагога на найвищому творчому рівні. Представлено розуміння сутності професійного становлення вчителя. Науково обґрунтовано поняття творчої компетентності вчителів у процесі професійного становлення. Досліджено психологічні умови розвитку творчої компетентності. Проаналізовано проблему професійного становлення вчителя на філософському, психологічному та педагогічному аспектах.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.92/Ш 20
Автор(ы) : Шандрук, Сергій Констянтинович
Заглавие : Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 460-466 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності--креативність--психолог--психологічна діяльність--творча праця--творчий потенціал
Аннотация: Розглядаються основні концепції, положення та підходи до розвитку творчого мислення, творчості та професійних творчих здібностей майбутніх психологів. Проаналізовано сутність та особливості творчості, творчої активності та творчих здатностей особистості психолога-професіонала і виокремлено головні аспекти актуалізації його творчого потенціалу.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.954-053.4:398/Л 85
Автор(ы) : Лупійко, Людмила Василівна
Заглавие : Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 159-165 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
УДК : 159.954-053.4:398
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--творчі здібності--творчість--пізнавальні процеси--емоційна сфера--старші дошкільники--народний фольклор
Аннотация: Розглянуто питання розвитку здібностей, як індивідуальних особливостей дитини, та творчих здібностей старших дошкільників. Розкрито поняття "творчі здібності старших дошкільників". Охарактеризовано дошкільний вік, як сприятливий період для розвитку творчих здібностей, пізнавальних процесів та емоційної сфери дитини. Обгрунтовано значення використання на заняттях та у повсякденному житті народного фольклору для розвитку творчих здібностей дошкільників.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923/Т 39
Автор(ы) : Тичина, Ірина Миколаївна
Заглавие : Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 263-273: рис. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здібності--професійні здібності--творчі здібності--діяльнісні цінності--моральні цінності--суб'єктні цінності--ціннісна свідомість
Аннотация: Описуються особливості рефлексії розвитку здібностей та їх відображення ціннісній свідомості осіб, для яких зміна професії є проявом творчої моделі саморозвитку. Здібності розглядаються як ресурси розвитку людини, які за умови усвідомлення їх ціннісності у досягненні успіху стають внутрішніми регуляторамиповедінки і діяльності людини.
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378/Ф 95
Автор(ы) : Фурман А. В., Шандрук С. К.
Заглавие : Організаційно-діяльнісні ігри у вищій школі : монографія
Выходные данные : Тернопіль: ТНЕУ, 2014
Колич.характеристики :271 с.: табл., рис.
ISBN, Цена 978-966-654-364-9: 18.00 грн
УДК : 378.147.091.31/.39+159.943.8:79.07
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): організаційно-діяльнісні ігри--студенти внз--професійна підготовка--творчі здібності--професійна компетентність--розвиток методологічного мислення
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Коняєва, Лілія Дмитрівна, Тестерєва О. О.
Заглавие : Особливості творчих здібностей молодших школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 217-228 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 226 (13 назв)
УДК : 159.954-057.874
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності--молодші школярі--вербальна фантазія--самооцінка--поведінкові характеристики
Аннотация: У статті показано, що загальна креативність, продуктивність, гнучкість і оригінальність мислення в більшості молодших школярів були в межах норми, але вони поверхнево виконували поставлені завдання. Встановлено прямі взаємозв'язки загальної креативності з вербальною фантазією, самооцінкою, мотиваційними, пізнавальними й творчими характеристиками дітей.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Панасенко М. Ю.
Заглавие : Розвиток творчого мислення підлітків у процесі вивчення іноземної мови за допомогою лінгвістичних інтелектуально-розвивальних ігор
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 295-306: табл. (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примечания : Бібліогр.: с. 303-304 (13 назв)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Психологія навчання
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творче мислення--творчі здібності--мислення підлітків--гра--лінгвістична гра
Аннотация: У статті зроблено висновок, що розвиток творчого мислення підлітків можлиий не тільки традиційними засобами організації навчально-виховного процесу, але й у нестандартний спосіб за допомогою вивчення іноземної мови. Автор вивчає питання можливостей лінгвістичної гри як засобу розвитку інтелекту та творчого мислення.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Василькевич Я. З.
Заглавие : Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 55-66 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
УДК : 159.925:159.954
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--рейтингові шкали--здібності до навчання--мотиваційно-особистісні характеристики--творчі здібності--лідерські здібності
Аннотация: Здійснено аналіз можливостей використання результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості (здібностей до навчання, мотиваційно-особистісних, творчих і лідерських якостей) за допомогою експертної рейтингової оцінки.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Садовая М. А.
Заглавие : Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 174-185 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
УДК : 159.923.2:001.8
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності--професійна компетентність--творчий потенціал--творча діяльність--творча самореалізація--самоактуалізація
Аннотация: Здійснено аналіз наукових підходів щодо дослідження творчого потенціалу особистості. Розкрито сутність творчих здібностей як складової професійної компетенції майбутніх спеціалістів соціально-культурної сфери.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Дереча А. А.
Заглавие : Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 39-48: рис. (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примечания : Бібліогр.: с. 48 (2 назви)
УДК : 159.925:159.954
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--рейтингові оцінки--здібності до навчання--мотиваційно-особистісні здібності--творчі здібності--лідерські здібності
Аннотация: Здійснено аналіз результатів використання опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості підлітків за допомогою рейтингових оцінок. Здійснено порівняльний аналіз результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників з нормативними показниками американської та російської вибірок.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Гончарук О. В.
Заглавие : Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 263-272 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
УДК : 159.928:616.89-008
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності--психосоціальна реабілітація--психічні розлади
Аннотация: Ровиток творчих здібностей розглядається як спосіб самоактуалізації, розкриття творчого потенціалу, підвищення самооцінки особистості, що сприятиме подоланню стигматизації та самостигматизації, пошуку нових цінностей і сенсу життя.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Калюжна Ю. І.
Заглавие : Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК : 159.942-027.561
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчий потенціал--творчі здібності--творче мислення--творча уява--творча особистість--мотивація досягнення--самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Аннотация: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.07(072)/Г 93
Автор(ы) : Губенко, Олександр Володимирович
Заглавие : Психологічна діагностика й активізація у старшокласників й молоді творчих науково-технічних здібностей: науково-методичний посібник
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2016
Колич.характеристики :228 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/704438/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 15.09.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 159.928.07(072)
Предметные рубрики: Профконсультаційна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна діагностика--творчі здібності--науково-технічна творчість
Аннотация: В даному посібнику вперше у сфері науково-методичного забезпечення підготовки молоді до науково-технічних професій вирішуються три основні завдання профконсультаційної роботи: 1. Багатобічне психодіагностичне вивчення особистості. 2. Зіставлення психологічних структур особистості й психо-фізіологічних вимог, що пред'являються науково-технічними професіями. 3. Розвиток ( а не тільки діагностика) професійно значущих психологічних структур. В посібнику систематизовані відомі, а також широко застосовуються авторські методики діагностики, активізації та розвитку відповідних професійно необхідних творчих здібностей. Посібник призначений для шкільних психологів, студентів, батьків, вчителів, старшокласників, викладачів ВНЗ тощо. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(902.7)/А 43
Автор(ы) : Сєдова Н.А.
Заглавие : Сюжетно-рольова гра як один із основних факторів інтелектуального розвитку дитини
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 444-452. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примечания : Бібліогр.: с. 449-450 (8 назв)
УДК : 159.922.72:74
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): сюжетно-рольові ігри--соціалізація--ігровий простір--соціалізації дітей--інтелект--комунікативні здібності--творчі здібності
Аннотация: У статті автор аналізує результати досліджень і пошуку рішень зазначеної проблеми, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено можливості гри в розвитку творчості дітей дошкільного віку, визначено, що сюжетно-рольова гра виступає ефективним засобом інтелектуального розвитку дітей старшого дошкільного віку в умовах сучасного дошкільного навчального закладу, визначено напрямки використання сюжетно-рольових ігор у навчально-виховному процесі дошкільного навчального закладу, доведено, що використання сюжетно-рольових ігор у навчально-виховному процесі ДНЗ позитивно сприяє інтелектуальному розвитку, активності, ініціативності, творчості, національної самодостатності дошкільника. Автор аналізує проблему формування творчих здібностей дітей у дошкільних закладах, яка потребує вивчення і розробки на рівні науково-теоретичних і практичних досліджень. Аналітично досліджується проблема своєчасного виявлення інтересів, здібностей і нахилів дітей, формування творчих засад уже з перших років життя дитини. Актуальність проблеми викликана потребою психологів, педагогів, батьків у методах вдосконалення психолого-педагогічних дій, спрямованих на формування особистості дитини з метою розвитку інтелектуальних, комунікативних і творчих здібностей. У статті автором визначено передумови впровадження експериментальної методики в навчально-виховний процес експериментальної групи, теоретично обґрунтувано та експериментально перевірено можливості гри в розвитку творчості дітей дошкільного віку. Наводяться результати аналізу експериментального дослідження.
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31.016:74(/Ш 95-705203437 рукописный текст
Автор(ы) : Шульга, Людмила Миколаївна
Заглавие : Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях з малювання : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 13.00.08
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :23 с.
Коллективы : Інститут проблем виховання НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 17-19 (18 назв)
УДК : 37.015.31.016:74(043.5)
Предметные рубрики: Дошкільна педагогіка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності--дошкільник--заняття з малювання--художня творчість--педагогічна технологія--педагогічні умови--професіоналізм педагога
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Грицюк І.М., Денис Н.О.
Заглавие : Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 92-98 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 373.2.015.31:37.091.33-027.22:796
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчі здібності--дошкільний вік--сім'я--гра--розвиток творчих здібностей
Аннотация: В статті розглянуто питання розвитку творчих здібностей дітей в умовах гри. З погляду сучасної концепції дошкільної освіти, з погляду психологів та батьків, в дітей слід розвивати не лише пізнавальні інтереси, а й творчі здібності. Творчість, креативність - це ті компетенції, які будуть необхідні дітям у дорослому житті. Ускладнення процесів, які вимагають активного включення при прийнятті нестандартних рішень, вимагає від сім'ї та фахівців нового підходу до навчання та виховання. Сфера мистецтва розглядається як простір, який сприяє формуванню соціально - естетичної активності, гра - формує спонтанність, контроль над процесом, а отже й різні варіанти дій. Для дітей гра - це життя, активне відкриття світу, школа пізнання, яка завжди має творчий характер.
Найти похожие

 1-20    21-40  
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 52690
Число посетителей 1322
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя