Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (57)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=творчі здібності<.>
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40  
1.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Іванова В. В.
Заглавие : Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 118-126 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примечания : Бібліогр.: с. 125-126 (13 назв)
УДК : 159.92
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності--молодший школяр--познавальна діяльність
Аннотация: У статті розкрито психологічні особливості дітей молодшого шкільного віку, охарактеризовано особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності. Представлена структура творчих здібностей молодшого школяра, що включає когнітивний (знання, вміння і навички, які сприяють реалізації дитини в різних видах діяльності); мотиваційний (мотиви, інтереси, потреби, які спонукають школяра до творчої діяльності) та емоційний (позитивне ставлення молодшкого школяра до виконуваної діяльності, до вчителя, емоційна самореалізація в процесі виконання нестандартних завдань) компонетів.
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Іванова В. В., Палько Т. В.
Заглавие : Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 104-114. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примечания : Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК : 159.955.1
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчі здібності--творча діяльність--перехідний період--дошкільний вік--молодший шкільний вік
Аннотация: У статті розглянуто наукові підходи вітчизняних та зарубіжни вчених до проблеми розвитку творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Охарактеризовано умови та засоби формування творчих здібностей дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Встановлено, що розвиток творчих здібностей дітей перехідного періоду від дошкільного до молодшого шкільного віку доцільно здійснювати шляхом розвитку гнучкості мислення у процесі розв'язання творчих задач комбоніторного типу.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Івашкевич Є.Є., Терновик Н.А.
Заглавие : Процес опанування студентами майстерністю професійної діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 113-122 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 121-122 (10 назв)
УДК : 159.923-4678'345
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна майстерність--професійна діяльність--особистісно зорієнтована освітня парадигма--творча особистість--творчі здібності--комунікативні навички
Аннотация: Професійне становлення майбутнього перекладача розглядається як складний інтегративний процес, який передбачає використання різноманітних форм, засобів та методів фасилітативного впливу на особистість студента. З метою відбору та обгрунтування доцільності використання таких форм, засобів й методів тощо, в статті описано концептуальну модель професійного становлення майбутнього перекладача. Ця модель, в свою чергу, вимагала спеціальної розробки, опису та аналізу її складових у силу, передусім своєї цілісності, багатокомпетентності та поліфункціональності. Зазначено, що професійне становлення особистості - це цілісний, динамічно розгорнутий в часі процес, який характеризується, передусім, формуванням професійних намірів, потім - набуттям знань та оволодіння вмінням та навичкам, і так до повної реалізації себе у творчій педагогічній діяльності. Основним протиріччям професійного становлення є, як правило, є протиріччя між сформованими властивостями особистості і об'єктивними вимогами провідної діяльності, значення якої полягає в тому, що вона великою мірою зумовлює подальший розвиток індивіда як суб'єкта професійної діяльності. Отже, реалізуючи себе в провідній діяльності, особистість поступово змінюється, що призводить до перебудови мотивів професійної діяльності, формування нових для людини особистісних властивостей, якостей та характеристик. {...}
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 373.2.015.31:004(/А 66-239631289 рукописный текст
Автор(ы) : Андрощук, Ольга Володимирівна
Заглавие : Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2018
Колич.характеристики :21 с.
Коллективы : Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв)
УДК : 373.2.015.31:004(043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія
Вікова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності--розвиток творчих здібностей--критерії творчих здібностей--комп'ютерні ігри--старші дошкільники--розвиток комп'ютерними іграми--рівні розвитку творчих здібностей--програма розвитку творчих здібностей
Аннотация: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Брисковська О.М., Юрченко-Шеховцова Т.І.
Заглавие : Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 38-48 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примечания : Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
УДК : 37.036:378.147.88:351.741
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна-психологічна адаптація--курсанти--особистість--творчі здібності--специфічні умови навчання--професія--службова діяльність--фактори адаптації
Аннотация: У статті розкриті особливості специфічних умов навчання у ЗВО МВС, виокремлено умови які ускладнюють соцілаьно-психологічну адаптацію курсантів. Визначено спонукаючий фактор успішної соціально-психологічної адаптації курсантів - надання можливості та створення умов для саморозвитку та самореалізації себе як особистості. Для курсанта-першокурсника важливо мати можливість займатися тим звичним видом діяльності, який в нього найкраще виходить (хобі, творчість тощо) та сприяти до застосування його вмінь у життєдіяльності ЗВО. Що в свою чергу, буде викликати в нього відчуття значущості, надасть можливість для самореалізації на перших етапах навчання та ідентифікації себе як особистості за відповідними навичками та вміннями. Відчуття власної значущості може підвищити самооцінку, а також психологічний статус у новому колективі. Виокремлені та розкриті соціально психологічні спонукаючі фактори позитивної адаптації курсантів. Встановлено ознаки адаптованості курсантів до навчання та служби, життєдіяльності у ЗВО МВС із специфічними умовами навчання.
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Василькевич Я. З.
Заглавие : Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 55-66 (Шифр 153.6/А 43-107451)
Примечания : Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
УДК : 159.925:159.954
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--рейтингові шкали--здібності до навчання--мотиваційно-особистісні характеристики--творчі здібності--лідерські здібності
Аннотация: Здійснено аналіз можливостей використання результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості (здібностей до навчання, мотиваційно-особистісних, творчих і лідерських якостей) за допомогою експертної рейтингової оцінки.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Василькевич Я.З., Дереча А.А.
Заглавие : Проблема діагностики обдарованості школярів: ефективність експертних рейтингових оцінок
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 63-69 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
УДК : 159.925:159.954
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--рейтингові шкали--здібності до навчання--мотиваційно-особистісні характеристики--творчі здібності--лідерські здібності
Аннотация: У статті обгрунтовано необхідність виявлення обдарованих дітей на етапі їх навчання в закладах загальної середньої освіти. Здійснено теоретичний аналіз можливостей застосування рейтингових шкал для первинної діагностики обдарованості. Емпірично перевірено ефективність використання адаптованих варіантів опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості школярів (здібностей до навчання, мотиваційно-особистісних, творчих і лідерських характеристик) за допомогою експертної рейтингової оцінки. На основі проведеного аналізу результатів апробації опитувальників зроблено висновок про можливість їх використання як експрес-методу вивчення та оцінки ступеня прояву різних видів обдарованості широкої вибірки досліджуваних.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Виноградова В. Є.
Заглавие : Методологічні проблеми дослідження творчих здібностей у вітчизняній та зарубіжній психологічній науці
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 55-64 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примечания : Бібліогр.: С. 63 (14 назв)
УДК : 159.954-043.86:[929:001]
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчі здібності--теорія творчості--креативність--талант--розвиток--цілісність--особистість
Аннотация: У статті розкриваються теоретичні та методологічні проблеми дослідження творчих здібностей. Розглядаються питання створення теорії творчості, а також концепції розвитку творчих здібностей. Аналізується внесок вітчизняних та зарубіжних науковців щодо формування творчих здібностей та їх унікальні концептуальні особливості в даному понятті в психологічній науці. Системоутворюючим чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором спроможності робити наукові відкриття. Потреба розвитку особистості може призводити до розвитку суспільства, шляхом споживання нових творів, теорій (ноосфера), винаходів.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Виноградова В.Є.
Заглавие : Родинні умови формування творчих здібностей особистості на прикладі видатних науковців
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2020. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 27. - С. 56-64 (Шифр 15(08)/А 43-204885885)
Примечания : Бібліогр.: с. 63-64 (9 назв)
УДК : 159.954-043.86:[929:001]
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): в.і. вернадський--і.і. мечников--к.д. ушинський--особистість--творчі здібності--формування особистості--обдарованість--родина
Аннотация: У статті розглянуто вплив родинних чинників на формування творчих здібностей особистості. Проаналізовані психолого-педагогічні умови розвитку дітей у родинах, які сприяли формуванню творчих особистостей майбутніх науковців. З'ясовано, що всі майбутні науковці мали повну задоволеність власних потреб у родині. Одним з важливих фаткорів є отримання дітьми від батьків підтримки у багатьох ситуаціях, а особливо у складних станах та обставинах вибору. Виявлено, що батьки змогли розвинути особистість майбутніх науковців відповідно до принципів ідей розвивального середовища. Це виявлялось у ставленні до дітей, віри в їх творчі сили, прагнення зберегти та розвинути їх творчі здібності. Визначено, що родина була сприяливим середовищем для виховання творчих потенцій майбутніх науковців, формування у них початкового інтересу до творчості, а потім і стійкої творчої спрямованості.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Виноградова В.Є.
Заглавие : Суб’єкт-суб’єктна взаємодія як фактор розвитку творчих здібностей особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 65-75 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примечания : Бібліогр.: с. 73-74 (24 назви)
УДК : 159.954-043.86:[929:001]
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): суб'єкт--особистість--суб'єктність--творчі здібності--розвиток--сприятливий психологічний клімат--суб'єкт-суб'єктна взаємодія
Аннотация: У статті розкриваються основні чинники розвитку творчих здібностей особистості шляхом суб'єкт-суб'єктної взаємодії. Визначається вплив ставлення дорослих до дитини як до суб'єкта. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища у родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Також досліджуються дитячі роки видатних діячів науки В.І. Вернадського, І.І. Мечникова, К.Д. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системі "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Виноградова В.Є.
Заглавие : Формування творчих здібностей І.І. Мечникова у дитячі та юнацькі роки
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 70-76 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 75-76 (9 назв)
УДК : 159.954-043.86:[929:001]
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчі здібності--родина--і.і. мечников--талант--розвиток--особистість--наукова діяльність
Аннотация: У статті розкриваються етапи розвитку особистості І.І. Мечникова. Розглядаються основні здобутки видатного науковця. За допомогою біографічного методу розкриваються життєві періоди, які вплинули на формування та розвиток його наукового таланту. Проаналізовано вплив оточення на формування особистості І.І. Мечникова у роки дитинства та юності. Приділена увага родині батьків Іллі Ілліча та близького оточення, що безпосередньо впливало на формування світогляду майбутнього науковця. Простежено звязок між значущими періодами життя Іллі Ілліча Мечникова та створеними ним науковими працями. Досліджуються фактори, що впливають на формування наукового таланту в умовах життя І.І. Мечникова.
Найти похожие

12.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954-043.86:[9/В 48-413967591 рукописный текст
Автор(ы) : Виноградова, Вікторія Євгеніївна
Заглавие : Психологічна генеза творчих здібностей видатних діячів науки : автореф. дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :40 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.954-043.86:[929:001]
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): в. вернадський--і. мечников--к. ушинський--генеза--здібності--особистість--розвиток--творчі здібності--творчий потенціал--формування особистості
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічної генези творчих здібностей видатних діячів науки. У роботі проаналізовано, систематизовано та узагальнено наукові праці з теорії творчості та концепціїї розвитку творчих здібностей. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища в родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Досліджуються дитячі, юнацькі роки та професійне становлення В. Вернадського, І. Мечникова, К. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системах "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців. Визначено фактори, які вплинули на формування творчих здібностей видатних особистостей в умовах індивідуального підходу. Важливим є суб'єктно-ціннісний підхід у розвитку твочої особистості. Зазначено умови організації розвиваючого середовища для розвитку творчості у науковій діяльності. З'ясовані психологічні аспекти активізації та оптимізаціїї творчого процесу як в шкільній, так і в університетській освіті. Проаналізовано вплив оточення на формування особистостей видатних науковців. Приділена увага родинам батьків, близоького оточення, викладачів, колег, що безпосередньо впливали на формування світогляду майбутніх науковців. Простежено зв'язки між значущими соціально-політичними подіями та формуванням світогляду видатних діячів науки. Досліджуються фактори, що впливають на формування наукового таланту в умовах звичайного життя. Розроблено концептуальну модель розвитку творчої особистості. Основними аспектами є генетико-фізіологічні передумови розвитку, особливості когнітивних процесів та якості особистості. Соціальними чинниками творчої активності є мотиваційно-ціннісні компоненти, якість розвивального простору освітнього середовища, соціально-психологічні та політичні умови. Визначальним для становлення творчої особистості має мікро- та макросередовище. Системоутворювальним чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором розвитку творчих здібностей та сприяти спроможності робити наукові відкриття.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

13.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954-043.86:[9/В 48-615786484 рукописный текст
Автор(ы) : Виноградова, Вікторія Євгенівна
Заглавие : Психологічна генеза творчих здібностей видатних діячів науки : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2021
Колич.характеристики :409 с.: табл. + 1 додатки 22 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 363-409 (555 назв).
УДК : 159.954-043.86:[929:001]
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): в. вернадський--і. мечников--к. ушинський--генеза--здібності--особистість--розвиток--творчі здібності--творчий потенціал--формування особистості
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічної генези творчих здібностей видатних діячів науки. У роботі проаналізовано, систематизовано та узагальнено наукові праці з теорії творчості та концепціїї розвитку творчих здібностей. Аналізуються умови, які можуть стати дієвими щодо формування творчої особистості. Розглядаються питання створення розвивального середовища в родині задля сприяння розвитку задатків дитини. Досліджуються дитячі, юнацькі роки та професійне становлення В. Вернадського, І. Мечникова, К. Ушинського. Визначаються основні умови розвитку їх наукового таланту. Аналізується суб'єкт-суб'єктна зорієнтованість відносин у системах "дорослий-дитина", які сприяють розвитку творчих здібностей науковців. Визначено фактори, які вплинули на формування творчих здібностей видатних особистостей в умовах індивідуального підходу. Важливим є суб'єктно-ціннісний підхід у розвитку твочої особистості. Зазначено умови організації розвиваючого середовища для розвитку творчості у науковій діяльності. З'ясовані психологічні аспекти активізації та оптимізаціїї творчого процесу як в шкільній, так і в університетській освіті. Проаналізовано вплив оточення на формування особистостей видатних науковців. Приділена увага родинам батьків, близоького оточення, викладачів, колег, що безпосередньо впливали на формування світогляду майбутніх науковців. Простежено зв'язки між значущими соціально-політичними подіями та формуванням світогляду видатних діячів науки. Досліджуються фактори, що впливають на формування наукового таланту в умовах звичайного життя. Розроблено концептуальну модель розвитку творчої особистості. Основними аспектами є генетико-фізіологічні передумови розвитку, особливості когнітивних процесів та якості особистості. Соціальними чинниками творчої активності є мотиваційно-ціннісні компоненти, якість розвивального простору освітнього середовища, соціально-психологічні та політичні умови. Визначальним для становлення творчої особистості має мікро- та макросередовище. Системоутворювальним чинником у проблемі розвитку здібностей виступає особистість. Пошук особистістю власної цілісності може виступати фактором розвитку творчих здібностей та сприяти спроможності робити наукові відкриття.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Гончарук О. В.
Заглавие : Розвиток творчих здібностей як спосіб психосоціальної реабілітації осіб з психічними розладами
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 263-272 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 270 (17 назв)
УДК : 159.928:616.89-008
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності--психосоціальна реабілітація--психічні розлади
Аннотация: Ровиток творчих здібностей розглядається як спосіб самоактуалізації, розкриття творчого потенціалу, підвищення самооцінки особистості, що сприятиме подоланню стигматизації та самостигматизації, пошуку нових цінностей і сенсу життя.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Грек О.М.
Заглавие : Особливості використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 86-94 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примечания : Бібліогр.: с. 92-93 (8 назв)
УДК : 379.28+153.14+005.118
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): креативність--творчі здібності--інформаційні технології--комп'ютерні технології--розвиток--підлітковий вік--психологічний тренінг
Аннотация: Стаття присвячена проблемі використання інформаційних технологій в розвитку креативності підлітків. Представлені сучасні підходи дослідження креативності в психологічній науці, а також особливості розвитку в підлітковому віці. Розглянуто поняття інформаційній технології та їх вплив на розвиток особистості школяра. Емпірично досліджено особливості розвитку креативності в підлітковому віці та виявлено, що рівень розвитку креативності у підлітків є середнім та нижче середнім, а також вивчено вплив індивідуальних особливостей особистості на рівень розвитку структурних компонентів креативності. Представлені особливості розробки психологічного тренінгу з розвитку креативності підлітків з використанням інформаційних технологій та його апробація.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Грицюк І.М., Денис Н.О.
Заглавие : Розвиток творчих здібностей дітей старшого дошкільного віку в ігровій діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 92-98 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 373.2.015.31:37.091.33-027.22:796
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчі здібності--дошкільний вік--сім'я--гра--розвиток творчих здібностей
Аннотация: В статті розглянуто питання розвитку творчих здібностей дітей в умовах гри. З погляду сучасної концепції дошкільної освіти, з погляду психологів та батьків, в дітей слід розвивати не лише пізнавальні інтереси, а й творчі здібності. Творчість, креативність - це ті компетенції, які будуть необхідні дітям у дорослому житті. Ускладнення процесів, які вимагають активного включення при прийнятті нестандартних рішень, вимагає від сім'ї та фахівців нового підходу до навчання та виховання. Сфера мистецтва розглядається як простір, який сприяє формуванню соціально - естетичної активності, гра - формує спонтанність, контроль над процесом, а отже й різні варіанти дій. Для дітей гра - це життя, активне відкриття світу, школа пізнання, яка завжди має творчий характер.
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.924/Г 93
Автор(ы) : Губенко, Олександр Володимирович
Заглавие : Інтегративний підхід до вивчення і розвитку творчих здібностей школярів : метод. посіб.
Выходные данные : Б.м., 2020
Колич.характеристики :161 с.
ISBN, Цена 978-966-194-319-2: Б.ц.
УДК : 159.924:159.922.7
Предметные рубрики: Творчий розвиток-- особистість --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна діагностика--творчі здібності--науково-технічна творчість--розвиток--творчі здібності
Аннотация: В посібнику систематизовані відомі й широко застосовуються авторські методики активізації, розвитку та діагностики творчих здібностей дітей і молоді. В даному посібнику вперше у сфері науково-методичного забезпечення підготовки молоді до наукоємних творчих професій вирішуються три основні завдання профконсультаційної роботи: 1. Багатобічне психодіагностичне вивчення особистості. 2. Зіставлення психологічних структур особистості й психофізіологічних вимог, що пред’являються науково-технічними професіями. 3. Розвиток (поряд із діагностикою) професійно значущих психологічних структур. Посібник призначений для шкільних психологів, студентів, батьків, вчителів, старшокласників, викладачів ВНЗ тощо. Ключові слова: психологічна діагностика, творчі здібності, науково-технічна творчість, розвиток. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

18.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.928.07(072)/Г 93
Автор(ы) : Губенко, Олександр Володимирович
Заглавие : Психологічна діагностика й активізація у старшокласників й молоді творчих науково-технічних здібностей: науково-методичний посібник
Выходные данные : Київ: Педагогічна думка, 2016
Колич.характеристики :228 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/704438/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 15.09.2017
Цена : Б.ц.
УДК : 159.928.07(072)
Предметные рубрики: Профконсультаційна робота
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічна діагностика--творчі здібності--науково-технічна творчість
Аннотация: В даному посібнику вперше у сфері науково-методичного забезпечення підготовки молоді до науково-технічних професій вирішуються три основні завдання профконсультаційної роботи: 1. Багатобічне психодіагностичне вивчення особистості. 2. Зіставлення психологічних структур особистості й психо-фізіологічних вимог, що пред'являються науково-технічними професіями. 3. Розвиток ( а не тільки діагностика) професійно значущих психологічних структур. В посібнику систематизовані відомі, а також широко застосовуються авторські методики діагностики, активізації та розвитку відповідних професійно необхідних творчих здібностей. Посібник призначений для шкільних психологів, студентів, батьків, вчителів, старшокласників, викладачів ВНЗ тощо. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2:351.749/Г 95
Автор(ы) : Гурський В. Є.
Заглавие : Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 89-98 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с. 96 (8 назв)
УДК : 159.923.2:351.749
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологія праці
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): працівники мвс--професійні якості--творчі здібності--психологічний розвиток
Аннотация: Стаття присвячена проблемі психологічного і професійного розвитку працівників підрозділів спеціального призначення МВС України. Наводяться результати психологічних якостей працівників МВС за рахунок використання таких імітаційних засобів як пейнтбол, страйкбол та лазерний тир.
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Дереча А. А.
Заглавие : Особливості ідентифікації обдарованості підлітків методом експертних оцінок
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 39-48: рис. (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примечания : Бібліогр.: с. 48 (2 назви)
УДК : 159.925:159.954
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--рейтингові оцінки--здібності до навчання--мотиваційно-особистісні здібності--творчі здібності--лідерські здібності
Аннотация: Здійснено аналіз результатів використання опитувальників Дж. Рензуллі для ідентифікації різних видів обдарованості підлітків за допомогою рейтингових оцінок. Здійснено порівняльний аналіз результатів апробації адаптованих варіантів опитувальників з нормативними показниками американської та російської вибірок.
Найти похожие

 1-20    21-40  
 
Статистика
за 15.08.2024
Число запросов 58314
Число посетителей 1087
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя