Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (802)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (22)Рідкісна книга (110)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=театр<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+37.015./В 75-410237 рукописный текст
Автор(ы) : Воропаєв, Євгеній Павлович
Заглавие : Психолого-педагогічні чинники креативності вихованців дитячих театральних студій : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :223 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 212-223.
УДК : 159.922.7+37.015.3:159.922.7+159.954 + 159.922.7 + 37.015.3:159.922.7 + 159.954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Театральна студія
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): педагог-режисер--дитячий театр--самоактуалізація--сенсожиттєві орієнтири--ціннісні орієнтації--креативність
Аннотация: Дисертація містить емпіричне дослідження, здійснене з позицій екзистенційно-гуманістичної психології, спрямоване на вдосконалення педагогіки "театру, де грають діти"-явище культури, що недостатньо вивчене психологами. Встановлено, що креативність дітей та творчі успіхи колективів вище в тих театрах, керівники яких демонструють високий рівень сенсожиттєвих орієнтацій, а ціннісні пріоритети цих режисерів відмінні від її менш творчо вдалих колег. Також режисери, що демонструють високі показники за тестовими методиками, створеними в руслі екзистенційно-гуманістичного психологічного підходу, у своїй педагогічній практиці частіше використовують діалогічні стратегії психологічних впливів. робота відкриває можливості розробки нових методів тестування рівнів досягнень театрів, вирішення завдань професійної діагностики і професійного добору учнів для подальшої спеціалізованої театральної освіти.Матеріали дослідження можуть бути використані в курсах лекцій із психології сценічної творчості й у розробці програм психологічноої підготовки фахівців у сфері театрально-педагогічної освіти.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371(09)/В 11
Заглавие : В помощь семье и школе. Детские сады. Игрушки. Детский театр. Педагогические музеи. Волшебный фонарь : альбом
Выходные данные : Москва: "Польза", 1911
Колич.характеристики :240 с.: рис.
Серия: Педагогическая академия в очерках и монографиях: (Воспитание в семье и школе)
Цена : Б.ц.
УДК : 371(09)
Экземпляры : всего : ЧЗ(4)
Свободны : ЧЗ(4)
Найти похожие

3.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 159.98/Ж 92
Заглавие : Журнал практического психолога : научно-практический журнал. № : 3
Выходные данные : Б.м., 2010
Колич.характеристики :200 с.
Цена : 10.00 грн.
УДК : 159.98+615.851](05)
Предметные рубрики: Практична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психодрама и театр--плэйбек и театр--психология и театр
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+316.613/М 17-919347591 рукописный текст
Автор(ы) : Максьом, Катерина Володимирівна
Заглавие : Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :204 с.: табл. + 1 додатки 23 с.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 187-204 (198 назв).
УДК : 159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
Предметные рубрики: Підліткова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--булінг--підлітковий вік--інтерактивний театр--агресивність--віктимізація--булінг-структура--емоційна обізнаність--емпатія--управління емоціями--самомотивація--розпізнання емоцій
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+316.613/М 17-204799904 рукописный текст
Автор(ы) : Максьом, Катерина Володимирівна
Заглавие : Соціально-психологічні особливості розвитку емоційного інтелекту підлітків як чинник запобігання шкільному булінгу : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2020
Колич.характеристики :20 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.7+316.613.4:159.942.2]-053.6(043.5)
Предметные рубрики: Підліткова психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--булінг--підлітковий вік--інтерактивний театр--агресивність--віктимізація--булінг-структура--емоційна обізнаність--емпатія--управління емоціями--самомотивація--розпізнавання емоцій
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене соціально-психологічному аналізу особливостей емоційного інтелекту підлітків як чинника у запобіганні шкільному булінгу. Здійснено теоретичний аналіз існуючих концептуалізацій загальних закономірностей розвитку емоційного інтелекту. Проаналізовано структуру, форми прояву та функції емоційного інтелекту особистості. Обгрунтовано основні чинники, специфіку проявів і наслідки булінгу в шкільному середовищі. Описано теоретичну модель соціально-психологічних особливостей розвитку емоційного інтелекту учасників булінгу в шкільному середовищі. Емпірично встановлено соціально-психологічні особливості булінг-структури в умовах закладу загальної середньої освіти, визначено рівень розвитку емоційного інтелекту школярів та ступінь їх залучення до процесу булінгу. На основі порівняння особливостей емоційного інтелекту школярів зі ступенем їх залучення до процесу булінгу виявлено залежність частоти проявів булінгу в шкільному середовищі від ступеню розвитку емоційного інтелекту його учасників.
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : И(Англ)/М74
Автор(ы) : Моем С.
Заглавие : Луна и грош. Театр. Рассказы
Выходные данные : Б.м., 1983
Колич.характеристики :576с.
Примечания : пер. с англ.
Цена : 2.80 грн.
УДК : 821.111-3
Предметные рубрики: Художня література
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Паламарчук М.Є.
Заглавие : Досвід взаємодії з соціально стигматизованою групою як чинник зміни уявлень про її представників
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 277-289 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 287-288 (15 назв)
УДК : 316.747.8
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): стигма--дестигматизація--соціальна перцепція--соціальний стереотип--інклюзивний соціально-інтерактивний театр--інклюзивний театр--інвалідність--інвалідність внаслідок інтелектуальних порушень
Аннотация: У статті розглянуто явище соціальної стигми як одного із чинників впливу на життя соціальної меншості. Досліджено досвід спілкування з представниками стигматизованої соціальної меншості як чинник формування уявлень щодо неї. Розглянуто специфіку зв'язку між наявністю в особи досвіду спілкування та взаємодії з представниками стигматизованої групи та її сприйнятливістю до впливу дестигматизуючих засобів. Розглянуто зв'язок явищ соціальної перцепції, соціального стереотипу та соціальної стигматизації. Представлено метод інклюзивного соціально-інтерактивного театру як засіб дестигматизації людей з інвалідністю. Статистично встановлено особливості змін в уявленнях та станах досліджуваних у зв'язку із досвідом взаємодії з групою меншості під час вистави. У виставі було представлено інформацію, пов'язану із соціальною стигматизованою групою, а саме з групою людей з інвалідністю внаслідок інтелектуальних порушень.
Найти похожие

 
Статистика
за 04.07.2024
Число запросов 27883
Число посетителей 590
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя