Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3704)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (170)Рідкісна книга (21)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=теорія<.>
Общее количество найденных документов : 251
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
159.98:37.091.2]:378.09
Е 15


    Євдокімова , Олена Олександрівна.
    Теорія і практика психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Євдокімова Олена Олександрівна ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 412 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 435-467. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Психологічний супровід--Дисертації
   Педагогічна психологія--Навчально-виховний процес--Дисертації

фывфывфыв:
психологічна підтримка -- психологічний супровід -- особистісно-професійний розвиток -- суб`єкти освітнього процесу -- навчальна діяльність -- професійна діяльність -- самоактуалізація -- структурно-функціональна модель
Аннотация: У дисертації здійснено системний аналіз психологічних складових вищої технологічної освіти, визначено її проблеми і протиріччя на сучасному етапі розвитку, обгрунтовано необхідність у навчально-виховний процес системи психологічного супроводу як такої, що наближає результати освітнього процему сучасної інженерної практики. У роботі запропоновано цілісну концепцію психологічного супроводу навчально-виховного процесу у вищому технічному закладі освіти, яка включає в себе: теоретико-методологічне та емпіричне обгрунтування наукової проблеми; структурно-функціональну модель психологічного супроводу, що містить характеристики його основних компонентів (цілей, завдань,функцій, суб`єктів, етапів, аспекті, технологій і засобів здійснення супроводу); критерії оцінки ефективності та шляхи оптимізації психологічного супроводу освітнього процесу у вищій технічній школі.А втором розроблено та апробовано програми психологічного супроводу суб`єктів навчально-виховного процесу у вищому технічному навчальному закладі та досліджено їх вплив на особистісно-професійний розвиток студентів інженерних спеціальностей і професійне становлення викладачів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.923.2-055.26:618
М 21


    Мальована, Юлія Михайлівна.
    Сімейні фактори формування материнської сфери у жінок із загрозою переривання вагітності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Мальована Юлія Михайлівна ; наук. кер. Грабська І. А. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 263 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 227-248. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Материнство--Вагітність--Дисертації
фывфывфыв:
загроза переривання вагітності -- ускладнена вагітність -- невиношування вагітності -- материнська сфера -- значущі інші -- теорія сімейних систем -- материнська поведінка -- образ тіла
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу сімейних факторів на формування материнської сфери під час вагітності у жінок із загрозою невиношування. Розглянуто особистісні завдання вагітності, які впливають на формування материнської сфери та прихильності до плоду: побудова стосунків зі значущими іншими, формування образу себе як матері та інтеграція нового образу тіла. Сімейні передумови розвитку материнської сфери у жінок із загрозою невиношування проаналізовано з точки зору теорії сімейних систем. Показано системний вплив сімейних чинників на формування материнської сфери під час вагітності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Грабська, Ірина Адамівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
316.452.52
М 66


    Митник, Олександр Якович.
    Психолого-педагогічні умови становлення продуктивного спілкування в молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Митник Олександр Якович ; наук. кер. Балл Г. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 170 с. : табл. - Бібліогр.: с. 132-141. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Спілкування--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
продуктивне спілкування -- початкова школа -- здатність до спілкування -- теорія спілкування
Аннотация: У дослідженні подано теоретичні засади формування в молодших школярів здатності до продуктивного спілкування, його характеристики та психолого-педагогічні умови його становлення. Висвітлено процес формування і розвитку у навчальному процесі початкових класів здатності учнів до продуктивного спілкування.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Балл , Георгій Олексійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
37.015.31:17+159.923.32-053.5
П 12


    Павелків, Роман Володимирович.
    Розвиток моральної свідомості та самосвідомості в молодшому шкільному віці [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Павелків Роман Володимирович ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2005. - 455 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 398-429. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Моральна свідомість--Дисертації
   Педагогічна психологія--Самосвідомість--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
МОРАЛЬНА СВІДОМІСТЬ -- САМОСВІДОМІСТЬ -- МОРАЛЬНА НОРМА -- ОСОБИСТІНА норма -- теорія Л. Колберга
Аннотация: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку моральної свідомості й самосвідомості в дитячому віці. Встановлені особливості функціонування моральної свідомості та самосвідомості в молодшому шкільному віці. Простежено динаміку коґнітивно-ціннісного та емоційного конструктів моральної свідомості та самосвідомості в означений період.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.2+159.98:364.62
Я 47


    Яковенко, Сергій Іванович.
    Теорія і практика психологічної допомоги потерпілим від катастроф (на прикладі постчорнобильської ситуації) [Рукопись] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Яковенко Сергій Іванович ; наук. конс. Киричук О. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 484 с. : табл., рис. - Библиогр.: с. 393-443. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія катастроф--Дисертації
фывфывфыв:
психологія катастроф -- екстремальні чинники -- психологічні наслідки аварій -- постчорнобильська ситуація -- психологічна допомога -- радіоекологічна психологія
Аннотация: В дослідженні розкрито закономірності та механізми дії екстремальних чинників катастроф на психіку людини. Визначено теоретичні та практичні засади попередження та подолання негативних психічних наслідків катастроф. Виявлено головні чинники та особливості динаміки психічного стану осіб, що постраждали внаслідок чорнобильської ядерної катастрофи. Визначено організаційні принципи та найбільш ефективні методи психологічної допомоги потерпілим внаслідок чорнобильської катастрофи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Киричук, Олександр Васильович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.923-057.875:351.74
М 18


    Малкова, Тетяна Миколаївна.
    Теорія і практика професійного становлення особистості (на прикладі вищих навчальних закладів системи Міністерства внутрішніх справ України) [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01 / Т. М. Малкова ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2014. - 507 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 422-456. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Професійне становлення--Дисертації
фывфывфыв:
професіогенез -- становлення особистості -- працівники міліції -- внутрішній конфлікт -- професійно важливі якості -- службовий конфлікт -- курсанти -- мотивація трудової діяльності
Аннотация: У дисертації узагальнено результати психологічних досліджень проблем професіогенезу. Розроблено концепцію професійного становлення особистості. Досліджено психологічні особливості професійного становлення особистості майбутніх працівників міліції. Визначено психологічні чинники професійних намірів курсантів. Охарактеризовано психологічні чинники появи деструкцій у професійному становленні особистості працівників міліції.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 29 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - 840 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 50.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (2 назви)
Антюхова, Наталія Ігорівна. Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов / Н. І. Антюхова. - С .19-32. - Бібліогр.: с. 31 (7 назв) : табл.
Артемьева, Татьяна Васильевна. Понимание юмористического контекста детьми младшего школьного возраста / Т. В. Артемьева, Т. В. Дуткевич. - С .33-44. - Бібліогр.: с. 41-43 (12 назв)
Ахметзянова, Анна Ивановна. Вариативные формы дошкольного образования в инклюзивном пространстве / А. И. Ахметзянова. - С .45-54. - Бібліогр.: с. 52-53 (6 назв)
Біла, Ірина Миколаївна. Система організованого впливу на творчу діяльність дітей / І. М. Біла. - С .55-70. - Бібліогр.: с. 69-70 (2 назви) : табл.
Болтакова, Наталия Ивановна. Подготовка специалистов для инклюзивного образования в Казанском федеральном университете / Н. И. Болтакова. - С .71-80. - Бібліогр.: с. 78-79 (4 назви)
Борисова, Аліна Олексіївна. Особливості картини світу та успішність міжкультурної адаптації студентів-іноземців / А. О. Борисова. - С .81-93. - Бібліогр.: с. 92 (3 назви) : табл.
Бугерко, Ярослава Миколаївна. Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді / Я. М. Бугерко. - С .93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
Бургонська, Станіслава Валеріївна. Дослідження особливостей формування взаємовідносин між психотерапевтом і клієнтом / С. В. Бургонська. - С .105-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв) : рис.
Вдовиченко, Оксана Володимирівна. Типологія особистості ризику / О. В. Вдовиченко. - С .115-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (9 назв) : рис.
Венгер, Ганна Сергіївна. Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях / Г. С. Венгер. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви) : рис.
Волошко, Наталія Іванівна. Психологічні вправи для розвитку мотивації здорового способу життя в навчальному процесі / Н. І. Волошко. - С .138-148. - Бібліогр.: с. 147 (3 назви)
Гончарук, Наталія Миколаївна. Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки / Н. М. Гончарук. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 155-156 (13 назв)
Горбачова, Ольга Юріївна. Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини / О. Ю. Горбачова. - С .159-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв) : табл.
Горобець, Інна Анатоліївна. Формування усно-мовленнєвої комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ / І. А. Горобець. - С .171-183. - Бібліогр.: с. 179-181 (13 назв)
Гринів, Оксана Михайлівна. Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості / О. М. Гринів. - С .184-195. - Бібліогр.: с. 193-194 (9 назв)
Гуляс, Інеса Антонівна. Емпіричне дослідження саморегуляції особистості / І. А. Гуляс. - С .196-205. - Бібліогр.: с. 203-204 (7 назв)
Дуткевич, Тетяна Вікторівна. Структурно-функціональні особливості розумової діяльності мовця (на прикладі висловлення ірреального бажання) / Т. В. Дуткевич, Т. А. Панчишина. - С .206-216. - Бібліогр.: с. 214-215 (17 назв) : табл.
Жиляк, Наталія Вікторівна. Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
Журов, В. В. Робота з особистісними сенсами в контексті посттравматичного стресового розладу / В. В. Журов. - С .228-239. - Бібліогр.: с. 237-238 (13 назв)
Завязкіна, Наталія Володимирівна. Агресивна поведінка як один із критеріїв обмеженої осудності хворих на епілепсію / Н. В. Завязкіна. - С .240-250. - Бібліогр.: с. 248 (12 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Емпіричне дослідження психологічних характеристик інтернет-спілкування у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .251-265. - Бібліогр.: с. 264 (4 назви) : табл.
Зозуль, Таміла Володимирівна. психологічні особливості взаємодії в конфліктних ситуаціях подружжя із суттєвою різницею у віці / Т. В. Зозуль. - С .266-275. - Бібліогр.: с. 274 (3 назви) : табл.
Іванова, Євгенія Олегівна. Суб'єктивне відчуття емоційної близькості як предиктор формування емоційного інтелекту підлітка / Є. О. Іванова. - С .276-285. - Бібліогр.: с. 283-284 (10 назв)
Коваль, Ірина Андріївна. Особистість і розлади особистості в сучасній практиці лікування / І. А. Коваль. - С .286-294. - Бібліогр.: с. 293 (3 назви) : табл.
Корнілова, Вікторія Володимирівна. До проблеми вивчення психічних станів особистості / В. В. Корнілова. - С .295-308. - Бібліогр.: с. 303-305 (30 назв)
Кравченко, Катерина Василівна. Про вплив особистісної зрілості подружжя на ставлення до дитини / К. В. Кравченко. - С .319-328. - Бібліогр.: с. 325-327 (14 назв) : табл.
Куриця, Алла Іванівна. Перевірка ефективності програми розвитку лідерських якостей студентів / А. І. Куриця. - С .329-337. - Бібліогр.: с. 336 (6 назв) : табл.
Куриця, Денис Іванович. Державне управління як вид соціального управління та роль державної служби у його здійсненні / Д. І. Куриця. - С .338-349. - Бібліогр.: с. 345-347 (18 назв)
Куцан, Олена Іванівна. Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці / О. І. Куцан. - С .350-362. - Бібліогр.: с. 360 (12 назв)
Лимар, Леся Володимирівна. Корекція розвитку мотиваційного компонента готовності медиків до продуктивної взаємодії на заняттях англійської мови / Л. В. Лимар. - С .363-375. - Бібліогр.: с. 372-373 (11 назв)
Лукомська, Світлана Олексіївна. Підвищення когнітивної готовності до інновації персоналу освітнього закладу засобами психологічного тренінгу / С. О. Лукомська. - С .376-386. - Бібліогр.: с. 385 (8 назв) : табл.
Любіна, Любов Анатоліївна. Гендерно-орієнтований тренінг психолого-педагогічного спрямування як метод формування професійної компетентності майбутніх лікарів / Л. А. Любіна. - С .387-396. - Бібліогр.: с. 395 (6 назв)
Максименко, Ксенія Сергіївна. Сопоставительный анализ личностно-ориентированных психотерапевтических подходов / К. С. Максименко. - С .397-409. - Бібліогр.: с. 407-408 (6 назв)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . До проблеми про психологічні детермінанти прив'язаності студентів до міста, в якому відбувається їхнє навчання / Т. М. Мандзик. - С .410-421. - Бібліогр.: с. 420-421 (10 назв)
Нигматуллина, Ирина Александровна. Изучение особенностей сформированности дыхания у детей дошкольного возраста с использованием технологии биологической обратной связи / И. А. Нигматуллина. - С .422-429. - Бібліогр.: с. 427-428 (4 назви) : рис.
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна. Psychological features of future socionomic spesialists' emotional competence / L. A. Onufriieva. - С .430-441. - Бібліогр.: с. 440 (7 назв)
Паламар, Олена Михайлівна. Рефлексивний і пізнавальний аспекти психологічної компетентності тифлопедагога / О. М. Паламар. - С .442-456. - Бібліогр.: с. 452, 454 (15 назв) : табл.
Палюх, Марек. Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты / М. Палюх. - С .457-470. - Бібліогр.: с. 468-470 (23 назви)
Панчук, Наталія Петрівна. Ціннісна сфера особистості та її роль у становленні професіонала / Н. П. Панчук. - С .471-480. - Бібліогр.: с. 477-478 (14 назв)
Пастух, Людмила Василівна. Особливості емоційної складової сензитивності практичних психологів системи освіти / Л. В. Пастух. - С .481-497. - Бібліогр.: с. 492-494 (27 назв) : табл.
Підбуцька, Ніна Вікторівна. Характеристика й особливості ціннісного компонента професіоналізму особистості майбутнього інженера / Н. В. Підбуцька. - С .498-508. - Бібліогр.: с. 507 (3 назви) : табл.
Пільгук, Тетяна Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз проблеми розвитку творчої компетентності вчителя у процесі професійного становлення / Т. С. Пільгук. - С .509-518. - Бібліогр.: с. 515-516 (12 назв) : рис.
Поляничко, Олена Миколаївна. Funktionelle Aspekte der psychichen Widerspiegelung in der Sichtweise der tiefenpsychologischen Erkenntnis / О. М. Поляничко. - С .519-527. - Бібліогр.: с. 525-526 (8 назв) : рис.
Попович, Ігор Степанович. Семантичний аналіз наукової категорії "соціальні очікування" / І. С. Попович. - С .528-538. - Бібліогр.: с. 535-536 (17 назв) : рис.
Попчук, Марія Анатоліївна. Стильові особливості навчальної діяльності студентів / М. А. Попчук. - С .538-548. - Бібліогр.: с. 546-547 (13 назв)
Портяна, Олена Володимирівна. Теоретико-методологічні засади дослідження когнітивних стилів / О. В. Портяна. - С .549-560. - Бібліогр.: с. 557-558 (17 назв) : табл.
Прокопів, Людмила Ярославівна. Експериментальна верифікація комплексної мультимодальної психокорекції дитячої гіперактивності / Л. Я. Прокопів. - С .561-574. - Бібліогр.: с. 572-573 (9 назв)
Пустовалов, Іван Вікторович. психологічні особливості осмисленості життя дітей підліткового віку в сім'ях повторного шлюбу / І. В. Пустовалов. - С .575-584. - Бібліогр.: с. 583 (6 назв) : рис.
Пушкарук, Ірина Юріївна. Аналіз особливостей Я-концепції в чоловіків у доактуалізаційному та актуалізаційному періодах становлення батьківської ідентичності / І. Ю. Пушкарук. - С .585-597. - Бібліогр.: с. 596 (7 назв) : рис.
Рудюк, Олег Володимирович. Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних / О. В. Рудюк. - С .598-612. - Бібліогр.: с. 609-610 (17 назв)
Северин, Олексій Вікторович. Особенности перцептивных действий подростков при изучении предметов с вариативной формой / А. В. Северин. - С .613-625. - Бібліогр.: с. 624 (5 назв) : рис.
Седих, Кіра Валеріївна. Міфологізація свідомості як ознака суспільно-політичної кризи / К. В. Седих. - С .626-635. - Бібліогр.: с. 634 (6 назв)
Семенів, Наталія Миронівна. Чинники впливу на становлення та розвиток міжетнічної взаємодії / Н. М. Семенів. - С .636-647. - Бібліогр.: с. 644-645 (10 назв)
Смотрицький, Андрій Валерійович. Психотерапевтические возможности досугово-танцевальных практик / А. В. Смотрицький. - С .647-658. - Бібліогр.: с. 656-657 (13 назв)
Сняданко, Ірина Ігорівна. Методика "Самоефективність у майбутній організації" : опис та рекомендації до застосування / І. І. Сняданко. - С .659-670. - Бібліогр.: с. 669 (3 назви) : табл.
Стельмащук, Христина Романівна. Психологічні фактори подолання стресу / Х. Р. Стельмащук. - С .671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
Твардовская, Алла Александровна. Исследование коммуникативной компетенции детей с нарушениями развития в условиях Лекотеки / А. А. Твардовская. - С .685-695. - Бібліогр.: с. 694 (7 назв) : рис.
Тесленко, Марина Миколаївна. Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів / М. М. Тесленко. - С .696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
Хомуленко, Борис Владиславович. Розвиток функціонально-рольової структури особистості психолога / Б. В. Хомуленко. - С .706-717. - Бібліогр.: с. 716 (4 назви) : рис.
Цибуляк, Наталія Юріївна. Практика освітньої діяльності щодо розвитку професійної спостережливості майбутніх педагогів / Н. Ю. Цибуляк. - С .717-727. - Бібліогр.: с. 726 (2 назви) : табл.
Цивильская, Екатерина Анасьевна. Особенности усвоения правил поведения младшими школьниками с нормой и патологией интеллектуального развития / Е. А. Цивильская. - С .728-740. - Бібліогр.: с. 736-737 (11 назв)
Чеканська, Оксана Анатоліївна. Особливості психологічного здоров'я матерів, які виховують дітей у неповних сім'ях / О. А. Чеканська, Ю. П. Данчук. - С .740-752. - Бібліогр.: с. 749-750 (9 назв)
Шебанова, Віталія Ігорівна. Особливості егоцентризму вагітних жінок з травматичним досвідом тілесності / В. І. Шебанова. - С .752-764. - Бібліогр.: с. 761-762 (15 назв) : табл.
Штепа, Олена Станіславівна. Функціональна значущість психологічної ресурсності у структурі особистісного потенціалу / О. С. Штепа. - С .765-778. - Бібліогр.: с. 775-776 (14 назв) : рис.
Юрчик, Оксана Миколаївна. Теоретичні аспекти моделювання процесу психологічної профілактики шкільного насильства / О. М. Юрчик. - С .779-790. - Бібліогр.: с. 789 (3 назви) : табл.
Яновська, Тамара Анатоліївна. Особливості розвитку інтересу до психологічних знань у майбутніх педагогічних працівників / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. - С .791-802. - Бібліогр.: с. 801 (8 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.923
М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Теорія розвитку поведінки людини П.П. Блонського [Текстььь] / С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 7-18. - Бібліогр.: с. 17 (2 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
поведінка -- соціальне життя -- діяльність особистості -- наукова психологія -- детермінація поведінки -- людська психіка -- теорія розвитку поведінки людини -- Блонський П. П.
Аннотация: Автор концентрує увагу на теорії розвитку поведінки людини П.П. Блонського. Зазначено, що вивчення детермінації поведінки відкриває широкі обрії розуміння, керування та самоврядування людської психіки. Зазначено, що поведінка людини повинна вивчатися в його часовій послідовності, починаючи з поведінки дитини. Вказано, що поставивши питання про походження поведінки людини, що включена в соціальне життя, відповідь на нього варто шукати в поведіці оточуючого суспільства, функцією якого вона є.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Блонський, П. П. \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

9.
159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Ш 19


    Шамне, Анжеліка Володимирівна.
    Теорія і практика психосоціального розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / А. В. Шамне ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2015. - 502 с. : табл. - Бібліогр.: с. 410-471. -
УДК
Рубрики: Вікова психологія--Розвиток особистості--Підлітки--Юнаки--Дисертації
фывфывфыв:
психосоціальний розвиток -- розвиток особистості -- віковий розвиток -- підлітково-юнацький вік -- вікова психологія -- отроцтво -- дихотомічний аналіз -- криза особистості -- криза суб'єкта -- корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В роботі здійснено аналіз сутності отроцтва (підлітково-юнацького віку) як психосоціального феномену, соціально-вікової групи й періоду психосоціального розвитку, визначено психосоціальні особливості нового покоління підлітків та юнаків 21 ст. Виявлено загальновікові й індивідуальні особливості та закономірності психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці, його показники, критерії, зміст і результуючі ефекти; визначено типи й моделі психосоціального розвитку сучасної молоді. Визначено основні напрями, рівні та зміст профілактики й корекції неконструктивних моделей психосоціального розвитку сучасної молоді; розроблено, апробовано і перевірено ефективність корекційно-розвивальної програми.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 283 с. - ISBN 978-966-518-513-0 : 36.00 грн.
    Содержание:
Балл, Г. О. Раціогуманістичний підхід до визначення засад ціннісно налаштованої соціальної поведінки / Г. О. Балл. - С .6-22
фывфыв: соціальна поведінка, ціннісні орієнтири
Моргун, В. Ф. Багатовимірна теорія особистості про світогляд людини в контексті інваріанту просторово-часових орієнтацій / В. Ф. Моргун. - С .23-44
фывфыв: світогляд людини, теорія особистості
Тітов, І. Г. Місце та роль світогляду в структурі свідомості / І. Г. Тітов. - С .45-57
фывфыв: світогляд, свідомість
Блинова, О. Є. Роль соціальних стереотипів у становленні світоглядних орієнтацій особистості / О. Є. Блинова. - С .58-70
фывфыв: соціальні стереотипи, світоглядні орієнтації
Полєжаев, Д. В. Ментальність особистості: філософсько-освітній аспект / Д. В. Полєжаев. - С .71-85
фывфыв: ментальність, менталітет
Лебединська, І. В. До проблеми тематизації культурної ідентичності особистості / І. В. Лебединська. - С .86-96
фывфыв: ідентичність остобистості, культурна ідентичність
Горбунова, В. В. Суб'єктивна феноменологія командного успіху в ціннісно-рольовому просторі імпліцитних теорій / В. В. Горбунова. - С .97-111
фывфыв: цінності, командотворення, імпліцитні теорії
Кряж, І. В. Особливості екологічної ідентичності та екологічних установок вегетаріанців / І. В. Кряж, Т. А. Сінюгіна. - С .112-125
фывфыв: екологічна ідентичність
Рева, М. М. Особливості життєвої перспективи в підлітковому та юнацькому віці / М. М. Рева. - С .126-139
фывфыв: життєва перспектива, життєві цілі
Цибуляк, Н. Ю. Динаміка розвитку професійної спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк. - С .140-154
фывфыв: професійна підготовка, майбутні вихователі
Яновська, Тамара Анатоліївна. Психологічні особливості становлення ідентичності у дітей підліткового віку / Т. А. Яновська. - С .155-167
фывфыв: ідентичність, самовизначення, підлітки
Лавріненко, В. А. Особливості ціннісно-смислової свідомості підлітків із неформальних об'єднань / В. А. Лавріненко. - С .168-185
фывфыв: ціннісно-смислова свідомість, смисложиттєва криза
Завгородня, Олена Василівна. Поведінка людини в складних умовах як чинник її психологічного здоров'я / О. В. Завгородня. - С .186-200
фывфыв: поведінкові стратегії, психологічне здоров'я, кризова ситуація
Кривоконь, Наталія Іванівна. Роль соціально-психологічного забезпечення в контексті психологізації соціальної роботи / Н. І. Кривоконь. - С .201-213
фывфыв: психологія соціальної роботи, складна життєва ситуація
Харченко, А. С. Творча складова принципів сучасного гуманізму в освіті / А. С. Харченко. - С .214-229
фывфыв: гуманізація освіти, творчість
Власова, Олена Іванівна. Акмеологічна модель розвитку обдарованого учня як цілісної особистості / О. І. Власова. - С .230-242
фывфыв: обдарованість, обдаровані школярі
Пілецька, Любомира Сидорівна. Мобільність як необхідна умова професійного становлення особистості / Л. С. Пілецька. - С .243-257
фывфыв: професійний розвиток, професійна мобільність
Гончарова, Н. О. Кар'єрне проектування як фактор професійної підготовки майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .258-271
фывфыв: професійна підготовка, кар'єрні орієнтації
Дворніченко, Л. Л. Філософсько-психологічні аспекти професійної орієнтації та самореалізації особистості у сучасному світі праці / Л. Л. Дворніченко. - С .272-283
фывфыв: профорієнтація, самореалізація
Коваленко, О. Г. Особливості міжособистісного спілкування літніх людей та осмисленість життя / О. Г. Коваленко. - С .284-296
фывфыв: міжособистісне спілкування, літній вік
Мирошник, О. Г. Гуманістичні цінності як чинник продуктивності професійної рефлексії вчителя / О. Г. Мирошник. - С .297-309
фывфыв: професійна рефлексія, гуманістичні цінності, соціальна діяльність
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психологія особистості -- особистість

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
153
О-72


   
    Особистість у розвитку: психологічна теорія і практика [Текст] : монография. Кн. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Київ, Суми : Сумськ. ДПУ імені А.С. Макаренка, 2015. - 429 с. - ISBN 978-96--6-698-201-8 : 25.00 грн
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
особистість -- психологічна теорія -- психологічна практика -- розвиток особистості

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ); Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 30 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - 811 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 48.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Асоціативно-рефлекторна теорія навчання Н.О. Менчинської / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (4 назви)
Лахтадир, Олена Володимирівна. Психологічна структура комунікативної компетентності студента - майбутнього фахівця з фізичного виховання / О. В. Лахтадир. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (12 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.923
М 17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Асоціативно-рефлекторна теорія навчання Н.О. Менчинської [Текстььь] / С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 30. - С. 7-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (4 назви)
УДК

фывфывфыв:
асоціативно-рефлекторна теорія навчання -- здатність до навчання -- навчальний експеримент -- діяльнісний підхід -- навчальні цілі -- розумова діяльність
Аннотация: Автором констатовано . що центральною проблемою досліджень лабораторії Н.О. Менчинської є питання про особливості "здатності до навчання", обумовленої як здатність до засвоєння знань і способів учбової діяльності.Показано принципово важливі показники при розробці типології учнів у процесі навчання. Встановлено функції навчального експерименту у роботах Н.О. Менчинської та її співробітників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
373.21.013.82:691.22
Т 99


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Тягур, Л. М.
    Сендплей - метод позитивного впливу на психічний розвиток дитини дошкільного віку [Текстььь] / Л. М. Тягур // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 315-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (5 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
сендплей -- юнгіанська теорія -- пісочна терапія -- дошкільний вік -- малювання піском
Аннотация: Стаття присвячена вивченню пісочної терапії як інноваційної здоров'язбережувальної технології для роботи з дітьми дошкільного віку, що дозволяє розкрити індивідуальність кожної дитини, розв'язати її психологічні проблеми. Проаналізовано особливості пісочної терапії як методу, що створює широкі можливості для повноцінного розкриття всіх потенціалів розвитку особистості дошкільника.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
154
А 43


    Гуменюк, Оксана Григорівна.
    Психологічний аналіз особистісних теорій лідерства [Текст] / О. Г. Гуменюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 97-103 : табл. - Бібліогр.: с. 103 (11 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
ЛІДЕР -- ЛІДЕРСТВО -- героїчна теорія -- ПСИХОАНАЛІТИЧНА теорія -- ТЕОРІЯ "рис" характеру -- харизматична теорія лідерства -- етична спрямованість лідера
Аннотация: У статті проаналізовано концептуальний підхід до розуміння лідерства із урахуванням пріоритету особистісних теорій. Відзначається, що у "героїчних" теоріях здатність до лідерства розглядається як вроджена. У теорії "рис" акцентується увага, що лідером особистість визначають певні психологічні якості і властивості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корнієнко, О. В.
    Індивідуально-типологічний (екстравертований) та факторний аналізи психосоматичного здоров'я студенток-дівчат КНУ ім. Тараса Шевченка [Текст] / О. В. Корнієнко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 249-259. - Бібліогр.: с. 255-256 (17 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
психодіагностика -- психосоматичне здоров'я -- екстраверсія -- емоційна стабільність -- двохфакторна теорія особистості
Аннотация: У статті проведений диференційований аналіз вибірки дівчат-студентів (n=375) з урахуванням виділення трьох підгруп : інтровертів (n=79), амбівертів (n=111),екстравертів (n=185). Отримані результати підтвердили наше припущення про провідну роль та вплив двох факторної теорії особистості H. Eysenk (екстраверсії, емоційної стабільності/нестабільності) на психосоматичне здоров'я досліджуваних дівчат-студентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (1), (1)
Свободны: ЧЗ (1), (1)

Найти похожие

17.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Білінська, О. О.
    Феномен лідерства у зарубіжній та вітчизняній психології [Текст] / О. О. Білінська, М. В. Черпак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 36-47. - Бібліогр.: с. 44-45 (22 назви)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
лідер -- лідерство -- теорія героя -- ситуаційні теорії -- поведінкові теорії
Аннотация: Описано психологічні підходи до проблеми вивчення лідерства. Проаналізовано низку напрямів у зарубіжній психології, в яких з різних поглядів описується феноменологія та специфіка лідерства.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Черпак, М. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

18.
373.34с6д
Г 82


    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Теорія і практика підготовки психологів до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми [Текст] : монографія / А. М. Грись ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - К. : Геопринт, 2013. - 281 с. : табл. - ISBN 978-617-674-006-3 : 16.00 грн
УДК
РУБ 373.34с6д
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
НЕПОВНОЛІТНІ -- СОЦІАЛЬНО ДЕЗАДАПТОВАНІ НЕПОВНОЛІТНІ -- ПСИХОЛОГІЧНА РОБОТА -- СОЦІАЛЬНА ДЕЗАДАПТАЦІЯ -- ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

19.
153.6
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 7 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - 281 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 15.00 р.
    Содержание:
Семенова, Рима Олександрівна. Теоретичні основи побудови концептуальної моделі психодіагностики обдарованості / Р. О. Семенова. - С .5-27. - Бібліогр.: с. 25-27 (17 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Діагностичні можливості методу оцінки проявів обдарованості / Д. К. Корольов. - С .27-44. - Бібліогр.: с. 44 (8 назв)
Борисюк, Алла Степанівна. Взаємозв'язок соціального та особистісного компонентів професійної ідентичності фахівця / А. С. Борисюк. - С .44-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (15 назв)
Василькевич, Я. З. Проблема первинної діагностики вчителями обдарованості школярів / Я. З. Василькевич. - С .55-66. - Бібліогр.: с. 66 (10 назв)
Євдокімова, Олена Олександрівна. Психологічні особливості виникнення комп'ютерної залежності у дітей / О. О. Євдокімова. - С .66-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (14 назв)
Жигайло, Наталія Ігорівна. Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка / Н. І. Жигайло. - С .78-89. - Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
Карабаєва, Ірина Іванівна. психологічні умови виявлення інтелектуальної обдарованості старших дошкільників / І. І. Карабаєва. - С .89-101. - Бібліогр.: с. 101 (5 назв)
Козлова, О. С. Зовнішність як чинник професійного іміджу викладача ВНЗ / О. С. Козлова. - С .101-112. - Бібліогр.: с. 111-112 (14 назв)
Крицька, Альона Михайлівна. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутніх дизайнерів / А. М. Крицька. - С .112-123. - Бібліогр.: с. 122 (10 назв)
Матвеєва, Н. О. Розвиток обдарованості дітей молодшого шкільного віку / Н. О. Матвеєва. - С .123-135. - Бібліогр.: с. 134 (7 назв)
Мельник, Мирослава Олексіївна. Психодіагностика інтелектуальної обдарованості та прогноз індивідуальних досягнень / М. О. Мельник. - С .135-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (12 назв)
Мельник, Оксана Андріївна. Університетська психологія в Україні початку ХІХ-ХХст. (на прикладі Імператорського університету св. Володимира) / О. А. Мельник. - С .149-161. - Бібліогр.: с.160 (11 назв)
Нечаєва, Ольга Сергіївна. Принципи й умови проведення діагностики обдарованої особистості на етапі отроцтва / О. С. Нечаєва. - С .161-174. - Бібліогр.: с. 172-173 (16 назв)
Садовая, М. А. Творческие способности как составляющая профессиональной компетенции будущих специалистов социально-культурной сферы / М. А. Садовая. - С .174-185. - Бібліогр.: с. 184 (6 назв)
Сніжна, М. А. Діагностика образотворчих здібностей і здатності до символізації в підлітковому віці / М. А. Сніжна. - С .185-203. - Бібліогр.: с. 197 (5 назв)
Субота, Марія Василівна. Суб'єктні особливості сприймання музики як психологічна проблема / М. В. Субота. - С .203-214. - Бібліогр.: с. 213 (14 назв)
Черевко, І. С. Модифікація опитувальника В.П. Прядеїна для діагностики екологічної відповідальності / І. С. Черевко. - С .214-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (12 назв)
Щербан, Т. Д. Навчальне спілкування у системі підготовки учителя / Т. Д. Щербан. - С .230-245. - Бібліогр.: с. 244 (7 назв)
Щербатюк, Богдана Анатоліївна. Социально-психологические параметры взаимопонимания и коммуникативные затруднения субъектов речевого общения / Б. А. Щербатюк. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 257 (6 назв)
Яланська, Світлана Павлівна. Психолого-педагогічні засоби розвитку творчої компетентності майбутніх учителів / С. П. Яланська. - С .257-268. - Бібліогр.: с. 267 (10 назв)
Янковчук, Марина Миколаївна. Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології / М. М. Янковчук. - С .268-280. - Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК

фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

20.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка [Текстььь] / Н. І. Жигайло // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 78-89. - Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
особистість -- генетико-психологічна теорія -- саморозвиток -- онтогенез -- філогенез
Аннотация: Стаття присвячена проблемі генетико-психологічного погляду на особистість. Особистість представлено як складну відкриту систему, що саморозвивається. Автором закцентовано, що розвиток особистості полягає в організації та інтегруванні людиною свого внутрішнього світу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 62732
Число посетителей 1490
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя