Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=термінальні цінності<.>
Общее количество найденных документов : 7
Показаны документы с 1 по 7
1.
159.9-051
К 21


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Карасьова, Катерина Володимирівна.
    Розвиток ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі [Текстььь] / К. В Карасьова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Срібна хвиля, 2014. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 102-113. - Бібліогр.: с. 112 (11 назв)
УДК
Рубрики: Психологія дошкільника
фывфывфыв:
ціннісні орієнтири -- ціннісні орієнтації -- поле цінностей -- термінальні цінності -- інструментальні цінності
Аннотация: У статті представлено психологічний аналіз процесу становлення ціннісних орієнтирів та умов їх розвитку у дитини старшого дошкільного віку. Обгрунтовано вибір системи розвиваючих впливів, які сприяють процесу зародження та розвитку ціннісних орієнтирів старших дошкільників у самодіяльній грі.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
159.923.2
Е 15


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євдокимова, Наталя Олексіївна.
    Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей [Текстььь] / Н. О. Євдокимова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 167-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
персональні цінності -- система цінностей -- спрямованість -- термінальні цінності -- інструментальні цінності -- ціннісна сфера особистості -- ціннісні орієнтації -- ціннісне самовизначення
Аннотация: Представлено результати дослідження ціннісних орієнтацій студентів технічних спеціальностей. Ціннісні орієнтації розглядаються як базис їх ціннісного самовизначення, на основі кортрого вони створюють особистісно значущу картину світу, життєву філософію, яка виступає власною цінністю, обов'язковою для трансляції і відтворення у майбутньому.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
159.9.015
К 63


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Комар, Тетяна Олександрівна.
    Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України [Текстььь] / Т. В. Комар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 127-138 : рис. - Бібліогр.: с. 136-137 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
ціннісні орієнтації -- термінальні цінності -- інструментальні цінності -- внутрішній конфлікт -- життєві конфлікти -- внутрішньоособистісний конфлікт
Аннотация: Розглядається ряд соціально-психологічних феноменів, що породжені перебуванням особистості в оточуючому середовищі. Зроблено порівняльний аналіз ціннісно-потребової сфери старшокласників України та Росії. Визначено ієрархію, а також відмінності між ціннісною сферою старшокласників.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
153.6
А 43


    Карасьова, Катерина Володимирівна.
    Характеристики прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольовій грі [Текст] / К. В Карасьова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 57-63 : табл. - Бібліогр.: с. 62-63 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
ціннісні орієнтири -- термінальні цінності -- старші дошкільники -- сюжетно-рольова гра -- рольова активність
Аннотация: Розглядається характеристика прояву ціннісних орієнтирів старших дошкільників у сюжетно-рольових іграх. Розглянуто можливості використання методики спостереження за сюжетно-рольовими іграми шестирічок у процесі діагностики їх рольової активності як основного показника рівня прояву термінальних цінностей старшими дошкільниками.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
372
А 43


    Токарєва, Л.Д.
    Специфіка прояву термінальних і інструментальних цінностей старшого дошкільника в сім'ї [Текст] / Л.Д. Токарєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Харків : КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 304-318
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв:
сім'я -- дошкільник -- ціннісні орієнтації -- інструментальні цінності -- термінальні цінності -- регулююча дія
Аннотация: Стаття висвітлює проблему специфіки прояву термінальних і інструментальних цінностей дітей старшого дошкільного віку в сімейному осередку. Автор доводить, що саме ціннісні уявлення, ціннісні орієнтири дошкільника повністю залежать і регулюються увагою і настановами дорослого. В статті зрооблено акцент на діяльнісній підтримці ціннісної орієнтації дитини, коли дорослий своєю присутністю, оцінками, взірцем підтримує і стимулює її активність. Доведено, що можна стрверджувати про сформованість ціннісної орієнтації особистості лише тоді коли певна цінність стає особистим мотивом, мотивом до дії, мотивом до вчинку незалежно від присутності дорослого


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Балахтар, Валентина Візіторівна.
    Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи [Текст] / В. В. Балахтар // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 138-147. - Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
ціннісні орієнтації особистості -- фахівець з соціальної роботи -- професійні цінності -- професійне становлення -- термінальні цінності -- інструментальні цінності -- соціальна робота
Аннотация: У статті висвітлено результати дослідження ціннісних орієнтацій, які виступають важливою умовою становлення особистості фахівця у сфері соціальної роботи у складних реаліях сьогодення. Обгрунтовано, що рівень сформованості ціннісно-смислової сфери загалом та її складових (ціннісних орієнтацій) зокрема впливають на формування соціально активної позиції фахівця, його моральної свідомості, професійної готовності до якісної реалізації соціальної роботи. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій, які дозволили виявити найбільш значущі термінальні (здоров'я, любов, щасливе сімейне життя, активне діяльне життя, життєва мудрість) та інструментальні цінності для фахівців з соціальної роботи (життєрадісність, охайність, високі запити, відповідальність, незалежність, чесність), а також найменш значущі (термінальні: орієнтації на щастя інших, розваги, краса природи і мистецтва, свобода, творчіст; інструментальні: вихованість, тверда воля, ефективність у справах, терпимість, широта поглядів, чуйність). Виявлено суперечливий та мінливий характер ціннісних орієнтацій фахівців, значну невідповідність їхніх ціннісних орієнтацій меті і завданням соціальної роботи як складової соціального захисту населення, що підтверджено результатами факторного аналізу термінальних та інструментальних цінностей. Установлено особливості ціннісних орієнтацій досліджуваних фахівців на різних стадіях професійного становлення залежно від статі, віку, тощо. Обгрунтовано доцільність розвитку ціннісних орієнтацій упродовж професійного становлення фахівців з соціальної роботи


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

7.
   373.2.015.3
   Р 32


   
    Регулююча дія ціннісних орієнтацій у житті дитини [Електроний ресурс] : монографія / [Т. О. Піроженко, І. І. Карабаєва, О. Ю. Хартман [та ін.]; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. и.], 2020. - 222 с. - ISBN 978-966-194-317-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Життєдіяльність особистості--цІннісні орієнтації--Монографія
фывфывфыв:
життєва компетентність -- дитина -- термінальні цінності -- освітній простір -- інструментальні цінності -- ціннісна регуляція -- привласнення цінностей -- становлення особистості
Аннотация: У монографії висвітлюються результати теоретичного та емпіричного аналізу питань, пов’язаних з роллю ціннісних орієнтацій в житті дитини старшого дошкільного віку в умовах зміни соціальної ситуації розвитку (дошкільна освіта –початкова освіта). Висвітлено соціально-педагогічні та психологічні чинники, які зумовлюють здійснення вибору та прийняття дитиною соціально значущих цінностей, що виступають регуляторами її активності у спілкуванні та суто дитячих видах діяльності: предметно-практичній, ігровій, пізнавальній, образотворчій. Монографію адресовано викладачам вищої школи та інститутів підвищення педагогічної кваліфікації, практичним психологам, науковцям-психологам, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам, педагогам дошкільних закладів освіти та початкової школи.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Хартман, Олена Юріївна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

 
Статистика
за 06.08.2024
Число запросов 60575
Число посетителей 1464
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя