Поисковый запрос: <.>K=тренінгова програма<.> |
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14 |
>1.
| Бондаревська І. О. Психологічні особливості гендерної ідентичності жінок-майбутніх менеджерів/Бондаревська Ірина Олегівна ; наук. кер. Карамушка Л. М.. - 2009
|
>2.
| Агачева Ю. А. Рефлексія міжособистісної атракції як механізм регулювання діяльності/Ю. А. Агачева ; наук. кер. В. Л. Зливков. - 2015
|
>3.
| Киричевська Л. П. Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні/Л. П. Киричевська // Актуальні проблеми психології. -Київ:ТОВ "Талком", 2017,N Т. 11:Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15.-С.183-192
|
>4.
| Барчі Б. В. Соціально-психологічний супровід: зміст та структура/Б. В. Барчі // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2016,N Т. 9:Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8.-С.33-43
|
>5.
| Рутина Ю. В. Зміст та структура тренінгової програми "Професійна самоактуалізація державних службовців"/Ю. В. Рутина // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2019,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 54.-С.54-63
|
>6.
| Карамушка Л. М. Тренінгова програма "Професійна кар'єра та психологічне здоров'я освітнього персоналу"/Л. М. Карамушка, Т. В. Карамушка // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2019,N № 4 (18).-С.36-45
|
>7.
| Карамушка Л. М. Тренінгова програма "Психологія розвитку інноваційних стилів управління в менеджерів освітніх організацій": завдання, основні тематичні модулі та інтерактивні техніки/Л. М. Карамушка, А. О. Клочко // Організаційна психологія. Економічна психологія. -Київ:Логос, 2019,N № 4 (18).-С.46-61
|
>8.
| Карамушка Л. М. Тренінгова програма «Психологія соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому»: завдання, основні тематичні сесії та інтерактивні техніки/Л. М. Карамушка // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2018,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 49.-С.12-20
|
>9.
| Баранова В.А. Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти/В. А. Баранова ; наук. кер. Л. М. Карамушка. - 2020
|
>10.
| Баранова В.А. Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти/В. А. Баранова ; наук. кер. Л. М. Карамушка. - 2020
|
>11.
| Мушкевич М.І. Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей/М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін. - 2020
|
>12.
| Мушкевич М.І. Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей/М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін. - 2020
|
>13.
| Перепелиця Н.В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів/Н. В. Перепелиця // Актуальні проблеми психології. -Київ-Ніжин:ПП Лисенко М. М., 2020,N Т. 14:Методологія і теорія психології, Вип. 3.-С.194-208
|
>14.
| Снігур Ю. С. Організаційно-психологічні чинники вибору копінг-стратегії керівниками закладів загальної середньої освіти/Ю. С. Снігур ; наук. кер. Л. М. Карамушка. - 2021
|
|