Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (103)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=тривожність<.>
Общее количество найденных документов : 67
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-60   61-67 
1.
159.9.072
А 57


   
    Альманах психологических тестов [Текст] / [сост.: Римская Р. Р., Римский С. А.]. - Москва : КСП, 1995. - 400 с. : рис., табл. - (Psychology. Психология личности). - ISBN 5-88694-019-7. - ISBN 5-88483-029-7 : 15.00 грн.
УДК
РУБ 159.9.072
Рубрики: Тестування--Популярні видання
   Психодіагностика--Популярні видання

фывфывфыв:
пам'ять -- память -- увага -- внимание -- тривожність -- тревожность -- самооцінка -- самооценка -- исследования интеллекта -- дослідження інтелекту -- уровен умственного развития -- рівень розумового розвитку -- познавательные процессы -- пізнавальні процеси -- кратковременная память -- короткочасна пам'ять -- уровень внимания -- рівень уваги -- логическое мышление -- логічне мислення -- психологические состояния -- психологічні стани -- направленность личности -- спрямованість особистості -- исследования личности -- дослідження особистості -- рисуночные тесты -- малюнкові тести -- межличностные отношения -- міжособистісні стосунки -- социометрія -- социометрия


Доп.точки доступа:
Римская, Р. Р. \сост.\; Римский, С. А. \сост.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.922.8+316.613.434
К 11


    Крайнюк, Валентина Миколаївна.
    Психологічні особливості проявів тривожності і агресивності у юнаків призовного віку [Рукопис] : канд. ... психол. наук: 19.00.01 / Крайнюк Валентина Миколаївна ; наук. кер. Корольчук М. С. ; Київ. військ. гуманіт. ін-т. - Київ, 1999. - 212 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 165-179. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Тривожність і агресивність--Дисертації
фывфывфыв:
ТРИВОЖНІСТЬ -- АГРЕСИВНІСТЬ -- ПРИЗОВНИКи -- МЕТОДИ корекції -- методика психодіагностики
Аннотация: В дисертаційній роботі досліджені теоретичні та практичні аспекти психологічних особливостей проявів тривожності і агресивності у різних категорій призовників (здорових осіб та юнаків з нервово-психічними розладами). Виміри рівня тривожності й агресивності мають подвійні критерії: вимір тривожності і агресивності як специфічних якостей особистості; тривоги й агресії як емоційного стану. Автором запропонований набір психодіагностичних методик для виявлення проявів тривожності і агресивності та комплекс психокорекційних методів з метою зниження рівня високої тривожності і агресивності

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Корольчук, Микола Степанович \наук. кер.\; Київський військлвий гуманітарний інститут (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
316.613.434
Т 66


    Третьяков, Сергій Павлович.
    Особистісно-ситуаційна детермінація агресивної поведінки людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Третьяков Сергій Павлович ; наук. кер. Морозов С. М. ; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - Київ, 2005. - 177 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 156-173. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Агресивна поведінка--Дисертації
фывфывфыв:
агресія -- агресивна поведінка -- особистісно-ситуаційний підхід -- фрустрація -- тривожність -- формувальний вплив -- корекція агресивної поведінки
Аннотация: У дисертаційному дослідженні використовується особистісно-ситуаційний підхід до аналізу феномену агресії. Виявлено особливості прояву агресії у працівників служб охорони і чинники, що впливають на неї - низка особистісних і ситуаційних змінних. Доведено, що механізм агресивної поведінки може бути представлений у вигляді чотирьох чинників: збудливість, завуальована жорстокість, негативізм і почуття провини. Запропоновано корекційну програму з елементами психотренінгу для профілактики та усунення агресії у працівників служб охорони.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Морозов, Сергій Маратович \наук. кер.\; Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.964.3+159.98:616.89-008.441.1
О-57


    Омельченко, Яніна Миколаївна.
    Корекція тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Омельченко Яніна Миколаївна ; наук. кер. Кісарчук Зоя Григорівна ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2006. - 247 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 194-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Тривожність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
молодші школярі -- тривожні стани -- тривожність у дітей -- психологічна корекція -- дезадвптивна форма тривожності
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі тривожності у дітей молодшого шкільного віку. Модифіковано діагностичні методики дослідження, що спрямовані на вивчення тривожних станів у школі та поза її межами. Розроблено методику вивчення зовнішніх та внутрішніх характеристик тривожних станів. Встановлено, що тривожні переживання мають суттєве значення у онтогенезі дитини, а їх адаптивні форми необхідні для повноцінного розвитку особистості. Створено модель корекції тривожних станів молодших школярів на основі кататимно-імагінативно їпсихотерапії як глибинно зорієнтованого методу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кісарчук, Зоя Григорівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
159.922.7+159.922.73-053.4/.5
Г 68


    Гордєєва, Жанна Вікторівна.
    Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордєєва Жанна Вікторівна ; наук. кер. Тищенко С. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
САМОоцінка -- регулятивна функція -- самосвідомість -- тривожність -- поведінка -- емоційно-ціннісне ставлення -- психокорекція
Аннотация: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.964.3:616.89-008.441.1
О-56


    Ольховецький, Сергій Миколайович.
    Психологічні чинники та засоби подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Ольховецький Сергій Миколайович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Уман. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Київ, 2007. - 185,[37] с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 170-185. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Страхи--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
страх -- тривожність -- психологічний вплив -- психокорекція -- підлітки -- молодші юнаки
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних чинників та засобів подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці. Розглянуто особливості виникнення страхів, їх чинники у цих вікових межах. З'ясовано якісні та кількісні характеристики страхів, розкрито зв'язки між рівнем страхів та чинниками, які їх викликають. Обґрунтовано та розроблено систему прийомів психокорекції страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці, що базується на використанні методів актуалізації творчого потенціалу психіки, творчих вербалізацій, візуалізації страхів і пов'язана з інтенсивними переживаннями учасників.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Уманський педагогічний університет ім. П. Тичини (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.923-055.2:618
Д 18


    Даниленко, Наталія Володимирівна.
    Формування психологічної готовності жінки до материнства [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Даниленко Наталія Володимирівна ; наук. кер. Ващенко І. В. ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2007. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 186-213. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Материнство--Дисертації
фывфывфыв:
вагітні -- гестози -- фізіологічна вагітність -- особистісна тривожність -- психологічна готовність
Аннотация: У роботі досліджено особливості формування психологічної готовності жінки до материнства. Виявлено високий рівень особистості тривожності у вагітних с гестозами. Причиною її виникнення є стан процесів у центральній нервовій системі, низький рівень нервовопсихічної стійкості та невирешені внутрішньоособистісні конфлікти, що виникли, здебільшого, у дитинстві вагітної. Виявлено вплив особистісної зрілості на формування психологічної готовності жінки до материнства. Показано зв`язок рівня психологічної готовністі жінки до материнства із виникненням гестозів та варіантами можливих стилів виховання, які обирають вагітні. Розгшлянуто теорію психологічної підтримки вагітних, що підвищує рівень їх психологічної готовності до материнства через усвідомлення вагітними ставлення до себе, материнства, дитини.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ващенко , Ірина Володимирівна \наук. кер.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
159.922.73-056.49+316.624
Л 87


    Лучинкіна, Анжеліка Іллівна.
    Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Лучинкіна Анжеліка Іллівна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 225 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-196. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Соціально-дезадаптована поведінка--Дисертації
фывфывфыв:
соціалізація -- соціальна адаптація -- соціальна дезадаптація -- референтна група -- самооцінка -- тривожність -- шкільне середовище -- динаміка розвитку
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою.Уточнено поняття "соціального середовища школи" як сукупність взаємовпливів учнів, педагогів, батьків у ході навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду всіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їхніх субкультур. Наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов"язана з рівнем розвитку соціального середовища классу: найбільша кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою спостерігається на рівні розвитку "розпад на групи", найменьша-на рівні "об"єднання". Ступінь дезорієнтації найбільше посилюється на рівні розвитку "розпад на групи". соціальна дезадаптація учнів достовірно пов"язана з їх низькім соціаметричним статусом та високим рівнем тривожності, а також низьким соціаметричним статусом та неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Показано, що системна соціально-психологічна корекція особистості учнів із соціально дезадаптованою поведінкою передбачає організацію шкільного соціального середовища, як цілісної системи, що забезпечує групову згуртованість всіх учасників навчально-виховного процесу за умови задоволення базових соціальних потреб дитини.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.72+159.922.72:616.89-008.441.1
К 14


    Казаннікова , Олена Василівна.
    Особливості інтелектуального розвитку тривожних дітей 6-8 річного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Казаннікова Олена Василівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 185 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 160-176. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Інтелектуальний розвиток--Дисертації
   Вікова психологія--Діти 6-8 років--Дисертації

фывфывфыв:
інтелектуальний розвиток -- тривожність -- вікові особливості -- єдність афекту і інтелекту -- психотренінг -- прогнозування
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено аналізу впливу тривожності на інтелектуальний розвиток учнів молодшого шкільного віку. В роботі систематизовано основні теоретичні та експериментальні підходи до розв"язання зазначеної проблеми, висувається й обгрунтовується положення про існування певних особливостей співвідношення перебігу інтелектуального розвитку 6-8 річних школярів і проявів тривожності. У роботі розроблена й апробована програма корекції надмірної тривожності учнів молодшого шкільного віку, яка підтвердила свою ефективність в практиці навчально-виховного процесу початкової школи.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
37.064.3+316.47
С 35


    Сікорська, Леся Борисівна.
    Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сікорська Леся Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 231, [58] с. : табл., рис., кольор. іл. - Бібліогр.: с. 211-232. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні взаємини--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
міжособистісні взаємини -- відносини -- спілкування -- комунікативна компетентність -- тривожність -- страх -- агресія
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних умов оптимізації міжособистісних взаємин учнів молодшого шкільного віку. З'ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого навчання учнів. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г.С.Костюка АНП України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922.73-053.6:316.48]:159.942.5-053.6
К 64


    Кондрацька, Лариса Вікторівна.
    Сімейні конфлікти як фактор емоційного вигорання у підлітків [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Кондрацька Лариса Вікторівна ; наук. кер. Ващенко І. В. ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2009. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 192-211. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Сімейні конфлікти--Дисертації
   Вікова психологія--Підлітки--Дисертації

фывфывфыв:
емоційна сфера -- емоційне вигорання -- сімейні конфлікти -- конфліктологічна компетентність -- підліткова криза -- самооцінка -- тривожність -- конфліктність -- агресивність
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню впливу сімейних конфліктів на розвиток емоційного вигорання у підлітків. Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження проблеми. Визначено сутність емоційного вигорання у дитини. В процесі роботи розкрито і поглиблено наукові уявлення про симптоми емоційного вигорання у підлітка. Виявлено і проаналізовано фактори, що сприяють розвитку емоційного вигорання у підлітків, та здійснено аналіз причин, що зумовлюють появу сімейних конфліктів. Розроблено діагностичний інструментарій для дослідження сімейних конфліктів та емоційного вигорання у підлітків. Доведено, що взаємозв"язок між сімейними конфліктами та емоційним вигоранням у підлітків.Розроблено програму з розвитку конфліктологічної компетентності в учнів. Виявлено психологічні чинники (навички спілкування та попередження деструктивних наслідків конфлікту; особистісна безконфліктна поведінка; навички саморегуляції у конфліктних ситуаціях; обирання стилю поведінки відповідно конфлікту), що впливають на конфліктологічну компетентність у підлітків та їх батьків.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Ващенко , Ірина Вікторівна \наук. кер.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.922.7-053.5:616.8+159.96
М 15


    Макух, Ольга Іванівна.
    Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Макух Ольга Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 208 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Навчальна діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
межові психічні стани -- неврози -- дитячі неврози -- навчальна неуспішність -- шкільна тривожність -- психологічна корекція
Аннотация: У дисертаційному дослідженні розкрито теоретико-експериментальні проблеми межових психічних станів і показано результати їх впливу на навчальну діяльність молодших школярів. Проаналізовано зміст поняття "межові психічні стани", визначено їх основні симптоматичні прояви. З"ясовано, що межові психічні стани дітей зумовлюються тривогами, страхами і негативними емоціями. Істотною складовою цих станів є неврози, які виникають внаслідок гострої психологічної травми. різного роду конфліктів і переживань, а також через неправильне виховання й інші впливи соціального життя. Теоретичний аналіз проблеми дорслідження дав змогу встановити причини навчальної неуспішності молодших школярів: вона пов"язана з обставинами шкільного життя і психологічними чинниками розвитку особистості. Експерементальне дослідження причин низької навчальної успішностій невисокої розумової активності молодших школярів показало, що цими причинами є нервово-психічні розлади (межові стани), які мають високий, середній та низький рівні свого прояву у першокласників. Встановлено, що перші трудності навчання пов"язані з травмуючою дією межових психічних станів школяів. Розкрито способи ефективного розв"язання завдань навчально-виховного процесу, що передбачають застосування психокорекційних заходів і модернізацію дидактивних методів навчання. Запропоновано авторську психокорекційну програму, спрямовану на подолання (чи запобігання) межових психічних станів у дітей молодшого шкільного віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
37.064.3+316.47
С 35


    Сікорська, Леся Борисівна.
    Психологічні умови оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сікорська Леся Борисівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 231 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 211-231. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Міжособистісні стосунки--Дисертації
фывфывфыв:
міжособистісні взаємини -- відносини -- спілкування -- комунікативна компетентність -- тривожність -- страх -- агресія -- агресивність
Аннотация: З"ясовано особливості впливу комунікативної компетентності на становлення особистості в молодшому шкільному віці. Доведено, що негативні емоції і несформованість у молодших школярів здатності регулювати їх вияв на початковому етапі навчання блокують становлення конструктивних взаємин. Визначено умови організації розвивального, особистісно орієнтованого,навчання студентів, що лежать у підгрупі навчальної співпраці: це-поряд з пізнавальною діяльністю-конструктивна взаємодія і відповідний характер міжособистісних взаємин. Запропоновано методичний інструментарій для діагностування проявів у молодших школярів особистісної тривожності й агресивної поведінки, що блокують конструктивні взаємини з однолітками. Показано, що сформованість окремих рис саморегульованості особистості в молодшому шкільному віці визначає розвиток навчально-пізнавальної активності і є умовою особистісного зростання учнів. Розроблено програму оптимізації міжособистісних взаємин учнів на початковому етапі навчання шляхом розвитку їх комунікативної компетентності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
159.922.7-053.5:616.89-008.441.1
Г 51


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Комп`ютерні ігри як фактор впливу на підвищений рівень тривожності дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гірченко Олена Леонідівна ; наук. кер. Кондратенко Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2010. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Тривожність--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
тривожність -- комп`ютерна гра -- казка -- казкотерапевтичний тренінг
Аннотация: У дисертації досліджуються психологічні чинники впливу комп`ютерних ігор з казковим сюжетом на тривожність дітей молодшого шкільного віку. Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп`ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп`ютерна грана відміну від традиційної сюжетно-рольової гри негативно впливає на тривожність молодших школярів. представлені феномелогічні відмінності комп`ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. В процемі порівняння емоційно-чуттєвих складових комп`ютерної гри, традиційної гри та народної чи літературної казки виявлені їхні змістовні складові. Доведено, що незакінченність та надмірна розтягненність у часі комп`ютерної гри породжує внутрішню напругу і стає підгрунтім для розвитку тривожності.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кондратенко, Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
159.922.7:159.942.5
Г 52


    Гірченко, Олена Леонідівна.
    Комп'ютерні ігри як фактор впливу на тривожність дітей молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол .наук: 19.00.07 / Гірченко Олена Леонідівна ; наук. кер. Кондратенко Л. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2010. - 242 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-187. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комп'ютерні ігри--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
тривожність -- комп"ютерна гра -- сюжетно-рольова гра -- казка -- казкотерапевтичний тренінг
Аннотация: У дисертації досліджуються психологіні чинники впливу комп"ютерних ігр з казковим сюжетом на тривожність дітей молодшого шкільного віку. Виявлено та проаналізовано психологічні чинники впливу комп"ютерної гри на зростання рівня тривожності дітей. Встановлено, що комп"ютерна гра на відміну від традиційної сюжетно-рольової гри негативно впливає на тривожність молодших школярів. Представлені феноменологічні відмінності комп"ютерної гри-казки, традиційної гри та народної чи літературної казки. В процесі порівняння емоційно-чуттєвих складових комп"ютерної гри, традиційної гри та чарівної казки виявлено їхні змістовні відмінності. доведено, що незакінченність та надмірна розтягненність у часі комп"ютерної гри породжує внутрішню напругу та стає підгрунтім для розвитку тривожності. Розроблено та апробовано програму тренінгу за методом казкотерапії, спрямованого на подолання специфічної тривожності, викликаної надмірним захопленням комп"ютерними іграми, та розвиток творчих дзібностей дітей молодшого шкільного віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Кондратенко , Лариса Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
159.91+159.923:616.8
Х 20


    Харченко, Дмитро Миколайович.
    Психологічні та психофізіологічні особливості осіб із психосоматичними розладами [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Харченко Дмитро Миколайович ; наук. конс. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 396 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 356-397. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Психосоматичні розлади--Дисертації
фывфывфыв:
психофізіологічні особливості -- психосоматичні розлади -- облігатні фактори -- врівноваженість -- нервові процеси -- СНП -- алекситимія -- предиктори -- тривожність -- нейротизм
Аннотация: Дослідження здійснене з позиції системного підходу і дозволило визначити особливості структурно-функціональних взаємозв`язків психосоматичних недомагань і їх психофізіологічних, психологічних та соціально-психологічних детермінант. Здійснено методологічний аналіз сучасних підходів і теоретичних моделей розвитку психосоматичних розладів, визначено методологічні засади психологічного дослідження психосоматичних захворювань. Виявлено предиктори психосоматичних розладів, які можуть проявитися як на рівні поведінкових реакцій, так і на рівні інтрапсихічних переживань, та детермінуючий фактор-тривожність, яка є найбільш чутливим індикатором психологічного статусу. Визначено тріаду облігантних факторів впливу на психосоматичні порушення: індивідуально-психологічних, психофізичних та соціально-психогічних. Запропоновано та обгрунтовано метод комплексного вияву психосоматичних недомагань за психофізіологічними показниками, показниками співвідношення індивідуально-психологічних особливостей та соціально-психологічних факторівв розвитку розладів та виокремити групи ризику до психосоматичних розладів. Розроблено інтегративний підхід, завдяки якому з`являється можливість вивчення психогенних розладів в тісному зв`язку з особистісними властивостями, психічними станами та нейродинамічними властивостями, а також їх різноманітності і динаміки. Інтегративний підхід передбачає цілісне вивчення особистостіяк системи, кожен елемент якої перебуває у взаємозв`язку і взаємозалежності. Тому і виділення, так і вивчення окремих елементів стає можливим лише суто гіпотетично. При такому підході вивчаються як окремі прояви психіки людини, так і робиться спроба зрозуміти природу людини в цілому-у широкому світоглядному контексті. Розроблено програму з виявлення та профілактики психосоматичних розладів на основі описанних загальних психофізіологічних та індивідуально-психологічних факторів для всіх психосоматичних недомагань і диференційований підхід до окремих суб`єктивних скарг.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
159.922.73-053.6+316.362
Р 16


    Раєвська, Яна Миколаївна.
    Особливості емоційної сфери підлітків з дистантних сімей [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Раєвська Яна Миколаївна ; наук. кер. Максимова Н. Ю. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2012. - 250 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 173-189. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Дистантна сім'я--Дисертації
фывфывфыв:
дистантна сім'я -- тривожність -- агресивність -- реакція на фрустрацію -- соціально-психологічна адаптація -- сімейні міжособистісні стосунки
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню впливу дистанційного батьківського виховання на функціонування емоційної сфери підлітків з дистантних сімей. У роботі дана характеристика дистантної сім'ї як соціального інституту виховання, формування та розвитку особистості; проаналізовано сучасний стан вирішення проблеми соціально-психологічної роботи з дітьми з дистантних сімей, розкрито особливості становлення особистості підлітікв. Розроблено критерії, показники функціонування емоційної сфери підлітків та виявлено рівні тривожності, агресивності, реакції на фрустрацію для оцінки соціально-психологічної адаптації з дистантних сімей. Розроблено структурно-функціональну модель системи соціально-психологічного супроводу дистантних сімей.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

18.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мудрак, І. А.
    Методичний тезаурус діагностики особистісної тривожності підлітків в умовах пенітенціарного закладу [Текст] / І. А. Мудрак // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 318-327. - Бібліогр.: с. 327 (6 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
пенітенціарний заклад -- позбавлення волі -- підлітки-колоністи -- тривожність -- депривація
Аннотация: У статті йдеться про психологічні особливості та методичну базу діагностики тривожності підлітків, які відбувають покарання у пенітерціарному закладі. Розкрито основні методичні підходи та специфіку психодіагностичної роботи з підлітками-колоністами, зокрема в ракурсі вивчення їхньої тривожності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
159.923.5
А 89


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Аршава, Ірина Федорівна.
    Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів [Текстььь] / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 20-30 : табл. - Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- особистісні характеристики -- музиканти -- креативність -- нейротизм -- тривожність -- емоційна стабільність -- моральна нормативність -- творча діяльність -- самореалізація
Аннотация: У дослідженні встановлено відмінності особистісних характеристик музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів. Обґрунтовується гіпотеза щодо зв'язку вибору творчої діяльності як професії з глибинною потребою у самореалізації обдарованої людини, вираженні засобами творчої діяльності притаманної їй тривожності, суму, можливості переживання станів "потоку".


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Носенко, Елеонора Львівна; Кутєпова-Бредун, Вікторія Юріївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
159.923.33:159.922.76
Ч-96


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Чухрій, І. В.
    Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві [Текстььь] / І. В. Чухрій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 413-422. - Бібліогр.: с. 420 (9 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
дезадаптація -- соціально-психологічна дезадаптованість -- діти-інваліди -- соціальна криза -- матері інвалідів -- негативні емоційні стани -- психокорекція -- інвалідність -- стрес -- тривожність -- депресія
Аннотация: Уточнено визначення соціально-психологічної дезадаптованості матерів дитини-інваліда. Виділено та досліджено такі внутрішні чинники соціально-психологічної дезадаптованості, як тривожність та депресію. Виявлено зміни показників внутрішніх чинників соціально-психологічної дезадаптованості у матерів, що виховують дітей з функціональними обмеженнями.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 1-20    21-40   41-60   61-67 
 
Статистика
за 08.07.2024
Число запросов 59359
Число посетителей 1250
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя