Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=учбова задача<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955/Д 33 рукописный текст
Автор(ы) : Денисенко, Василь Васильович
Заглавие : Психологічні умови формування теоретичного мислення у підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис., граф.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 164-173.
УДК : 37.015.3:159.955
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Мислення
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): теоретичне мислення--учбова задача--моделювання--ідеалізація--засвоєння--генетично-моделюючий метод
Аннотация: Дисертація присвячена вивченню процесу та закономірностей розвитку теоретичного имслення в підлітковому віці. Розкриті психологічні умови оволодіння школярами теоретичними поняттями курсу фізики. Встановлено, що центральним компонентом психологічної структури учбової діяльності при вивченні фізики є система форм та засобів моделювання ідеалізованих об'єктів. Показана роль та можливості застосування комп'ютерних технологій у сучасному навчанні. Використовуючи генетико-моделюючий метод, розроблено початковий курс фізики, заснований на принципі сходження від абстрактного до конкретного, та запропонована система учбових задач, що забезпечують розвиток теоретичного мислення у учнів в середніх класів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.091.31-059.2/Б 81 рукописный текст
Автор(ы) : Бондар, Людмила Вікторівна
Заглавие : Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :180 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 37.091.31-059.2
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодші школяри--розумовий розвиток--соціальний розвиток--теоретичне мислення--учбова задача--навчальна діяльність--навчальний процес
Аннотация: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 
Статистика
за 16.07.2024
Число запросов 110884
Число посетителей 875
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя