Поисковый запрос: <.>K=учні<.> |
Общее количество найденных документов : 25
Показаны документы с 1 по 20 |
|
>1.
| Кириленко В. Г. Особливості розумового розвитку молодших школярів залежно від мотивації учіння/Кириленко Валентина Граціянівна ; наук. кер. Клименко В. В.. - 2008
|
>2.
| Садова І. І. Психологічні чинники виникнення конфліктів у системі "вчитель-учні" початкової школи/Садова Ірина Ігорівна ; наук. кер. Медвєдев В. С.. - 2009
|
>3.
| Хоменко З. І. Стиль спілкування вчителя як чинник впливу на емоційне самопочуття учнів різного віку/Хоменко Зінаїда Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2010
|
>4.
| Бабій М. Ф. Формування природничих понять в учнів п`ятих класів/Бабій Микола Федорович ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 1995
|
>5.
| Видолоб Н. О. Психолого-педагогічні умови формування української ментальності учнів основної школи/Видолоб Наталія Олексіївна ; наук. кер. Калмикова Л. О.. - 2003
|
>6.
| Кульчицька А. В. Активізація пізнавальних інтересів учнів - випускників загальноосвітніх шкіл/Кульчицька Анна Валеріївна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2000
|
>7.
| Сабо А. Ю. Рефлексія як чинник розвитку художньої творчості учнів музичних шкіл/Сабо Анна Юріївна ; наук. кер. Марусинець М. М.. - 2007
|
>8.
| Скрипченко О. В. Особливості узагальнень в учнів 1-2 класів/Скрипченко О. В.. - 1954
|
>9.
| Черезова І. О. Психологічні особливості розвитку писемного мовлення учнів другого класу/Черезова Ірина Олександрівна ; наук. кер. Демиденко В. К.. - 1996
|
>10.
| Черненький Ю. П. Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями/Черненький Юрій Петрович ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 1999
|
>11.
| Сніжна М. А. Психологічні особливості підготовки вчителів до роботи з обдарованими учнями/М. А. Сніжна // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 10.-С.207-216
|
>12.
| Пономарева Р. А. Тренинг творческой психотехники в работе с одаренными учащимися/Р. А. Пономарева, А. Д. Терешкова. - 1998
|
>13.
| Науменко О. С. Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями/О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології. -Житомир:Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011,N Т. 6:Психологія обдарованості, Вип. 6.-С.115-125
|
>14.
| Компетентнісні і наративні засади навчання та виховання в гімназії/Ін-т модернізації змісту освіти МОН України (К.), Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Держ. наук.-пед. бібліотека України ім. В. О. Сухомлинського, Департамент освіти і науки виконавч. органу КМДА , Управл. освіти та інновац. розвитку Печерської районної в м. Києві держ. адміністрації, Гімназія "Консул" "№86. - 2016
|
>15.
| Занюк С. Мотивація та саморегуляція учня/С. Занюк. - 2004
|
>16.
| Експериментальне дослідження позитивного ставлення учнів і студентів до здорового способу життя/Укр. наук.-метод. центр практичної психол. і соц. роботи. - 2009
|
>17.
| Максименко С. Д. Механізми розвитку особистості/С. Д. Максименко // Проблеми сучасної психології. -Кам'янець-Подільський:Аксіома, 2018,N Вип. 40.-С.7-22
|
>18.
| Формування мистецьких уподобань учнів основної і старшої школи на уроках мистецтва та в позаурочний час/О. А. Комаровська [и др.]. ; за ред. О. А. Комаровської. - 2018
|
>19.
| Соціально-педагогічне проектування розвитку обдарованості учня в системі навчально-виховного процесу/В. О. Киричук, Н. Б. Гонтаровська, О. В. Прашко. - 2014
|
>20.
| Штих І.І. Спрямованість особистості як чинник розвитку психічних станів учнів загальноосвітніх шкіл/І. І. Штих ; наук. кер. С. Д. Максименко. - 2020
|
|
|