Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (170)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=уява<.>
Общее количество найденных документов : 38
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-38 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954/Ш 79 рукописный текст
Автор(ы) : Шопіна, Марина Олександрівна
Заглавие : Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :152 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський міжнародний університет (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 140-152.
УДК : 37.015.3:159.954
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творчий потенціал
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодший школяр--творчий потенціал--образна сомволіка--творче мислення--символічне мислення--творча уява--учіннєва діяльність--творчий процес --творча реалізація
Аннотация: У дисертації досліджується розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами образної символіки. Розглянуто різні підходи до розуміння понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість" тощо, а також їхнє співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" із психїологічної точки зору розглядається як синтетична якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує міру її можливостей ставити і виконувати нові завдання у сфері учіннєвої діяльності. Творчий потенціал пов"язується із здатністю учнів часмостійно ставити й розв"язувати в тому чи іншому вигляді значущі проблеми.Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів: перетворювальні здібності), аксіологічний (ціннісні орієнтації), комунікативний (морально-психологічні якості), художній (естетичні здібності). Аналіз і систематизація зазначених понять надали можливості на практичному рівні розглянути образну символіку як визначальний чинник на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молодшого шкільного віку. У результаті експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання і сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності учіннєвої діяльності молодших школярів. Розроблена й апробована спеціальна програма розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942+159.954/./К 55-784779 рукописный текст
Автор(ы) : Кочерга, Олександр Васильович
Заглавие : Взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви у розвитку критичності людини : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :232 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 209-224.
УДК : 159.942+159.954/.955 + 159.942 + 159.954/.955
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Мислення
Загальна психологія-- Почуття
Загальна психологія-- Уява
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гармонія--взаємозв'язок--мислення--почуття--уява--критичність людини--процес розвитку
Аннотация: В роботі викладаються результати теоретико-експериментального дослідження розвитку критичності людини на основі стимулювання взаємозв'язку мислення, почуттів та уяви. Показано, що взаємозв'язок мислення, почуттів та уяви може мати три рівні: цілісності, стійкості й руйнації, які по-різному впливають на розвиток критичності людини. Знайдено, що критичність людини пов'язана з підвищенням продуктивності навчання учнів у початкових класах. Розроблені завдання з української мови, математики, читання для учнів початкових класів спрямовані на розвиток їх мислення, почуттів та уяви.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.954./М 88-324102 рукописный текст
Автор(ы) : Мрака, Наталія Миколаївна
Заглавие : Психологічні особливості формування літературної творчої уяви студентської молоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :212 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 181-199.
УДК : 37.015.3:159.954.2-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Творча уява
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча уява--творча особистість--психологія літературного тексту--допитливість--естетична спрямованість--гнучкість уяви
Аннотация: У дисертації проаналізовано закономірності формування літературної творчої уяви студентів ВНЗ в умовах навчальної діяльності. Охарактеризовано специфіку функціонуваннялітературної уяви як спроби самоствердження молоді у творчій діяльності. Здійснено психологічний теоретико-методологічний аналіз проблеми формування творчої літературної уяви студентів ВНЗ. Розроблено діагностичну систему для визначення особливостей та динаміки літературної творчої уяви студентів. Розроблено й апробовано програму тренінгу розвитку творчої уяви студентів ВНЗ.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.72+159.95/С 52-694586 рукописный текст
Автор(ы) : Смульсон, Марина Лазарівна
Заглавие : Психологія розвитку інтелекту в ранній юності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Киев, 2002
Колич.характеристики :461 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 387-427.
УДК : 159.922.72+159.955(043.5)
Предметные рубрики: Педагогіічна психологія-- Інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтелект--діагностика інтелекту--мислення--уява--рефлексія--рання юність--інтелектуальний тренінг--інтелектуально-насичене середовище--професійний інтелект--майбутні програмісти--інтелектуально-творча діяльність
Аннотация: В дисертації проведено теоретичний аналіз сутності, структури та функцій інтелекту. З'ясовано психологічні особливості інтелекту та інтелектуальної діяльності в ранній юності як об'єкта проектування. Здійснено психологічний аналіз тренінгу як форми навчання, з'ясовано теоретичні засади і особливості проектування інтелектуального тренінгу. Досліджено основні психологічні чинники, які сприяють розвитку інтелекту юнаків в умовах спроектованого тренінгу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159/922/К 82
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 147-154: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примечания : Бібліогр.: с.153 (3 назви)
УДК : 159/922
Предметные рубрики: Психологія особистості
Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціотип--творча особистість--креативність--творчі здібності--мислення--уява
Аннотация: У статті подано результати емпіричного аналізу психологічних особливостей розвитку психосоціотипу творчої особистості юнацького віку. Виявлено структурні складові психосоціотипу творчої особистості. Проведено констатувальне експериментальне дослідження особливостей розвитку складових психосоціотипу творчої особистості у період юності.
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.75-053.4-/Я 92-122929 рукописный текст
Автор(ы) : Яценко, Тетяна Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку творчої уяви обдарованих дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2016
Колич.характеристики :243 с.: табл., рис., фот.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-195.
УДК : 159.922.75-053.4-056.45(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна та вікова психологія-- Психологія обдарованості-- Творча уява
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--обдаровані діти--дошкільники--психологічний портрет--уява--творча уява
Аннотация: У дослідженні проаналізовано теоретико-методологічні підходи до вивчення проблеми розвитку уяви та обдарованості в дошкільні роки. Досліджено особливості прояву творчої уяви обдарованих дошкільників. Створено модель комплексної програми розвитку обдарованих дошкільників і експериментально перевірено її ефективність.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Яценко, Тетяна Володимирівна
Заглавие : Особливості дослідження творчої уяви обдарованих дошкільників
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 540-545 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примечания : Бібліогр.: С. 545 (3 назви)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--творча уява--індивідуальний лонгітюд--психодіагностичний інструментарій--психологічна діагностика
Аннотация: У статті розкрито особливості дослідження творчої уяви обдарованих дітей старшого дошкільного віку. Описано психодіагностичний інструментарій та результати проведеної психологічної діагностики, участь у якій прийняли педагоги, психолог, батьки обдарованих дошкільників та самі діти.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Метелюк В. І.
Заглавие : Розвиток уяви дошкільників в ігровій діяльності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2016. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 12. - С. 113-123 (Шифр 372/А 43-483084)
Примечания : Бібліогр.: с. 123 (5 назв)
УДК : 159.922.7
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уява--творчість--закономірності уяви--механізми уяви
Аннотация: Зміст статті привертає увагу до проблеми розвитку уяви дошкільника - важливого пізнавального процесу, що тісно переплетений з грою, провідною діяльністю віку та пронизуючи усі сторони життєдіяльності дитини, її мотиваційної сфери, передумов творчості. В статті узагальнено матеріали спостережень за іграми сучасних дітей, розглянуто ряд доцільних форм взаємодії дітей і педагога, що збагачують гру та розвивають уяву.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Віннічук І.П.
Заглавие : Особливості розвитку творчої уяви молодших школярів у сучасних умовах
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 87-95 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примечания : Бібліогр.: с. 94-95 (12 назв)
УДК : 159.954.4
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча уява--стратегія--тренінгова система карус--комбінування--аналогізування--реконструювання--універсальна стратегія
Аннотация: В статті вивчається роль сучасних умов соціуму в розвитку творчої уяви молодших школярів, аналізуються фактори негативного впливу інформаційного суспільства на особистість, що формується. Розповідається про трансформацію ігрової діяльності в житті дитини, дефіцит спілкування. У тренінговій системі КАРУС, розробленій В.О. Моляко, вбачається засіб розвитку творчої уяви.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Лісойван О. В.
Заглавие : Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 106-114 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примечания : Бібліогр.: с. 112-113 (14 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): символ--реконструкція символів--візуальна реконструкція--активна уява--візуалізація--дезадаптація
Аннотация: У статті розглядаються різні теоретичні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості. Здійснено огляд та узагальнення концепцій щодо застосування візуальної реконструкції символів. Систематизовано та узагальнено методи роботи з візуальною реконструкцією символів, визначено особливості їхнього застосування.
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.954(043.5)/Ш 85 рукописный текст
Автор(ы) : Шрагіна, Лариса Ісаківна
Заглавие : Теоретико-методологічні засади дослідження вербальної уяви особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2017
Колич.характеристики :452 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 400-446.
УДК : 159.954(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Історія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вербальна уява--функціонально-системний підхід--метакогнітивні процеси--метасистемна функція--системотвірна функція
Аннотация: Розроблений теоретико-методологічний підхід, який об’єднує функціонально-системний підхід як загальнонаукову міждисциплінарну методологію з метакогнітивним підходом, що відображає конкретно-науковий рівень досліджень у психології, дозволив довести, що вербальна уява в процесі довільного цілеспрямованого конструювання вербальних образів є метакогнітивним процесом, що виконує керувально-інтегрувальні функції. У термінах функціонально-системного підходу «вербальна уява» є метасистемою – комплексом певних психічних операцій (дій) суб’єкта, який виникає і функціонує тільки при необхідності суб’єкта контролювати й управляти своїми когнітивними процесами в ході створення вербального образу. Взаємодія цих операцій створює системну властивість, що забезпечує суб’єкту здатність контролювати і керувати процесом. Такі види вербальної уяви, як метафорична і поетична, в контексті функціонально- системного підходу існують як метасистеми – тільки в процесі, під час виконання своєї функції, тому форму їх існування можна розглядати як метасистемну функцію – психічну функцію, що виконує керувально-інтегрувальні дії в процесах метапізнання, необхідні при створенні штучної системи як у зовнішньому середовищі, так і у внутрішньому світі суб’єкта.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Марчук К.А.
Заглавие : Роль несвідомого у процесі творення поетичного тексту (за естетико-психологічним трактатом І. Франка "Із секретів поетичної творчості")
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 95-100 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примечания : Бібліогр.: с. 100 (3 назви)
УДК : 159.928
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--свідомість--підсвідомість--образ--асоціація--уява--фантазія--відчуття
Аннотация: У статті розкрито особливості наукового підходу Івана Франка до питання психологічної природи літературної творчості. Зокрема проаналізовано трактат "Із секретів поетичної творчості", в якому дослідник наполягає на винятковій ролі підсвідомого у творчій діяльності письменника, акцентує увагу на особливостях творчої уяви, фантазії, асоціативного мислення.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (однотомник)
Шифр издания : 153/П 86
Автор(ы) : Калюжна Ю. І.
Заглавие : Методичні засади розвитку творчого потенціалу студентів у самостійній навчально-пізнавальній діяльності
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Место публикации : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 202-212 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примечания : Бібліогр.: С. 211 (10 назв)
УДК : 159.942-027.561
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчість--творчий потенціал--творчі здібності--творче мислення--творча уява--творча особистість--мотивація досягнення--самостійна навчально-пізнавальна діяльність
Аннотация: У статті розглядається проблема цілеспрямованої організації самостійної пізнавальної роботи студентів у навчальному процесі та висвітлюються можливості включення в неї майбутніх фахівців у контексті розвитку їхнього творчого потенціалу. Вказується значення різних рівнів самостійного освоєння навчального матеріалу студентами для створення умов реалізації основних складових їхніх творчих зусиль на шляху оволодіння майбутньою професією. Окреслюються основні напрямки розвитку компонентів творчого потенціалу молоді в навчальному процесі в умовах вищої школи.
Найти похожие

14.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 151.5/Ш 85
Автор(ы) : Шрагіна, Лариса Ісаківна
Заглавие : Психологія вербальної уяви: функціонально-системний підхід : монографія
Выходные данные : Київ: Вид. дім "Києво-Могилянська академія", 2016
Колич.характеристики :284 с.
Коллективы :
ISBN, Цена 978-966-518-710-3: 17.00 грн
УДК : 159.954.3
Предметные рубрики: Психологія уявлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): уява --психологія уяви--уява особистості--вербальна уява--поетична уява--ннннн
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Товкач І.Є.
Заглавие : Психологічні особливості прояву креативності у старшому дошкільному віці
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 242-249 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примечания : Бібліогр.: С. 247-248 (10 назв)
УДК : 159.922.73-053.4
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творча особистість--креативність--індивідуальний розвиток--закономірності--старший дошкільний вік--спілкування --уява
Аннотация: У статті порушується проблема психологічних особливостей прояву креативності у дітей старшого дошкільного віку, розкрито підходи до вивчення вікових закономірностей розвитку креативності; підкреслюється значення гри як основного виду діяльності дошкільнят, як способу прояву індивідуальних особливостей та відображення рівня розвитку психічних процесів; розкрито фактори прояву креативності у старшому дошкільному віці.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Заглавие : Синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання дошкільниками складних об'єктів
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 52-60 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 58-59 (12 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): синергія--уява--сприймання--складні об'єкти--сприймання--нова інформація--старший дошкільний вік
Аннотация: У статті аналізуються прояви уяви в процесах сприймання дошкільниками відносно складних об’єктів. Відомо, що види сприймання умовно поділяються на дві групи: прості та складні. До першої групи входять сприймання властивостей предметів (форми, кольору, величини), сприймання цілісних предметів, простору, часу, руху, в сприйманні яких активну участь беруть відчуття. До другої групи відносяться складні об’єкти, складні за змістом образи, а саме: ілюстрації, тексти, природа, музика, відношення людей, у сприйманні яких беруть участь мислення, пам’ять, уява. Для кожного виду сприймання існують набір перцептивних дій і еталонів, які дитина засвоює в образах і вербальній формі, спираючись на свій попередній досвід. Поступово розвиток процесу сприймання у дітей удосконалюється, збагачується новими перцептивними діями, еталонами, словниковим запасом, комплексною організацією пізнавальної діяльності, узгодженістю з іншими психічними процесами. У даній статті розглядається синергійний характер проявів уяви в процесах сприймання і аналізується певна частина таких синергійних проявів, а саме: коли новий образ об’єкту домінує і мало актуалізує образи уяви; коли образи уяви виходять на перший план і витісняють якоюсь мірою образи нових об’єктів; коли йдеться про досягнення динамічного балансу між образами уяви і образами сприймання. Авторський підхід ґрунтується на положеннях про включення уяви у психічні процеси сприймання нової інформації, про провідну роль творчого аналізу і інтерпретації та актуалізацію оперативної уяви, яка в першу чергу ґрунтується на наявних образах, що є у досвіді дитини; тобто йдеться про синергію відносно автономних процесів сприймання, проявів пам’яті (установка) та уяви, що актуалізується в залежності від міри новизни нового об’єкту. Ці процеси можуть бути описані в парадигмі трансформації образів при розв’язанні нових задач, коли йдеться про перехід від праобразів до образів-орієнтирів та провідних образів (В. О. Моляко).
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Шульга А.М.
Заглавие : Психологічні особливості дошкільного віку як підгрунтя розвитку творчої особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 213-222 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 373.2.091
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): творчі здібності дошкільника--мислення--уява--сприймання--емоційна чуйність
Аннотация: У статті розкрито психологічні особливості дошкільного дитинства як основи розвитку творчих здібностей дитини, висвітлено наукові погляди щодо розвитку творчої особистості дошкільника, охарактеризовано психічні властивості мислення, уяви, сприймання в дошкільному віці та визначено їх вплив на розвиток творчих здібностей дитини. Творчі здібності розглядаються як інтегративна властивість особистості, яка завдяки віковим особливостям - здатності до почуттєвого сприйняття, емоційної чуйності, співпереживання, фантазування, образного і асоціативного мислення, анімізму, синестезії - виводить розвиток психічних процесів - сприймання, відчуття, мислення, уяви на творчий рівень, і дозволяє досягти успіху у будь-якій діяльності.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Грузинська, Наталія Аркадіївна
Заглавие : Дослідження рівнів розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 50-58 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примечания : Бібліогр.: С. 57 (8 назв)
УДК : 159.922.75-053.4
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рівні--творча уява--старший дошкільний вік--критерії--показник--компонент--кореляційний зв'язок
Аннотация: В статті обґрунтовано актуальність проблеми диференціації діагностування творчої уяви старших дошкільників. Подано авторську модель розвитку творчої уяви дітей старшого дошкільного віку, структура якої складається із таких компонентів як, когнітивний, мотиваційний, діяльнісний, соціально–комунікативний, емоційний. Відповідно до зазначеної моделі, визначено критеріїв з показниками розвитку творчої уяви. Надано характеристику особливостей рівнів розвитку творчої уяви. На основі проведеного констатувального дослідження доведено наявність прямих кореляційних взаємозв’язків між такими компонентами творчої уяви, як емоційний, мотиваційний та соціально-комунікативний. Подано результати емпіричного та теоретичного аналізу дослідження рівнів розвитку творчої уяви старших дошкільників.
Найти похожие

19.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(02)/М 17
Автор(ы) : Максименко С. Д.
Заглавие : Загальна психологія : [навчальний посібник] . -Вид. 3-є, перероб. та доповн.
Выходные данные : Б.м., 2008
Колич.характеристики :272 с.
Коллективы : Міністерство освіти та науки України
ISBN, Цена 978-966-364-609-1: 25.00 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметные рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): предмет психології--методы психологии--развиток психіки--розвиток свідомості--психологія особистості--соціальні групи--психологічний аналіз діяльності--відчуття--сприймання--мислення--уява--пам'ять--емоції--почуття--воля--темперамент--здібності--характер
Экземпляры : всего : ЧЗ(4)
Свободны : ЧЗ(4)
Найти похожие

20.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 15(02)/М 17
Автор(ы) : Максименко С. Д.
Заглавие : Загальна психологія : [навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів] . -Вид. 2-є, перероб. та доповн.
Выходные данные : Б.м., 2004
Колич.характеристики :272 с.
Коллективы : Міністерство освіти та науки України, Національний медичний університет імені О.О. Богомольця
ISBN, Цена 966-8568-54-0: 15.00 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметные рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): предмет психології--методи психології--развиток психіки--розвиток свідомості--психологія особистості--соціальні групи--психологічний аналіз діяльності--відчуття--сприймання--мислення--уява--пам'ять--емоції--почуття--воля--темперамент--здібності--характер
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-20    21-38 
 
Статистика
за 16.08.2024
Число запросов 42293
Число посетителей 897
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя