Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (17)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=фрустрація<.>
Общее количество найденных документов : 20
Показаны документы с 1 по 20
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 005.95-051:159.94/П 57-851450 рукописный текст
Автор(ы) : Попик , Юрій Володимирович
Заглавие : Формування фрустараційної толерантності у менеджерів освіти в умовах спільної діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :202 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-197.
УДК : 005.95-051:159.942
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Толерантність
Педагогіічна психологія-- Менеджери освіти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): менеджери освіти--толерантність особистості--соціальна толерантність--спільна діяльність--педагогічний колектив--фрустрація--фрустраційна толерантність
Аннотация: Фрустраційна толерантність як психологічна стійкість до фрустраторів, що базується на здатності індивіда до об"єктивної оцінки проблемної ситуації завдяки особистісній, соціальній і професійній значущості, є важливою передумовою і головою умовою адаптації та реалізації менеджера у освітянській практиці, ефективної реалізації спільної діяльності. За даними констатувального експерименту представлено фрустраційну толерантність як структуру, що утворюється когнітивним, емоційним і конативним складниками. Визначено, що у менеджерів освітніх закладів, котрим властива стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність, перевалює емоційна складова. За інтолерантності, провідними компонентами виступають когнітивність і конативність. Найуспішнішими в спільній діяльності виявилися менеджери освітніх закладів, котрим притаманна стабільна та нестабільна (ситуативна) фрустраційна толерантність з привалюванням емоційного та конативного складників. Натомість інтолерантні менеджери продемонстрували недостатність розвитку навиків спільної діяльності. Розроблена й апробована програма формування фрустраційної толерантності менеджерів освітніх організацій, спрямована на розвиток когнітивно-стильових особливостей та умінь спільної діяльності, позитивно позначалися на розвиток толерантності до фрустрації. Відтак, когнітивно-стильові особлитвості менеджера сприяють становленню поведінкових стеріотипів, в яких втілюється когнітивна складова толерантності до фрустрації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.6+159.964/Р 62-362975 рукописный текст
Автор(ы) : Рожденственський , Андрій Андрійович
Заглавие : Вікові особливості подолання когнітивного дисонансу в потенційних емігрантів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :215 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.922.6+159.964.3 + 159.922.6 + 159.964.3
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Когнітивний дисонанс
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): еміграція--фрустрація--соціалізація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія
Аннотация: Виявлено, що рішення про емігрування не лише не ослаблює когнітивного дисонансу, а навпаки-посилює. На основі експериментальних даних показано, що подолання негативних проявів когнітивного дисонансууможливлюється завдяки розвитку фрустраційної толерантності. Показано, що фрустраційна толерантність справляє детермінуючий вплив на їх соціальне становлення. У контексті вікової та педагогічної психології, фрустрація у життєдіяльності виступає, з одного боку, наслідком певної якості соціальної структури, з іншого, індивідуально-психологічною детермінантою, що визначає певні особистісні прояви. Експериментально доведено, що способом запобігання та корекції фрустраційних станів може виступати розвиток рефлексії: тією самою мірою, якою дипресія виступає об"єктивним фактором финикнення фрустрацій, депривація як усвідомлена проблемність, розрив у відлагодженій діяльності виступає актуалізуючим чинником щодо звертання до засобів рефлексії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.3+37.043/Н 60-146562 рукописный текст
Автор(ы) : Ніщук, Галина Миколаївна
Заглавие : Розвиток спільної діяльності як чинник подолання мовленнєвих відхилень у першокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2006
Колич.характеристики :197 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.946.3+37.091.31-059.2+373.29 + 159.946.3 + 37.091.31-059.2 + 373.29
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Педагогічна психологія-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Першокласники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мовленнєві відхилення--першокласники--правильне мовлення--логопедична корекція--психологічний супровід--фрустрація--спільна діяльність
Аннотация: У дослідженні уточнено положення про особистісні прояви мовленнєвих відхилень у першокласників. З'ясовано, що наявність мовленнєвих відхилень спричиняє адаптаційний досвід. пов'язаний з усуненням фрустрації. Експериментально засвідчено, що логопедична корекція мовленнєвих дефектів, здійснена без завваження особистісних проявів першокласників з мовленнєвими відхиленнями, дає тимчасовий ефект, оскільки руйнується мовленнєва поведінка. Виявлено, що відособлені логопедичні заходи призводять до зростання фрустрованості першокласників. Доведено, що здійснення логопедичного впливу із застосуванням психологічного супроводу сприяє виправленню мовленнєвих відхилень у першокласників, логопедичний ефект проявляється як сталий.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.613.434/Т 66 рукописный текст
Автор(ы) : Третьяков, Сергій Павлович
Заглавие : Особистісно-ситуаційна детермінація агресивної поведінки людини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2005
Колич.характеристики :177 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 156-173.
УДК : 316.613.434
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Агресивна поведінка
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): агресія--агресивна поведінка--особистісно-ситуаційний підхід--фрустрація--тривожність--формувальний вплив--корекція агресивної поведінки
Аннотация: У дисертаційному дослідженні використовується особистісно-ситуаційний підхід до аналізу феномену агресії. Виявлено особливості прояву агресії у працівників служб охорони і чинники, що впливають на неї - низка особистісних і ситуаційних змінних. Доведено, що механізм агресивної поведінки може бути представлений у вигляді чотирьох чинників: збудливість, завуальована жорстокість, негативізм і почуття провини. Запропоновано корекційну програму з елементами психотренінгу для профілактики та усунення агресії у працівників служб охорони.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942+159.944:3/Х 73-651883 рукописный текст
Автор(ы) : Холодова, Ольга Олексіївна
Заглавие : Психологічні засоби запобігання та корекції та фрустрації у професійній діяльності молодих вчителів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :200 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-198.
УДК : 159.942+159.944:37.011.3-051+159.964.3 + 159.942 + 159.944:37.011.3-051 + 159.964.3
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Фрустрація-- Професійна діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фрустрація--депривація--адаптація--професійне становлення--комунікація--рефлексія--педагогічна діяльність--молодий вчитель
Аннотация: У дисертації досліджуються особливості розкриття ролі фрустраційної толерантності у професійному становленні педагогів. Досліджується детермінуючий вплив фрустраційної толерантності на професійне становлення. Обгрунтовано та апробовано моделі підготовки учителів-початківців до розв'язання педагогічних завдань як способу соціального вираження результатів рефлективного процесу, що актуалізується зіткненням з деприваціями.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9/А 48
Автор(ы) : Алексеева А. В.
Заглавие : Професійна успішність особистості в суспільстві
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 6-13 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примечания : Бібліогр.: с. 12 ( 5 назв)
УДК : 159.9
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна успішність--мотивація успіху--фрустрація--креативність--автономність--автентичність--саморозуміння--аутосимпатія--когнітивні проекції--психологічна стать--статева самооцінка--психологічна маскулінність--метаантропологія
Аннотация: В статті досліджуються особистісні детермінанти успішності, яка розглядається в контексті метаантропологічного підходу. Як діагностичну методику для дослідження успішності було використано репертуарні гратки Келлі, що дозволило визначити також когнітивні проекції успішності у різних вимірах людського буття.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания :
Автор(ы) : Горбачова, Ольга Юріївна
Заглавие : Емпіричне дослідження внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери дитини
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 159-170: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примечания : Бібліогр.: с. 168-169 (8 назв)
УДК : 159.922.7:159.9.072
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісні орієнтації--динамічна смислова система--моральні норми--адаптаційні можливості--самооцінка--тривожність--фрустрація
Аннотация: У роботі здійснено теоретичне обґрунтування та емпіричне вивчення внутрішніх детермінант розвитку смислової сфери старшого шошкільника. Акцент у дослідженні було зроблено на виокремленому комплексі ціннісних орієнтацій, який детермінує функціонування осоновних динамічних смислових проблем особистості дитини.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.942.5/П 68
Автор(ы) : Прахова С. А.
Заглавие : Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 207-216 (Шифр 153/А 43-505485)
Примечания : Бібліогр.: с. 213-214 (19 назв)
УДК : 159.942.5
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фрустрація--психіка--фрустратор--фрустраційна ситуація--фрустраційний поріг
Аннотация: Розкрито значення фрустрації у виникненні фрустраційних станів мотиаційних, поведінкових, когнітивних та емоційно-вольових компонентів психіки людини. Феномен фрустрації розглядається як складне структурно-системне утворення, що має циклічний характер. Зроблено спробу класифікації всіх існуючих концепцій фрустрації.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Сторож, Олена Василівна
Заглавие : Тривожність як детермінанта творчої соціалізації особистості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 160-166 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примечания : Бібліогр.: с. 165 (12 назв)
УДК : 159.923:316.614
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна психологія--тривожність--фрустрація--соціалізація--творча соціалізація особистості
Аннотация: У статті обгрунтовано основні дослідження тривожності як прояву фрустрації в психологічній науці. Розкрито важливу роль тривожності у творчому розвитку особистості. Встановлено суть творчої реалізації особистості.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(57.026)/А 43
Автор(ы) : Чухрій І. В.
Заглавие : Психологічні особливості впливу негативних соціальних явищ на емоційні переживання юнаків
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 427-435 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примечания : Бібліогр.: с. 434-435 (8 назв)
УДК : 159.97(073)
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): юність--емоційні стани--емоційні властивості особистості--тривожність--депресія--фрустрація--агресія--ригідність--криза
Аннотация: В статті здійснено теоретичний аналіз проблеми виникнення емоційних реакцій в юнаків, зокрема переживання негативних емоційних станів. За результатами експерементального дослідження встановлено, що більша частина досліджуваних юнаків переживають ворожість та також їм характерна ригідність на загальному середньому рівні фону емоційних переживань.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Алієва Е.Ю.
Заглавие : Вплив емоційних чинників на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 19-28 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примечания : Бібліогр.: с. 27 (5 назв)
УДК : 159.95
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): здатність до самостійного життєвого вибору--емоційні прояви--емоційна стійкість--самооцінка--тривожність--фрустрація--впевненість в собі
Аннотация: У психологічній науці проблема вивчення здатності до самостійного життєвого вибору представлена у вигляді дослідження сутності здійснення життєвого вибору, його психологічних особливостей, структурних компонентів. Дослідження визначених нами емоційних проявів за допомогою комплексу діагностичних методик, довело, що вони мають безперечний вплив на формування у студентів здатності до самостійного життєвого вибору.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.851/А 43
Автор(ы) : Гребінь Л. О.
Заглавие : Особливості діагностики рівня функціонування структури особистості в актуальній життєвій ситуації
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Вид-во ТОВ Полігранд, 2011. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 8. - С. 189-216: табл. (Шифр 615.851/А 43-505207)
Примечания : Бібліогр.: с. 214-215 (11 назв)
УДК : 159.923
Предметные рубрики: Консультативна психологія-- Психотерапія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психотерапевтична антропологія--розвиток--структурно-психодинамічний підхід--психодіагностика--зрілість--етапи розвитку--фрустрація як досвід очікування--повага
Аннотация: У статті розглядаються можливості діагностики рівня функціонування структури особистості в актуальній життєвій ситуації та в умовах консультації і психотерапії з використанням діагностичних моделей структурно психодинамічного підходу, побудовано на основі ідеї часу. Також розглядається типологія фрустацій та можливості використання опірності до фрустації певного типу як діагностичного критерію.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153/154/О-64
Автор(ы) : Пустовий О.М.
Заглавие : Дослідження емоційного стану учасників бойових дій на сході України
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Место публикации : Організаційна психологія. Економічна психологія: науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ: Логос, 2017. - № 4 (11). - С. 86-92 (Шифр 153/154/О-64-475583912)
Примечания : Бібліогр.: с. 91-92 (6 назв)
УДК : 316.6
Предметные рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний стан--стійкість до бойового стресу--тривожність--стрес--фрустрація--учасник бойових дій--тест люшера
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 151.51/А 43
Автор(ы) : Кривопишина, Олена Анатоліївна
Заглавие : Особливості розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 120-128 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
Примечания : Бібліогр.: с. 127-128 (3 назви)
УДК : 159.954:82
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальний інтелект--емоційний інтелект--творча особистість--особистісна креативність--емпатія--соціальна фрустрація
Аннотация: У статті подано результати емпіричного дослідження психологічних особливостей розвитку соціального інтелекту творчої особистості юнацького віку; наголошено на актуальності вивчення соціального інтелекту як необхідної умови життєдіяльності та життєтворчості особистості в сучасних особливих умовах; розглянуто основні етапи дослідження проблеми розвитку соціального інтелекту; уточнено та поглиблено сутність та зміст поняття соціальний інтелект; з’ясовано наявність взаємозв’язку емоційного та соціального інтелекту; за результатами відсоткового та кореляційного аналізу доведено: творчим особистостям юнацького віку притаманний високий рівень розвитку особистісної креативності, високий рівень розвитку комунікативних та організаторських схильностей, низький та дуже низький рівень соціальної фрустрації, розвинені здібності до емпатії, що є свідченням розвитку структурних складових соціального інтелекту.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 68
Автор(ы) : Мусіяка, Наталія
Заглавие : Дослідження мікрогенези детермінантного впливу фрустрації потреби досягнення успіху в школярів із різними навчальними досягненнями
Место публикации : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2019. - Вип. 44. - С. 162-186: табл. (Шифр 15(06)/П 68-044202775)
Примечания : Бібліогр.: с. 31 (21 назва)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): генеза--мікрогенеза--навчальні досягнення--особистісна детермінація--особистість школяра--потреба досягнення успіху--фрустрація
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Гуд Г. О.
Заглавие : Рівнева диференціація прояву тривожності у молодших школярів: емпіричний аспект дослідження
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: [Фенікс], 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 25. - С. 64-75 (Шифр 15(08)/А 43-340001304)
Примечания : Бібліогр.: С. 74-75 (6 назв)
УДК : 159.9.072.432
Предметные рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): молодший шкільний вік--діти--тривожність--особливості тривожності--шкільний стрес--агресія--фрустрація
Аннотация: У статті подано результати емпіричного дослідження тривожності молодших школярів, проведеного за допомогою застосування комплексу психодіагностичних методик. Проаналізовано особливості емоційної сфери учнів початкової школи; розкрито динаміку розвитку тривожності, як особистісної властивості. Вказано на особливості тривожності як форми прояву емоційного неблагополуччя, а саме занепокоєння щодо навчання та спілкування з однолітками, очікування поганого ставлення зі сторони вчителів, батьків, однокласників, фрустрація потреб успіху. Емпірично засвідчено, що загальна шкільна тривожність у молодших школярів, які навчаються за традиційною системою освіти, переважно представлена високим рівнем. Виявлено, що школа, як соціальний інститут виступає стресогеним чинником та спричинює тривожність.
Найти похожие

17.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Шейко А. О.
Заглавие : Психологічні аспекти адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 437-443 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примечания : Бібліогр.: с. 442 (5 назв)
УДК : 159.992
Предметные рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): адаптація--адаптивність--психологічне благополуччя--студенти-іноземці--фрустрація
Аннотация: Статтю присвячено психологічним аспектам адаптації студентів-іноземців до навчання в Україні. Визначено поняття адаптації, зокрема соціокультурної та адаптації до навчання в іншомовному середовищі, проаналізовано результати емпіричного дослідження адаптації та її звязку із психологічним благополуччям студентів-іноземців. Встановлено, що студенти, які лише розпочинають навчання в Україні характеризуються значно нижчим рівнем адаптивності ніж їх старші колеги. Студенти з високим і середнім рівнем адаптованості характеризуються позитивним ставленням до інших людей тобто їм властиві вміння будувати довірливі стосунки, відкритість, здатність іти на компроміс і загалом високий рівень психологічного благополуччя.
Найти похожие

18.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Заіка І. В.
Заглавие : Основні вияви особистісної напруженості
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 9-15 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примечания : Бібліогр.: С. 13-15 (39 назв).
УДК : 316.647.5:005.32
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): соціальна напруженість--особистісна напруженість--соціальна фрустрація--ситуаційна тривожність--особистісна тривожність--життєва задоволеність
Аннотация: У статті на основі теоретичного дослідження проаналізовано такі основні поняття, як «соціальна фрустрація», «ситуативна та особистісна тривожність», «життєва задоволеність». Встановлено, що соціальна фрустрація розуміється як вид психічної особистісної напруженості, яка обумовлена незадоволеністю особистості життям, власними досягненнями і становищем у соціальній ієрархії. Ситуаційна та особистісна тривожність розглядається як протиріччя між оцінкою особистістю певної ситуації як загрозливої і відсутністю необхідних засобів для її уникнення чи подолання. «Життєва задоволеність» – це загальне уявлення людини про психічний комфорт
Найти похожие

19.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Турбан В. В.
Заглавие : Чинники безпеки в розвиткові та життєдіяльності особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 319-320 (Шифр 15(08)/А 43-744033331)
Примечания : Бібліогр.: с. 319-320 (10 назв)
УДК : 159.9:378-053
Предметные рубрики: Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--фрустрація--особистісна рефлексія--деструктивні наслідки--життєдіяльність особистості
Аннотация: У статті аналізується подолання деструктивних наслідків, пов'язаних із фрустраційним станом, як чинником небезпеки в розвиткові та життєдіяльності особистості. Описано багатоманітні прояви фрустрації. Показано, що адаптаційний характер фрустрації, а також його становий характер, в основі якого перебуває здатність до самозбереження, унеможливлюють розвиток та життєдіяльність особистості, при цьому, уявлення особистості про самообмеження детермінується соціокультурними нормами. Останні, в свою чергу, набувають репрезентації в дискурсах. Доведено, що подолання деструктивних наслідків, які пов'язані з фрустраційним станом, неодмінно потребують актуалізації механізмів, особистісної рефлексії
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Турбан В.В.
Заглавие : Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 381-396 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примечания : Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
УДК : 159.923-053.33.01
Предметные рубрики: Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--фрустрація--тривога--страх--особистісна рефлексія--деструктивні наслідки--самоактуалізація
Аннотация: У статті аналізується подолання особистістю деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом через призму самоактуалізації. Описані багатоманітні прояви фрутрації, тривоги та страху. Показано, що адаптаційний характер фрустрації, тривоги та страху та їх становий характер, в основі якого перебуває здатність до самозбереження, унеможливлюють самоактуалізацію особистості, при цьому, уявлення особистості до самообмеження детермінується соціокультурними нормами. Останні, у свою чергу, набувають репрезентації у дискурсах. Доведено, що подолання диструктивних наслідків, які пов'язані із фрустраційним станом, тривогою та страхом неодмінно потребують актуалізації механізмів особистісної рефлексії.
Найти похожие

 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 37143
Число посетителей 891
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя