Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (593)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (89)Рідкісна книга (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=функції<.>
Общее количество найденных документов : 58
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-58 
1.
159.923:[005.336.2]
И 24


    Івашкевич, Ірина Владиславівна.
    Психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / І. В. Івашкевич ; наук. кер. Н. О. Михальчук ; Рівенський держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2017. - 344 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 186-228. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Вікова психологія--Дисертації
фывфывфыв:
професійна компетентність -- мотиваційно-цільовий компонент -- когнітивний компонент -- соціальний компонент -- аксіологічний компонент -- аутопсихологічний компонент -- функції юриста
Аннотация: Дисертацію присвячено вивченню процесу становлення професійної компетентності майбутніх юристів. У роботі розкрито методологічну базу дослідження, розглянуто структуру професійної компетентності юриста. Розкрито зміст додаткових функцій юриста, а саме прогностичної, кроскультурної, гуманістичної та проектувальної. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано структурно- функціональну модель становлення професійної компетентності майбутніх юристів, на основі якої розроблено програму фасилітації формування професійної компетентності фахівців. Остання складалася з трьох блоків: 1) мотиваційно-адаптувального; 2) змістово-процесуального; 3) рефлексивного. Виокремлено психологічні чинники становлення професійної компетентності майбутніх юристів: 1) врахування викладачем складної структури професійної компетентності фахівців юридичної сфери діяльності; 2) організація діяльності майбутніх юристів з метою актуалізації домінувальних когнітивних стилів виконання юридичної діяльності; 3) готовність студентів до участі в програмі формування професійної компетентності, а саме у психологічних тренінгах, ділових та рольових іграх та ін.; 4) готовність студентів до самостійного виконання юридичної діяльності та прийняття професійно виважених рішень та ін. У формувальному експерименті успішно апробовано авторський психологічний тренінг «Становлення професійної компетентності майбутніх юристів». В емпіричному дослідженні гіпотези, які було висунуто на початку проведення експерименту, знайшли своє повне підтвердження.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Михальчук, Наталія Олексіївна \наук. кер.\; Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
154
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 51 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2019. - 68 с. : табл. - 12.00 грн.
    Содержание:
Канівець, Т. М. Зміст, структура та чинники розвитку психологічної готовності студентів до здійснення майбутньої професійної кар'єри / Т. М. Канівець, Г. С. Фесун. - С .3-9. - Бібліогр.: с. 7-9 (29 назв)
Карамушка, Л. М. Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (21 назва)
Другие авторы: Креденцер О. В., Терещенко К. В., В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук
Поплавська, А. П. Роль організаційно-психологічних чинників у підвищенні ефективності діяльності промислових підприємств в умовах змін / А. П. Поплавська. - С .17-22. - Бібліогр.: с. 20-22 (28 назв)
Примачок, Л. Л. Функціональний аспект професійного становлення особистості / Л. Л. Примачок. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 28-30 (33 назви)
Власенко, А. А. Про адаптаційну функцію когнітивного стилю особистості / А. А. Власенко. - С .31-36. - Бібліогр.: с. 35-36 (19 назв)
Клибанівська, Т. М. Теоретичні аспекти дослідження самосвідомості особистості / Т. М. Клибанівська. - С .37-42. - Бібліогр.: с. 41-42 (23 назви)
Tsymbal, I. V. Psychological conditions of improving reading competence of modern specialists / I. V. Tsymbal. - С .43-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (14 назв)
Чиркова, Т. І. Етнопсихологічні особливості інтернаціональних шлюбних пар у практиці сімейного консультування / Т. І. Чиркова. - С .49-53. - Бібліогр.: с. 53 (11 назв)
Юник, І. Д. Комплексні комунікативні уміння комунікаторів: зміст та структура / І. Д. Юник. - С .54-60. - Бібліогр.: с. 58-59 (21 назва)
Яцина, О. Ф. Функціональність практик шлюбно-сімейного партнерства та батьківства: нові змісти / О. Ф. Яцина. - С .60-65. - Бібліогр.: с. 64-65 (8 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
фывфывфыв:
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 10. Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія. Вип. 33 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - 284 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Содержание:
Бабій, Микола Федорович. Особливості соціально-психологічної адаптації педагогів-початківців / М. Ф. Бабій. - С .5-16. - Бібліогр.: с. 14-15 (5 назв)
Данилюк, І. В. Розвиток емоційного інтелекту / І. В. Данилюк, Т. П. Клімаш. - С .16-26. - Бібліогр.: с. 23-25 (16 назв)
Горова, Олена Олександрівна. Психологічна адаптація студентів до навчання у закладі вищої осівти / О. О. Горова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 33-35 (11 назв)
Івашкевич, Е. З. Роль соціального інтелекту та особливості його прояву у педагогічній діяльності / Е. З. Івашкевич, А. О. Яцюрик. - С .35-50. - Бібліогр.: с. 46-48 (17 назв)
Кордунова, Наталія Олександрівна. Роль феномену емоційної компетентності студента як майбутнього фахівця / Н. О. Кордунова, Н. С. Дмитріюк, В. І. Мілінчук. - С .50-59. - Бібліогр.: с. 58-59 (6 назв)
Костюк, О. В. Невротизація як форма детермінації особистості в умовах трилінгвізму / О. В. Костюк. - С .60-70. - Бібліогр.: с. 69 (4 назви)
Маслюк, А. М. Психологічний аналіз доробку Г. Л. Ващенка щодо виховання патріотизму особистості / А. М. Маслюк. - С .70-82. - Бібліогр.: с.81 (4 назви)
Мельничук, Т. І. Особливості економічної соціалізації дитини в сімейному просторі / Т. І. Мельничук. - С .82-93. - Бібліогр.: с. 91-93 (11 назв) : табл.
Мирошниченко, С. О. Взаємозв'язок світосприйняття практичних психологів зі складними життєвими ситуаціями / С. О. Мирошниченко. - С .93-103. - Бібліогр.: с. 101-103 (12 назв)
Михальчук, Н. О. Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом / Н. О. Михальчук, Л. Л. Примачок. - С .103-117. - Бібліогр.: с. 114-116 (12 назв)
Мул, С. А. Прийняття рішень як процес онтогенезу особистості лідера / О. В. Лісойван. - С .117-125. - Бібліогр.: с. 124 (6 назв)
Мураненко, К. Ю. Суб'єкти профілактики правопорушень неповнолітніх / К. Ю. Мураненко. - С .125-137. - Бібліогр.: с. 135-136 (8 назв)
Назар, М. М. Інформаційні технології у дистанційному навчанні як чинник розвитку суб'єктної активності / М. М. Назар. - С .137-148. - Бібліогр.: с. 146-148 (12 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні засади соціально-психологічного опредметнення воєнної загрози / С. М. Омелянюк. - С .148-160. - Бібліогр.: с. 158-159 (10 назв)
Петровська, Т. Теоретичний аналіз проблеми подолання стресу спортсменами / Т. Петровська, Л. Арнаутова. - С .160-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (16 назв)
Піщанська, О. О. Емоційне благополуччя соціально-депривованої особистості: емпіричні референти / О. О. Піщанська. - С .168-178. - Бібліогр.: с. 176-177 (10 назв)
Сивогракова, З. А. Роль дисциплін психологічного змісту у розвиткові "soft-skills" компетенцій майбутніх фахівців технічних спеціальностей у процесі підготовки у ЗВО / З. А. Сивогракова. - С .178-187. - Бібліогр.: с. 185-186 (10 назв)
Слободяник, Н. В. Вплив стилю психолого-педагогічної взаємності вчителя на розвиток особистості учня / Н. В. Слободяник. - С .188-198. - Бібліогр.: с. 196-197 (10 назв)
Тарнавська, О. В. Теоретичні засади психологічної допомоги підліткам з вегетативними дисфункціями / О. В. Тарнавська. - С .198-214. - Бібліогр.: с. 211-213 (15 назв)
Терещенко, Л. А. Психологічні особливості емоційної сфери дітей дошкільного віку / Л. А. Терещенко, І. І. Карабаєва. - С .214-223. - Бібліогр.: с. 222 (9 назв)
Турбан, В. В. Становлення та професійне самовизначення особистості / В. В. Турбан. - С .223-234. - Бібліогр.: с. 233-234 (10 назв)
Федько, В. В. Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції / В. В. Федько. - С .235-247. - Бібліогр.: с. 245-246 (12 назв)
Чапко, І. П. Спрямованість особистості як чинник задоволеності життям / І. П. Чапко. - С .247-262. - Бібліогр. С. 259-261 (18 назв)
Чорна, Н. В. Ціннісні орієнтації як важлива передумова становлення музичної культури особистості / Н. В. Чорна. - С .262-274. - Бібліогр. : С. 272-274 (19 назв)
Шевченко, Р. П. Изменения мотивационной сфері у студентов специальности морского речного транспорта вследвисте пребівания в длительном рейсе / Р. П. Шевченко. - С .275-282. - Бібліогр.: С. 281-282 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія


Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 16 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - 258 с. - ISSN 2072-4772. - 16.00 грн.
    Содержание:
Воронкевич, О. М. Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах / О. М. Воронкевич. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 13-14 (8 назв)
Галицька, М. О. Модель емпіричного дослідження психоемоційної сфери жінки в післяпологовий період / М. О. Галицька. - С .14-23. - Бібліогр.: с. 21-22 (12 назв)
Грись, А. М. Потенціал психоаналітичних теорій у пізнанні та розумінні порушень складових образу "Я" соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .23-33. - Бібліогр.: с. 32 (6 назв)
Гудінова, Ірина Леонідівна. Протонаратив як мікромотив з макро поведінкою при самопроектуванні особистості / І. Л. Гудінова. - С .33-43. - Бібліогр.: с. 41-42(11 назв)
Зуєва, А. О. Суб'єктивне відчуття благополуччя і прийняття вікових змін / А. О. Зуєва. - С .43-51. - Бібліогр.: с. 49-51 (10 назв)
Ілляшенко, Т. Д. Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами / Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська. - С .51-66. - Бібліогр.: с. 63-65 (17 назв)
Кравченко, С. І. Рівень політичної компетентності та ненормативні форми політичної участі / С. І. Кравченко. - С .66-75. - Бібліогр.: с. 74 (8 назв)
Красілова, Ю. М. Особливості реакції на фрустрацію неповнолітніх засуджених / Ю. М. Красілова. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 82-84 (12 назв)
Красницька, О. В. Профілактика суїцидальної поведінки військовослужбовців / О. В. Красницька. - С .85-95. - Бібліогр.: с. 94-95 (6 назв)
Максим, О. В. Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів / О. В. Максим. - С .95-110. - Бібліогр.: с. 108-110 (11 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів / М. В. Максимов. - С .110-120. - Бібліогр.: с. 119-120 (6 назв)
Максимова, Наталя Юріївна. Впровадження апробаційних програм як фактор попередження рецидивної злочинності / Н. Ю. Максимова. - С .120-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (3 назви)
Мельничук, О. Б. До питання становлення регулятивних функцій професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами / О. Б. Мельничук. - С .129-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (7 назви)
Недибалюк, О. С. Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації / О. С. Недибалюк. - С .138-149. - Бібліогр.: с. 148-149 (8 назв)
Павлюк, Марія Михайлівна. Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях / М. М. Павлюк. - С .149-159. - Бібліогр.: с. 158-159 (5 назв)
Партико, Тетяна Борисівна. Механізми психічного захисту в осіб з різною суб'єктивною оцінкою конструктивності життєвого шляху / Т. Б. Партико. - С .159-171. - Бібліогр.: с. 170-171 (8 назв)
Рябовол, Т. А. Вплив психологічної травми на розвиток функції прогнозу / Т. А. Рябовол. - С .171-180. - Бібліогр.: с. 179 (6 назв)
Соловйова, Т. Б. Особливості вияву психологічних меж особистості в концепції Ернеста Гартманна / Т. Б. Соловйова. - С .180-190. - Бібліогр.: с. 189-190 (10 назв)
Таточенко, С. А. Психологічні аспекти реадаптації наркозалежної особистості у рвмках програми зменшення шкоди / С. А. Таточенко. - С .190-202. - Бібліогр.: с. 200-202 (16 назв)
Філоненко, Л. А. Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки / Л. А. Філоненко. - С .202-215. - Бібліогр.: с. 213-215 (12 назв)
Чуйко, О. В. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків / О. В. Чуйко, І. М. Іванова. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 224-226 (14 назв)
Шамич, Олександр Миколайович. Модель самореалізації особистості паралімпійця / О. М. Шамич. - С .226-236. - Бібліогр.: с. 234-236 (14 назв)
Шиделко, А. В. Лихослів'я як прояв девіантної поведінки: основи профілактики / А. В. Шиделко. - С .237-245. - Бібліогр.: с. 244-245 (5 назв)
Ятчук, М. С. Проблема девіантної поведінки у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України / М. С. Ятчук. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 253-255 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.
153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - 292 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Содержание:
Бабченко, Л. М. Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО / Л. М. Бабченко. - С .5-18
Вольнова, Л. М. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці / Л. М. Вольнова. - С .18-34
Гаврилюк, Д. О. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання / Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. - С .34-51
Грись, А. М. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .51-64
Дергач, М. А. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій / М. А. Дергач. - С .64-79
Єщенко, Г. Р. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку / Г. Р. Єщенко. - С .79-90
Максим, О. В. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів / О. В. Максим. - С .90-114
Максимов, М. В. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. - С .114-124
Максимова, Н. Ю. Принципи терапії психологічних травм дитинства / Н. Ю. Максимова. - С .124-134
Манілов, І.Ф. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу / І.Ф. Манілов. - С .134-148
Мельничук, О. Б. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .148-163
Павлюк, М. М. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу / М. М. Павлюк. - С .163-181
Рябовол, Т. А. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці / Т. А. Рябовол. - С .181-197
Раєвська, Я. М. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії / Я. М. Раєвська. - С .197-211
Ткач, Б. М. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції / Б. М. Ткач. - С .211-231
Філоненко, Л. А. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів / Л. А. Філоненко. - С .231
Чайка, Г. В. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів) / Г. В. Чайка. - С .244-262
Шиделко, А. В. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками / А. В. Шиделко. - С .262-273
Щербатюк, В. В. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості / В. В. Щербатюк. - С .273
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
37.015.3+37.064.2+37.011.3-051
А 52


    Алпатова, Олександра Валентинівна.
    Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
мотивація -- емпатія -- регулятивна функція -- педагогічне керування -- взаємодія -- психологічний клімат -- психологічна готовність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
15(08)
А 43


    Балашов, Е. М.
    Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів [Текст] / Е. М. Балашов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 26-44. - Бібліогр.: с. 40-43 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
рефлексія -- навчальна діяльність студентів -- види рефлексії -- функції рефлексії -- форми рефлексії -- системна рефлексія -- інтроспекція -- квазірефлексія -- саморефлексія -- соціорефлексія
Аннотация: У статті проаналізовано теоретичні і практичні аспекти поняття рефлексії у навчальній діяльності студентів вищих закладів освіти. Визначено основні види, функції та форми рефлексії, виокремлено бар'єри особистісної рефлексії. Розглянуто та емпірично досліджено питання розвитку окремих компонентів рефлексії студентів у навчальній діяльності, таких як системна рефлексія, інтроспекція та квазірефлексія, саморефлексія та соціорефлексія. На основі теоретичного аналізу та емпіричного дослідження було розроблено теоретико-методологічні рекомендації щодо покращення розвитку рефлексивності у навчальній діяльності студентів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

8.
316.644+316.654]:34.08(043.5)
В 19


    Василець, Наталія Михайлівна.
    Соціально-психологічні чинники довіри громадян до працівників внутрішніх справ України [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Н. М. Василець ; наук. кер. В. В. Москаленко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2016. - 523 с. : табл. - Бібліогр.: с. 189-227. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Довіра--Працівники МВС--Дисертації
фывфывфыв:
довіра -- функції довіри -- працівники МВС -- довіра до МВС -- динаміка довіри
Аннотация: У дослідженні проаналізовано специфічні особливості довіри громадян до працівників правоохоронних органів. Встановлено загальний рівень довіри громадян до поліції. Проаналізовано динаміку довіри в залежності від різних політичних ситуацій. Виділено та проаналізовано когнітивний, афективний та конативний компоненти відносин довіри як чинники довіри громадян працівникам ОВС. Виділено основні типи довіри громадян до працівників ОВС України.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
316.613.4:378-057.875
В 75


    Ворожбит, Сергій Анатолійович.
    Почуття довіри як чинник соціально-психологічної адаптації студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворожбит Сергій Анатолійович ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-239. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адаптація--Дисертації
фывфывфыв:
адаптивність -- критерії адаптованості -- дезадаптивність -- почуття довіри -- критерії довіри -- функції довіри
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню ролі почуття довіри в соціально-психологічній адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів. У роботі обгрунтовано та емпірично досліджено вплив почуття довіри на процес соціально-психологічної адаптації студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено особливості розвитку почуття довіри особлистості студента протягом трьох циклів соціально-психологічної адаптації до ВНЗ. Встановлено, що початок навчання у ВНЗ пов"язаний з почуттям недовіри до нового оточення, заснованим на прагненні захистити свій внутрішній світ , знизити можливість маніпулювати собою. На даному етапі адаптаційного циклу у студентів виявлено низький рівень почуття довіри з тенденцією до зародження істиної довіри щодо соціально-психологічного середовища ВНЗ, що обумовлено тим, що єдиним критерієм довіри у студентів є емоційне прийняття іншої людини, що більш близьке вірі, ніж почуттю довіри. На третьому етапі виявлено покращення процесц СПА. Значимими стають істині критерії почуття довіри -єдність, передбачуванність, надійність. Визначено внутрішні детермінуючі чинники та стратегії процесу соціально-психологічної адаптації студентів. Доведено існування залежності між ефективністю процесу соціально-психологічної адаптації студентів та почуттям довіри у студента.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.922.7+159.922.73-053.4/.5
Г 68


    Гордєєва, Жанна Вікторівна.
    Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордєєва Жанна Вікторівна ; наук. кер. Тищенко С. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
САМОоцінка -- регулятивна функція -- самосвідомість -- тривожність -- поведінка -- емоційно-ціннісне ставлення -- психокорекція
Аннотация: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гребінь, Л. О.
    Відчуження як категорія структурно-психодинамічної психотерапії [Текстььь] / Л. О. Гребінь // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 137-152. - Бібліогр.: с. 148-151 (41 назва)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
відчуження -- структурно-психологічний підхід -- онтологічна модель -- онтологічні функції -- онтологічні потреби -- символізація -- психотерапія -- розмикання
Аннотация: У статті розглядається феномен відчуження з точки зору структурно-психодинамічного підходу. Представлено огляд уявлень про феномен відчуження. Досліджуються можливості використання онтологічної моделі людини у психотерапевтичній практиці та розуміння феномену відчуження як однією з онтологічних функцій та потреб людини. Метод символдрами переосмислення як структурно-психодинамічна психотерапія.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

12.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Діагностичні функції дитячого експериментування [Текст] / Ю. А. Гулько // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 4-17 . - ISBN 978-966-97846-2-9
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

13.
15(06)
Д 70


   
    Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах [Текст] : збірник наукових статей / За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Ін-т Наук про Родину і Працю Соціальну Католицького Ун-ту Любліна Яна Павла ІІ. - Київ-Люблін : Логос, 2016. - 147 с. : табл., рис. - ISBN 978-966-171-987-2 : 10.00 грн.
    Содержание:
Говорун, Тамара Василівна. Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків / Т. В. Говорун. - С .12-18. - Бібліогр.: с. 17 (11 назв)
фывфыв: девіантна поведінка, показники загрози, дисфункціональна сім'я
Карамушка, Людмила Миколаївна. Ставлення персоналу до змін та творчий потенціал організації як психологічні детермінанти розвитку організаційної культури закладів освіти / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко, О. В. Креденцер, В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук. - С .40-49. - Бібліогр.: с. 46-47 (22 назви) : табл.
фывфыв: організаційна культура, ПСИХОЛОГІЧНІ ДЕТЕРМІНАНТИ, заклади освіти
Карамушка, Людмила Миколаївна. Лідерство в організації: гуманістична парадигма / Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель. - С .49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (24 назви)
фывфыв: ЛІДЕРСТВО
Кокун, Олег Матвійович. Проблема професійного самоздійснення особистості в умовах соціально-економічних перетворень / О. М. Кокун. - С .56-62. - Бібліогр.: с. 61 (11 назв)
фывфыв: професійне самоздійснення, професійне становлення, фахівці
Креденцер, Оксана Валеріївна. Підприємницька активність персоналу освітніх організацій: теоретична модель та емпіричне дослідження / О. В. Креденцер. - С .62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (18 назв) : табл.
фывфыв: внутрішньоорганізаційне підприємництво, підприємницька активність, персонал освітніх організацій
Луньов, В. Є. Психологія порубіжжя: етно-національні виміри свідомості громадян України / В. Є. Луньов. - С .75-84. - Бібліогр.: с. 82-83 (16 назв) : рис.
фывфыв: етнічна ідентичність, жителі АТО, вимушені переселенці
Максименко, Сергій Дмитрович. Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень / С. Д. Максименко . - С .84-91. - Бібліогр.: с. 90-91 (8 назв)
фывфыв: вищі психічні функції, генетична психологія, експерементально-генетичний метод
Мельничук, Тетяна Іванівна. Психологічні закономірності формування економічних відносин у молодого подружжя / Т. І. Мельничук. - С .92-97. - Бібліогр.: с.96-97 (13 назв)
фывфыв: молода сім'я, економічні відносини у молодого подружжя, функції сім'ї
Москаленко, Валентина Володимирівна. Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості / В. В. Москаленко. - С .98-104. - Бібліогр.: с. 103-104 (6 назв)
фывфыв: економічна соціалізація, соціально-психологічне забезпечення, особистість
Пророк, Наталія Василівна. Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій / Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко. - С .105-110. - Бібліогр.: с. 109 (23 назв)
фывфыв: посттравматичні стресові розлади, розлади адаптації, гібридна війна
Слободяник, Наталія Володимирівна. Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору / Н. В. Слободяник. - С .111-117. - Бібліогр.: с. 116-117 (10 назв)
фывфыв: освіта, освітній простір, особистісний розвиток
Терещенко, Кіра Володимирівна. Толерантність персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти / К. В. Терещенко. - С .118-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (15 назви) : табл.
фывфыв: толерантність, персонал освітніх закладів, традиційні заклади освіти
Турбан, Вікторія Вікторівна. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем / В. В. Турбан. - С .124-132. - Бібліогр.: с. 131 (9 назв) : табл.
фывфыв: етика, мораль, етична свідомість
Чепелєва, Наталія Василівна. Дослідження самопроектування особистості у дискурсивному просторі / Н. В. Чепелєва. - С .132-138. - Бібліогр.: с. 137-138 (15 назв)
фывфыв: постнекласична психологія, самопроектування особистості, наратив
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
актуальні проблеми психології -- сучасні соціально-політичні умови -- Україна -- Європейський союз

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \ред.\; Карамушка, Людмила Миколаївна \ред.\; Креденцер, Оксана Валеріївна \ред.\; Горбанюк, Ю.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
15(08)
А 43


    Жук, О. В.
    Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ [Текст] / О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 87-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
особистість -- свідомість -- самосвідомість -- професійна свідомість -- особистість студента-медика -- формування професійної свідомості -- функції професійної свідомості -- характеристика професійної свідомості -- компоненти професійної свідомості -- моделі професійної діяльності
Аннотация: У статті розглядаються психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків у вищих навчальних медичних закладах, дається характеристика професійної свідомості як складного особистісного утворення, що розвивається під впливом професійного середовища та участі суб'єкта у навчальній та професійній діяльності. Виділені основні функції професійної свідомості та їх формування у студентів медиків. Дана характеристика працівників медичної сфери. Показано, що формування професійної свідомості є основною умовою якісної підготовки студентів-медиків, майбутніх фахівців. Описано, що лікар, як суб'єкт медичної діяльності, повинен бути всебічно розвинений, гуманний, володіти знаннями, навичками, аналітичним мисленням, високою духовністю.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гульбс, О.А.; Меркулова, Н.Ф.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

15.
159.938
З-30


    Запорожець, Олена Петрівна.
    Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізічним та розумовим навантаженням [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Запорожець Олена Петрівна ; наук. кер. Макаренко М. В. ; Херсон. держ. ун-т . - Херсон, 2008. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-193. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психофізіологічні властивості--Дисертації
фывфывфыв:
вища нервова діяльність -- нервові процеси -- сенсомоторні функції -- властивості пам`яті -- властивості уваги -- успішність навчання -- фізичні навантаження -- розумові навантаження
Аннотация: Дана дисертаційна робота є дослідженням психофізіологічних властивостей дітей молодшого і шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням. Проводились дослідження властивостей основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам"яті і уваги, успішності навчання дітей молодшого шкільного віку з ріним режимом фізичної та розумової активності. показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються у дітей від 7 до 9 років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, існують відмінності розвитку окремих властивостей нейродинамічних, сенсомоторних та психічних функцій у порівнянні із своїми однолітками контрольної групи. Такі відмінності. Такі ж відмінності спостерігаються і у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у співставленні із тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізічні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мали найвищу успішність навчання. Успішність навчання дітей, що займаються гімнастикою, була вища за УН їх однолітків, які спортом не займаются. але нижча за тих, що займалится шахами. Проведена оцінка щільності зв"язку успішності навчання з рядом досліджувальних психофізіологічних властивостей. Визначена динаміка зв"язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам"яті та уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв"язків успішності навчання з психофізіологічними показниками більше і ці зв"язки виявляються більш тісними, наж щколярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються і вищою успішністю навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Макаренко, Микола Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

16.
154
А 43


   
    Зміст, основні характеристики організаційної культури освітніх організацій та її спеціальні функції в умовах соціальної напруженості [Текст] / Л. М. Карамушка [и др.] // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 10-17. - Бібліогр.: с. 15-16 (21 назва)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
освітні організації -- організаційна культура -- характеристики організаційної культури -- загальні функції організаційної культури -- спеціальні функції організаційної культури -- спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості
Аннотация: У статті розкрито зміст організаційної культури освітніх організацій як одного із виду локальних культур. Виділено основні характеристики організаційної культури освітніх організацій (основні компоненти; типи; сила). Обгрунтовано, що організаційна культура виконує дві групи функцій: а) загальні (стосуються сприяння забезпеченню діяльності освітніх організацій в цілому); б) спеціальні (стосуються сприяння розв'язанню конкретних проблем в освітніх організаціях). Розкрито сутність соціальної напруженості в освітніх організаціях та її наслідки. Виділено спеціальні функції організаційної культури в умовах соціальної напруженості, які стосуються: рівня організації в цілому (мезорівня); рівня персоналу (мікрорівня).


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Карамушка, Л. М.; Креденцер, О. В.; Терещенко, К. В.; В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

17.
154
А 43


    Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна.
    Психологічні особливості здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах [Текст] / І. К. Зубіашвілі // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Логос, 2017. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 34-38. - Бібліогр.: с. 38 (11 назв)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Економічна психологія
фывфывфыв:
соціалізація -- економічна соціалізація -- аспекти соціалізації -- функції -- економічна поведінка
Аннотация: У статті розглядаються психологічний зміст та закономірності здійснення економічної соціалізації учнівської молоді в сучасних умовах трансформації українського суспільства. Розглядаються основні наукові підходи до визначення економічної соціалізації. Розкривається специфіка економічної соціалізації особистості на різних вікових етапах її розвитку. Економічна соціалізація розглядається як процес освоєння молодою людиною основних моделей економічної поведінки й економічних ролей, в результаті чого формується власна стратегія усвідомленої економічної поведінки, в процесі якої вона реалізує свої економічні інтереси, задовольняє свої потреби з орієнтацією на соціальні, морально-етичні настанови, вироблені в цьому суспільстві.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

18.
153/154
О-64


    Карамушка, Л. М.
    Роль внутрішньоорганізаційного підприємництва в реалізації концепції "Нова українська школа" [Текст] / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер // Організаційна психологія. Економічна психологія : науковий журнал / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України; Укр. Асоц. організац. психологів та психол. праці. - Київ, 2019. - № 1 (16). - С. 33-45. - Бібліогр.: с. 41-45 (41 назва)
УДК
РУБ 153/154
Рубрики: Організаційна психологія
фывфывфыв:
освітні організації -- Нова українська школа -- внутрішньоорганізаційне підприємництво -- функції внутрішньоорганізаційного підприємництва


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Карамушка , Людмила Миколаївна \наук. ред.\; Креденцер, О.В.; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України(Київ); Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

19.
155
О-64


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Функції організаційної культури щодо профілактики та зниження соціальної напруженості в організації [Текст] / Л. М. Карамушка // Організаційна та економічна психологія в Україні: сучасні проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції з оранізаційної та економічної психології (Київ, 12-13 квітня 2018 р.) / за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, М. С. Корольчука. - Київ, 2018. - С. 101-103
УДК
РУБ 155


Доп.точки доступа:
Максименка, Сергій Дмитрович \за ред.\; Карамушки, Л. М. \за ред.\; Корольчука, М. С. \за ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
005.73
П 86


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Функції організаційної культури [Текст] / Л. М. Карамушка, О. С. Ковальчук // Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури : монография / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 18-21
УДК


Доп.точки доступа:
Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Ковальчук, Олена Степанівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

 1-20    21-40   41-58 
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 88719
Число посетителей 1445
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя