Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (596)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (89)Рідкісна книга (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=функції<.>
Общее количество найденных документов : 58
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-58 
1.
159.9:355
С 89


    Сулятицький, Іван Васильович.
    Соціопсихологічні чинники виховних функцій системи військово-управлінської діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Сулятицький Іван Васильович ; наук. кер. Киричук О. В., Мірошниченко О. І. ; Київ. військ. гуманіт. ін-т. - Київ, 1997. - 202 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-176. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Військово-управлінська діяльність--Дисертації
фывфывфыв:
військово-управлінська діяльність -- соціопсихологічні чинники -- духовність -- виховні функції -- психологія взаємодії
Аннотация: В дисертації пояснено поняття і розроблена модель системи військово-управлінської діяльності з точки зору її функціональної відповідності завданням забезпечення життєдіяльності військ. Виявлені психологічні особливості її взаємодії з соціопсихологічними характеристиками народу в системокомплексі виховних функцій військового керівництва. Розкриті механізми виховного впливу соціопсихологічних чинників у формуванні морально-психологічного стану та духовного потенціалу війська.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Киричук, Олександр Васильович \наук. кер.\; Мірошниченко, Олександр Іванович \наук. кер.\; Київський військовий гуманітарний інститут (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.946.4-053.4+373.29"465*6/7"+37.016:81-028.31
С 12


    Савельєва, Валерія Сергіївна.
    Психолого-педагогічні умови формування навичок писемного мовлення у дітей старшого дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Савельєва Валерія Сергіівна ; наук. кер. Чепелєва Н. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 1998. - 178 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 142-166. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування навичок--Дисертації
   Вікова психологія--Діти--Дисертації

фывфывфыв:
писемне мовлення -- фонетичний слух -- сприйняття -- гностичні функції -- просторове координування -- ритмічні структури -- міжаналізаторні зв'язки
Аннотация: У роботі визначені психолого-педагогічні особливості поетапного формування мовлення та письма. З'ясовано кількісні і якісні показники рівня розвитку мови та писемного мовлення старших дошколят. Розроблено програму навчання, яка поєднує розвиток міжаналізаторних зв'язків у дітей старшого дошкільного віку.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Савельєва , Валерія Сергіївна \наук. кер.\; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Психологія в соціальній та педагогічній практиці: методологія, методи, програми, процедури [Текст] : навчальний посібник для вищої школи / С. Д. Максименко. - Київ : [б. и.], 1998. - 226 с. - 5.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
метод в загальній психології -- метод в педагогічній психології -- зміст експерименту -- функції експерименту -- склад експерименту -- формуючий експеримент -- експериментально-генетичний метод в психолого-педагогічному дослідженні -- експериментальне навчання -- психодіагностичні методики

Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

4.
15(02)
О 75


   
    Основи практичної психології [Текст] : підручник для студентів вищих закладів освіти / [В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелева [та ін.] ; [голов. ред. С. Головко] ; [ред. Ю. Медюк]. - Київ : Либідь, 1999. - 536 с. - 9.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Практична психологія
фывфывфыв:
практична психологія -- методологія практичної психології -- особистість у практичній психології -- життєва ситуація особистості -- життєвий шлях особистості -- доля у практичній психології -- особистість практикуючого психолога -- особистість психолога -- види діяльності соціально-психологічної служби -- функції соціально-психологічної служби -- практична психологія в системі освіти -- організація психологічної служби в освітніх закладах -- становлення особистості у навчально-виховному процесі -- види діяльності шкільного психолога


Доп.точки доступа:
Панок, [В. ; Титаренко, Т.; Чепелева [та ін.], Н.; Головко], С. \[голов. ред.\; Медюк], Ю. \[ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

5.
151.6
С 52


    Смульсон , Марина Лазарівна.
    Психологія розвитку інтелекту [Текст] : монография / М. Л. Смульсон ; Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - К. : Знання, 2001. - 276 с. - ISBN 966-614-030-6 : 16.00 грн., 12.00 грн.
УДК
РУБ 151.6
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
інтелект -- психологія -- структура та складники інтелекту -- функції інтелекту -- розвиток інтелекту -- інтелектуальний тренінг -- професійний інтелект

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Інститут психології ім. Г.С. Костюка АПН України
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (4)
Свободны: ЧЗ (4)
Найти похожие

6.
37.015.3+37.064.2+37.011.3-051
А 52


    Алпатова, Олександра Валентинівна.
    Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Алпатова Олександра Валентинівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 179-210. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Емпатія--Дисертації
   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
мотивація -- емпатія -- регулятивна функція -- педагогічне керування -- взаємодія -- психологічний клімат -- психологічна готовність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
159.942
К 56


    Коврига, Наталія Валентинівна.
    Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Коврига Наталія Валентинівна ; наук. кер. Носенко Е. Л. ; Дніпропетр. нац. ун-т . - Дніпропетровськ, 2003. - 224 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 154-169. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Емоційний інтелект--Дисертації
фывфывфыв:
ЕМОЦІЙНИЙ інтелект -- ВНУТРІШНІ детермінанти -- зовнішні ознаки -- емоційний процес -- форми відбиття у свідомості -- стресозахисна функція -- адаптивна функція
Аннотация: Стресозахисна та адаптована функції емоційного інтелекту, розглянутого у суб'єктивній парадигмі як аспект прояву внутрішнього світу особистості, що відбиває міру розумності ставлення людини до світу, до інших та до себе як суб'єкта життєдіяльності, знайшли теоретичне обґрунтування і емпіричне підтвердження на студентській вибірці (150 осіб) шляхом аналізу внутрішніх та зовнішніх компонентів емоційного інтелекту. В роботі визначені в якості внутрішніх ознак емоційного інтелекту чотири з п'яти "великих факторів" особистості: емоційна стійкість, сумлінність, відкритість новому досвіду, доброзичливість та уявлення людини "про порядок у світі", її настановлення і цінності, що зумовлюють ставлення до себе і до навколишнього світу.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Носенко, Елеонора Львівна \наук. кер.\; Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
15(02)
О 75


   
    Основи практичної психології [Текст] : підручник для студентів вищих закладів / [В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелева [та ін.] ; [голов. ред. С. Головко] ; [ред. Ю. Медюк]. - вид. 3-є стереотипне. - Київ : Либідь, 2006. - 536 с. - 60.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Практична психологія
фывфывфыв:
практична психологія -- методологія практичної психології -- особистість у практичній психології -- життєва ситуація особистості -- життєвий шлях особистості -- доля у практичній психології -- особистість практикуючого психолога -- особистість психолога -- види діяльності соціально-психологічної служби -- функції соціально-психологічної служби -- практична психологія в системі освіти -- організація психологічної служби в освітніх закладах -- становлення особистості у навчально-виховному процесі -- види діяльності шкільного психолога


Доп.точки доступа:
Панок, [В. ; Титаренко, Т.; Чепелева [та ін.], Н.; Головко], С. \[голов. ред.\; Медюк], Ю. \[ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
159.922.7+159.922.73-053.4/.5
Г 68


    Гордєєва, Жанна Вікторівна.
    Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Гордєєва Жанна Вікторівна ; наук. кер. Тищенко С. П. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 221 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 172-202. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самооцінка--Дисертації
   Вікова психологія--Дошкільники--Дисертації

   Вікова психологія--Молодші школярі--Дисертації

фывфывфыв:
САМОоцінка -- регулятивна функція -- самосвідомість -- тривожність -- поведінка -- емоційно-ціннісне ставлення -- психокорекція
Аннотация: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Тищенко, Світлана Павлівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.
159.91
М 51


    Меньших, Олена Емануілівна.
    Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Меньших Олена Емануілівна ; наук. кер. Макаренко М. В. ; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Київ, 2008. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 159-193. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Фізичний стан--Дисертації
фывфывфыв:
фізичний розвиток -- нейродинамічні функції -- когнітивні функції -- психофізіологічний розвиток -- фізичний розвиток -- успішність навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Макаренко, Микола Васильович \наук. кер.\; Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.922.73-053.4 (043.3)
К 21


    Карасьова, Катерина Володимирівна.
    Розвиток комунікативних функцій дошкільників у процесі творчих ігор [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Карасьова Катерина Володимирівна ; наук. кер. Піроженко Т. О. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2008. - 175 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-177. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Комунікативність--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

фывфывфыв:
комунікативні функції -- партнерська взаємодія -- творча гра -- сюжетно-рольова гра -- молодші дошкільники -- спілкування -- проектування
Аннотация: Дисертаційне досліжденя присвячено проблемі динаміки прояву комунікативних функцій молодших дошкільніків в процесі творчих ігор, зокрема сюжетно-рольових. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток комунікативних функцій дітей зазначеного віку в процесі творчої гри обумовлений переходом на новий суб"єктивний рівень взаємодії із однолітками, який з одного боку, відбувається на основі засвоєних дітьми форм спілкування з близькими дорослими в ранньому дитинстві, з іншого,-визначається рівнем опанування новими засобами взаємодіїз однолітками у молодшому шкільному віці. Оптимальний рівень розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників передбачає засвоєння ними партнерської поведінки, спрямованої на взаємодію, взаємообмін, взаєморозуміння та взаємовплив у процесі спільної ігрової діяльності. Становлення творчої гри у молодшому шкільному віці залежить від розвитку комунікативного конструкту в єдності прояву таких функцій: фатичної, емотованої, інформаційної та функції управління. Динаміка комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри виявляється в диференціюванні рівнів прояву комунікативного конструкту на різних рівнях творчої сюжетно-рольової гри. Практичне значення дослідження полягає у застосування отриманих експериментальних результатів для розширення і збагачення підходів до розуміння вікових особливостей розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри, що сприяє гуманізації взаємин між дорослими і дільми, успішному засвоєнню останніми структурами провідного у дошкільному віці виду діяльності- сюжетно-рольової гри та оптимізації психолого-педагогічного поцесц в дошкільних навчальних закладах.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Піроженко, Тамара Олександрівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
159.938
З-30


    Запорожець, Олена Петрівна.
    Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізічним та розумовим навантаженням [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02 / Запорожець Олена Петрівна ; наук. кер. Макаренко М. В. ; Херсон. держ. ун-т . - Херсон, 2008. - 193 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 161-193. -
УДК
Рубрики: Психофізіологія--Психофізіологічні властивості--Дисертації
фывфывфыв:
вища нервова діяльність -- нервові процеси -- сенсомоторні функції -- властивості пам`яті -- властивості уваги -- успішність навчання -- фізичні навантаження -- розумові навантаження
Аннотация: Дана дисертаційна робота є дослідженням психофізіологічних властивостей дітей молодшого і шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням. Проводились дослідження властивостей основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам"яті і уваги, успішності навчання дітей молодшого шкільного віку з ріним режимом фізичної та розумової активності. показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються у дітей від 7 до 9 років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, існують відмінності розвитку окремих властивостей нейродинамічних, сенсомоторних та психічних функцій у порівнянні із своїми однолітками контрольної групи. Такі відмінності. Такі ж відмінності спостерігаються і у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у співставленні із тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізічні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мали найвищу успішність навчання. Успішність навчання дітей, що займаються гімнастикою, була вища за УН їх однолітків, які спортом не займаются. але нижча за тих, що займалится шахами. Проведена оцінка щільності зв"язку успішності навчання з рядом досліджувальних психофізіологічних властивостей. Визначена динаміка зв"язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам"яті та уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв"язків успішності навчання з психофізіологічними показниками більше і ці зв"язки виявляються більш тісними, наж щколярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються і вищою успішністю навчання.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Макаренко, Микола Васильович \наук. кер.\; Херсонський державний університет (Херсон)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

13.
159.922.4+159.923+165.191
С 46


    Скуловатова, Олена Вікторівна.
    Міфологеми як чинник формування традиційної картини світу людини [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Скулатова Олена Вікторівна ; наук. кер. Куєвда В. Т. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2009. - 265 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 283-265. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Міфологеми--Дисертації
фывфывфыв:
міфологема "доля" -- традиційна картина світу -- асоціативний експеримент -- психологічні функції
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню міфологем традиційної картини світу людини. Здійснено історико-психологічний аналіз генези міфологеми "доля" як одного з базових чинників традиційної картини світу людини. У роботі науково обгрунтовано поняття "міфологема", запропоновано методику дослідження міфологем у рамках психосемантичної парадигми на основі методу асоціативного експерименту. Визначено, що традиційна картина світу людини є фактором детермінації поведінки і настанов, що об"єктивую світовідчуття та світорозуміння людини. Сформульовані висновки містять нові теоретико-концептуальні положення про місце та значення міфологеми "доля" в структурі традиційної картини світу людини, про її психологічні функції та механізми актуалізації.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Куєвда, Володимир Терентійович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
316.613.4:378-057.875
В 75


    Ворожбит, Сергій Анатолійович.
    Почуття довіри як чинник соціально-психологічної адаптації студентів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / Ворожбит Сергій Анатолійович ; наук. кер. Москаленко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 239 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 199-239. -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія--Адаптація--Дисертації
фывфывфыв:
адаптивність -- критерії адаптованості -- дезадаптивність -- почуття довіри -- критерії довіри -- функції довіри
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню ролі почуття довіри в соціально-психологічній адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів. У роботі обгрунтовано та емпірично досліджено вплив почуття довіри на процес соціально-психологічної адаптації студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено особливості розвитку почуття довіри особлистості студента протягом трьох циклів соціально-психологічної адаптації до ВНЗ. Встановлено, що початок навчання у ВНЗ пов"язаний з почуттям недовіри до нового оточення, заснованим на прагненні захистити свій внутрішній світ , знизити можливість маніпулювати собою. На даному етапі адаптаційного циклу у студентів виявлено низький рівень почуття довіри з тенденцією до зародження істиної довіри щодо соціально-психологічного середовища ВНЗ, що обумовлено тим, що єдиним критерієм довіри у студентів є емоційне прийняття іншої людини, що більш близьке вірі, ніж почуттю довіри. На третьому етапі виявлено покращення процесц СПА. Значимими стають істині критерії почуття довіри -єдність, передбачуванність, надійність. Визначено внутрішні детермінуючі чинники та стратегії процесу соціально-психологічної адаптації студентів. Доведено існування залежності між ефективністю процесу соціально-психологічної адаптації студентів та почуттям довіри у студента.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Москаленко, Валентина Володимирівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 11 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 992 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246
    Содержание:
Максименко, С. Д. Психологічні механізми становлення та здійснення особистості / С. Д. Максименко. - С .3-11. - Бібліограф.: С. 10-11 (4 назви)
Біла, І. М. Аналіз конструкторських проектів дошкільників / І. М. Біла. - С .46-55. - Бібліогр.: С. 55 (5 назв)
Дзюбко, Л. В. Використання тренінгу в процесі комунікативної підготовки вчителя / Л. В. Дзюбко. - С .212-222. - Бібліогр.: С. 221-222 (14 назв)
Дригус, М. Т. Характер отношений в системе "учитель-ученик" как фактор успешности учения в научном наследии П. Г. Редкина / М. Т. Дригус. - С .249-259. - Бібліогр.: С. 258 (1 назва)
Карамушка, Л. М. Підтримка організаційними психологами змін у вищій школі / Л. М. Карамушка, О. С. Толков. - С .312-321. - Бібліогр.: С. 318-321 (20 назв)
Корніяка, О. М. Порівняльний аналіз розвитку комунікативної компетентності фахівця у період його первинної і вторинної професіоналізації / О. М. Корніяка. - С .361-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (7 назв)
Маслюк, А. М. Неркова анорексія як наслідок соціалізації особистості / А. М. Маслюк. - С .454-463. - Бібліогр.: С. 463 (7 назв)
Москаленко, В. В. Особливості регулятивної функції соціальних образів / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко. - С .499-508. - Бібліогр.: С. 507-508 (10 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації результативності навчання школяра у науковій спадщині В. Джемса / Н. І. Мусіяка. - С .518-527. - Бібліогр.: С. 526-527 (11 назв)
Петренко, І. В. Усвідомлений самосуб'єктивний вплив у контексті вивчення довільної активності особистості / І. В. Петренко. - С .624-633. - Бібліогр.: 632-633 (14 назв)
Рождественский, Ю. Т. Питання психології у творчій спадщині Теофана Прокоповича / Ю. Т. Рождественский. - С .755-767
Субота, М. В. Психологічна сутність емоційного сприймання музики / М. В. Субота. - С .859-870. - Бібліогр.: С. 868-870 (21 назва)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

16.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 11 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 992 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 45.00 грн.
    Содержание:
Максименко, С. Д. Психологічні механізми становлення та здійснення особистості / С. Д. Максименко. - С .3-11. - Бібліограф.: С. 10-11 (4 назви)
Біла, І. М. Аналіз конструкторських проектів дошкільників / І. М. Біла. - С .46-55. - Бібліогр.: С. 55 (5 назв)
Дзюбко, Л. В. Використання тренінгу в процесі комунікативної підготовки вчителя / Л. В. Дзюбко. - С .212-222. - Бібліогр.: С. 221-222 (14 назв)
Дригус, М. Т. Характер отношений в системе "учитель-ученик" как фактор успешности учения в научном наследии П. Г. Редкина / М. Т. Дригус. - С .249-259. - Бібліогр.: С. 258 (1 назва)
Карамушка, Л. М. Підтримка організаційними психологами змін у вищій школі / Л. М. Карамушка, О. С. Толков. - С .312-321. - Бібліогр.: С. 318-321 (20 назв)
Корніяка, О. М. Порівняльний аналіз розвитку комунікативної компетентності фахівця у період його первинної і вторинної професіоналізації / О. М. Корніяка. - С .361-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (7 назв)
Маслюк, А. М. Неркова анорексія як наслідок соціалізації особистості / А. М. Маслюк. - С .454-463. - Бібліогр.: С. 463 (7 назв)
Москаленко, В. В. Особливості регулятивної функції соціальних образів / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко. - С .499-508. - Бібліогр.: С. 507-508 (10 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації результативності навчання школяра у науковій спадщині В. Джемса / Н. І. Мусіяка. - С .518-527. - Бібліогр.: С. 526-527 (11 назв)
Петренко, І. В. Усвідомлений самосуб'єктивний вплив у контексті вивчення довільної активності особистості / І. В. Петренко. - С .624-633. - Бібліогр.: 632-633 (14 назв)
Рождественский, Ю. Т. Питання психології у творчій спадщині Теофана Прокоповича / Ю. Т. Рождественский. - С .755-767
Субота, М. В. Психологічна сутність емоційного сприймання музики / М. В. Субота. - С .859-870. - Бібліогр.: С. 868-870 (21 назва)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гребінь, Л. О.
    Відчуження як категорія структурно-психодинамічної психотерапії [Текстььь] / Л. О. Гребінь // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 137-152. - Бібліогр.: с. 148-151 (41 назва)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
відчуження -- структурно-психологічний підхід -- онтологічна модель -- онтологічні функції -- онтологічні потреби -- символізація -- психотерапія -- розмикання
Аннотация: У статті розглядається феномен відчуження з точки зору структурно-психодинамічного підходу. Представлено огляд уявлень про феномен відчуження. Досліджуються можливості використання онтологічної моделі людини у психотерапевтичній практиці та розуміння феномену відчуження як однією з онтологічних функцій та потреб людини. Метод символдрами переосмислення як структурно-психодинамічна психотерапія.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

18.
159.97:616.89-008.42-055.2
Ф 32


    Федосова, Людмила Олексіївна.
    Нейропсихологічні детермінанти вищих психічних функцій у жінок, які страждають на галюцинаторно-маячні розлади [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04 / Федосова Людмила Олексіївна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2013. - 228 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 200-223. -
УДК
Рубрики: Медична психологія--Вищі психічні функції--Дисертації
фывфывфыв:
нейропсихологія -- шизофренія -- психоз -- когнітивні розлади -- СОЦІАЛЬНА АДАПТАЦІЯ
Аннотация: Дисертація присвячена нейропсихологічному вивченню особливостей вищих психічних функцій у жінок, які страждають на галюцинаторно-маячні розлади. В даній роботі представлені результати нейропсихологічних обстежень 100 жінок, хворих на шизофренію. Виявлені значущі кореляційні характеристики психопатологічної симптоматики та нейропсихологічних показників. Нейропсихологічний профіль психічної діяльності складався за результатами обстеження хворих за допомогою нейропсихологічної методики експрес-діагностики "Лурія-90". Автором відібрана і апробована група субтестів нейропсихологічних методик для здійснення експрес-оцінки когнітивного функціонування хворих на шизофренію.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

19.
615.34
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мугаль, С. О.
    Психолого-педагогічна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку [Текстььь] / С. О. Мугаль // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 224-237. - Бібліогр.: с. 236 (11 назв)
УДК
Рубрики: Практична психологія
фывфывфыв:
затримка психічного розвитку -- вищі психічні функції -- особливості розвитку дітей
Аннотация: У статті розглядаються тенденції щодо комплексного вивчення затримки психічного розвитку як специфічної аномалії дитячого розвитку. Висвітлено питання щодо виховання, навчання та психологічного супроводу дітей із затримкою психічного розвитку. Подається огляд та аналіз особливостей розвитку вищих психічних функцій у дітей із затримкою психічного розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

20.
005.73
П 86


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Функції організаційної культури [Текст] / Л. М. Карамушка, О. С. Ковальчук // Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури : монография / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - С. 18-21
УДК


Доп.точки доступа:
Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Ковальчук, Олена Степанівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Нет сведений об экземплярах
Найти похожие

 1-20    21-40   41-58 
 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 57222
Число посетителей 990
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя