Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (596)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (89)Рідкісна книга (4)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=функції<.>
Общее количество найденных документов : 58
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-58 
1.
159.943
К 56


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ковальчук, Юрій Мефодійович.
    Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія [Текстььь] / Ю. М. Ковальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 102-107. - Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
обдарованість -- особистісні здібності -- криза особистісних здібностей -- підлітковий вік -- криза підліткового віку -- суб'єкт здібностей -- особистісні функції -- депресивні стани
Аннотация: Аналізуються результати дослідження особистісних здібностей, їх функціональної ролі у розвитку обдарованості, впливу на ступінь реалізації її потенціалу. Для розкриття механізмів такої детермінації здійснено інтерпретацію особливостей функціонування особистісних здібностей у підлітків з пригніченням базових особистісних функцій, що виникає під час кризи підліткового віку, а також у різних кризових ситуаціях, зокрема депресивних переживаннях і станах.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

2.
615.851
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гребінь, Л. О.
    Відчуження як категорія структурно-психодинамічної психотерапії [Текстььь] / Л. О. Гребінь // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 137-152. - Бібліогр.: с. 148-151 (41 назва)
УДК
РУБ 615.851
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
фывфывфыв:
відчуження -- структурно-психологічний підхід -- онтологічна модель -- онтологічні функції -- онтологічні потреби -- символізація -- психотерапія -- розмикання
Аннотация: У статті розглядається феномен відчуження з точки зору структурно-психодинамічного підходу. Представлено огляд уявлень про феномен відчуження. Досліджуються можливості використання онтологічної моделі людини у психотерапевтичній практиці та розуміння феномену відчуження як однією з онтологічних функцій та потреб людини. Метод символдрами переосмислення як структурно-психодинамічна психотерапія.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

3.
159.953.5
К 56


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна.
    Інтелектуальний розвиток в старості [Текстььь] / І. Г. Коваленко-Кобилянська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 119-129. - Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв:
старіння -- інтелект -- інтелектуальний розвиток -- ефективність навчання -- вищі психічні функції -- віртуальне навчання -- психічна збереженість
Аннотация: Обговорюється проблема збереженості вищих психічних функцій у людей "третього віку" за допомогою використання віртуального навчального середовища. Наведено фрагменти дистанційного курсу "Інтелектуальна підтримка 50+". Відзначається важливість фіксації старіючою людиною проблеми зниження психічних функцій і наявність мотивації. Акцентується увага на тому, що ставлення до індивідуальної психічної збереженості в старості є показником соціальної зрілості особистості.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

4.
615.34
М 11


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мугаль, С. О.
    Психолого-педагогічна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку [Текстььь] / С. О. Мугаль // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2014. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 224-237. - Бібліогр.: с. 236 (11 назв)
УДК
Рубрики: Практична психологія
фывфывфыв:
затримка психічного розвитку -- вищі психічні функції -- особливості розвитку дітей
Аннотация: У статті розглядаються тенденції щодо комплексного вивчення затримки психічного розвитку як специфічної аномалії дитячого розвитку. Висвітлено питання щодо виховання, навчання та психологічного супроводу дітей із затримкою психічного розвитку. Подається огляд та аналіз особливостей розвитку вищих психічних функцій у дітей із затримкою психічного розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
159.922
М 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології [Текстььь] / С. Д. Максименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 13- 23. - Бібліогр.: с. 21-22 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
вищі психічні функції -- генетична психологія -- експериментально-генетичний метод -- конструювання -- моделювання -- предметна діяльність -- психіка
Аннотация: У статті розкриваються методологічні засади проектування психічного розвитку особистості як системоутворюючого чинника її психічного буття. Теоретичний рівень вивчення психічних процесів в експериментально-генетичному методі спеціально задається через конструювання змістово-операціональних сторін предметної діяльності. Робиться висновок, що експериментально-генетичний метод несе у собі способи побудови вищих психічних функцій, які присвоюються суб'єктом у процесі перетворення ним певного змісту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

6.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Солодчук, С. Є.
    Професійне спілкування як предмет дослідження у психології [Текстььь] / С. Є. Солодчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

фывфывфыв:
професійне спілкування -- ділове спілкування -- структура професійного спілкування -- функції професійного спілкування -- характерні ознаки професійного спілкування -- чинники професійного спілкування
Аннотация: У статті здійснено теоретичний аналіз підходів до розгляду професійного спілкування у психології: проаналізовано поняття професійного спілкування, розглянуто його структуру та основні характеристики, наведено чинники ефективності професійного спілкування


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 11 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 992 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 45.00 грн.
    Содержание:
Максименко, С. Д. Психологічні механізми становлення та здійснення особистості / С. Д. Максименко. - С .3-11. - Бібліограф.: С. 10-11 (4 назви)
Біла, І. М. Аналіз конструкторських проектів дошкільників / І. М. Біла. - С .46-55. - Бібліогр.: С. 55 (5 назв)
Дзюбко, Л. В. Використання тренінгу в процесі комунікативної підготовки вчителя / Л. В. Дзюбко. - С .212-222. - Бібліогр.: С. 221-222 (14 назв)
Дригус, М. Т. Характер отношений в системе "учитель-ученик" как фактор успешности учения в научном наследии П. Г. Редкина / М. Т. Дригус. - С .249-259. - Бібліогр.: С. 258 (1 назва)
Карамушка, Л. М. Підтримка організаційними психологами змін у вищій школі / Л. М. Карамушка, О. С. Толков. - С .312-321. - Бібліогр.: С. 318-321 (20 назв)
Корніяка, О. М. Порівняльний аналіз розвитку комунікативної компетентності фахівця у період його первинної і вторинної професіоналізації / О. М. Корніяка. - С .361-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (7 назв)
Маслюк, А. М. Неркова анорексія як наслідок соціалізації особистості / А. М. Маслюк. - С .454-463. - Бібліогр.: С. 463 (7 назв)
Москаленко, В. В. Особливості регулятивної функції соціальних образів / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко. - С .499-508. - Бібліогр.: С. 507-508 (10 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації результативності навчання школяра у науковій спадщині В. Джемса / Н. І. Мусіяка. - С .518-527. - Бібліогр.: С. 526-527 (11 назв)
Петренко, І. В. Усвідомлений самосуб'єктивний вплив у контексті вивчення довільної активності особистості / І. В. Петренко. - С .624-633. - Бібліогр.: 632-633 (14 назв)
Рождественский, Ю. Т. Питання психології у творчій спадщині Теофана Прокоповича / Ю. Т. Рождественский. - С .755-767
Субота, М. В. Психологічна сутність емоційного сприймання музики / М. В. Субота. - С .859-870. - Бібліогр.: С. 868-870 (21 назва)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
фывфыв: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
фывфыв: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
фывфыв: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
фывфыв: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
фывфыв: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
фывфыв: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
фывфыв: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
фывфыв: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
фывфыв: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
фывфыв: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
фывфыв: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
фывфыв: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
фывфыв: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
фывфыв: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
фывфыв: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
фывфыв: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
фывфыв: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
фывфыв: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
фывфыв: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
фывфыв: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
фывфыв: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
фывфыв: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
фывфыв: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
фывфыв: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
фывфыв: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
фывфыв: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
фывфыв: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
фывфыв: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
фывфыв: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
фывфыв: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
фывфыв: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
фывфыв: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
фывфыв: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
фывфыв: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
фывфыв: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
фывфыв: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
фывфыв: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
фывфыв: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
фывфыв: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
фывфыв: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
фывфыв: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
фывфыв: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
фывфыв: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
фывфыв: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
фывфыв: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
фывфыв: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
фывфыв: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

9.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 11 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2011. - 992 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246
    Содержание:
Максименко, С. Д. Психологічні механізми становлення та здійснення особистості / С. Д. Максименко. - С .3-11. - Бібліограф.: С. 10-11 (4 назви)
Біла, І. М. Аналіз конструкторських проектів дошкільників / І. М. Біла. - С .46-55. - Бібліогр.: С. 55 (5 назв)
Дзюбко, Л. В. Використання тренінгу в процесі комунікативної підготовки вчителя / Л. В. Дзюбко. - С .212-222. - Бібліогр.: С. 221-222 (14 назв)
Дригус, М. Т. Характер отношений в системе "учитель-ученик" как фактор успешности учения в научном наследии П. Г. Редкина / М. Т. Дригус. - С .249-259. - Бібліогр.: С. 258 (1 назва)
Карамушка, Л. М. Підтримка організаційними психологами змін у вищій школі / Л. М. Карамушка, О. С. Толков. - С .312-321. - Бібліогр.: С. 318-321 (20 назв)
Корніяка, О. М. Порівняльний аналіз розвитку комунікативної компетентності фахівця у період його первинної і вторинної професіоналізації / О. М. Корніяка. - С .361-372. - Бібліогр.: С. 361-372 (7 назв)
Маслюк, А. М. Неркова анорексія як наслідок соціалізації особистості / А. М. Маслюк. - С .454-463. - Бібліогр.: С. 463 (7 назв)
Москаленко, В. В. Особливості регулятивної функції соціальних образів / В. В. Москаленко, О. О. Міщенко. - С .499-508. - Бібліогр.: С. 507-508 (10 назв)
Мусіяка, Н. І. Проблема особистісної детермінації результативності навчання школяра у науковій спадщині В. Джемса / Н. І. Мусіяка. - С .518-527. - Бібліогр.: С. 526-527 (11 назв)
Петренко, І. В. Усвідомлений самосуб'єктивний вплив у контексті вивчення довільної активності особистості / І. В. Петренко. - С .624-633. - Бібліогр.: 632-633 (14 назв)
Рождественский, Ю. Т. Питання психології у творчій спадщині Теофана Прокоповича / Ю. Т. Рождественский. - С .755-767
Субота, М. В. Психологічна сутність емоційного сприймання музики / М. В. Субота. - С .859-870. - Бібліогр.: С. 868-870 (21 назва)
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв:
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Найти похожие

10.
15(02)
О 75


   
    Основи практичної психології [Текст] : підручник для студентів вищих закладів освіти / [В. Панок, Т. Титаренко, Н. Чепелева [та ін.] ; [голов. ред. С. Головко] ; [ред. Ю. Медюк]. - Київ : Либідь, 1999. - 536 с. - 9.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Практична психологія
фывфывфыв:
практична психологія -- методологія практичної психології -- особистість у практичній психології -- життєва ситуація особистості -- життєвий шлях особистості -- доля у практичній психології -- особистість практикуючого психолога -- особистість психолога -- види діяльності соціально-психологічної служби -- функції соціально-психологічної служби -- практична психологія в системі освіти -- організація психологічної служби в освітніх закладах -- становлення особистості у навчально-виховному процесі -- види діяльності шкільного психолога


Доп.точки доступа:
Панок, [В. ; Титаренко, Т.; Чепелева [та ін.], Н.; Головко], С. \[голов. ред.\; Медюк], Ю. \[ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

11.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


   
    Стимулювання творчого сприймання інформації [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. и.], 2018. - 72 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712862/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 29.08.2019. - ISBN 978-966-97846-2-9 : Б. ц.
    Содержание:
Гулько, Юлія Анатоліївна. Діагностичні функції дитячого експериментування / Ю. А. Гулько. - С. 4-17
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Програма творчого тернінгу Карус для старших дошкільників / Н. А. Ваганова. - С. 17-24
Латиш, Наталія Михайлівна. Формування перцептивно-мисленнєвих стратегій у конструктивній діяльності молодших школярів / Н. М. Латиш. - С. 25-34
Третяк, Тетяна Миколаївна. Діагностика та розвиток психологічної готовності старшокласників до розв'язання творчих задач / Т. Н. Третяк. - С. 35-46
Шепельова, М. В. Методичні матеріали для діагностики та розвитку здатності студентів до художньої діяльності / М. В. Шепельова. - С. 47-52
Москаленко, Валентина Володимирівна. Дослідження стратегій творчого конструювання образу "екномічно успішної людини" як конфігурації його структурних компонентів / В. В. Москаленко. - С. 53-56
Боровицька, О. М. Емпіричне дослідження чинників актуалізації творчих здібностей у старшокласників як майбутніх художників / О. М. Боровицька. - С. 57-70
Москаленко, Валентина Володимирівна. Перцептивно-мисленнєві стратегії творчого конструювання образу "економічно успішної людини" студентькою молоддю / В. В. Москаленко. - С. 124-167. - Бібліогр.: С. 165-167 (37 назв)
Боровицька, О. М. Системна психофізіологія і епістемологічна психологія творчості: перцептивно-мисленнєва проблематика стратегіального конструювання образу світу / О. М. Боровицька. - С. 168-188. - Бібліогр.: С. 185-188 (56 назв)
УДК
Рубрики: Психологія творчості
фывфывфыв:
функціонування творчого сприймання -- сприймання інформації -- сучасний інформаційний клімат -- дошкільники -- старші дошкільники -- молодші школярі -- старшокласники -- студенти -- когнітивне конструювання образу сівту
Аннотация: В методичних рекомендаціяхна основіспеціальних теоретико-експериментальних досліджень з проблем функціонування творчого сприйман-ня, когнітивного конструювання образів світу подаються рекомендації щодо стимулювання творчого сприймання інформації з урахуванням вікових та осві-тніх характеристик (дошкільників, молодших школярів, старшокласників, сту-дентів). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагога-ми, фахівцями різного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


12.
159.937+159.954.4]:001.102](072)
С 80


    Гулько, Юлія Анатоліївна.
    Діагностичні функції дитячого експериментування [Текст] / Ю. А. Гулько // Стимулювання творчого сприймання інформації : методичні рекомендації / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - 2018. - С. 4-17 . - ISBN 978-966-97846-2-9
УДК


Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

13.
153
А 43


    Рябовол, Т. А.
    Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці [Текст] / Т. А. Рябовол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 181-197
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
підлітки -- часова перспектива -- прогностична функція -- ціле покладання -- планування -- критичне мислення -- життєвий вибір
Аннотация: у статті представлено результати емпіричного дослідження впливу часової перспективи випускників сучасної школи на їхню здатність прогнозувати власне життя. Виявлено особливості часової перспективи та здатності до прогнозування притаманні сучасним старшокласникам. Експериментально підтверджено існування зв'язку прогностичної функції та часової перспективи у молодих людей. Розглянуто вплив часової перспективи на розвиток здатності прогнозувати, планувати та конструювати своє життя. Виявлено різницю цього звязку у старшому підлітковому та молодшому юнацькому віці. Дослідженням підтверджено, що відсутність або слабкість цих умінь викликають складні переживання для несформованої особистості в ситуаціях кардинального вибору. З допомогою експерименту виявлено якісні характеристики сприймання та осмислення минулого і теперішніго та очікувань від майбутнього. В дослідженні було використано нову методику "Листок самоаналізу", розроблену Т.Рябовол, Л.Скабою. Вона може бути використана як опитувальник так і психокорекційний інструмент.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

14.
151.7
Я 51


    Яланська, Світлана Павлівна.
    Психологія протистояння конструктивного та деструктивного [Текст] : монографія / С. П. Яланська, В. О. Моляко ; Інститут психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, Полтавській національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка. - Полтава : [б. и.], 2018. - 111 с. - ISBN 978-966-2989-84-7 : 25.00 грн.
УДК
РУБ 151.7
Рубрики: Ефекторні функції
фывфывфыв:
ефекторні функції -- психологія протистояння -- психологія розвитку людини


Доп.точки доступа:
Моляко, Валентин Олексійович; Інститут психології ім. Г.С.Костюка НАПН УкраїниПолтавській національний педагогічний університет імені В.Г.Короленка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
155
О-64


    Карамушка, Людмила Миколаївна.
    Функції організаційної культури щодо профілактики та зниження соціальної напруженості в організації [Текст] / Л. М. Карамушка // Організаційна та економічна психологія в Україні: сучасні проблеми та перспективи розвитку : тези доповідей ХІІІ Міжнародної науково-практичної конференції з оранізаційної та економічної психології (Київ, 12-13 квітня 2018 р.) / за ред.: С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, М. С. Корольчука. - Київ, 2018. - С. 101-103
УДК
РУБ 155


Доп.точки доступа:
Максименка, Сергій Дмитрович \за ред.\; Карамушки, Л. М. \за ред.\; Корольчука, М. С. \за ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

16.
153
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 17 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - 292 с. - ISSN 2072-4772. - 18.00 грн.
    Содержание:
Бабченко, Л. М. Особливості підготовки психологів до соціально-психологічної реабілітації дітей із зони АТО / Л. М. Бабченко. - С .5-18
Вольнова, Л. М. Реабілітаційний потенціал мистецтва та форми його використання у психологічній практиці / Л. М. Вольнова. - С .18-34
Гаврилюк, Д. О. Особливості взаємовідносин учителя та учня в умовах індивідуального навчання / Д. О. Гаврилюк, В. О. Гомонюк. - С .34-51
Грись, А. М. Образ Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С .51-64
Дергач, М. А. Особливості міжособистісних стосунків військовослужбовців з різним рівнем емоційного вигорання, які перебувають в зоні бойових дій / М. А. Дергач. - С .64-79
Єщенко, Г. Р. Особливості дослідження розвитку дитини старшого дошкільного віку / Г. Р. Єщенко. - С .79-90
Максим, О. В. Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів / О. В. Максим. - С .90-114
Максимов, М. В. Розвиток рефлесивних вмінь учнів через творчість / М. В. Максимов, Р. Б. Чаусова. - С .114-124
Максимова, Н. Ю. Принципи терапії психологічних травм дитинства / Н. Ю. Максимова. - С .124-134
Манілов, І.Ф. Сугестивна психокорекція девіантної поведінки: механізми мультимодального впливу / І.Ф. Манілов. - С .134-148
Мельничук, О. Б. Інтелектуальний коучинг як засіб розвитку професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .148-163
Павлюк, М. М. Модель розвитку самостійності майбутніх фахівців в межах ресурсно-компетентнісного підходу / М. М. Павлюк. - С .163-181
Рябовол, Т. А. Часова перспектива - умова розвитку функції прогнозу в старшому підлітковому віці / Т. А. Рябовол. - С .181-197
Раєвська, Я. М. Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії / Я. М. Раєвська. - С .197-211
Ткач, Б. М. Особливості часової перспективи постраждалих учасників антитерористичної операції / Б. М. Ткач. - С .211-231
Філоненко, Л. А. Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів / Л. А. Філоненко. - С .231
Чайка, Г. В. Сучасні дослідження психологічного благополучча (за матеріалами зарубіжних авторів) / Г. В. Чайка. - С .244-262
Шиделко, А. В. Психологічні детермінанти домашнього насильства над жінками / А. В. Шиделко. - С .262-273
Щербатюк, В. В. Селфі як засіб репрезентації ціннісної спрямованості особистості / В. В. Щербатюк. - С .273
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
психологія особистості -- психологічна допомога

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

17.
316.614.034-056.49
П 86


    Рябовол, Т. А.
    Формування функції прогнозу як психологічного механізму ресоціалізації підлітків з девіантною поведінкою [Текст] / Т. А. Рябовол // Психологічні механізми ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змін : монографія / Н. Ю. Максимова, А. М. Грись, І. Ф. Манілов [та ін.]; за ред. Н. Ю. Максимової. - 2018. - С. 58-80 . - ISBN 978-966-97846-7-4
УДК

фывфывфыв:
формування функції прогнозу -- ресоціалізація підлітків -- девіантна поведінка


Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна; Грись, Антоніна Михайлівна; Манілов, Ігор Феліксович; Максимова, Наталія Юріївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

18.
15(02)
М 17


    Максименко, С. Д.
    Психологія в соціальній та педагогічній практиці: методологія, методи, програми, процедури [Текст] : навчальний посібник для вищої школи / С. Д. Максименко. - Київ : [б. и.], 1998. - 226 с. - 5.00 грн.
УДК
РУБ 15(02)
Рубрики: Підручник з психології
фывфывфыв:
метод в загальній психології -- метод в педагогічній психології -- зміст експерименту -- функції експерименту -- склад експерименту -- формуючий експеримент -- експериментально-генетичний метод в психолого-педагогічному дослідженні -- експериментальне навчання -- психодіагностичні методики

Экземпляры всего: 3
ЧЗ (3)
Свободны: ЧЗ (3)
Найти похожие

19.
15(08)
А 43


    Терещенко, К. В.
    Толерантність особистості: міждисциплінарний підхід [Текст] / К. В. Терещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 123-127. - Бібліогр.: с. 126-127 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв:
толерантність -- особистість -- міждисциплінарний підхід -- функції толерантності -- види толерантності -- компоненти толерантності -- критерії толерантності
Аннотация: У статті дано визначення толерантності особистості як інтегральної характеристики та активної позиції особистості, що проявляється у шанобливому ставленні до інших людей та до себе. Толерантність розглянуто як філософську категорію, установку, соціальну цінність, психологічну стійкість, здатність, толерантну свідомість, особистісну якість. Виокремлено функції, види рівні, компоненти, межі та критерії толерантності. Зроблено висновок про те, що використання міждисциплінарного підходу дозволяє досліджувати феномен толерантності в усій його складності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Заказаны экз-ры для отделов: ЧЗ

Найти похожие

20.
316.614.034-056.49
П 86


   
    Психологічні механізми ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : монографія / Н. Ю. Максимова, А. М. Грись, І. Ф. Манілов [та ін.]; за ред. Н. Ю. Максимової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. и.], 2018. - 272 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712821/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 14.08.2019. - ISBN 978-966-97846-7-4 : Б. ц.
    Содержание:
Максимова, Наталія Юріївна. Теоретико-методологічні підходи до визначення психологічних механізмів ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змін / Н. Ю. Максимова. - С. 7-20
Грись, Антоніна Михайлівна. Трансформація Образу Я як механізм ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою / А. М. Грись. - С. 21-57
Рябовол, Т. А. Формування функції прогнозу як психологічного механізму ресоціалізації підлітківз девіантною поведінкою / Т. А. Рябовол. - С. 58-80
Максим, О. В. Розвиток ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів в умовах суспільних змін / О. В. Максим. - С. 81-102
Філоненко, Л. А. Формування соціально спрямованої мотивації як психологічного механізму ресоціалізації підлітківз девіантною поведінкою / Л. А. Філоненко. - С. 103-125
Щербина-Прилука, В. М. Розвиток рефлексії осіб з девіантною поведінкою як механізмїх ресоціалізації в умовах суспільних змін / В. М. Щербина-Прилука. - С. 126-144
Манілов, Ігор Феліксович. Психологічні механізми корекційного сугестивного впливу на осіб з девіантною поведінкою / І. Ф. Манілов. - С. 145-178
Литвинчук, Леся Михайлівна. Психологічні механізми впливу музики на психічні стани девіантів в процесі їх ресоціалізації / Л. М. Литвинчук. - С. 179-215
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
фывфывфыв:
ресоціалізація осіб -- девіантна поведінка -- образ Я -- підлітки -- суспільні зміни
Аннотация: У колективній монографії, підготовленійнауковцямилабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніхІнституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, розглядаються психологічні механізмиресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змінчерез аналіз особливостей функціонування Образу Я, ціннісно-смислової сфери, рефлексії, мотивації та функції прогнозу.Розроблено теоретичну модель ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою залежно від типу соціальної дезадаптації; визначено змістові та функціональні параметри ресоціалізації, емпірично апробовані принципи, напрями і технології, що базуються на знаннях про механізми ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою. Представлені у монографії результати досліджень дають змогу створити систему ресоціалізації девіантів в умовах суспільних змін.Результати дослідження будуть корисні для науковців, студентів, практичних психологів, викладачів навчальних закладів різних рівнів акредитації, фахівців у галузі ювенальної превенції, соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, закладів соціальної реабілітації для дітей, пенітенціарних закладів, психологів та соціальних педагогів.


Доп.точки доступа:
Максимова, Наталія Юріївна; Грись, Антоніна Михайлівна; Манілов, Ігор Феліксович; Максимової, Наталія Юріївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Найти похожие


 1-20    21-40   41-58 
 
Статистика
за 07.09.2024
Число запросов 59283
Число посетителей 992
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя