Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (593)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (89)Рідкісна книга (4)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=функції<.>
Общее количество найденных документов : 58
Показаны документы с 1 по 20
 1-20    21-40   41-58 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.613.4:378-057/В 75-047220 рукописный текст
Автор(ы) : Ворожбит, Сергій Анатолійович
Заглавие : Почуття довіри як чинник соціально-психологічної адаптації студентів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2011
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 199-239.
УДК : 316.613.4:378-057.875
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Адаптація
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): адаптивність--критерії адаптованості--дезадаптивність--почуття довіри--критерії довіри--функції довіри
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню ролі почуття довіри в соціально-психологічній адаптації студентів до умов вищих навчальних закладів. У роботі обгрунтовано та емпірично досліджено вплив почуття довіри на процес соціально-психологічної адаптації студентів гуманітарних спеціальностей. Виявлено особливості розвитку почуття довіри особлистості студента протягом трьох циклів соціально-психологічної адаптації до ВНЗ. Встановлено, що початок навчання у ВНЗ пов"язаний з почуттям недовіри до нового оточення, заснованим на прагненні захистити свій внутрішній світ , знизити можливість маніпулювати собою. На даному етапі адаптаційного циклу у студентів виявлено низький рівень почуття довіри з тенденцією до зародження істиної довіри щодо соціально-психологічного середовища ВНЗ, що обумовлено тим, що єдиним критерієм довіри у студентів є емоційне прийняття іншої людини, що більш близьке вірі, ніж почуттю довіри. На третьому етапі виявлено покращення процесц СПА. Значимими стають істині критерії почуття довіри -єдність, передбачуванність, надійність. Визначено внутрішні детермінуючі чинники та стратегії процесу соціально-психологічної адаптації студентів. Доведено існування залежності між ефективністю процесу соціально-психологічної адаптації студентів та почуттям довіри у студента.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.938/З-30 рукописный текст
Автор(ы) : Запорожець, Олена Петрівна
Заглавие : Психофізіологічні властивості учнів молодшого шкільного віку з різним фізічним та розумовим навантаженням : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Херсон, 2008
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Херсонський державний університет (Херсон)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-193.
УДК : 159.938
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Психофізіологічні властивості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вища нервова діяльність--нервові процеси--сенсомоторні функції--властивості пам`яті--властивості уваги--успішність навчання--фізичні навантаження--розумові навантаження
Аннотация: Дана дисертаційна робота є дослідженням психофізіологічних властивостей дітей молодшого і шкільного віку з різним фізичним та розумовим навантаженням. Проводились дослідження властивостей основних нервових процесів, сенсомоторних функцій, пам"яті і уваги, успішності навчання дітей молодшого шкільного віку з ріним режимом фізичної та розумової активності. показано, що функціональна рухливість нервових процесів, сенсомоторні та психічні функції повільно та нерівномірно розвиваються у дітей від 7 до 9 років. Визначено, що у дітей, які займаються спортом, існують відмінності розвитку окремих властивостей нейродинамічних, сенсомоторних та психічних функцій у порівнянні із своїми однолітками контрольної групи. Такі відмінності. Такі ж відмінності спостерігаються і у дітей, які мають додаткове розумове навантаження у співставленні із тими, що мають додаткове фізичне навантаження. Виявлено, що додаткові фізічні та розумові навантаження є одним із важливих чинників, які позитивно впливають на успішність навчання учнів. Показано, що діти, які займаються шахами, мали найвищу успішність навчання. Успішність навчання дітей, що займаються гімнастикою, була вища за УН їх однолітків, які спортом не займаются. але нижча за тих, що займалится шахами. Проведена оцінка щільності зв"язку успішності навчання з рядом досліджувальних психофізіологічних властивостей. Визначена динаміка зв"язків функціональної рухливості нервових процесів, функцій пам"яті та уваги з успішністю шкільного навчання. У дітей, які мають додаткове фізичне або розумове навантаження, кількість вірогідних кореляційних зв"язків успішності навчання з психофізіологічними показниками більше і ці зв"язки виявляються більш тісними, наж щколярів контрольної групи. Особи з високими показниками нейродинамічних та психомоторних функцій характеризуються і вищою успішністю навчання.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4 /К 21-223668 рукописный текст
Автор(ы) : Карасьова, Катерина Володимирівна
Заглавие : Розвиток комунікативних функцій дошкільників у процесі творчих ігор : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :175 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-177.
УДК : 159.922.73-053.4 (043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Комунікативність
Вікова психологія-- Дошклільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): комунікативні функції--партнерська взаємодія--творча гра--сюжетно-рольова гра--молодші дошкільники--спілкування--проектування
Аннотация: Дисертаційне досліжденя присвячено проблемі динаміки прояву комунікативних функцій молодших дошкільніків в процесі творчих ігор, зокрема сюжетно-рольових. У результаті проведеного аналізу методологічних та методичних аспектів проблеми визначено, що розвиток комунікативних функцій дітей зазначеного віку в процесі творчої гри обумовлений переходом на новий суб"єктивний рівень взаємодії із однолітками, який з одного боку, відбувається на основі засвоєних дітьми форм спілкування з близькими дорослими в ранньому дитинстві, з іншого,-визначається рівнем опанування новими засобами взаємодіїз однолітками у молодшому шкільному віці. Оптимальний рівень розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників передбачає засвоєння ними партнерської поведінки, спрямованої на взаємодію, взаємообмін, взаєморозуміння та взаємовплив у процесі спільної ігрової діяльності. Становлення творчої гри у молодшому шкільному віці залежить від розвитку комунікативного конструкту в єдності прояву таких функцій: фатичної, емотованої, інформаційної та функції управління. Динаміка комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри виявляється в диференціюванні рівнів прояву комунікативного конструкту на різних рівнях творчої сюжетно-рольової гри. Практичне значення дослідження полягає у застосування отриманих експериментальних результатів для розширення і збагачення підходів до розуміння вікових особливостей розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри, що сприяє гуманізації взаємин між дорослими і дільми, успішному засвоєнню останніми структурами провідного у дошкільному віці виду діяльності- сюжетно-рольової гри та оптимізації психолого-педагогічного поцесц в дошкільних навчальних закладах.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91/М 51 рукописный текст
Автор(ы) : Меньших, Олена Емануілівна
Заглавие : Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-193.
УДК : 159.91
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Фізичний стан
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фізичний розвиток--нейродинамічні функції--когнітивні функції--психофізіологічний розвиток--фізичний розвиток--успішність навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.4+159.923/С 46-137934 рукописный текст
Автор(ы) : Скуловатова, Олена Вікторівна
Заглавие : Міфологеми як чинник формування традиційної картини світу людини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :265 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 283-265.
УДК : 159.922.4+159.923+165.191 + 159.922.4 + 159.923 + 165.191
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Міфологеми
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): міфологема "доля"--традиційна картина світу--асоціативний експеримент--психологічні функції
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню міфологем традиційної картини світу людини. Здійснено історико-психологічний аналіз генези міфологеми "доля" як одного з базових чинників традиційної картини світу людини. У роботі науково обгрунтовано поняття "міфологема", запропоновано методику дослідження міфологем у рамках психосемантичної парадигми на основі методу асоціативного експерименту. Визначено, що традиційна картина світу людини є фактором детермінації поведінки і настанов, що об"єктивую світовідчуття та світорозуміння людини. Сформульовані висновки містять нові теоретико-концептуальні положення про місце та значення міфологеми "доля" в структурі традиційної картини світу людини, про її психологічні функції та механізми актуалізації.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3+37.064.2/А 52-126493 рукописный текст
Автор(ы) : Алпатова, Олександра Валентинівна
Заглавие : Психологічний аналіз регулятивної функції емпатії педагога у процесі керування учінням молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2002
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 179-210.
УДК : 37.015.3+37.064.2+37.011.3-051 + 37.015.3 + 37.064.2 + 37.011.3-051
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Емпатія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація --емпатія--регулятивна функція--педагогічне керування--взаємодія--психологічний клімат--психологічна готовність
Аннотация: В дисертаційному дослідженні здійснено теолоретичний аналіз та експериментальне визначення функції емпатії в педагогічному процесі, розкрито взаємозалежність емпатії та особливостей організації педагогом процесу учіння молодших школярів, виявленно залежність між стилем керування учінням, з одного боку, і характером міжособистісних взаємин учнів. їх мотивацією та успішністю навчання., з другого. Визначено провідні психологічні фактори, які детермінують успішність учіння молодших школярів. розроблено теоретичну модель психолого-педагогічного впливу емпатії педагога на керування ним учінням молодших школярів. Здійснено розробку, психолого-педагогічне обгрунтування та апробацію програми формування емпатії вчителя в процесі педагогічного спілкування як умови підвищення успішності вчителя молодших школярів. Розроблено психолого-педагогічні рекомендації щодо вдосконалення психолого-педагогічної готовності вчителя до роботи з учнями молодших класів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.942/К 56 рукописный текст
Автор(ы) : Коврига, Наталія Валентинівна
Заглавие : Стресозахисна та адаптивна функції емоційного інтелекту : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Дніпропетровськ, 2003
Колич.характеристики :224 с.: табл., рис.
Коллективы : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примечания : Бібліогр.: с. 154-169.
УДК : 159.942
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Емоційний інтелект
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): емоційний інтелект--внутрішні детермінанти--зовнішні ознаки--емоційний процес--форми відбиття у свідомості--стресозахисна функція--адаптивна функція
Аннотация: Стресозахисна та адаптована функції емоційного інтелекту, розглянутого у суб'єктивній парадигмі як аспект прояву внутрішнього світу особистості, що відбиває міру розумності ставлення людини до світу, до інших та до себе як суб'єкта життєдіяльності, знайшли теоретичне обґрунтування і емпіричне підтвердження на студентській вибірці (150 осіб) шляхом аналізу внутрішніх та зовнішніх компонентів емоційного інтелекту. В роботі визначені в якості внутрішніх ознак емоційного інтелекту чотири з п'яти "великих факторів" особистості: емоційна стійкість, сумлінність, відкритість новому досвіду, доброзичливість та уявлення людини "про порядок у світі", її настановлення і цінності, що зумовлюють ставлення до себе і до навколишнього світу.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.97:616.89-008/Ф 32-331802 рукописный текст
Автор(ы) : Федосова, Людмила Олексіївна
Заглавие : Нейропсихологічні детермінанти вищих психічних функцій у жінок, які страждають на галюцинаторно-маячні розлади : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Выходные данные : Київ, 2013
Колич.характеристики :228 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 200-223.
УДК : 159.97:616.89-008.42-055.2
Предметные рубрики: Медична психологія-- Вищі психічні функції
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): нейропсихологія--шизофренія--психоз--когнітивні розлади--соціальна адаптація
Аннотация: Дисертація присвячена нейропсихологічному вивченню особливостей вищих психічних функцій у жінок, які страждають на галюцинаторно-маячні розлади. В даній роботі представлені результати нейропсихологічних обстежень 100 жінок, хворих на шизофренію. Виявлені значущі кореляційні характеристики психопатологічної симптоматики та нейропсихологічних показників. Нейропсихологічний профіль психічної діяльності складався за результатами обстеження хворих за допомогою нейропсихологічної методики експрес-діагностики "Лурія-90". Автором відібрана і апробована група субтестів нейропсихологічних методик для здійснення експрес-оцінки когнітивного функціонування хворих на шизофренію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

9.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.946.4-053.4+3/С 12-528776 рукописный текст
Автор(ы) : Савельєва, Валерія Сергіївна
Заглавие : Психолого-педагогічні умови формування навичок писемного мовлення у дітей старшого дошкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1998
Колич.характеристики :178 с.: табл., рис.
Коллективы : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 142-166.
УДК : 159.946.4-053.4+373.29"465*6/7"+37.016:81-028.31 + 159.946.4-053.4 + 373.29"465*6/7" + 37.016:81-028.31
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Формування навичок
Вікова психологія-- Діти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): писемне мовлення--фонетичний слух--сприйняття--гностичні функції--просторове координування--ритмічні структури--міжаналізаторні зв'язки
Аннотация: У роботі визначені психолого-педагогічні особливості поетапного формування мовлення та письма. З'ясовано кількісні і якісні показники рівня розвитку мови та писемного мовлення старших дошколят. Розроблено програму навчання, яка поєднує розвиток міжаналізаторних зв'язків у дітей старшого дошкільного віку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.9:355/С 89 рукописный текст
Автор(ы) : Сулятицький, Іван Васильович
Заглавие : Соціопсихологічні чинники виховних функцій системи військово-управлінської діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 1997
Колич.характеристики :202 с.: табл., рис.
Коллективы : Київський військовий гуманітарний інститут (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 161-176.
УДК : 159.9:355
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Військово-управлінська діяльність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): військово-управлінська діяльність--соціопсихологічні чинники--духовність--виховні функції--психологія взаємодії
Аннотация: В дисертації пояснено поняття і розроблена модель системи військово-управлінської діяльності з точки зору її функціональної відповідності завданням забезпечення життєдіяльності військ. Виявлені психологічні особливості її взаємодії з соціопсихологічними характеристиками народу в системокомплексі виховних функцій військового керівництва. Розкриті механізми виховного впливу соціопсихологічних чинників у формуванні морально-психологічного стану та духовного потенціалу війська.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

11.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7+159.922/Г 68-985623 рукописный текст
Автор(ы) : Гордєєва, Жанна Вікторівна
Заглавие : Розвиток регулятивної функції самооцінки у дітей дошкільного і молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :221 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 172-202.
УДК : 159.922.7+159.922.73-053.4/.5 + 159.922.7 + 159.922.73-053.4/.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Дошкільники
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самооцінка--регулятивна функція--самосвідомість--тривожність--поведінка--емоційно-ціннісне ставлення--психокорекція
Аннотация: В дослідженні здійснено порівняльний аналіз структури самооцінки у дошкільному та молодшому шкільному віці. Розкрито взаємозв'язок між структурними особливостями самооцінки на різних вікових етапах та рівнем регуляції дітьми власних дій у процесі предметно-практичної діяльності і спілкування. Описано динаміку проявів регулятивної функції самооцінки при переході дітей від дошкільної до шкільної форми навчання. Виявлені індивідуальні особливості проявів регулятивної функції самооцінки дитини, які пов'язані з рівнем розвитку її здатності до рефлексування оцінного ставлення до себе з боку оточуючих.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 615.34/М 11
Автор(ы) : Мугаль С. О.
Заглавие : Психолого-педагогічна характеристика дітей із затримкою психічного розвитку
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2014. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 224-237 (Шифр 615.34/А 43-919544307)
Примечания : Бібліогр.: с. 236 (11 назв)
УДК : 615.34
Предметные рубрики: Практична психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): затримка психічного розвитку--вищі психічні функції--особливості розвитку дітей
Аннотация: У статті розглядаються тенденції щодо комплексного вивчення затримки психічного розвитку як специфічної аномалії дитячого розвитку. Висвітлено питання щодо виховання, навчання та психологічного супроводу дітей із затримкою психічного розвитку. Подається огляд та аналіз особливостей розвитку вищих психічних функцій у дітей із затримкою психічного розвитку.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/М 17
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович
Заглавие : Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 13- 23 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 21-22 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вищі психічні функції--генетична психологія--експериментально-генетичний метод--конструювання--моделювання--предметна діяльність--психіка
Аннотация: У статті розкриваються методологічні засади проектування психічного розвитку особистості як системоутворюючого чинника її психічного буття. Теоретичний рівень вивчення психічних процесів в експериментально-генетичному методі спеціально задається через конструювання змістово-операціональних сторін предметної діяльності. Робиться висновок, що експериментально-генетичний метод несе у собі способи побудови вищих психічних функцій, які присвоюються суб'єктом у процесі перетворення ним певного змісту.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.953.5/К 56
Автор(ы) : Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна
Заглавие : Інтелектуальний розвиток в старості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 119-129 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примечания : Бібліогр.: с. 128-129 (6 назв)
УДК : 159.953.5
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): старіння--інтелект--інтелектуальний розвиток--ефективність навчання--вищі психічні функції--віртуальне навчання--психічна збереженість
Аннотация: Обговорюється проблема збереженості вищих психічних функцій у людей "третього віку" за допомогою використання віртуального навчального середовища. Наведено фрагменти дистанційного курсу "Інтелектуальна підтримка 50+". Відзначається важливість фіксації старіючою людиною проблеми зниження психічних функцій і наявність мотивації. Акцентується увага на тому, що ставлення до індивідуальної психічної збереженості в старості є показником соціальної зрілості особистості.
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.943/К 56
Автор(ы) : Ковальчук, Юрій Мефодійович
Заглавие : Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 102-107 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
УДК : 159.943
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--особистісні здібності--криза особистісних здібностей--підлітковий вік--криза підліткового віку--суб'єкт здібностей--особистісні функції--депресивні стани
Аннотация: Аналізуються результати дослідження особистісних здібностей, їх функціональної ролі у розвитку обдарованості, впливу на ступінь реалізації її потенціалу. Для розкриття механізмів такої детермінації здійснено інтерпретацію особливостей функціонування особистісних здібностей у підлітків з пригніченням базових особистісних функцій, що виникає під час кризи підліткового віку, а також у різних кризових ситуаціях, зокрема депресивних переживаннях і станах.
Найти похожие

16.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/П 86
Автор(ы) : Серьогін, Юрій Володимирович
Заглавие : Психокорекція мовних розладів у дітей, що страждають на дитячий церебральний параліч
Место публикации : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 92-99. - ISBN 978-966-189-358-9 (Шифр 15(06)/П 86-725883). - ISBN 978-966-189-358-9
Примечания : Бібліогр.: с. 98-99 (6 назв)
УДК : 159.9939
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вищі психічні функції--дцп--психокорекція--компенсаторні механізми
Аннотация: Представлена характеристика локально обмежених ушкоджень головного мозку дитини, які здійснюють вирішальний негативний вплив на природні процеси формування і розвитку у дитини вищих психічних функцій, зокрема у дітей з ДЦП. Пропонуються методики комплексної реабілітації цих дітей з використанням узгодженої і адаптованої невролого-психологічної і психолого-педагогічної роботи.
Найти похожие

17.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 316.644+316.654]:/В 19-075706 рукописный текст
Автор(ы) : Василець, Наталія Михайлівна
Заглавие : Соціально-психологічні чинники довіри громадян до працівників внутрішніх справ України : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Выходные данные : Київ, 2016
Колич.характеристики :523 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 189-227.
УДК : 316.644+316.654]:34.08(043.5)
Предметные рубрики: Соціальна психологія-- Довіра-- Працівники МВС
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): довіра--функції довіри--працівники мвс--довіра до мвс--динаміка довіри
Аннотация: У дослідженні проаналізовано специфічні особливості довіри громадян до працівників правоохоронних органів. Встановлено загальний рівень довіри громадян до поліції. Проаналізовано динаміку довіри в залежності від різних політичних ситуацій. Виділено та проаналізовано когнітивний, афективний та конативний компоненти відносин довіри як чинники довіри громадян працівникам ОВС. Виділено основні типи довіри громадян до працівників ОВС України.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

18.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/П 78
Заглавие : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 31
Выходные данные : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2016
Колич.характеристики :671 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Цена : 40.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): загальна психологія
Содержание : Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання/ С. Д. Максименко. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою]/ І. В. Астремська. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога/ О. Б. Будник. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості/ І. М. Грицюк. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови/ Ю. В. Дроздова. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума/ Б. Земба, А. Питинский. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога/ Е. З. Івашкевич. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема/ І. В. Івашкевич. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі/ Т. В. Комар. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека/ А. Крауз. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів/ Л. В. Лимар. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження/ С. Є. Лупло. Копінг як вихід із ситуації конфлікту/ Я. Є. Ляшин. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю/ Л. О. Макарчук. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств/ К. С. Максименко. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування/ М. О. Марценюк. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери/ О. Б. Мельничук. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини/ С. А. Михальська. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту/ Н. М. Мишко. Просоціальна взаємодія як діалог/ М. М. Наконечна. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою)/ Л. А. Онуфрієва. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект/ К. С. Осика. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця/ О. В. Осика. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур/ В. Р. Павелків. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши/ М. Палюх. Типи громадянської ідентичності студентської молоді/ І. Р. Петровська. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу/ О. В. Поліщук. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень/ Л. В. Помиткіна. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою)/ І. С. Попович. Комунікативна парадигма психології сім'ї/ О. А. Посвістак. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації/ Н. Д. Потапчук. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів/ О. В. Сазонова. Дослідження професійних стереотипів психолога/ О. М. Самкова. Психологические особенности гендерных стереотипов личности/ А. В. Сизоненко. Профессиональное выгорание учителя и его последствия/ У. Солинська, А. Юрчак. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки/ Б. М. Ткач. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій/ С. Г. Уварова. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом/ О. Є. Фальова. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом/ Т. О. Хілл. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами/ О. В. Царькова. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення/ О. Є. Цвєткова. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу/ С. В. Цимбал. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки/ О. М. Чайковська. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків/ О. М. Чанцева-Коваленко. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості/ М. М. Шпак. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини/ О. С. Штепа. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця/ Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками/ Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу/ О. С. Яцків.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

19.

Вид документа : Продолжающееся издание
Шифр издания : 15(06)/Д 70
Заглавие : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах : Збірник наукових статей
Выходные данные : Київ-Люблін: Логос, 2016
Колич.характеристики :147 с.: табл., рис.
ISBN, Цена 978-966-171-987-2: 10.00 грн.
УДК : 159.9:001.89:005.71(477-25)](06)
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): актуальні проблеми психології--сучасні соціально-політичні умови--україна--європейський союз
Содержание : Провісники девіантної поведінки дітей та підлітків/ Т. В. Говорун. Ставлення персоналу до змін та творчий потенціал організації як психологічні детермінанти розвитку організаційної культури закладів освіти/ Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко, О. В. Креденцер, В. М. Івкін, В. І. Лагодзінська, О. С. Ковальчук. Лідерство в організації: гуманістична парадигма/ Л. М. Карамушка, Т. Г. Фелькель. Проблема професійного самоздійснення особистості в умовах соціально-економічних перетворень/ О. М. Кокун. Підприємницька активність персоналу освітніх організацій: теоретична модель та емпіричне дослідження/ О. В. Креденцер. Психологія порубіжжя: етно-національні виміри свідомості громадян України/ В. Є. Луньов. Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень/ С. Д. Максименко . Психологічні закономірності формування економічних відносин у молодого подружжя/ Т. І. Мельничук. Соціально-психологічне забазпечення економічної соціалізації особистості/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості роботи вчителя початкової школи з дітьми, постраждалими внаслідок бойових дій/ Н. В. Пророк, Л. О. Кондратенко. Особистісний розвиток сучасної молоді у нових вимірах освітнього простору/ Н. В. Слободяник. Толерантність персоналу інноваційних і традиційних закладів освіти/ К. В. Терещенко. Експерементальне дослідження розв'язання моральних ділем/ В. В. Турбан. Дослідження самопроектування особистості у дискурсивному просторі/ Н. В. Чепелєва.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

20.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(06)/Д 70
Автор(ы) : Максименко, Сергій Дмитрович
Заглавие : Експериментально-генетичний метод проектування психологічних новоутворень
Место публикации : Досвід України та країн Європейського союзу у вирішенні актуальних питань психології в сучасних соціально-політичних умовах: Збірник наукових статей/ За ред. С. Д. Максименка, Л. М. Карамушки, О. В. Креденцер, Ю. Горбанюк. - Київ-Люблін: Логос, 2016. - С. 84-91 (Шифр 15(06)/Д 70-281025)
Примечания : Бібліогр.: с. 90-91 (8 назв)
УДК : 159.9+37.01(075.8)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): вищі психічні функції--генетична психологія--експерементально-генетичний метод
Аннотация: У статті закцентовано увагу на проблемі проектування психічного розвитку особистості. Наголошується, що проектування психологічних новоутворень своєрідно вплітається у предмет генетичної психології. Стверджується, що логіка експериментально-генетичного методу передбачає активне моделювання і відтворення емпіричних форм вияву психіки в особливих умовах.
Найти похожие

 1-20    21-40   41-58 
 
Статистика
за 01.08.2024
Число запросов 88201
Число посетителей 1445
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя