Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (52)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=фізичний розвиток<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.91/М 51 рукописный текст
Автор(ы) : Меньших, Олена Емануілівна
Заглавие : Особливості нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старшого шкільного віку з різним рівнем фізичного розвитку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.02
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примечания : Бібліогр.: с. 159-193.
УДК : 159.91
Предметные рубрики: Психофізіологія-- Фізичний стан
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): фізичний розвиток--нейродинамічні функції--когнітивні функції--психофізіологічний розвиток--фізичний розвиток--успішність навчання
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню нейродинамічних та когнітивних функцій учнів старших класів, що мають різний рівень фізичного розвитку. У роботі вивчено функціональну рухливість та силу нервових процесів, сенсомоторну реактивність на розумові навантаження різного ступеня складності, пам"ять та увагу у хлопців і дівчат 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку. Доведено, що в осіб цього вікового періоду відбувається поступове підвищення рівня фізичного розвитку, властивостей нейродинамічних та когнітивних функцій. Особи з високим рівнем фізичного розвитку мали вищі морфофункціональні якості, властивості основних нервових поцесів, сенсомоторну реактивність, пам"ять та увагу протягом усіх етапів обстеження. Не зафіксовано кореляційних зв"язків між функціональною рухливістю, силою нервових процесів, характером сенсомоторного реагування на розумові навантаження, окремими властивостями пам"яті та уваги з коефіцієнтом фізичного розвитку, як і не виявлено достовірних відмінностей середніх величин досліджуваних перемінних ознак серед груп обстежуваних із різною градацією рівнів ФР. З урахуванням кореляційного та факторного аналізу між фізичним розвитком, нейродинамічними та когнітивними властивостями організму учнів, запропоновано методику інтегрального оцінювання психофізіологічного та фізичного розвитку хлопців і дівчат 13-16 років і представлено її у вигляді п"яти рівнів: високий, вищий від середнього, нижчий, ніж середній, та низький. Рекомендовано кількісні і якісні критерії, а також алгоритми розрахунку в балах по кожній досліджуваній властивості та статево-віковій групі. Констатовано факт зв"язку успішності навчання з інтегральним показником психофізіологічного та фізичного розвитку учнів; особи з високим рівнем характеризуються високою успішністю.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4+/Л 34-616908051 рукописный текст
Автор(ы) : Левшунова, Катерина Валеріївна
Заглавие : Рухова активність як чинник психічного благополуччя дошкільника : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :215 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 146-160.
УДК : 159.922.73-053.4+373.2.01(043.5)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рухова активність-- Дошкільники
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рухова активність--фізичний розвиток--дошкільники--благополуччя--позитивна життєдіяльність--психологічне благополуччя
Аннотация: В роботі визначено і теоретично обґрунтовано психологічну характеристику психічно благополучної особистості старшого дошкільника. Досліджено взаємозв'язок між руховою активністю та психічним благополуччям старших дошкільників. Розроблено програму збільшення рухової активності старших дошкільників як чинника прояву їх психічного благополуччя.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922.6/Р 83
Автор(ы) : Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна
Заглавие : Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 325-332 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 331 (3 назви)
УДК : 159.922.6
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): буденна життєдіяльність--фізичне існування--фізичний розвиток--екологізація життєдіяльності--екологічність--людські потреби
Аннотация: Розглядаються психологічні аспекти вивчення буденної життєдіяльності людини. Встановлено особливості психологічної структури буденної життєдіяльності як чинника руйнації довкілля. Розкрито особистісні та середовищні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина.
Найти похожие

 
Статистика
за 11.07.2024
Число запросов 145799
Число посетителей 1339
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя