Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=ціннісне ставлення<.>
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.23:614.25/К 58-576038 рукописный текст
Автор(ы) : Кожанова, Марта Вікторівна
Заглавие : Психологічні особливості прояву когнітивного дисонансу в професійній діяльності лікарів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 184-212.
УДК : 159.947.23:614.253.1(043.3)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Когнітивний дисонанс
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): когнітивний дисонанс--конфліктологічна культура--копінг-стратегії--психологічний захист--паттерни поведінки--ціннісне ставлення--життя
Аннотация: У дисертації досліджено та представлено специфіку проявів, впливу та наслідківкогнітивного дисонансу у професійній діяльності лікарів. Визначено, що у професійній діяльності лікарі когнітивний дисонанс має прояв як складне систематичне явище, амбівалентне за власною прородою: може переживатися як самодіагностика системи, котра виявляє нові параметри розвитку й готовність до нього, і як оцінка деструкції системи, що не може втримати власну цілісність завдяки впливу чинників, які блокують можливість саморозвитку й самореалізації. Тобто виступає своєрідним оцінковим механізмом узгодженості, збалансованості мотиваційно-ціннісної сфери спеціаліста. Виявлено: в залежності від задіяних копінг-стратегій, уможливлюється формування "успішних" та "неуспішних" паттернів поведінки фахівця. що відповідно має позитивні наслідки (позитивно впливає на структуру, динаміку, результативність особистісних процесів, є джерелом самовдосконалення й самостверджування) та негативні наслідки (неузгодженість між образом "Я-професіонал" та "Я-ідеальний професіонал"; незадоволеність професією, професійною діяльністю; професійна дезадаптація). Доведено: копінг-стратегії здійснююють значний вплив на вихід із когнітивного дисонансу; проте неадаптивні копінг-стратегії є проявами когнітивного дисонансу, а адаптивні сприяють стресостійкості зазначених груп. Визначено, що ціннісне ставлення до життя, професійної діяльності, цілеспрямовані профілактичні та корекційні заходи сприяють формуванню "успішних" копінг-стратегійлікарів, підвищенню стресостійкості та мотивації щодо професійної самореалізації. Після задіяння спеціалізованих корегувальних заходів лікрі переважно переключалися із зовнішніх копінг- ресурсів на внутрішні, що є показником сформованості "успішних" копінг-стратегій та важливих складових "конфліктологічної культури" лікарів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 378-057.875:37.01/Ч-82-119497 рукописный текст
Автор(ы) : Чуба, Олександра Євгеніївна
Заглавие : Усвідомлення професійного вибору майбутніми вчителями як чинник самоздійснення особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :212 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 204-212.
УДК : 378-057.875:37.011.3-051
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Майбутні вчителі
Педагогічна психологія-- Професійний вибір
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація вибору--професійний вибір--самоздійснення особистості--усвідомлення вибору--ціннісне ставлення--професія
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячується проблемі самоусвідомлення сутності професійного вибору саме як чинника, що сприяє становленню професійної самосвідомості та професійної культури студенства в цілому й слугує вагомою передумовою самоздійснення фахівця. На основі теоретичного аналізу проблеми визначено, що професійний вибір є центром всієї системи можливих самовизначень особистості як суб"єкта діяльності. Також відзначається, що професійний вибір фіксується у формі професії, якої набувають у професійному навчальному закладі; особливості професійного вибору у проблемних ситуаціях пов"язані із відповідними типами або психологічними механізмами самовизначення. За результатами дослідження визначено особливості ціннісно-смислової регуляції мотивації професійного вибору через одержані дані про мотиваційний зміст вибору професії та прийняття життєво важливих рішень в цілому, а також специфіку ціннісно-смислових чинників внутрішньої та зовнішньої мотивації професійного вибору майбутніми педагогами та встановлено критерії адекватності професійного вибору педагогічної діяльності. З"ясовано. що у майбутніх педагогів внутрішня мотивація характеризується активною життєвою позицією, упевненністю у правильності обраної професійної діяльності, наявністю сформованого образу "Я-професіонал"; превалюванням у когнітивній перспективі суб"єктивного уявлення про відповідність обраної професії власним здібностім та особистісним властивостям, а зовнішня мотивація має прояв у нерозумінні власних професійних інтересів, ігноруванні їх задля одержання вищої освіти; несформованість професійних намірів, пасивній життєвій позиції; ситуативності вибору, що перешкоджає власним професійним схильностям та самоздійсненню особистості в цілому. Емпірично доведено, що в процесі усвідомлення професійного вибору студентами провідну роль відіграють власне мотиваційно-ціннісні установки особистості, ціннісне ставлення до професії, себе, інших людей, котрі уможливлюють самоздійснення особистості. Переважно зовнішня усвідомлена мотивація залежить від досвіду соціалізації суб"єкта та його здатності до соціальної рефлексії; внутрішньо усвідомлена мотивація особистості опосередковується рефлективними здатностями та ціннісними ставленнями суб"єкта до себе, інших, професії.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:316.752(/Н 19-839476 рукописный текст
Автор(ы) : Назаренко, Ірина Євгенівна
Заглавие : Формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-207.
УДК : 37.015.3:316.752(043.3)
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісне ставлення--студенти-соціологи--майбутня професійна діяльність--ціннісні орієнтації
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене особливостям формування ціннісного ставлення до життя студентів майбутніх соціологів на етапі навчання у вищому навчальному закладі. Експерементально визначено загальні тенденції стосовно ціннісного ставлення до життя, професії у майбутніх соціологів. Ціннісне ставлення до життя, професійної діяльності формується в процесі прийняття майбутнім соціологом певної системи загальнолюдських цінностей, що синтезують цінність життя, професійні цінності й цінність самої професійної діяльності. Ціннісне ствлення до життя, професійної діяльності в майбутнього соціолога проявляється через зміну його внутрішньої позиції як осонови регуляції спрямованості особистості.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31:316.752/Н 19 рукописный текст
Автор(ы) : Назаренко, Ірина Євгенівна
Заглавие : Формування ціннісного становлення до життя в майбутніх психологів : дис. ... канд психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :207 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 185-207.
УДК : 37.015.31:316.752
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ціннісне ставлення
Вікова психологія-- Студенти
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісне ставлення--студенти-психологи--майбутня професійна діяльність--ціннісні орієнтації--ставлення до життя
Аннотация: У роботі розглянута теоретична сутність поняття "цінність" і "ціннісне ставлення" на основі аналізу психологічної, соціологічної і філософської літератури. Вивчено особливості формування ціннісного ставлення до життя в студентів-соціологів. Виявлені рівні сформованості окремих компонентів ціннісного ставлення до життя й професійної діяльності у студентів. Розроблена та впроваджена програма спеціально організованих занять, спрямованих на формування ціннісного ставлення до життя в майбутніх соціологів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.3:159.955./П 25-833559 рукописный текст
Автор(ы) : Пеньковська, Наталія Михайлівна
Заглавие : Психологічні умови розвитку рефлексії у молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2003
Колич.характеристики :204 с.: рис., табл., цв.ил.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с.161-176.
УДК : 37.015.3:159.955.4
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Молодші школярі
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): рефлексія--особистісна рефлексія--самоаналіз--саморегуляція--ціннісне ставлення
Аннотация: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному вивченню особливостей розвитку рефлексії у дітей молодшого шкільного віку. Уточнено психологічну дефініцію рефлексії як інтегральної особистісної сутності. Показано, що становлення рефлексії у межах молодшого шкільного віку залежить від розвитку здатності до самопізнання і самоаналізу, вміння покладатися на самооцінку. Розроблено теоретико-технологічну модель становлення рефлексії в молодшому шкільному віці. Встановлено критерії визначення рівня розвитку рефлексії молодшого школяра та визначено її типологію.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.4/К 64
Автор(ы) : Кононко, Олена Леонтіївна
Заглавие : Психологічні основи особистісного становлення дошкільника (системний підхід) : Наукова монографія
Выходные данные : Київ: Стилос, 2000
Колич.характеристики :336 с.: табл.
Примечания : Бібліогр.: с. 315-336.
ISBN, Цена 966-73-21-62-2
УДК : 159.922.73-053.4
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Дошкільники-- Особистісне становлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дошкільники--особистісний розвиток--особистісне становлення--суб'єкт діяльності--суб'єктна активність--самостійність--ціннісне ставлення--психологічна характеристика
Аннотация: У монографії висвітлено методологію та методи експериментального дослідження процесу становлення особистості в дошкільному дитинстві. Розглянуто концептуальні засади, психологічні механізми, організаційні й технологічні моделі особистісно орієнтованого виховання в дошкільників ціннісного ставлення до предметів, людей, та власного "Я". Наведено типологію особистісного буття дітей дошкільного віку. Запропоновано умови оптимізації їх життєдіяльності, сприятливі для становлення особистісних цінностей.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

7.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922:613]:316./М 25-322923 рукописный текст
Автор(ы) : Марценюк, Марина Олексіївна
Заглавие : Психологічні особливості розвитку ціннісного ставлення до здорового способу життя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Выходные данные : Київ, 2014
Колич.характеристики :202 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 162-183.
УДК : 159.922:613]:316.752(043.5)
Предметные рубрики: Загальна психологія-- Ціннісне ставлення
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ціннісні орієнтації--ціннісне ставлення--здоровий спосіб життя--зміцнення здоров'я
Аннотация: У дисертації обгрунтовано психологічну суть і механізм процесу формування здорового способу життя і ставлення особистості до нього. Розроблено систему психодіагностичних засобів емпіричного дослідження ставлення до здорового способу життя. Виявлено засоби, що сприяють розвитку ціннісного ставлення до здоров'я. визначено і обгрунтовано внутрішньоособистісні умови, що впливають на результат розвитку здорового способу життя. Розроблено програму ціннісного ставлення до здоров'я у студентів і оцінено її ефективність у ході експериментального дослідження.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/Т 86
Автор(ы) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Заглавие : Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 389-401 (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна культура--викладач--майбутні фахівці--творчість--суб'єктність--ціннісне ставлення--властивості особистості
Аннотация: На основі сприйняття суб'єктності як інтегральної властивості особистості визначається успішність виконання професійної діяльності й прояв у викладача педагогічних здібностей та взагалі особистісного потенціалу. Для педагога суб'єктність постає як ціннісне ставлення до студента-майбутнього фахівця, а також власної особистості й педагогічної діяльності.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.3/В 64
Автор(ы) : Возна, Валентина Юріївна
Заглавие : Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 291-298: табл. (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 298 (5 назв)
УДК : 159.923.3
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): майбутні фахівці--творчі професії--мотивація--професійна діяльність--ціннісне ставлення
Аннотация: На основі результатів теоретичного аналізу та даних експериментального дослідження представлено взаємозв'язок параметрів: ціннісне ставлення до професії та мотиваційна готовність до професійної діяльності. Виявлено специфічні особливості ставлення до професії майбутніх фахівців творчих професій.
Найти похожие

10.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.9.072/Л 80
Автор(ы) : Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна
Заглавие : Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 342-351 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примечания : Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
УДК : 159.9.072
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): лікарі--професійне вигорання--професійний стрес--ціннісне ставлення--професійна діяльність
Аннотация: Розкриваються проблеми професійного стресу, внутрішніх конфліктів та професійного вигорання медичних працівників - лікарів хірургів, анестезіологів, стоматологів, психіатрів. Визначаються провідні чинники попередження й профілактики професійних деформацій у лікарів. Висвітлюється поняття "ціннісне ставлення до професійної діяльності", психологічна природа, специфіка проявів.
Найти похожие

11.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.015/А 43
Автор(ы) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Заглавие : Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 575-588 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примечания : Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): професійна гідність--професійна самосвідомість--професійна самооцінка--ціннісне ставлення
Аннотация: У статті розглядається проблема ціннісного ставлення особистості до себе, соціуму, професійної діяльності. При розгляді співвідношення понять "професійна самосвідомість" і "професійна гідність" акцентується увага власне на особистісних складових самооцінного характеру, а саме: професійній самооцінці й самоефективності.
Найти похожие

12.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Піроженко, Тамара Олександрівна
Заглавие : Загальнолюдські цінності як простір оцінювання дитиною оточуючої дійсності
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 140-149 (Шифр 153.6/А 43-462680)
Примечания : Бібліогр.: с.149 (9 назв)
УДК : 159.922.73
Предметные рубрики: Загальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності--ціннісні орієнтації--розвиток дитини--ціннісне ставлення--становленння особистості
Аннотация: Аналізуються підходи щодо визначення понять та класифікацій загальнолюдських цінностей. Визначено параметри сучасного соціального оточення, які впливають на реальне функціонування ціннісних орієнтацій дошкільника у системі його взаємодії з соціальним та предметним середовищем.
Найти похожие

13.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153.6/А 43
Автор(ы) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Заглавие : Ціннісні аспекти пізнавальної діяльності молодших школярів з ознаками обдарованості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 291-299 (Шифр 153.6/А 43-032614)
Примечания : Бібліогр.: с. 297 (15 назв)
УДК : 159.9.07
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): обдарованість--інтелектуальна обдарованість--пізнавальна діяльність--пізнавальна потреба--ціннісно-смислова сфера--ціннісне ставлення--мотивація
Аннотация: Розглядаються особливості пізнавальної діяльності та її значення для формування ціннісно-смислової сфери інтелектуально обдарованої особистості на початковому етапі шкільного навчання.
Найти похожие

14.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Балицька І.М.
Заглавие : Психологічний портрет сучасного вихователя дошкільного закладу в контексті ціннісного ставлення батьків до даної професії
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 28-43 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 159.9:373.2.013.77-051
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): цінності--ціннісне ставлення--психологічні знання--психологічний портрет--індивідуальний стиль професійної діяльності--педагогічний імідж--психологічна компетентність педагога--мотиви--професійні здібності--психологічна просвіта батьків--культура мовлення вихователя
Аннотация: У статті розглядаються психолого-педагогічні засади формування ціннісного ставлення батьків до професійної діяльності вихователя дошкільного навчального закладу. Здійснено аналіз понять, які створюють психологічний портрет сучасного вихователя. Визначено зміст професійних ціннісних орієнтацій педагогічних працівників дошкільних навчальних закладів. Розкрито складові індивідуального стилю професійної діяльності вихователя, особливості педагогічного іміджу сучасного педагога, роль психологічної компетентності вихователя як органічної складової педагогічної майстерності. Розглянуто мотиви, які мають найбільше практичне значення у діяльності вихователя. Відзначено, що психолого-педагогічна просвіта батьків вихованців сприяє налагодженню ефективної взаємодії з вихователями дошкільного закладу. Підкреслено, що сучасний вихователь має гнучко адаптуватися до нових умов співрпраці з батьками, до взаємодії з дітьми швидко змінюватися у відповідь на можливі запити суспільства
Найти похожие

15.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 372/А 43
Автор(ы) : Рейпольска О.Д.
Заглавие : Психолого-педагогічні засади ціннісного самоставлення
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 14. - С. 234-251 (Шифр 372/А 43-930366919)
УДК : 37.03-053.4(043)
Предметные рубрики: Психологія розвитку дошкільника
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): ставлення--ціннісне ставлення--ціннісне ставлення до себе
Аннотация: У статті зроблено спробу проаналізувати феномен ціннісного ставлення до себе, його структуру, основні форми прояву, окрім того розглядаються підходи науковців до визначення сутності понять "ціннісне ставлення" та "ціннісне ставлення до себе". Розкрито особливості організації роботи щодо його формування у дітей старшого дошкільного віку. Презентовано результати контрольного етапу педагогічного експерименту.
Найти похожие

 
Статистика
за 17.09.2024
Число запросов 12864
Число посетителей 667
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя