Поисковый запрос: <.>K=шкільна тривожність<.> |
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8 |
>1.
| Макух О. І. Особливості межових психічних станів молодших школярів у процесі навчальної діяльності/Макух Ольга Іванівна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2009
|
>2.
| Помиткіна Л. В. Соціально-психологічні чинники шкільної тривожності молодших школярів/Л. В. Помиткіна, М. П. Полухіна // Актуальні проблеми психології. -Київ:ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015,N Т. 10:Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27.-С.482-492
|
>3.
| Шульга В. В. Взаємозв'язок рівня шкільної тривожності та адаптації школярів/В. В. Шульга // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2016,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16.-С.184-190
|
>4.
| Зеленська З. П. Дослідження впливу шкільної тривожності на рівень розвитку емпатії учнів освітньої школи/З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.31-43
|
>5.
| Підлісна С. В. Аналіз впливу інтерактивних уроків на зниження рівня шкільної тривожності учнів початкової школи/С. В. Підлісна // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2019,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19.-С.187-195
|
>6.
| Зеленська З. П. Психологічні особливості емоційних бар'єрів у міжособистісному спілкуванні учнів основної школи/З. П. Зеленська // Актуальні проблеми психології. -Київ:Інформ.-аналіт. агентство, 2020,N Т. 5:Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20.-С.26-35
|
>7.
| Підлісна С. В. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра/С. В. Підлісна ; наук. кер. С. Д. Максименко. - 2021
|
>8.
| Підлісна С. В. Інтерактивне навчання як чинник розвитку особистості молодшого школяра/С. В. Підлісна ; наук. кер. С. Д. Максименко. - 2021
|
|