Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (287)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)Рідкісна книга (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=щастя<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 38 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Миколаїв : Іліон, 2015. - 582 с. - ISSN 2072-4772. - 34.00 грн.
    Содержание:
Максименко, Сергій Дмитрович. Прогнозування психологічного розвитку особистості у генетичній психології / С. Д. Максименко. - С .13- 23. - Бібліогр.: с. 21-22 (7 назв)
Абсалямова, Л. М. Психологічна структура і зміст "Я тілесного" / Л. М. Абсалямова. - С .24-38. - Бібліогр.: с. 35-36 (20 назв)
Бабаян, Ю. О. Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці / Ю. О. Бабаян, І. В. Скачко. - С .39-48. - Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
Баркасі, В. В. Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов / В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва. - С .49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Бацилєва, Ольга Валеріївна. Особливості харчової поведінки як складової здорового способу життя сучасної молоді / О. В. Бацилєва. - С .57-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (9 назв)
Бондар, К. В. Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки / К. В. Бондар. - С .69-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (10 назв)
Варава, Людмила Анатоліївна. Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці / Л. А. Варава. - С .79-92. - Бібліогр.: с. 91 (7 назв)
Василенко, Я. О. Обґрунтування та характеристика програми розвитку феноменів - "Я" тілесного у підлітковому віці / Я. О. Василенко. - С .93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (16 назв)
Воропаєв, Євгеній Павлович. Рухова хвиля в артистичній практиці / Є. П. Воропаєв. - С .105-116. - Бібліогр.: с. 114-115 (9 назв)
Гальцева, Тетяна Олексіївна . Вплив соціально-психологічних особливостей безробітних на готовність до професійного навчання (перенавчання) / Т. О. Гальцева. - С .117-129. - Бібліогр.: с. 127 (9 назв)
Генералова, О. М. Функціонування мнемічних властивостейстудентів вищого навчального закладу у ситуації емоційної напруги / О. М. Генералова. - С .130-142. - Бібліогр.: с. 140-141 (9 назв)
Довгань, Н. Ю. Психолого-педагогічна готовність студентів до фізичного самовдосконалення / Н. Ю. Довгань, О. М. Копилов. - С .143-153. - Бібліогр.: с. 151-152 (11 назв)
Доцевич, Т. І. Компетентісний підхід до педагогічної діяльності викладача вишу / Т. І. Доцевич. - С .154-166. - Бібліогр.: с. 162-163 (25 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Ціннісні орієнтації студентів технічних спеціальностей / Н. О. Євдокимова. - С .167-177. - Бібліогр.: с. 176 (4 назви)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Вплив правосвідомості старших підлітків на рівень агресивності / Н. О. Євдокимова, М. М. Бартошук. - С .178-188. - Бібліогр.: с. 186-187 (7 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Вплив тривожності старшокласників на оцінку ними якості їх життя / Н. О. Євдокимова, М. М. Тимців. - С .189-199. - Бібліогр.: с. 197 (7 назв)
Євдокимова, Наталя Олексіївна. Подолання дезадаптації студентів при злитті вищих навчальних закладів / Н. О. Євдокимова, О. В. Партенадзе, А. С. Гуров. - С .200-212. - Бібліогр.: с. 210 (13 назв)
Кахно, Ірина Вікторівна. Особистісний розвиток студентів-лікарів у професіогенезі / І. В. Кахно. - С .213-222. - Бібліогр.: с. 220 (10 назв)
Кашекова, О. П. Сутність консультативної стратегії у діяльності психолога / О. П. Кашекова. - С .223-233. - Бібліогр.: с. 230-231 (8 назв)
Козлов, О. В. Культурно-специфічні моделі психологічного здоров'я / О. В. Козлов. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 241-242 (19 назв)
Кривопишина, Олена Анатоліївна. Особливості рефлексивної самореалізації творчої особистості в юності / О. А. Кривопишина. - С .245-255. - Бібліогр.: с. 253 (12 назв)
Лановенко, І. І. Безпека як складова вибору способу життя сучасною молоддю / І. І. Лановенко. - С .256-268. - Бібліогр.: с. 265 (9 назв)
Літуш, С. В. Самооцінка у структурі професійної компетентності майбутніх економістів / С. В. Літуш. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (9 назв)
Литвиненко, І. С. Особливості психологічної допомоги молодшим школярам зі Сходу України, які пережили психотравму / І. С. Литвиненко, О. В. Данілова. - С .279-298. - Бібліогр.: с. 295-296 (19 назв)
Матвієнко, О. В. Формування життєвого сценарію молоді / О. В. Матвієнко. - С .299-308. - Бібліогр.: с. 306-307 (5 назв)
Михальченко, Н. В. Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра / Н. В. Михальченко. - С .309-318. - Бібліогр.: с. 315-316 (14 назв)
Мосьпан, М. О. Діагностика психічних станів та способів саморегуляції студентів та вчителів у конфліктних ситуаціях педагогічної діяльності / М. О. Мосьпан. - С .319-327. - Бібліогр.: с. 325-326 (6 назв)
Мухіна, Л. М. Теоретико-методологічні підходи до розгляду поняття конфліктологічної компетентності як складової професійної компетентності викладача / Л. М. Мухіна. - С .328-339. - Бібліогр.: с. 336-337 (16 назв)
Нікітіна, О. П. Передумови розробки тренінгової програми "Психологія фінансового успіху" для осіб раннього дорослого віку / О. П. Нікітіна. - С .340-350. - Бібліогр.: с. 347-348 (16 назв)
Носко, Л. А. Рефлексія як особлива психічна реальність / Л. А. Носко. - С .351-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Олійник, О. О. Інформаційна культура як складова професіоналізму викладача культурології / О. О. Олійник. - С .361-372. - Бібліогр.: с. 370 (11 назв)
Онуфрієва, Ліана Анатоліївна. Аналіз понять мотиву і мотивації у сучасних дослідженнях / Л. А. Онуфрієва. - С .373-384. - Бібліогр.: с. 382 (18 назв)
Пілецька, Любомира Сидорівна. Соціально-психологічні складові професійної мобільності особистості / Л. С. Пілецька. - С .385-395. - Бібліогр.: с. 394 (7 назв)
Просандєєва, Л. Є. Психолого-педагогічні умови становлення автономності особистості / Л. Є. Просандєєва. - С .396-407. - Бібліогр.: с. 405-406 (21 назва)
Рудюк, Олег Володимирович. Психологічне обґрунтування концепту "криза зайнятості" в аспекті аналізу проблеми безробіття / О. В. Рудюк. - С .408-421. - Бібліогр.: с. 418-419 (19 назв)
Сердюк, Людмила Захарівна. Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен / Л. З. Сердюк. - С .422-431. - Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Етична свідомість: психологічна феменологія і досвід концептуалізації / В. В. Турбан. - С .432-443. - Бібліогр.: с. 441-442 (9 назв)
Фоменко, К. І. Губристична мотивація у структурі мотиваційної сфери особистості студентів / К. І. Фоменко. - С .444-453. - Бібліогр.: с. 452 (4 назви)
Худякова, Віра Іванівна. Гендерні особливості соціальної перцепції в управлінській діяльності керівника закладу освіти / В. І. Худякова. - С .454-467. - Бібліогр.: с. 464-465 (13 назв)
Царькова, О. В. Психодіагностичні методи дослідження особливостей переживання почуття провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами / О. В. Царькова. - С .468-478. - Бібліогр.: с. 475-476 (12 назв)
Царькова, О. В. Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності / О. В. Царькова, С. В. Радченко. - С .479-491. - Бібліогр.: с. 489-490 (9 назв)
Чиханцова, О. А. Специфіка процесу оволодіння старшокласниками іноземними мовами / О. А. Чиханцова. - С .492-503. - Бібліогр.: с. 500 (12 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Психологічні моделі соціалізації особистості / Ю. М. Швалб. - С .503-517. - Бібліогр.: с. 515 (10 назв)
Шевяков, Олексій Володимирович. Психологічна профілактика негативних функціональних станів фахівців в умовах металургійного виробництва / О. В. Шевяков, І. В. Маркова. - С .518-529. - Бібліогр.: с. 527-528 (11 назв)
Шелег, Л. С. Можливості психологічного супроводження емоційних станів працівників органів внутрішніх справ, що спричинюють психосоматичні розлади / Л. С. Шелег. - С .530-542. - Бібліогр.: с. 539-540 (11 назв)
Шилова, Н. І. Вплив конкретизації цілей у підлітків у процесі оволодіння туристичною діяльністю / Н. І. Шилова. - С .543-556. - Бібліогр.: с. 555 (6 назв)
Шугурова, Т. Л. Дозвіллєва сутність добровольчої діяльності особистості / Т. Л. Шугурова. - С .557-569. - Бібліогр.: с. 567-568 (18 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
159.942(045)
В 18


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Варава, Людмила Анатоліївна.
    Особливості виникнення переживання почуття щастя у дошкільному віці [Текстььь] / Л. А. Варава // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 79-92. - Бібліогр.: с. 91 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
переживання почуття щастя -- соціалізація особистості -- дошкільний вік -- умови виховання -- уявлення про щастя
Аннотация: Проаналізовано особливості формування уявлень про щастя у дошкільному віці. Визначено базові механізми, котрі дозволяють дитині переживати себе щасливою у процесі соціалізації. Наведено результати емпіричного дослідження механізмів виникнення та особливостей переживання почуття щастя дошкільниками залежно від соціальної ситуації розвитку.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

3.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 39 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 476 с. - ISSN 2072-4772. - 28.00 грн.
    Содержание:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості / Н. І. Антюхова. - С .12-25. - Бібліогр.: с. 21-22 (22 назви)
Байєр, Оксана Олександрівна. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці / О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. - С .26-34. - Бібліогр.: с. 31-32 (20 назв) : табл.
Белановська, Ольга Вікторівна. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів / О. В. Белановська, О. Л. Белановський. - С .35-47. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв) : табл.
Варава, Людмила Анатоліївна. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження / Л. А. Варава. - С .48-56. - Бібліогр.: с. 54 (8 назв)
Варга, Вікторія Степанівна. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі / В. С. Варга. - С .57-66. - Бібліогр.: с. 65 (1 назва) : рис.
Вернік, Олексій Леонідович. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох / О. Л. Вернік. - С .67-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (18 назв)
Візнюк, Інесса Миколаївна. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі / І. М. Візнюк. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86 (10 назв) : табл.
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-96 (6 назв)
Волинець, Наталія Валентинівна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини / Н. В. Волинець. - С .98-103. - Бібліогр.: с. 102 (3 назви)
Кахно, Ірина Вікторівна. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом / І. В. Кахно. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
Кльоц, Любов Антонівна. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти / Л. А. Кльоц. - С .114-126. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв) : рис.
Комар, Тетяна Олександрівна. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України / Т. В. Комар. - С .127-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (8 назв) : рис.
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи / А. М. Льовочкіна. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 145-146 (16 назв)
Лойко, Наталя Олексіївна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці / Л. С. Лойко [и др.]. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) : табл.
Другие авторы: Шульга Г. Б., Коломієць Л. І., Монастирська А. Ю.
Люта, Леся Петрівна. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу / Л. П. Люта. - С .158-167. - Бібліогр.: с. 165 (7 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу / М. В. Максимов. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174 (3 назви)
Максимова, Наталія Юріївна. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх / Н. Ю. Максимова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 182-183 (4 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості / Т. М. Мандзик. - С .185-195. - Бібліогр.: с. 192-193 (10 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя / М. О. Марценюк. - С .196-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (8 назв) : рис.
Маслова, Світлана Олегівна. Старіння як соціально-психологічне явище / С. О. Маслова. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-218 (19 назв)
Оліфірович, Наталія Іванівна. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища / Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. - С .221-231. - Бібліогр.: с. 229 (10 назв)
Павленко, Оксана Володимирівна. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності / О. В. Павленко. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв) : табл.
Падалка, Роман Григорович. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів / Р. Г. Падалка. - С .242-250. - Бібліогр.: с. 249 (2 назви) : табл.
Педоренко, Валентина Миколаївна. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства / В. М. Педоренко. - С .251-259. - Бібліогр.: с. 258 (6 назв)
Пінчук, О. В. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії / О. В. Пінчук. - С .260-268. - Бібліогр.: с. 267 (4 назви) : рис.
Поворозник, К. О. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності / К. О. Поворозник. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв) : табл.
Потоцька, Ірина Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості / І. С. Потоцька. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 286 (9 назв) : рис.
Ремпель, Жанна Олександрівна. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації / Ж. О. Ремпель. - С .289-300. - Бібліогр.: с. 297-298 (23 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя / В. С. Романова. - С .301-308. - Бібліогр.: с. 307 (3 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір / В. С. Романова, Г. І. Караван. - С .309-324. - Бібліогр.: с. 323 (9 назв) : табл.
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .325-332. - Бібліогр.: с. 331 (3 назви)
Сараєва, Надія Михайлівна. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .333-346. - Бібліогр.: с. 342-343 (20 назв) : табл.
Сердюкова, Інна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища / І. М. Сердюкова. - С .347-358. - Бібліогр.: с. 355-356 (14 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження / Н. В. Слободяник. - С .359-368. - Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв) : табл.
Старков, Денис Юрійович. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту / Д. Ю. Старков. - С .369-378. - Бібліогр.: с. 376 (10 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. - С .379-388. - Бібліогр.: с. 386-387 (10 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю / В. В. Турбан. - С .389-401. - Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
Чала, Катерина Олександрівна. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект / К. О. Чала, С. І. Позняк. - С .402-412. - Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
Чухрій, І. В. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві / І. В. Чухрій. - С .413-422. - Бібліогр.: с. 420 (9 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій / А. Ю. Швалб. - С .423-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню / Ю. М. Швалб. - С .431-440. - Бібліогр.: нет : табл.
Шостак, Уляна Вікторівна. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї / У. В. Шостак. - С .441-449. - Бібліогр.: с. 447-448 (7 назв)
Грановська, Олена Яківна. Міфологічне уявлення про час / О. Я. Грановська. - С .450-459. - Бібліогр.: с. 458 (5 назв)
Шандрук, Сергій Констянтинович. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів / С. К. Шандрук. - С .460-466. - Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Монастирська, А. Ю.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
159.9:316.6
Р 69


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Романова, Віра Сергіївна.
    Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя [Текстььь] / В. С. Романова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 301-308. - Бібліогр.: с. 307 (3 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
щастя -- осмислення життя -- філософія щастя
Аннотация: Стаття розкриває деякі з багатьох історичних, філософських та духовних бачень щастя. Стисло розглянуто деякі бачення щодо цього питання величних та визначних мислителів. Описано роздуми про щастя і осмислення життя мислителів всіх часів.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

5.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 40 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 221 с. - ISSN 2072-4772. - 13.00 грн.
    Содержание:
Варава, Людмила Анатоліївна. Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання / Л. А. Варава. - С .10-20. - Бібліогр.: с. 18 (8 назв)
Вернік, Олексій Леонідович. Соціальні мережі і самовідчуження особистості / О. Л. Вернік. - С .21-32. - Бібліогр.: с. 30 (11 назв)
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Особливості функціонування сім'ї як соціекологічної системи у просторі мегаполісу / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .33-42. - Бібліогр.: с. 41 (6 назв)
Корнієнко, Інокентій Олександрович. Оціночно-динамічна складова описів життєвого простору підлітків та юнаків / І. О. Корнієнко. - С .43-54. - Бібліогр.: с. 52 (3 назви)
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Професійно-особистісні деформації лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .55-68. - Бібліогр.: с. 65-66 (12 назв)
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Психологія екологічної культури студентів ВНЗ у міському середовищі / А. М. Льовочкіна. - С .69-78. - Бібліогр.: с. 75-76 (14 назв) : табл.
Люта, Леся Петрівна. Моніторинг задоволення потреб як спосіб визначення ефективності соціальної політики в бізнес-організаціях / Л. П. Люта. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86-87 (5 назв)
Матвієнко, О. В. Пріоритети сучасної молоді у виборі життєвого шляху / О. В. Матвієнко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95 (6 назв)
Місячна, Н. М. Типологія безробітних громадян / Н. М. Місячна. - С .98-105. - Бібліогр.: с. 104 (7 назв)
Поладко, Ганна Олександрівна. Організація медико-психологічної допомоги пацієнтам з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .106-115. - Бібліогр.: с. 113 (7 назв)
Полівко, Л. Ю. Ситуація успіху при включенні дитини з особливими потребами в загальноосвітній простір / Л. Ю. Полівко. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122 (6 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Аналіз професійних компетенцій кризис-менеджера / О. А. Притула. - С .125-134. - Бібліогр.: с. 132-133 (8 назв)
Приходько, А. М. Психологічні особливості лікарів та пацієнтів центрів планування сім'ї та медичної генетики як передумова формування ефективної взаємодії / А. М. Приходько. - С .135-150. - Бібліогр.: с. 144-146 (44 назви)
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічні чинники екологізації способу життя особистості / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .151-161. - Бібліогр.: с. 158-159 (14 назв)
Слободяник, О. Я. Использование "партнерских родов" для снижения акушерской патологии в родах / О. Я. Слободяник. - С .162-168. - Бібліогр.: с. 166-167 (9 назв) : табл.
Терновик, Наталія Анатоліївна. Психолого-педагогічні аспекти розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності / Н. А. Терновик. - С .169-179. - Бібліогр.: с. 177-178 (8 назв)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Культура як чинник формування інтелектуальних почуттів у молодшому шкільному віці / Т. О. Цавалюк. - С .180-187. - Бібліогр.: с. 185 (5 назв)
Чала, О. А. Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної активності / О. А. Чала. - С .188-197. - Бібліогр.: с. 195 (8 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Просторово-психологічна організація середовища буття і життєдіяльності / Ю. М. Швалб. - С .198-207. - Бібліогр.: с. 204-206 (10 назв) : рис.
Левицька, І. В. Проблеми формування готовності водіїв до професійної діяльності / І. В. Левицька. - С .208-217. - Бібліогр.: с. 216 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

6.
159.98
В 18


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Варава, Людмила Анатоліївна.
    Метафора щастя як спосіб презентації психологічних проблем та їх розв'язання [Текст] / Л. А. Варава // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 10-20. - Бібліогр.: с. 18 (8 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв:
консультативна практика -- терапевтична практика -- психологічна метафора -- поняття щастя -- емоційний стан -- переживання -- корекційні інструменти
Аннотация: Проаналізовано досвід практичної діяльності з метафорою в консультативній та терапевтичній практиках. Доведено ефективність використання метафор як діагностичного, терапевтичного та корекційного засобу. Визначено особливості терапевтичного впливу метафори на пошук особистісних ресурсів клієнта як можливості усвідомлено, спрямовано змінити цільові та поведінкові патерни для розгорнутої моделі світу.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

7.
У2
Ч-44


    Чеповий, Володимир.
    Твоє щастя - вибір нової цивілізації [Текст] / В. Чеповий. - Київ : ТМ ВД "Лотос", 2012. - 160 с. : рис. - ("Перехрестя"). - ISBN 978-966-2263-26-8 : 9.00 грн.
УДК
РУБ У2
Рубрики: Українська література

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

8.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ткач, Богдан Миколайович.
    Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки [Текстььь] / Б. М. Ткач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 193-204. - Бібліогр.: с. 2-3 (10 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв:
медитація -- нейропсихологія -- психокорекція -- щастя -- префронтальна кора мозку -- особистість -- девіантна поведінка
Аннотация: У статті описано нейронні системи інтеграції окремих відділів ЦНС при організації як простих так і складних форм поведінки пов’язаних з відчуттям щастя. Показано трансформацію причинності і сутності щастя у філогенезі та онтогенезі, яка відбувається від вдоволення вітальних нужд, продовження роду до соціальних, естетичних та духовних; від короткотривалого до довготривалого; від екстернальної причинності до інтернальної; від реального фізичного/хімічного подразника до абстрактного; від вісцерального до духовного. Визначено вимоги до нейропсихокорекційних програми девіантної поведінки особистості. Охарактеризовано зміни в діяльності ЦНС під час медитативної сесії, які проявляються посиленням діяльності інтегративних систем мозку, зростанням усвідомленості та керованості когнітивними процесами, емоційною сферою та функціональними станами свідомості. Представлено програму корекції девіантної поведінки із застосуванням медитативних технік у рамках когнітивно-біхевіоріальної терапії.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)

Найти похожие

9.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Ткач, Б. М.
    Перевірка ефективності психологічного квесту "подорож героя" для нейропсихологічної корекції основних форм девіантної поведінки [Текст] / Б. М. Ткач // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 237-252
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв:
девіантна поведінка -- нейропсихологія щастя -- мозкові дисфункції -- нейропсихологічна діагностика -- нейропсихологічна корекція -- медитація
Аннотация: У статті представлено структуру, принципи побудови та перевірку ефективності розробленого психологічного квесту "Подорож героя" для нейропсихологічної корекції девіантної поведінки. Показано, що у якості ігрової оболонки психологічного квесту використано працю Дж. Кемпбела "Герой із тисячею облич". У психологічному квесті приховані у формі гри діагностика нейропсихологічних симптомів та нейрокорекція девіантної поведінки. Показано, що на основі нейроперсонології девіантної особистості було створено чотири наповнені етичним змістом архетипи, які спочатку є соціалізованими, а у процесі психологічного квесту змінюютьтся та рестабілізуються. Показано, що після проходження психологічного квесту відмічається зсув активності правої півкулі у ліву, що характерним є для щасливих людей. Представлено результати апробації психологічного квесту.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

10.
159.91:316.624(043.5)
Т 48


    Ткач, Богдан Миколайович.
    Нейропсихологічні основи діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Б. М. Ткач ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 494 с. - Бібліогр.: в кінці розд. -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
девіантна поведінка -- особистість -- суспільство -- норма -- нейропсихологія щастя -- мозкові дисфункції -- нейропсихологічна
Аннотация: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних, теоретико-методологічних й методико-прикладних засад проведення нейропсихологічної діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою. У роботі розкрито і поглиблено теоретико-методологічні підходи до вивчення девіантної поведінки. Зокрема, здійснено оцінку з позиції нейропсихології стану розроблення соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномена девіантної поведінки, окреслено сучасне бачення проблеми її соціогенетизму та біогенетизму, а також виявлено нейропсихологічні механізми формування сучасним суспільством артифіціальних девіацій у особистості.Представлено концепції та моделі нейропсихологічного підходу до вивчення девіантної поведінки. Розглянуто нейропсихологічні причини основних форм девіантної поведінки: агресії, сексуальних девіацій, суїцидальної та адиктивної поведінки.Описано методологічні засади нейропсихологічного дослідження особистості з девіантною поведінкою. Представлено розроблену програму експериментального дослідження осіб з девіантною поведінкою.Розроблено концептуальні положення та стратегії нейропсихологічної діагностики особистості з девіантною поведінкою. З’ясовано структуру девіантного субстрату/діяльності, наведено характеристику вибірки та девіантної реальності. На основі результатів нейропсихологічного дослідження осіб з девіантною поведінкою, які не були учасниками бойових дій, а також дослідження агресивності у постраждалих учасників АТО, визначено структуру девіантної особистості та її функціональних характеристик. Розкрито особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості з девіантною поведінкою. Представлено нейропсихологічну концепцію девіантної поведінки. Запропоновано принципи надання нейропсихологічної допомоги девіантній особистості та соціуму. Зокрема, представлено принципи бригадної нейропсихологічної допомоги девіантній особистості. Розроблено і апробовано психологічний квест «Подорож героя» та програму «Щастя»для нейропсихокорекції особистості з девіантною поведінкою.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

11.
159.91:316.624(043.5)
Т 48


    Ткач, Богдан Миколайович.
    Нейропсихологічні основи діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою [Рукопис] : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.04 / Б. М. Ткач ; наук. конс. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2019. - 42 с. - Бібліогр.: С. 34-38. -
УДК
Рубрики: Медична психологія
фывфывфыв:
девіантна поведінка -- особистість -- суспільство -- норма -- нейропсихологія щастя -- мозкові дисфункції -- нейропсихологічна
Аннотация: Дисертацію присвячено розробленню концептуальних, теоретико-методологічних й методико-прикладних засад проведення нейропсихологічної діагностики та корекції особистості з девіантною поведінкою. У роботі розкрито і поглиблено теоретико-методологічні підходи до вивчення девіантної поведінки. Зокрема, здійснено оцінку з позиції нейропсихології стану розроблення соціоцентричного та персоноцентричного розуміння феномена девіантної поведінки, окреслено сучасне бачення проблеми її соціогенетизму та біогенетизму, а також виявлено нейропсихологічні механізми формування сучасним суспільством артифіціальних девіацій у особистості.Представлено концепції та моделі нейропсихологічного підходу до вивчення девіантної поведінки. Розглянуто нейропсихологічні причини основних форм девіантної поведінки: агресії, сексуальних девіацій, суїцидальної та адиктивної поведінки.Описано методологічні засади нейропсихологічного дослідження особистості з девіантною поведінкою. Представлено розроблену програму експериментального дослідження осіб з девіантною поведінкою.Розроблено концептуальні положення та стратегії нейропсихологічної діагностики особистості з девіантною поведінкою. З’ясовано структуру девіантного субстрату/діяльності, наведено характеристику вибірки та девіантної реальності. На основі результатів нейропсихологічного дослідження осіб з девіантною поведінкою, які не були учасниками бойових дій, а також дослідження агресивності у постраждалих учасників АТО, визначено структуру девіантної особистості та її функціональних характеристик. Розкрито особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості з девіантною поведінкою. Представлено нейропсихологічну концепцію девіантної поведінки. Запропоновано принципи надання нейропсихологічної допомоги девіантній особистості та соціуму. Зокрема, представлено принципи бригадної нейропсихологічної допомоги девіантній особистості. Розроблено і апробовано психологічний квест «Подорож героя» та програму «Щастя»для нейропсихокорекції особистості з девіантною поведінкою.

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

12.
15(08)
А 43


    Краєва, О. А.
    Трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентована психологічним факторами, пов'язаними зі самоставлення на етапі перебігу кризи ідентичності [Текст] / О. А. Краєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 175-186. - Бібліогр.: с. 185 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
ідентичність -- криза ідентичності -- самоставлення -- особистісна ідентичність -- соціальна ідентичність -- фізична ідентичність -- фактор "Інтелект" -- фактор "Тривожність" -- фактор "Впевненість у собі" -- фактор "Поведінка" -- фактор "Ситуація в школі" -- фактор "Спілкування" -- фактор "Щастя і вдоволеність" -- фактор "Положення в сім'ї" -- фактор "Зовнішність"
Аннотация: У запропонованій статті представлено результати емпіричного дослідження трансформація ідентичності підлітків 13-14 років, репрезентовані психологічними факторами, пов'язаними із самоставленням на етапі перебігу кризи ідентичності. Емпіричні результати кризових аспектів ідентичності наведено за притаманними психологічними факторами, які систематизовано за психологічними характеристиками: особистісної ідентичності (фактор "Інтелект", "Тривожність", "Впевненість у собі"), соціальної (фактор "Поведінка", "Ситуація в школі", "Спілкування", "Щастя і вдоволеність", "Положення в сім'ї"), фізичної ідентичності (фактор "Зовнішність") підлітків різновікових груп на етапі переживання кризи ідентичності.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

13.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 14. Методологія і теорія психології. Вип. 3 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - 392 с. : табл., рис. - ISSN 2072-4772. - 30.00 р.
    Содержание:
Агачева, Ю. А. Рефлексія атракції у спільно-розподіленій діяльності / Ю. А. Агачева. - С .5-12. - Бібліогр.: с. 10-11 (6 назв)
Балашов, Е. М. Психологічні особливості рефлексивної компетентності особистості студентів на особистісному рівні / Е. М. Балашов, В. О. Каламаж. - С .12-27. - Бібліогр.: с. 23-25 (26 назв)
Воропаев, Е. П. Двигательная находчивость артиста / Е. П. Воропаев, Е. В. Соколова. - С .27-36. - Бібліогр.: с. 34-35 (7 назв)
Дружиніна, І. А. Особистісне та професійне зростання студентів-психологів у процесі вивчення фахових дисциплін / І. А. Дружиніна, В. О. Савуляк. - С .36-45. - Бібліогр.: с. 43-45 (9 назв)
Жмайло, А. А. Дослідження психологічної адаптації до процесу навчання дітей із ЗПР / А. А. Жмайло, Г. І. Сизко. - С .46-55. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
Завгородня, О. В. Методологічні орієнтири та перспективи розробки концепції різнорівневої інтеграції психологічного знання / О. В. Завгородня. - С .56-67. - Бібліогр.: с. 63-67 (26 назв)
Зливков, В. Л. Тренінг розвитку кар'єри: теоретичні основи та практичні рекомендації / В. Л. Зливков. - С .68-78. - Бібліогр.: с. 76-78 (11 назв)
Зливков, В. Л. Інтегративний підхід у вивченні ідентичності та автентичності ведучих тренінгових груп / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська, О. В. Котух. - С .79-89. - Бібліогр.: с. 87-88 (5 назв)
Іванцанич, В. В. Психологічний зміст впливу релігійних громад на учнівську молодь / В. В. Іванцанич. - С .89-99. - Бібліогр.: с. 96-97 (9 назв)
Комплієнко, І. О. Теоретичний аналіз проблеми дезадаптивних взаємостосунків батьків та дітей / І. О. Комплієнко. - С .99-113. - Бібліогр.: с. 108-111 (22 назви)
Краєва, О. А. Психологічні особливості ідентичності клієнтів кабінекту "Довіра" / О. А. Краєва, О. А. Черкас. - С .113-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (9 назв)
Лукомська, С. О. Ресурсний підхід до вивчення особистості у ситуації онкологічної хвороби / С. О. Лукомська. - С .122-131. - Бібліогр.: с. 129-130 (6 назв)
Марусинець, М. М. Професійне самовизначення підлітків: емпіричний аспект дослідження / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .131-140. - Бібліогр.: с. 138-139 (7 назв)
Милашенко, К. О. Динаміка показників самоактуалізації людей дорослого віку у процесі психотерапії / К. О. Милашенко. - С .140-154. - Бібліогр.: с. 151-153 (13 назв)
Михайлів, С. В. Особливості сімейної взаємодії як чинника формування хімічної залежності особистості / С. В. Михайлів. - С .154-164. - Бібліогр.: с. 162-163 (8 назв)
Москаленко, О. В. До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії / О. В. Москаленко, І. О. Блохіна. - С .165-175. - Библиогр.: с. 172-173 (15 назв)
Наконечна, М. М. Фактори, що перешкоджають становленню інтерсуб'єктної взаємодії / М. М. Наконечна. - С .175-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (12 назв)
Папуча, Н. В. Методологические основания психологических исследований / Н. В. Папуча. - С .185-194. - Бібліогр.: с. 192-193 (7 назв)
Піковець, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Піковець. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Перепелиця, Н. В. Організаційно-методичні засади психологічного супроводу педагогів / Н. В. Перепелиця. - С .194-208. - Бібліогр.: с. 205-207 (11 назв)
Скоростецька, Н. В. Сучасний стан проблеми соціального інтелекту та шляхи його дослідження в психології / Н. В. Скоростецька. - С .218-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (20 назв)
Собкова, С. І. Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі / С. І. Собкова, Ю. В. Собков. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 233-236 (26 назв)
Степура, Є.В. Аспекти щастя людини / Є.В. Степура. - С .237-249. - Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
Туз, Л. Г. Стрес-менеджмент як складова формування резілентності медичного працівника / Л. Г. Туз. - С .249-259. - Бібліогр.: с. 256-258 (10 назв)
Хупавцева, Н. О. Концепція фасилітативного навчання в парадигмі гуманістичної психології / Н. О. Хупавцева. - С .260-273. - Бібліогр.: с. 269-271 (22 назви)
Черкаська, Є. Ф. Значимість емоційної стійкості педагога в стресових ситуаціях / Є. Ф. Черкаська. - С .273-284 : Бібліогр.: с. 280-283 (21 назва)
Чорна, І. М. Систематизація спільних факторів для різних напрямків сучасної психотерапії / І. М. Чорна. - С .284-296. - Бібліогр.: с. 293-294 (8 назв)
Чорна, І. М. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці / І. М. Чорна, М. О. Тимошик. - С .297-307. - Бібліогр.: с. 304-305 (9 назв)
Чорна, І. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / І. М. Чорна, М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Чорний, М. М. Психологічний аналіз особливостей становлення професії соціального працівника в Україні / М. М. Чорний. - С .319-332. - Бібліогр.: с. 328-331 (20 назв)
Шевченко, К. О. Вплив емоційного інтелекту на фасилітативну компетентність педагога / К. О. Шевченко. - С .332-344. - Бібліогр.: с. 340-343 (17 назв)
Шевчук, Ю. С. Особливості психосоматичних розладів у дітей та підлітків / Ю. С. Шевчук. - С .344-357. - Бібліогр.: с. 353-355 (14 назв)
Яковенко, С. І. Можливість дистанційного консультування в утруднених умовах життя / С. І. Яковенко, Т. С. Гурлєва. - С .357-369. - Бібліогр. с. 366-368 (16 назв)
Яланська, С. П. Толерантність як розуміння цінності іншої особистості / С. П. Яланська. - С .369-378. - Бібліогр.: 375-376 (8 назв)
Ivashkevych, E. E. Psychological mechanisms of translation / E. E. Ivashkevych. - С .378-391. - Библиогр.: с. 387-389 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)

фывфывфыв:
Методологія психології -- Теорія психології

Держатели документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

14.
15(08)
А 43


    Степура, Є.В.
    Аспекти щастя людини [Текст] / Є.В. Степура // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 237-249. - Бібліогр.: с. 245-247 (17 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
фывфывфыв:
щастя -- потік -- смисл -- когнітивні установки -- оптимізм -- ідеал
Аннотация: Стаття присвячена різним аспектам та чинникам щастя людини. Щастя є інтегративним станом і може бути зумовлене багатьма факторами. Різні чинники можуть сприяти або, навпаки заважати переживанню людиною щастя, але вони не здатні повністю позбавити її цього почуття. Треба відмітити, що в цілому, з точки зору біології, людина більш орієнтована на переживання негативних емоцій. Підкоркові зони мозку, які відповідають за гнів та тривогу, філогенетично є більш давніми за ті, що відповідають позитивній емоції. Але людина цілком здатна впливати на рівень свого щастя завдяки розвитку умінь знижувати тривогу через відволікання від неї та корекцію своїх когнітивних установок у бік їх оптимістичності й раціональності, а також через заняття специфічними видами активності, які сприяють зниженню рівня депресії та її профілактиці й просто приносять радість. До останніх, перш за все, відноситься спілкування та міжособистісні стосунки - дружба, кохання, сімейне життя, що є одним з найголовніших джерел щастя. Але якщо людина мало здатна до соціальної взаємодії або ця взаємодія закрита для неї через недолікив суспільства та його інститутів, це не привід для відчаю. Існують способи збільшення відчуття щастя й без явної соціальної активності людини. До прикладу, виконання різноманітних духовних практик збільшує рівень щастя. Однією з найголовніших умов щастя є наявність у людини певної цілі. Бажано, щоб вона була більш чи менш складною з можливістю її розділення на менші цілі та мала якість виділені критерії наближення до неї. Крім того, було б добре, щоб вона мала свій початок у якійсь високій філософській категорії та несла в собі певні високі смисли.


Доп.точки доступа:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)

Найти похожие

 
Статистика
за 03.07.2024
Число запросов 11758
Число посетителей 534
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя