Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=юнаки<.>
Общее количество найденных документов : 8
Показаны документы с 1 по 8
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.73-053.6:/К 89-731340 рукописный текст
Автор(ы) : Кузнєцова , Інга Валентинівна
Заглавие : Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами інтернет-середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2009
Колич.характеристики :228 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.922.73-053.6:004.738.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Ментальність
Вікова психологія-- Рання юність
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-середовище--віртуальний тренінг--користувачі інтернету--сучасні юнаки--ментальна модель
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню можливостей розвитку ментальноїх моделі світу засобами Інтернет-середовища у ранньому юнацькому віці. У роботі висвітлено сутність, ст руктуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянута проблема впливу на ментальну модель світу людини діяльність у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності: для якої розроблено систему характеристик та основних елементівментальноїх моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Згідно з цієї методики, досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведений зв"язок з властивостями середовища Інтернет. В дисертації описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.947.5:796.853/О-73-493240 рукописный текст
Автор(ы) : Осика, Костянтин Сергійович
Заглавие : Психологічні особливості мотивації спортивних досягнень юнаків-каратистів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :239 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 214-239.
УДК : 159.947.5:796.853.26
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Спортивні досягнення
Вікова психологія-- Юнаки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): мотивація досягнення--модель--спортивне досягнення--тренувальний процес--змагальний процес--спортивна кваліфікація--програма оптимізації--юнак-каратист--кіокушинкай карате
Аннотация: В роботі розкриваються сутність та характерні особливості мотивації досягнення, розглядаються її моделі та структура, аналізуються різні підходи до дослідження мотивації спортивних досягнень юнаків, здібних до спортивної діяльності. Виявлено основні категорії мотивації досягнення та самоактуалізації спортсменів, характерні для спортивної діяльності представників стилю кіокушинкай карате. Встановлено зв"язки між мотивацією досягнення, рівнем спортивної кваліфікації та успішністю виступів каратистів, яка дає змогу сформувати у спортсменів мотивацію досягнення успіху, уявлення про себе і ставлення до себе, навички самоаналізу, емоційної й поведінкової саморегуляції, прискорити розвиток здібностей до самопізнання та самовдосконалення.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

3.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.964.3:616.89-/О-56-143069 рукописный текст
Автор(ы) : Ольховецький, Сергій Миколайович
Заглавие : Психологічні чинники та засоби подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2007
Колич.характеристики :185,[37] с.: рис., табл.
Коллективы : Уманський педагогічний університет ім. П. Тичини (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 170-185.
УДК : 159.964.3:616.89-008.441.1
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Страхи
Вікова психологія-- Підлітки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): страх--тривожність--психологічний вплив--психокорекція--підлітки--молодші юнаки
Аннотация: Дисертацію присвячено дослідженню психологічних чинників та засобів подолання страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці. Розглянуто особливості виникнення страхів, їх чинники у цих вікових межах. З'ясовано якісні та кількісні характеристики страхів, розкрито зв'язки між рівнем страхів та чинниками, які їх викликають. Обґрунтовано та розроблено систему прийомів психокорекції страхів у підлітковому та молодшому юнацькому віці, що базується на використанні методів актуалізації творчого потенціалу психіки, творчих вербалізацій, візуалізації страхів і пов'язана з інтенсивними переживаннями учасників.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 37.015.31:316.42/Ш 37 рукописный текст
Автор(ы) : Шевченко, Володимир Володимирович
Заглавие : Психологічні особливості військово-патріотичного виховання учнів старшого підліткового та юнацького віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Киев, 1999
Колич.характеристики :173 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 146-164.
УДК : 37.015.31:316.42
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Військово-патріотичне виховання
Вікова психологія-- Юнаки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): військово-патріотичне виховання--мотиваційна готовність--когнітивна готовність--емоційно-вольова готовність--готовність до впд
Аннотация: В дисертації досліджується проблема формування у процесі військово-патріотичного виховання готовності до військово-патріотичної діяльності осіб старшого підліткового та юнацького віку. Теоретично-обгрунтовано та експериментально перевірено модель готовності особистості до ВПД. Виділено 5 рівнів ВПД. Проведено аналіз розвитку мотиваційного, когнітивного та емоційно-вольового компонентів готовності учнів до ВПД в залежності від їх віку, статі, соціального походження, типу закладу, де вони навчаються.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:005.581/Ш 19-809460873 рукописный текст
Автор(ы) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Заглавие : Теорія і практика психосоціального розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2015
Колич.характеристики :502 с.: табл.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 410-471.
УДК : 159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Предметные рубрики: Вікова психологія-- Розвиток особистості-- Підлітки-- Юнаки
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психосоціальний розвиток--розвиток особистості--віковий розвиток--підлітково-юнацький вік--вікова психологія--отроцтво--дихотомічний аналіз--криза особистості--криза суб'єкта--корекційно-розвивальна робота
Аннотация: В роботі здійснено аналіз сутності отроцтва (підлітково-юнацького віку) як психосоціального феномену, соціально-вікової групи й періоду психосоціального розвитку, визначено психосоціальні особливості нового покоління підлітків та юнаків 21 ст. Виявлено загальновікові й індивідуальні особливості та закономірності психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці, його показники, критерії, зміст і результуючі ефекти; визначено типи й моделі психосоціального розвитку сучасної молоді. Визначено основні напрями, рівні та зміст профілактики й корекції неконструктивних моделей психосоціального розвитку сучасної молоді; розроблено, апробовано і перевірено ефективність корекційно-розвивальної програми.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.922/С 48
Автор(ы) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Заглавие : Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 359-368: табл. (Шифр 15(57.026)/А 43-889710170)
Примечания : Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв)
УДК : 159.922
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): патріотизм--розвиток особистості--юнаки--становлення особистості--цивільно-патріотичні якості--патріотичне виховання--патріотична свідомість
Аннотация: Проведено експериментальне дослідження специфічних особливостей прояву патріотизму. Проаналізовано вплив патріотизму на становлення та розвиток особистості юнака. Узагальнено результати теоретико-прикладного дослідження.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 155/А 43
Автор(ы) : Слободяник, Наталія Володимирівна
Заглавие : Психологічні особливості економічної соціалізації підлітків і юнаків
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці, Центр організаційної та економічної психології
Место публикации : Актуальні проблеми розвитку організаційної та економічної психології в Україні: Тези ІІІ Всеукраїнського конгресу з організаційної та економічної психології (20-22 червня 2019 року, м. Кам'янець-Подільський)/ Ін-т психол. ім. Г. С. Костюка НАПН України, Кам'янець-Подільськ. нац. ун-т ім. І. І. Огієнка, Укр. асоц. організац. психол. та психол. праці, Центр організац. і економ. психол. - Київ, Кам'янець-Подільський: Кам.-Под. нац. ун-т ім. І. Огієнка, 2019. - С. 92 (Шифр 155/А 43-431376420)
УДК : 005.32+159.98:33](06)
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): економічна соціалізація--підлітки--юнаки
Найти похожие

8.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.7(072) /Н 28
Автор(ы) : Чепелєва, Наталія Василівна, Зазимко, Оксана Володимирівна, Шиловська , Олена Миколаївна
Заглавие : Наративні практики самопроектування : мето­д. рек.
Выходные данные : Б.м., 2019
Колич.характеристики :44 с.
ISBN, Цена 978-617-7745-05-0 : Б.ц.
УДК : 159.922.7(072)
Предметные рубрики: Самопроектування особистості --Україна
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самопроектування--наративні практики--особистісний розвиток--дискурсивні технології--молодші школярі--юнаки--підлітки
Аннотация: Методичні рекомендації присвячені характеристиці наративних практик самопроектування дітей та молоді з метою розвитку в них здатності до особистісного саморозвитку, самодетермінації, самореалізації, індивідуальної відповідальності за власні вчинки та долю суспільства в цілому. У змісті методичних рекомендацій надається теоретичне обґрунтування наративізації як однієї з провідних дискурсивних технологій процесу самопроектування особистості. Висвітлюються особливості застосування наративних практик людиною у процесі здійснення власного життєвого та особистісного проектів. Запропоновано новий підхід до розвитку здатності дитини до самопроектування у молодшому шкільному та підлітковому віці. Схарактеризовано наративні практики, які сприяють розширенню можливостей особистісного розвитку осіб юнацького віку. Методичні рекомендації адресовані викладачам психології вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям-психологам, вчителям, батькам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Найти похожие

 
Статистика
за 08.08.2024
Число запросов 80886
Число посетителей 1490
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя