Главная Упрощенный режим Описание
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представления найденных документов:
полный информационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=юнацький вік<.>
Общее количество найденных документов : 52
Показаны документы с 1 по 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
1.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8:004.738/Н 19-628204 рукописный текст
Автор(ы) : Назар, Максим Миколайович
Заглавие : Інтернет-спілкування як чинник особистісних змін у юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2010
Колич.характеристики :396 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 340-396.
УДК : 159.922.8:004.738.5+316.454.52:004.738.5 + 159.922.8:004.738.5 + 316.454.52:004.738.5
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Інтернет-спілкування
Вікова психологія-- Юнацький вік
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): інтернет-спілкування--інтернет-сайти--інтернет-тренінги--психологічні особливості--постійні користувачі--мережа інтернет--юнацький вік--студенти
Аннотация: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі особистісних змін в юнацькому віці (студенти), що здійснюються з використанням психологічного змісту інтернет-сайтів в процесі інтернет-спілкування. В результаті проведеного дослідження виявлено, що інтернет-спілкування виступає чинником змін психологічних особливостей особистості в юнацькому віці. Практичне значення дослідження полягає у розробці психологічно обгрунтованих заходів прикладного використання інтернет-спілкування та інтернет-сайтів з метою організації психологічного впливу на особистісні утворення користувачів, зокрема студентів вищих навчальних закладів. Розроблені в роботі інтернет-тренінги спрямовані на нейтралізацію певних психологічних особливостей постійних користувачів інтернет-сайтів, на підвищення їхньої самоактуалізації, креативності, комунікативності. Використання інтернет-тренінгів як чинника змін психологічних особливостей особистості представників молоді-користувачівелектронних мереж, які активно користуються інтернет-спілкуванням, виявляється, загалом, виправданим, зручним і результативним.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

2.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 154/А 43
Автор(ы) : Хамініч О. М.
Заглавие : Апробація CommunityResilienceModel у роботі зі сприяння психологічній стійкості молоді з розлучених сімей
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 46. - С. 128-134 (Шифр 154/А 43-851441030)
Примечания : Бібліогр.: с. 132-133 (20 назв)
УДК : 159.9.07
Предметные рубрики: Соціальна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): юнацький вік--розлучення--адаптація--психологічна стійкість--резільєнтність
Аннотация: У статті звертається увага на наявність маловивченої в теоретичному і психопрактичному плані проблеми психологічної стійкості молоді юнацького віку, що переживають розлучення своїх батьків. Викладені деякі положення теорії резільєнтності як засади для створення психопрактичних програм з подолання соціально-психологічних наслідків перебування в несприятливих обставинах, стресових ситуаціях. Представлена модель соціальної резільєнтності – CommunityResilienceModel™ – навчальної програми з актуалізації і створення вмінь та ресурсів резільєнтності. Наводяться результати апробації даної моделі в умовах вищого навчального закладу, у тому числі із студентами, які переживають ситуацію розлучення своїх батьків.
Найти похожие

3.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 371.13:378/Б 12
Автор(ы) : Бабаян Ю. О., Скачко І. В.
Заглавие : Гендерні особливості конфліктної поведінки в юнацькому віці
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 39-48 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примечания : Бібліогр.: с. 46-47 (8 назв)
УДК : 371.13:378
Предметные рубрики: Екологічна психологія
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): гендерна поведінка--конфлікт--міжособистісний конфлікт--конфліктність--суперечність--юнацький вік
Аннотация: Розкрито зміст понять конфлікт і конфліктні відносини. Наведено основні уявлення науковців щодо феномену міжособистісного конфлікту, подано узагальнене уявлення про основні стратегії поведінки у конфлікті.
Найти похожие

4.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 371.015/Л 99
Автор(ы) : Лящ О.П.
Заглавие : Генеза емоційного інтелекту в юнацькому віці : монографія
Выходные данные : Б.м., 2019
Колич.характеристики :448с.
Коллективы : НАПН Ураїни, Інститут психології ім. Г.С. Костюка
Цена : 60.00 грн.
УДК : 37.015.3:159.942
Предметные рубрики: Психологія юнацького віку
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): юнацький вік
Экземпляры : всего : ЧЗ(2)
Свободны : ЧЗ(2)
Найти похожие

5.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.923.2:37.011./І-44-184556 рукописный текст
Автор(ы) : Ілляш, Соломія Дмитрівна
Заглавие : Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2008
Колич.характеристики :218, [6] с.: табл., рис.
Коллективы : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 193-218.
УДК : 159.923.2:37.011.3-051-057.875
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Самосвідомість
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): самосвідомість--саморозуміння--я-концепція--юнацький вік--майбутні педагоги--професійне саморозуміння
Аннотация: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

6.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 159.923.2/З-12
Автор(ы) : Зазимко, Оксана Володимирівна
Заглавие : Дискурсивні практики збагачення часової трансспективи у самопроектуванні особистості
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Место публикации : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 85-105 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примечания : Бібліогр.: с. 101-103 (21 назва)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологічна герменевтика
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): дискурсивні практики--особистісний проект--трансспектива--юнацький вік--життєвий досвід
Аннотация: У статті охарактеризовано дискурсивні практики збагачення часової трансспективи. Вона означується можливістю часової децентрації людини та відтворює її життєвий хронотоп з погляду представленості і значимості власного часу та простору. Дискурсивні практики містять інтерпретацію досвіду не лише з позиції сьогодення, а й минулого або майбутнього, що більшою мірою сприяє породженню власних життєвих смисліву побудові оригінального особистісного проекту. Особлива увага приділена дискурсивним практикам розкриття смислів подій власного досвіду та відкриття смислів досвіду іншого.
Найти похожие

7.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Портницька Н. Ф., Портницька А. А., Савиченко О. М.
Заглавие : До проблеми збереження психічного здоров'я дітей та підлітків
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 215-221 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примечания : Бібліогр.: с. 220-221 (11 назв)
УДК : 159.922.8
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): психологічне благополуччя--якість життя--юнацький вік--познавальна діяльність--навчання
Аннотация: у статті представлено результати дослідження психологічного благополуччя дівчат у залежності від виду їх соціальної активності. Здійснено опис вікових особливостей психологічного благополуччя юнок та його змістового наповнення залежно від досвіду навчальної та познавальної діяльності. Виявлено, що оцінка якості життя в студентському віці є дещо вищою за оцінкою якості життя старшокласниць. Була виявлена загальна низька задоволеність фізичним здоров'ям. Водночас включеність юнок до познавальної діяльності сприяє підвищенню рефлексії відповідальності за власну активність та суб'єктивного відчуття психологічного благополуччя.
Найти похожие

8.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 15(08)/А 43
Автор(ы) : Гурлєва Т.С., Журавльова Н.Ю.
Заглавие : Екзистенційно-гуманістичні орієнтири психологічної допомоги молоді в кризових умовах життя
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 91-105 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примечания : Бібліогр.: с. 102-104 (25 назв)
УДК : 159.922.8:17.022.1
Предметные рубрики: Психологія обдарованості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): екзистенційно-гуманістична психологія--психологічна допомога--буттєві смисли--особистісний вибір--діалог--юнацький вік--кризові умови
Аннотация: У статті досліджується представленість в семантичному просторі витчизняної молоді категорій екзистенційно-гуманістичної психології. Встановлено, що у свідомості юнаків поняття "Високий смисл життя" тісно пов'язане із такими буттєвими цінностями як "Духовність", "Совість", "Відповідальність". Результати дослідження виявляють доцільність підтримки процесів особистісного розвитку юнаків у ціннісно-смисловій площині в контексті психологічної допомоги молоді у кризових умовах життя.
Найти похожие

9.

Вид документа : Статья из сборника (том многотомника)
Шифр издания : 153(06)/А 43
Автор(ы) : Грись А. М., Максименко М. Ю., Моторна Т. М.
Заглавие : Емоційні чинники самоактуалізації як механізми активізації особистісних ресурсів
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Место публикации : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 46-64 (Шифр 153(06)/А 43-526998328)
Примечания : Бібліогр.: С. 61-63 (14 назв)
УДК : 159.923.2
Предметные рубрики: Психологія особистості
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): особистість--самоактуалізація--юнацький вік--мотивація--ціль--самореалізація--самовдосконалення
Аннотация: У статті розкрито сутність та зміст психологічних чинників самоактуалізації особистості у період дорослішання. Зокрема розкрито погляди представників як класичних наукових підходів, так і нових концепцій, які розкривають процесуальні характеристики та механізми, що забезпечують розкриття особистісного потенціалу. Саме завдяки цьому процесу індивід долучається до суспільства, гармонійно і збалансовано розкривається в ньому, здійснюючи можливості розвитку свого «Я». Відзначається, що саме в період дорослішання питання самоактуалізації особистості постають як найбільш актуальні. Адже протягом дорослішання, разом з новими соціальним обов’язками та правами, особистість отримує той самий ресурс, який необхідний для становлення її самості та пошуку власного Я. Серед сучасних психологічних концепцій особливо виділяється вивчення людини як цілісності, як суб'єкта власного життя, що володіє великим потенціалом для відкриття нових перспектив у розвитку аутопсихологічної компетентності. Саме завдяки суб'єктному розгляду особистості в рамках психології з'являються нові перспективи і можливості дослідження самоактуалізації особистості. Зроблено висновок про те, що самоактуалізація в психологічних дослідженнях трактується як процес реалізації себе, втілення самого себе, що базується на пошуку і затвердженні свого особливого неповторного шляху, своїх індивідуальних цінностей і сенсу власного існування в кожен момент часу.
Найти похожие

10.

Вид документа : Однотомное издание
Шифр издания : 159.922.8+159.923/К 38-308991 рукописный текст
Автор(ы) : Кияшко, Марина Олександрівна
Заглавие : Життєвий вибір як чинник духовного розвитку особистості в юнацькому віці : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Выходные данные : Київ, 2012
Колич.характеристики :193 с.: табл., рис.
Коллективы : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примечания : Бібліогр.: с. 174-193.
УДК : 159.922.8+159.923.32-053.67 + 159.922.8
ББК : 159.923.32-053.67
Предметные рубрики: Педагогічна психологія-- Психологія особистості
Вікова психологія-- Юнацтво
фывфывфыв (''Своб.индексиров.''): життєвий вибір--духовний розвиток--алоцентрична спрямованість--егоцентрична спрямованість--тип міжособистісних стосунків--аксіоматичний підхід--логіко-теоретична модель--обчислювальний експеримент--юнацький вік
Аннотация: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та нове практичне вирішення наукового завдання щодо дослідження життєвого вибору як визначального фактору духовного розвитку особистості, представлено матеріали теоретичного аналізу різних аспектів вивчення понять духовності, духовного розвитку та життєвого вибору. Висвітлено можливості використання аксіоматичного підходу до моделювання психічних явищ, у межах якого побудовано психологічну логіко-теоретичну модель життєвого вибору як чинника духовного розвитку особистості, яка орієнтована на практичне вимірювання предмету дослідження та створює умови для проведення обчислювального експерименту. Результатами обчислювального експерименту підтверджено, що життєвий вибір, спрямований на реалізацію алоцентричної спрямованості у міжособистісних стосунках, як відмова від егоцентричної форми взаємодії з оточенням, сприятиме духовному розвитку особистості в юнацькому віці.
Экземпляры :ЧЗ(1)
Свободны : ЧЗ(1)
Найти похожие

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-52 
 
Статистика
за 18.08.2024
Число запросов 46123
Число посетителей 782
Число заказов 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя